Skocz do zawartości
wdudzinski

Wszystko o ciągnikach John Deere

Rekomendowane odpowiedzi

Grzes uporałes sie z tym przodem? moze olej jest cos nie teges i masz za duze opory toczenia i stad to sie bieze?

Jeszce go nie ruszyłem jakoś nie wiem z której strony to ugryść. Narazie intenstwnie pracuję umysłowo i staram się coś wydedukować. Ale ciężka orka na ugorze. Ojeju jest dosyć i ładniutki. Jeszce muszę mu podnieś przód i kokombinować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie co może być sprawcą tego że mimo wyłączonego przedniego napędu on niekiedy sprawia wrażenie że jest włączony zwłaszcza to czuć jak wykonuję maxymalny skręt kołami wyraźnie wtedy hamuje nie pozwala się swobodnie toczyć ciągnikowi.

w dolnej skrzyce pod skrzynią gdzie wchodzi wał napędowy od przedniego napędu zużyły się oringi na wałku który się znajduje w tejże skrzynce i ciśnienie oleju przechodzi z powrotem do skrzyni nie rozłączając napędu (oringi polskie wystarczy dopasować i będzie ok) poprostu ciśnienie oleju wypłukało oringi na niteczkę i jest ciągły ubytek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co moze być przyczyną złego wspomagania kierownicy, raz chodzi raz nie chodzi w JD 6200. Jak dzwignie od 3 sekcji hydrauliki przesune do przodu lub do tyłu to wtedy chodzi, gdy jest na neutralu to wspomaganie słabiutkie. Szukałem zaworków w katalogu częsci online ale niestety nie znalazłem, podobno trzeba przeczyscic. Gdzie one sie znajdują?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma reversu przy kierownicy to minus. Tyle widać a stan mechaniczny to trudno powiedzieć ze zdjęć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie ma reversu przy kierownicy to minus. Tyle widać a stan mechaniczny to trudno powiedzieć ze zdjęć.
w ogole jakis dziwny ten rewers... ma od razu połączone z połbiegami... nie wiem byc moze w tej serii to normalne jest...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam szukam uszczelniaczy na przednie kolo JD 6400 94 rok...wymiary uszczelniaczy 53 x 76 x 9.7/16 i 150 x 178 x 13/16 dzwonilem do mogilna serwis JD ale ceny zabojcze za zestaw ponad 500 zl ... czy zna ktos adres firmy gdzie mozna taniej dostac?? pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie ma reversu przy kierownicy to minus. Tyle widać a stan mechaniczny to trudno powiedzieć ze zdjęć.
w ogole jakis dziwny ten rewers... ma od razu połączone z połbiegami... nie wiem byc moze w tej serii to normalne jest...

To normalne też tak mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tu możecie zadawać pytania, dzielić się spostrzeżeniami i wystawiać opinie. Jednym słowem wszystko o JohnDeere. Odpowiem na każde pytanie

 

Ostatnio zmieniony przez Marek Sz dnia Pią Paź 21 21:18:02 GMT, w całości zmieniany 1 raz(y). Zmieniona nazwa tematu oraz jego tymczasowe przyklejenie.

Witam. Mam problem z hydrauliką w JD 1140. Podnośnik na zimnym oleju pracuje prawidłowo w każdym zakresie obrotów silnika.Na ciepłym oleju trzęsą się ramiona, po zwiększeniu obrotów pow 1500 pracuje normalnie . Czy jest to wina pompy , czy jakiegoś zaworu. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tu możecie zadawać pytania, dzielić się spostrzeżeniami i wystawiać opinie. Jednym słowem wszystko o JohnDeere. Odpowiem na każde pytanie

 

Ostatnio zmieniony przez Marek Sz dnia Pią Paź 21 21:18:02 GMT, w całości zmieniany 1 raz(y). Zmieniona nazwa tematu oraz jego tymczasowe przyklejenie.

Witam. Mam problem z hydrauliką w JD 1140. Podnośnik na zimnym oleju pracuje prawidłowo w każdym zakresie obrotów silnika.Na ciepłym oleju trzęsą się ramiona, po zwiększeniu obrotów pow 1500 pracuje normalnie . Czy jest to wina pompy , czy jakiegoś zaworu. Pozdrawiam.
Pompa ledwo dycha... jak jej przyłożysz obrotów to jeszcze napompuje cisnienia, a na normalnych juz gubi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

l

 

ja mam takigo 7600 to wersja amerykanska a skrzynia z tym rewersem to jedna z leprzych ten z zdjecia ma nabite przeszlo 10000mtg bo siedzenie jest nieorginalne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ktos cos wie o ciagnikach kompaktowych john deere na stronie producenta roche poczytalem i spoobal mi sie taki 60 km bodajze 4270 ciekawe ile moze kosztowac? bylby w sam raz jak dla mnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

troche poszperalem i znalazlem na stronie amerykanskiej cene jest to model 4720 i kosztuje 38000$ a u nas pewnie bedzie kosztowal 38000 tys ale euro. to przy obecnym kursie euro to i tak nie bylo by tak najgorzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sporo jest tutaj w tym watku napisane o ciagnikach john deere i nie chce mi sie tego przegladac ale waszy zdaniem ktory ciagnik bedzie lepszy New holland tl100A z ładowaczem tur6 czy john deere 6420 z orginalnym ładowaczem john deere. Wogole ktora marka waszym zdaniem jest lepsza?? MI sie wydaje ze jednak John deere sa lepsze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sporo jest tutaj w tym watku napisane o ciagnikach john deere i nie chce mi sie tego przegladac ale waszy zdaniem ktory ciagnik bedzie lepszy New holland tl100A z ładowaczem tur6 czy john deere 6420 z orginalnym ładowaczem john deere. Wogole ktora marka waszym zdaniem jest lepsza?? MI sie wydaje ze jednak John deere sa lepsze

Też porównanie!!

To tak jakbyś fiata porównywał do mercedesa. Też byś się zastanawiał co lepsze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie orientuje sie za bardzo w ciagnikach

to co moze zamiast 6420 dac do porownania 6320??

Jedyne co wiem to ze sa to ciagniki z gornej polki i w zakresie mozy 100 110 KM wiec sie chyba bardzo nie roznia.

To ktory jest wedlug ciebie fiatem a ktory mercem i dlaczego?? - o taka odpowiedz mi chodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Radze w tym temacie nie zadawać takich pytań który jest mercem, a ktory nie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie czy ktoś wie jakie wymiary wg normy ISO powinień mieć tylny podnośnik od JD 6620 1 i 2 kategorii.Chodzi mi o regulacje na boki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z 6610, przy włączonym przednim napędzie i maksymalnym skręcie słychać czasami zgrzyty jakby z przedniego mostu. Miał ktoś coś podobnego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam problem z 6610, przy włączonym przednim napędzie i maksymalnym skręcie słychać czasami zgrzyty jakby z przedniego mostu. Miał ktoś coś podobnego?

Zgrzyty czy stukanie?Sprawdz krzyzaki czy luzu nie maja,doraznie wystarczy smaru nabic a w przyszłosci trzeba wymienic.A jesli to jest zgrzytanie to sciagaj kaptury zwolnic i zobacz czy nic sie w srodku nie dzieje bo ja tak jedna zwolnice załatwiłem.Koszt czesci....lepiej nie mowic ale na szczescie mam dobrego tokarza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Krzyżaki wyglądają na ok. Raczej to coś z załączaniem przodu bo jak nie jest włączony to nic nie zgrzyta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem coś podobnego - na skręcie huczało, na wprost ok. Jak wyłaczyłem napęd było ok. Awaria polegała na mojej oszczędności - wlałem olej nie oryginał. Jak Wymieniłem olej na oryginalny - jak ręką odjął.

Oczywiście w przednim moście.

Mogą też być zuzyte tarczki przedniego napędu - da się znieść podobno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Używam tylko hydramotu 1040, dzisiaj wymienię filtry hydrauliki bo już pora, może to pomoże

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...