Grześ 0 Napisano 16 Czerwca 2008 Grzes uporałes sie z tym przodem? moze olej jest cos nie teges i masz za duze opory toczenia i stad to sie bieze?Jeszce go nie ruszyłem jakoś nie wiem z której strony to ugryść. Narazie intenstwnie pracuję umysłowo i staram się coś wydedukować. Ale ciężka orka na ugorze. Ojeju jest dosyć i ładniutki. Jeszce muszę mu podnieś przód i kokombinować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek21 0 Napisano 18 Czerwca 2008 Panowie co może być sprawcą tego że mimo wyłączonego przedniego napędu on niekiedy sprawia wrażenie że jest włączony zwłaszcza to czuć jak wykonuję maxymalny skręt kołami wyraźnie wtedy hamuje nie pozwala się swobodnie toczyć ciągnikowi.w dolnej skrzyce pod skrzynią gdzie wchodzi wał napędowy od przedniego napędu zużyły się oringi na wałku który się znajduje w tejże skrzynce i ciśnienie oleju przechodzi z powrotem do skrzyni nie rozłączając napędu (oringi polskie wystarczy dopasować i będzie ok) poprostu ciśnienie oleju wypłukało oringi na niteczkę i jest ciągły ubytek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miszka01 0 Napisano 19 Czerwca 2008 Co moze być przyczyną złego wspomagania kierownicy, raz chodzi raz nie chodzi w JD 6200. Jak dzwignie od 3 sekcji hydrauliki przesune do przodu lub do tyłu to wtedy chodzi, gdy jest na neutralu to wspomaganie słabiutkie. Szukałem zaworków w katalogu częsci online ale niestety nie znalazłem, podobno trzeba przeczyscic. Gdzie one sie znajdują? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
globus0007 0 Napisano 21 Czerwca 2008 http://www.allegro.pl/item380507823_ciagnik_rolniczy_john_deere_7600.html co powiecie na temat tego Johnego??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JDG 0 Napisano 21 Czerwca 2008 Nie ma reversu przy kierownicy to minus. Tyle widać a stan mechaniczny to trudno powiedzieć ze zdjęć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marbar 0 Napisano 22 Czerwca 2008 Nie ma reversu przy kierownicy to minus. Tyle widać a stan mechaniczny to trudno powiedzieć ze zdjęć.w ogole jakis dziwny ten rewers... ma od razu połączone z połbiegami... nie wiem byc moze w tej serii to normalne jest... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ksiaze 1 Napisano 23 Czerwca 2008 witam szukam uszczelniaczy na przednie kolo JD 6400 94 rok...wymiary uszczelniaczy 53 x 76 x 9.7/16 i 150 x 178 x 13/16 dzwonilem do mogilna serwis JD ale ceny zabojcze za zestaw ponad 500 zl ... czy zna ktos adres firmy gdzie mozna taniej dostac?? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marbar 0 Napisano 23 Czerwca 2008 sprawdz w GRENE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 23 Czerwca 2008 Nie ma reversu przy kierownicy to minus. Tyle widać a stan mechaniczny to trudno powiedzieć ze zdjęć.w ogole jakis dziwny ten rewers... ma od razu połączone z połbiegami... nie wiem byc moze w tej serii to normalne jest...To normalne też tak mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sajowac 0 Napisano 28 Czerwca 2008 Tu możecie zadawać pytania, dzielić się spostrzeżeniami i wystawiać opinie. Jednym słowem wszystko o JohnDeere. Odpowiem na każde pytanie Ostatnio zmieniony przez Marek Sz dnia Pią Paź 21 21:18:02 GMT, w całości zmieniany 1 raz(y). Zmieniona nazwa tematu oraz jego tymczasowe przyklejenie. Witam. Mam problem z hydrauliką w JD 1140. Podnośnik na zimnym oleju pracuje prawidłowo w każdym zakresie obrotów silnika.Na ciepłym oleju trzęsą się ramiona, po zwiększeniu obrotów pow 1500 pracuje normalnie . Czy jest to wina pompy , czy jakiegoś zaworu. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marbar 0 Napisano 28 Czerwca 2008 Tu możecie zadawać pytania, dzielić się spostrzeżeniami i wystawiać opinie. Jednym słowem wszystko o JohnDeere. Odpowiem na każde pytanie Ostatnio zmieniony przez Marek Sz dnia Pią Paź 21 21:18:02 GMT, w całości zmieniany 1 raz(y). Zmieniona nazwa tematu oraz jego tymczasowe przyklejenie. Witam. Mam problem z hydrauliką w JD 1140. Podnośnik na zimnym oleju pracuje prawidłowo w każdym zakresie obrotów silnika.Na ciepłym oleju trzęsą się ramiona, po zwiększeniu obrotów pow 1500 pracuje normalnie . Czy jest to wina pompy , czy jakiegoś zaworu. Pozdrawiam.Pompa ledwo dycha... jak jej przyłożysz obrotów to jeszcze napompuje cisnienia, a na normalnych juz gubi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zmarus71 0 Napisano 29 Czerwca 2008 l ja mam takigo 7600 to wersja amerykanska a skrzynia z tym rewersem to jedna z leprzych ten z zdjecia ma nabite przeszlo 10000mtg bo siedzenie jest nieorginalne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 30 Czerwca 2008 Albo 16800 albo 26800 godzin. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
solek01 0 Napisano 3 Lipca 2008 czy ktos cos wie o ciagnikach kompaktowych john deere na stronie producenta roche poczytalem i spoobal mi sie taki 60 km bodajze 4270 ciekawe ile moze kosztowac? bylby w sam raz jak dla mnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
solek01 0 Napisano 6 Lipca 2008 troche poszperalem i znalazlem na stronie amerykanskiej cene jest to model 4720 i kosztuje 38000$ a u nas pewnie bedzie kosztowal 38000 tys ale euro. to przy obecnym kursie euro to i tak nie bylo by tak najgorzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roni21 0 Napisano 6 Lipca 2008 Sporo jest tutaj w tym watku napisane o ciagnikach john deere i nie chce mi sie tego przegladac ale waszy zdaniem ktory ciagnik bedzie lepszy New holland tl100A z ładowaczem tur6 czy john deere 6420 z orginalnym ładowaczem john deere. Wogole ktora marka waszym zdaniem jest lepsza?? MI sie wydaje ze jednak John deere sa lepsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopen72 0 Napisano 7 Lipca 2008 Sporo jest tutaj w tym watku napisane o ciagnikach john deere i nie chce mi sie tego przegladac ale waszy zdaniem ktory ciagnik bedzie lepszy New holland tl100A z ładowaczem tur6 czy john deere 6420 z orginalnym ładowaczem john deere. Wogole ktora marka waszym zdaniem jest lepsza?? MI sie wydaje ze jednak John deere sa lepszeTeż porównanie!! To tak jakbyś fiata porównywał do mercedesa. Też byś się zastanawiał co lepsze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roni21 0 Napisano 7 Lipca 2008 nie orientuje sie za bardzo w ciagnikachto co moze zamiast 6420 dac do porownania 6320??Jedyne co wiem to ze sa to ciagniki z gornej polki i w zakresie mozy 100 110 KM wiec sie chyba bardzo nie roznia.To ktory jest wedlug ciebie fiatem a ktory mercem i dlaczego?? - o taka odpowiedz mi chodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marbar 0 Napisano 7 Lipca 2008 Radze w tym temacie nie zadawać takich pytań który jest mercem, a ktory nie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
superrolnik 0 Napisano 12 Lipca 2008 Witam, mam pytanie czy ktoś wie jakie wymiary wg normy ISO powinień mieć tylny podnośnik od JD 6620 1 i 2 kategorii.Chodzi mi o regulacje na boki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopen72 0 Napisano 15 Lipca 2008 Mam problem z 6610, przy włączonym przednim napędzie i maksymalnym skręcie słychać czasami zgrzyty jakby z przedniego mostu. Miał ktoś coś podobnego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczewko 0 Napisano 15 Lipca 2008 Mam problem z 6610, przy włączonym przednim napędzie i maksymalnym skręcie słychać czasami zgrzyty jakby z przedniego mostu. Miał ktoś coś podobnego?Zgrzyty czy stukanie?Sprawdz krzyzaki czy luzu nie maja,doraznie wystarczy smaru nabic a w przyszłosci trzeba wymienic.A jesli to jest zgrzytanie to sciagaj kaptury zwolnic i zobacz czy nic sie w srodku nie dzieje bo ja tak jedna zwolnice załatwiłem.Koszt czesci....lepiej nie mowic ale na szczescie mam dobrego tokarza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopen72 0 Napisano 15 Lipca 2008 Krzyżaki wyglądają na ok. Raczej to coś z załączaniem przodu bo jak nie jest włączony to nic nie zgrzyta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JarekSz 0 Napisano 15 Lipca 2008 Ja miałem coś podobnego - na skręcie huczało, na wprost ok. Jak wyłaczyłem napęd było ok. Awaria polegała na mojej oszczędności - wlałem olej nie oryginał. Jak Wymieniłem olej na oryginalny - jak ręką odjął.Oczywiście w przednim moście.Mogą też być zuzyte tarczki przedniego napędu - da się znieść podobno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopen72 0 Napisano 16 Lipca 2008 Używam tylko hydramotu 1040, dzisiaj wymienię filtry hydrauliki bo już pora, może to pomoże Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach