marbar 0 Napisano 16 Lipca 2008 witam,widze ze to przypadłosc wszystkich johnow... przynajmniej tych starszych... to pewnie wina tego oleju, lub tarczek w przenim moscie od automatycznej blokaty... nie rozłączaja sie jak nalezy na skretach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopen72 0 Napisano 17 Lipca 2008 mój nie jest stary 2000r, 4250 mth hydramot od początku i zawsze wymiany na czas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczewko 0 Napisano 17 Lipca 2008 W moim tez trzeszczy cos jak skrecam a mam wlany zwykly olej GL-5... Panowie pomozcie jaki olej oryginalny wlac i w jakiej ilosci bo boje sie o te tarczki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JDG 0 Napisano 17 Lipca 2008 Do przedniego mostu z mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu(LSD- limityd slip diferencjal) tylko olej przekładniowy z oznaczeniem LS lub LSD specjalny do tego typu mostów napędowych Fuchs,Mobil,Castrol,Texaco maję napewno takie typu oleje. Ja urzywam Fuchsa.Hydaramot Fuchsa jest tylko do silnika i do skrzyni biegów ale nie do przedniego mostu i zwolnic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopen72 0 Napisano 17 Lipca 2008 A jakiego fuscha używasz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopen72 0 Napisano 17 Lipca 2008 Nie masz racji.Sprawdziłem w instrukcji obsługi JD że olej musi być zgodny z normą JDM J20C i takie dopuszczenie ma według Fuscha Hydramot 1040. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JDG 0 Napisano 17 Lipca 2008 Ależ mam racje. W silniku i skrzyni przekładniowej mam Hydramot 1040 MCAle w przednim moście mam wlany Gear LS90 który jest typowym olejem do przedniego mostu z LSD. Można też zalać UTTO MP do mostu z LSD zaleca go producent. Ale mnie serwisant z Chemirolu na gwrancji naleł do mostu i zwolnic ten pierwszy olej, mówił, że hydramot się do przedniego mostu nie nadaje. Tutaj masz to co proponuje do jelonka Fuchs:http://www.fuchs-oil.pl/index.php?id=1258&tx_pbfuchsprodagricu_pi1[showUid]=117&cHash=e8ddecde18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczewko 0 Napisano 17 Lipca 2008 Ok wielkie dzieki to juz wiem wszystko a teraz potrzebuje wiedziec ile wchodzi do takiego mostu.Moj model to 3140 ale most jest taki sam jak w modelu 6x00 na trzy satelity.Nie chce po prostu kupic za duzo oleju do mostu bo wiadomo cena bedzie całkiem spora.Do zwolnic wchodzi po okolo 0.8 litra w kazda to wiem ale ile wchodzi do mostu?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JDG 0 Napisano 17 Lipca 2008 Ależ mam racje. W silniku i skrzyni przekładniowej mam Hydramot 1040 MCAle w przednim moście mam wlany Gear LS90 który jest typowym olejem do przedniego mostu z LSD. Można też zalać UTTO MP do mostu z LSD zaleca go producent. Ale mnie serwisant z Chemirolu na gwrancji naleł do mostu i zwolnic ten pierwszy olej, mówił, że hydramot się do przedniego mostu nie nadaje. Tutaj masz to co proponuje do jelonka Fuchs:http://www.fuchs-oil.pl/index.php?id=1258&tx_pbfuchsprodagricu_pi1[showUid]=117&cHash=e8ddecde18 Szopen ma jednak racje Hydramot też może być do przedniego mostu.Właśnie się doczytałem że może być do przekładni LS.Ale tak jak wcześnie pisłem serwisant nalał mi do mostu Gear LS 90 można, zgupieć z tymi olejami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopen72 0 Napisano 18 Lipca 2008 Mi Hydromat też nalał serwis i z tego co pamiętam sprawdzałem jego dopuszczenia z instrukcją obsługi. Wczoraj dla pewności też sprawdziłem i olej jest ok. Co do styków to pojawiają się nawet przy hamowaniu jak załącza się przedni sam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
superrolnik 0 Napisano 18 Lipca 2008 Witam, czy może ktoś mi podpowiedzieć co z tym tylnym podnośnikiem Jakie są wymiary wg normy ISO na regulacji bocznej.Mam nowego JD 6620 i nie moge ustawić 4-skibowca na tych sztywnych zatrzaskach na 2 kategorii. Serwis twierdzi że u nich wszystko dobrze a jak mi nie pasuje to mam sobie zmienić odciągi cięgna (najlepiej) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marbar 0 Napisano 18 Lipca 2008 o dzieks równiez za info, bo musze tez zmienic ten olej,widocznie taka przypadłosc tego mostu... na trasie jest dobrze dopoki nie zahamuje, właczy sie przedni naped i juz słychac to... troche nie pomyslane jest moim zdaniem z tym hamulcem... lepszy chyba był ten hamulec na wale jak miały serie 3xxx tu jest troche za czuły... no ale jak sie ciągnie 20 ton to sie moze baardzo przydac... z tymi hakami to chyba niestety w serwisie maja racje... te odciagi moga wszystko komplikowac... nie wiem jak jest w obrotówce... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 18 Lipca 2008 W którymś z zeszłorocznych RPT było o ustawianiu obrota na Jelonku(chyba 08/2007). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hans 0 Napisano 18 Lipca 2008 Witam, czy może ktoś mi podpowiedzieć co z tym tylnym podnośnikiem Jakie są wymiary wg normy ISO na regulacji bocznej.Mam nowego JD 6620 i nie moge ustawić 4-skibowca na tych sztywnych zatrzaskach na 2 kategorii. Serwis twierdzi że u nich wszystko dobrze a jak mi nie pasuje to mam sobie zmienić odciągi cięgna (najlepiej) nie mozesz go ustawic na srodku ???????wiekszej filozofi tam nie ma......jak masz stabilizator tylko z prawej strony to wkrecony na max to 3 kat a wykrecony do takiego "rowka" to 2 kat - jak dla mnie to nie istotne..........zakladasz maszyne i odległosc ramion od opon ma byc taka sama z kazdej strony wiec po co sobie głowe zawracasz tymi kategoriami???????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JDG 0 Napisano 18 Lipca 2008 Witam, czy może ktoś mi podpowiedzieć co z tym tylnym podnośnikiem Jakie są wymiary wg normy ISO na regulacji bocznej.Mam nowego JD 6620 i nie moge ustawić 4-skibowca na tych sztywnych zatrzaskach na 2 kategorii. Serwis twierdzi że u nich wszystko dobrze a jak mi nie pasuje to mam sobie zmienić odciągi cięgna (najlepiej) Ja mam 6920 mam z jednej strony zatrzask a z drugiej odciąg na sprężynie.Na tym sztywnym ztrzasku jest gwint i rególuje sobie od 2 do 3 kategori są nawet wycięcia na gwincie ustalające kategorie 2 i 3 zresztę i tak lepiej sprawdzić czy cięgło górne od pługa wychyla się w podobnym zakresie jadąc lewą i prawą stroną pługa. 6620 ma z jednej strony czy z dwuch stron zatrzask? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
globus0007 0 Napisano 4 Sierpnia 2008 http://www.allegro.pl/item410626827_ciagnik_rolniczy_john_deere_7600.html Witam, oglądałęm tego Johna i powiem wam, że mi się spodobał, silnik pięknie pracuje, 4 opony w bardzo dobrym stanie, tylko jedynym mankamentem są podrddzewiałe błotniki..... Powiedzcie co sądzicie na temat tego ciągnika bo mam dylemat czy go brać czy szukać coś samemu w Niemczech? Do zabrania to 65tys...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marbar 0 Napisano 5 Sierpnia 2008 http://www.allegro.pl/item410626827_ciagnik_rolniczy_john_deere_7600.html Witam, oglądałęm tego Johna i powiem wam, że mi się spodobał, silnik pięknie pracuje, 4 opony w bardzo dobrym stanie, tylko jedynym mankamentem są podrddzewiałe błotniki..... Powiedzcie co sądzicie na temat tego ciągnika bo mam dylemat czy go brać czy szukać coś samemu w Niemczech? Do zabrania to 65tys......to jest jak loteria... tylko własciciel wie czemu go sprzedaje... hydraulika bez zarzutu? jak wrazenia z jazdy? jak sie zmienia połbiegi to szarpie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 5 Sierpnia 2008 http://www.allegro.pl/item410626827_ciagnik_rolniczy_john_deere_7600.html Witam, oglądałęm tego Johna i powiem wam, że mi się spodobał, silnik pięknie pracuje, 4 opony w bardzo dobrym stanie, tylko jedynym mankamentem są podrddzewiałe błotniki..... Powiedzcie co sądzicie na temat tego ciągnika bo mam dylemat czy go brać czy szukać coś samemu w Niemczech? Do zabrania to 65tys......Odradzam on ma napewno 16800h. A to już może się wiązać z wydatkami. Dołóż trochę i poszukaj z "mniejszym" przebiegiem rzeczywistym. Jak to poznać temat był przerabiany może z rok temu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marbar 0 Napisano 9 Sierpnia 2008 Szopen ma jednak racje Hydramot też może być do przedniego mostu.Właśnie się doczytałem że może być do przekładni LS.Ale tak jak wcześnie pisłem serwisant nalał mi do mostu Gear LS 90 można, zgupieć z tymi olejami. I jak tam wymienialiscie oleje w tych przednich mostach? dało to cos ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopen72 0 Napisano 10 Sierpnia 2008 Nie wymieniałem oleju. Jak rozgrzeję napęd podczas pracy na wprost albo bez to nie stuka nawet przy ostrych skrętach. Rozmawiałem z serwisem to raczej kończą się tarczki w przednim napędzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek21 0 Napisano 10 Sierpnia 2008 Nie wymieniałem oleju. Jak rozgrzeję napęd podczas pracy na wprost albo bez to nie stuka nawet przy ostrych skrętach. Rozmawiałem z serwisem to raczej kończą się tarczki w przednim napędzie. ja miałem szumienie bardziej przy 6600 ale wina była po niezgraniu opon tyle prawie zdarte 30% zostało a przód nowe były. Założyłem nowe na tył na wyższym klocku 20.8 r38 a miałem 600 /65 38 a z przodu felga 24 chyba 16,4 no i po założeniu na włączonym napędzie jak ręką odjął ale to przy jezdzie na wprost miałem takie szumienie przy większych prędkościach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barszcz17 0 Napisano 13 Sierpnia 2008 Ktoś ma 7530? jak się sprawuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marbar 0 Napisano 15 Sierpnia 2008 hm ja mam tez niezuzyte w ogole na przodzie a z tyłu podjechane, ale na wiekszych predkosciach tego nie ma, tylko jak przedni naped pracuje długo, olej wymieniłem, w zwolnicach tez... nic nie dało, przejrzałem w zwolncach tryby sa całe, łozyska tez bez zarzutu, to musza byc widocznie te tarczki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiak 0 Napisano 23 Sierpnia 2008 Witam. Posiadam ciągnik John Deere 2040S z 1985 roku i pojawił się problem z podnośnikiem. Pod obciążeniem nie podnosi, a bez obciążenia po mału podniesie. Nie wiem co w tej sytuacji zrobić, jeśli ktoś może pomóc, będę wdzięczny. Wspomaganie działa i słychać, że pompa chodzi. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miszka01 0 Napisano 24 Sierpnia 2008 Spróbuj kolego od sprawdzenia cisinienia w układzie hydraulicznym. Wymien filtry hydrauliki, moze tez tak byc że jakis paproch ( płatek farby ) przytkał rozdzielacz, powodów moze byc dużo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach