globus0007 0 Napisano 29 Stycznia 2008 Obecnie mam 2 Fortschritty i chcę je zamienić na coś nowszego i mocniejszego. Chciałbym kupić coś z 3 ciągników: Fendt, JD, Deutz Fahr. Myślałem właśnie nad tymi modelami JD.... Fortschrittem się w miarę dobrze robi i mało pali, ale nadszedł czas na zmianę. Więc chciałbym się dowiedzieć czegoś więcej o tych modelach JD czegoś o silniku, skrzyni i hydraulice. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin82 0 Napisano 29 Stycznia 2008 globus0007 słyszałem takie powiedzenie "Tylko fujary kupują Deutz Fahr-y" Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
globus0007 0 Napisano 29 Stycznia 2008 Niby dlaczego???? U mnie w wiosce kolega ma Agrotrona 120koni i chodzi jak tajfun na 150ha!!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin82 0 Napisano 29 Stycznia 2008 nie wiem, tylko słyszałem, ale w mojej okolicy akurat pasuje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
globus0007 0 Napisano 29 Stycznia 2008 Więc dowiem się czegoś o tym co pisałem wcześniej??? Bo mam dylemat i nie wiem co kupić.... Z tego co wiem to Deutz Fahr i Fendt mało palą a Johny to więcej ciągnie. Ale myślę ze na to samo wyjdzie ponieważ np. Fortschritt latał z talerzówką i mało pali ale sporo czasu mu to zajmowało, a Johnym można zrobić szybciej i wyjdzie chyba na to samo.??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin82 0 Napisano 29 Stycznia 2008 z mojej skromej wiedzy na temat sprzetu moge ci powiedzieć że spalanie zależy głównie od operatora Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek21 0 Napisano 30 Stycznia 2008 Już dawno MF stosował w serii 3670-3690 silniki SISU Dla mnie w czołówce silników jest SISU , CATERPILAR, DEUTZ, MAN .PERKINS mi się nie podoba za dużo paliteż tak mówię a ryczy na 2200 a sisu pełna kultura do 1800obrotów i jest moc a spalanie nawet lepiej od perkinsa lub to samo ale moc większa miałem 3655 późniei i obecnie MF8160 w pracy z tym samym płułgiem paliwo to samo a całkiem inna praca Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gedii 0 Napisano 30 Stycznia 2008 z mojej skromej wiedzy na temat sprzetu moge ci powiedzieć że spalanie zależy głównie od operatoraod silnika także dużo zależy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jan222 0 Napisano 31 Stycznia 2008 Ja swoim MF 3080 na 1500 obr 5 skibek x40cm unia grudziądz góreczka czy nie idzie aż miło nawet dymku nie puszcza. Nie rozumiem tego ryczenia na 2200 po co takie obroty - w mf 255 to się zgodzę w 3 skibach można spokojnie mu tak deptać, ale też po co, wtedy "prawie ryczy" pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jan222 0 Napisano 31 Stycznia 2008 Ja swoim MF 3080 na 1500 obr 5 skibek x40cm unia grudziądz góreczka czy nie idzie aż miło nawet dymku nie puszcza. Nie rozumiem tego ryczenia na 2200 po co takie obroty - w mf 255 to się zgodzę w 3 skibach można spokojnie mu tak deptać, ale też po co, wtedy "prawie ryczy" pozdrawiam a poza tym rozumiem inny - "KAŻDY CHWALI TO CO MA" - tak było tak jest i tak będzie zawsze - tylko, że jedni zdają sobie z tego sprawę a inni w ogóle!! pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JDG 0 Napisano 31 Stycznia 2008 Ja swoim MF 3080 na 1500 obr 5 skibek x40cm unia grudziądz góreczka czy nie idzie aż miło nawet dymku nie puszcza. Nie rozumiem tego ryczenia na 2200 po co takie obroty - w mf 255 to się zgodzę w 3 skibach można spokojnie mu tak deptać, ale też po co, wtedy "prawie ryczy" pozdrawiam Troche fachowości w tym temacie, a nie jakieś doznania sexualne z MF Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin82 0 Napisano 31 Stycznia 2008 z mojej skromej wiedzy na temat sprzetu moge ci powiedzieć że spalanie zależy głównie od operatoraod silnika także dużo zależyMOD ma zawsze racje Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 1 Lutego 2008 Więc dowiem się czegoś o tym co pisałem wcześniej??? Bo mam dylemat i nie wiem co kupić.... Z tego co wiem to Deutz Fahr i Fendt mało palą a Johny to więcej ciągnie. Ale myślę ze na to samo wyjdzie ponieważ np. Fortschritt latał z talerzówką i mało pali ale sporo czasu mu to zajmowało, a Johnym można zrobić szybciej i wyjdzie chyba na to samo.???Dokładnie ja też miałem ZT 323a JD zrobi szybciej spali więcej ale wychodzi na to samo. Jak chcesz oszczędnego JD kup z seri xx20 lub xx30 na pompowtryskach te są oszczędniejsze od DF ale do niego tylko najlepsze paliwo żadnego szajsu nie możesz nalać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JDG 0 Napisano 1 Lutego 2008 Seria JD xx20 i xx30 nie jest na pompowtryskach(np. VW) ale posiada common rail czyli wspólną szyne dla wszystkich wtyskiwaczy w którym znajduje się pod bardzo wysokim ciśnieniem paliwo. Jest to rozwiązanie dużo nowocześniejsze od pompowtryskiwaczy.Jednak coś za coś paliwo musi być idealne, oraz ta cała ilość elektroniki co tym steruje może również płatać mniejsze lub większe figle. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jankris 0 Napisano 1 Lutego 2008 JD6230 (107 kM) z klimą - cena od 45 tys euro +Vat. Polska wersja SE - dość uboga. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jan222 0 Napisano 2 Lutego 2008 Ja swoim MF 3080 na 1500 obr 5 skibek x40cm unia grudziądz góreczka czy nie idzie aż miło nawet dymku nie puszcza. Nie rozumiem tego ryczenia na 2200 po co takie obroty - w mf 255 to się zgodzę w 3 skibach można spokojnie mu tak deptać, ale też po co, wtedy "prawie ryczy" pozdrawiam Troche fachowości w tym temacie, a nie jakieś doznania sexualne z MF - oczywiście Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
globus512 0 Napisano 2 Lutego 2008 Witam, mam na oku John Deera 6800 z 1995r. przebieg 7500mtg, nowe wszystkie opony, przedni tuz, klima, stan bardzo dobry, ciągnik stoi u Niemca który jest jego pierwszym właścicielem chce za niego 20tys. euro. Dodam jeszcze że ma wymienione nowe całe słupki, i ma wystawiony rachunek na 7 tys. euro Pytanie czy opłaca się go kupić czy nie??? Może ma ktoś właśnie taki traktor i podzieli się opinią o nim. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marbar 0 Napisano 2 Lutego 2008 Witam, mam na oku John Deera 6800 z 1995r. przebieg 7500mtg, nowe wszystkie opony, przedni tuz, klima, stan bardzo dobry, ciągnik stoi u Niemca który jest jego pierwszym właścicielem chce za niego 20tys. euro. Dodam jeszcze że ma wymienione nowe całe słupki, i ma wystawiony rachunek na 7 tys. euro Pytanie czy opłaca się go kupić czy nie??? Może ma ktoś właśnie taki traktor i podzieli się opinią o nim.no ja mam taki... rok starszy ale 6 tys mth. od roku... co mozna powiedziec, ciagnik bardzo dobrze sie sprawuje, spalanie na przyzwoitym poziomie pod warunkiem pracy na max 1800 obr/min, klima radio, no wsiada sie i pracuje jak człowiek, 6 skib w ciezkiej glinie idzie az miło tylko koniecznie dobrze dociązyc przód... mysle ze to bardzo dobra cena my za swoj dalismy wiecej no ale on przeszedł przez posrednika jesli to od pierwszego włsaciciela to okazja... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
globus512 0 Napisano 3 Lutego 2008 Jaki pług ciągasz swoim Johnym? W ciężkiej glinie to jakie jest średnie spalanie? Co powiesz o silniku i o skrzyni..... jak pali zimą? Czy to dobre rozwiązanie jako ciągnik do wszystkiego? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
globus512 0 Napisano 3 Lutego 2008 no ja mam taki... rok starszy ale 6 tys mth. od roku... co mozna powiedziec, ciagnik bardzo dobrze sie sprawuje, spalanie na przyzwoitym poziomie pod warunkiem pracy na max 1800 obr/min, klima radio, no wsiada sie i pracuje jak człowiek, 6 skib w ciezkiej glinie idzie az miło tylko koniecznie dobrze dociązyc przód... mysle ze to bardzo dobra cena my za swoj dalismy wiecej no ale on przeszedł przez posrednika jesli to od pierwszego włsaciciela to okazja... Jaki pług ciągasz swoim Johnym? W ciężkiej glinie to jakie jest średnie spalanie? Co powiesz o silniku i o skrzyni..... jak pali zimą? Czy to dobre rozwiązanie jako ciągnik do wszystkiego? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marbar 0 Napisano 3 Lutego 2008 Jaki pług ciągasz swoim Johnym? W ciężkiej glinie to jakie jest średnie spalanie? Co powiesz o silniku i o skrzyni..... jak pali zimą? Czy to dobre rozwiązanie jako ciągnik do wszystkiego?ciągnie B-201 rozstawiony na 2.40 i przy nim spalił 17l/ha.. silnik na pewno ma bardzo dobry moment obrotowy, stadartowa wymiana oleju i nie było przypadkow dolewania przed wymiana,nie wiem co jeszcze mozna powiedziec... co do skrzyni do praktycznie nie ma zarzutów 4 połbiegi... pomocne przy sianiu aktywnym agregatem bo na glinie mozna zwolnic i troche dokładniej doprawic. zapalanie zimą- no co to za zima w tym roku, pali i juz bez zarzutu, choc na kiepskim akumulatorze... mysle ze trzeba bedzie wymienic na przyszły rok... moze to byc ciągnik do wszystkiego pod warunkiem pełnego wykorzystania mocy... no i przydało by sie go dobrze dociązyc bo troche lekki jest, zawsze na przedniego tuza wrzuce 700 kg... bo tak to stałbym w miejscu z tym pługiem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
globus512 0 Napisano 3 Lutego 2008 Masz oryginalne obciążniki czy sam jakieś dorabiałeś? Ten który mnie interesuje ma tuza ale nie ma obciążników to jak by co to coś trzeba wykombinować albo kupić oryginalne.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
globus512 0 Napisano 4 Lutego 2008 marbar Wrzuć zdjęcie swojego Johnego jak możesz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario98 0 Napisano 4 Lutego 2008 Oto filmik, który dostałem od dealera John Deere i przesłałem na Youtube: http://pl.youtube.com/watch?v=EB1hnLZJPAs Zobaczycie tam naprawde ciekawe maszyny.Polecam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marbar 0 Napisano 4 Lutego 2008 Masz oryginalne obciążniki czy sam jakieś dorabiałeś? Ten który mnie interesuje ma tuza ale nie ma obciążników to jak by co to coś trzeba wykombinować albo kupić oryginalne.... ja miałem tuz od 3350 i przełozyłem do niego a obciązniki miał , przerobione sa na wersje z mozliwoscia zaczepienia na tuz... zdjec niestety teraz nie wrzuce bo nie mam, jak wroce do domu to cos na pewno bedzie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach