hospes 0 Napisano 18 Września 2008 hej moze to cos z paliwem (kiepska jakosc)sprawdz na poczatek filtr paliwa .pozdrawiam. Paliwo raczej nie to sie stało nie po tankowaniu tylko podczas pracy dotankowałem pojechałem w pole i wszystko było git po zaoraniu 1,5h traktor zaczoł dymic i jest troche słabszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
men2face 0 Napisano 18 Września 2008 no to moze filtr powietrza?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zonk 0 Napisano 18 Września 2008 tak jak mówili inni, najpierw sprawdz czy dobrze dostaje paliwo, najlepiej wykręc filtry, dobrze go odpowietrz i wtedy próbuj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczewko 0 Napisano 18 Września 2008 Nowy filtr paliwa kosztuje 60 pln oryginalny wiec wymien filtr i wtedy zobaczysz co bedzie.Polecam kupic szklany wtedy mozesz kontrolowac na bierzaco zanieczyszczenia... Tez miałem kiedys taki problem i wystarczyło filtr wymienic i jest git. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anusiak 0 Napisano 18 Września 2008 mam JD 6400 z 97 rokudzisiaj zapaliła mi się lampka STOP i kontrolka os słabego cisnienia w skrzyni biegów.Czy ktoś wie co może być tego przyczyną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marbar 0 Napisano 19 Września 2008 Witam ,troche sie dzisiaj zmartwiłem poniewarz mój niedawno kupiony jD zaczoł cos mocno kopcić troudno określić na jaki kolor wydaje mi sie ze na biało niebiesko ,wydaje mi sie takrze że jest nieco słabszy. co najpierw sprawdzić , czy to może byc wtryskiwacz ,uszczelka a moze pierscienie ?prosze o pomocja polecałbym wymienic wszystkie filtry, i olej w silniku przynajmniej... dla bezpieczenstwa najlepiej zrobic to jak sie przywiezie jakikolwiek ciagnik, nie wiadomo kto tam do niego ostatnio zagladał... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hospes 0 Napisano 19 Września 2008 Witam ponownie ,wyjołem dzisiaj wtryskiwacze jeden z wtrysków był mocno osmrodzony lepkim nagarem ,chciałem sprawdzic czu nie leje lecz nie pasuje gwint u mechanika na pompce :/ a teraz sie nie smiać DMUCHNOŁEM płucami we wtryskiwacze i co sie okazało ze ten osmrodzony wtryskiwacz mogłem przepchnąć płucami poprostu zaczeła kapać ropa z końcówki i świszczeć powietrze ,czy to normalne? przez pozostałe nie mogłem przedmuchac płucami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koseś 0 Napisano 19 Września 2008 hospes ale ty masz mocne te płuca i napewno taka sytułacja nie jest normalna najpewniej zawiesił(zacioł w pozycji otwartej) się wtrysk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hospes 0 Napisano 19 Września 2008 hospes ale ty masz mocne te płuca i napewno taka sytułacja nie jest normalna najpewniej zawiesił(zacioł w pozycji otwartej) się wtrysk prubowałem go lekko dokręcić od gury i dalej dmuchałem nadal powietrze leciało tak długo dokręcałem az odleciała koncówka iglica rozerwała koniec wtryskiwacza , jutro jade po nowy nie wiem jaka cena będzie w sklepie ale na allegro znalazłem za 149 zł na innej stronie z częćciami za 150 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miszka01 0 Napisano 27 Września 2008 WItam !!Mój JD 6200 o tej porze roku kiepsko sie uruchamia, sprawdzałem juz swiece żarową, jest OK. Wymienione mam wtryskiwacze na nowe, wszystkie filtry. Poprzedni włascicel jezdził nim na opale. Czy mogą byc zawory powypalane i jest słabe sprężanie? Czy moze być pompa wtryskowa walnieta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 27 Września 2008 raczej zawory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kip 0 Napisano 28 Września 2008 Witam. Interesuje mnie opinai na temat JD 2140 lub 2250 do 2850, głównie ich awaryjność i w seri 2x50 zauważyłem że mają w dwóch miejscach usytuowane dzwignie zmiany biegów, jaka jest różnica w skrzyniach i którą lepiej wybrać. Dzieki za odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maskin 0 Napisano 28 Września 2008 rozwazam zakup John deere 4055A, ogladalem jednego jest powershift 15 biegów, predkosc 30 km na godz, czy wszystkie tak mialy? rok 88 cena 45 tys. co o tym myslicie? moc 135 kmz klima. tylko podnosnik jakos dziwnie dziala, otoz nie zaczyna dzialac od poczatku skali, tylko przesuwajac do tylu dzwignie, zaczyna dzialac przy samym koncu az silnik dostaje duzego obciazenia, pomimo ze nic nie ma na zawiesiu. czy jest do do zrobienia czy lepiej sie w to nie pchac???? Bardzo prosze o odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hiniu23 0 Napisano 28 Września 2008 Dołączam się do kolegi Damiana. Czy mógłby ktoś napisac coś o tych ciągnikach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
borknj 0 Napisano 28 Września 2008 Witam. Interesuje mnie opinai na temat JD 2140 lub 2250 do 2850, głównie ich awaryjność i w seri 2x50 zauważyłem że mają w dwóch miejscach usytuowane dzwignie zmiany biegów, jaka jest różnica w skrzyniach i którą lepiej wybrać. Dzieki za odpowiedz. posiadam takiego 22-50 od 2 lat jak na razie wszystko w porządku nic sie nie psuło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
914330 0 Napisano 28 Września 2008 Wtam! Kupiłem jd 7710 i od razu wymieniłem w nim olej i filtry w skrzyni biegów. poczatkowo wszystko działało bez zarzutu a teraz podnośnik jakby oszalał :samoistnie, szybko opuszcza i podnosi na różne wysokości zaczepiony pług. wie ktoś co to może byc? awaria spowodowana była spięciem w potęcjometrze dzwigni suwaka. wystarczyło wsadzic bezpiecznik w gniazdo diagnostyczne , na ekranie pokazuje sie cały zestaw błędów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anusiak 0 Napisano 28 Września 2008 witam czy wie ktoś gdzie znajduje się czujnik biegu neutrealnego w JD seria 6000. padł czujnik i ciągnik nie chce odpalać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
globus0007 0 Napisano 29 Września 2008 Witam, mam kilka pytań....http://www.allegro.pl/item443188280_john_deere_6600_1996_rok_100_oryginal.htmljak nazywa się taka skrzynia??? jak w tym modelu... ze są z boku 4 półbiegi i rewers z boku....? Następne pytanie to http://www.allegro.pl/item444478969_john_deere_7600_zobacz_koniecznie.htmljak nazywa się ta skrzynia i czym się różni ta od poprzedniej??? Ostatnie pytanie.... co to jest za skrzynia..... http://www.allegro.pl/item443575387_john_deere_7810.htmlbo do tej to nei jestem jakoś przekonany!!! Proszę was o poradę która jest najlepsza? I na co zwrócić uwagę podczas zakupu ciągnika z wybraną skrzynią. Z góry dzięki za info. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marbar 0 Napisano 29 Września 2008 witam czy wie ktoś gdzie znajduje się czujnik biegu neutrealnego w JD seria 6000. padł czujnik i ciągnik nie chce odpalać.u mnie tez najpierw zaskakuje albo nie, szczegolnie po długiej pracy, tez bedzie trzeba go wymienic... przyłączam sie do pyt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nita 0 Napisano 29 Września 2008 witam czy wie ktoś gdzie znajduje się czujnik biegu neutrealnego w JD seria 6000. padł czujnik i ciągnik nie chce odpalać.u mnie tez najpierw zaskakuje albo nie, szczegolnie po długiej pracy, tez bedzie trzeba go wymienic... przyłączam sie do pyt. na spodzie skrzyni pod małą metalową osłoną dochodzi przewód Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 30 Września 2008 Witam, mam kilka pytań....http://www.allegro.pl/item443188280_john_deere_6600_1996_rok_100_oryginal.htmljak nazywa się taka skrzynia??? jak w tym modelu... ze są z boku 4 półbiegi i rewers z boku....? Następne pytanie to http://www.allegro.pl/item444478969_john_deere_7600_zobacz_koniecznie.htmljak nazywa się ta skrzynia i czym się różni ta od poprzedniej??? Ostatnie pytanie.... co to jest za skrzynia..... http://www.allegro.pl/item443575387_john_deere_7810.htmlbo do tej to nei jestem jakoś przekonany!!! Proszę was o poradę która jest najlepsza? I na co zwrócić uwagę podczas zakupu ciągnika z wybraną skrzynią. Z góry dzięki za info.Pierwsze 2 to "powrquad" chyba tak się pisze nic je nie różni tylko to że 1 ma 6x4 a 2 5x4 przełożeń. 1 na odzielnie rewers a 2 na rewers i półbiegi w jednej dzwigni. Ta 3 to "powerschift". Która lepsza trudno powiedzieć. Znam takich co mają ps i sobie chwalą ja mam pq i nie narzekam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
globus0007 0 Napisano 30 Września 2008 Dzięki Grześ za odpowiedź. Dla mnie powerschift jest jakąś dziwną skrzynią i będę szukał z PQ..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kip 0 Napisano 30 Września 2008 Witam. Interesuje mnie opinai na temat JD 2140 lub 2250 do 2850, głównie ich awaryjność i w seri 2x50 zauważyłem że mają w dwóch miejscach usytuowane dzwignie zmiany biegów, jaka jest różnica w skrzyniach i którą lepiej wybrać. Dzieki za odpowiedz. posiadam takiego 22-50 od 2 lat jak na razie wszystko w porządku nic sie nie psuło. Dzięki za odpowiedz. A mógłbyś coś więcej napisać, jaką masz skrzynie, jak ze spalaniem, jakie maszyny nim ciagasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszzaj 0 Napisano 3 Października 2008 Witam. Interesuje mnie opinai na temat JD 2140 lub 2250 do 2850, głównie ich awaryjność i w seri 2x50 zauważyłem że mają w dwóch miejscach usytuowane dzwignie zmiany biegów, jaka jest różnica w skrzyniach i którą lepiej wybrać. Dzieki za odpowiedz. posiadam takiego 22-50 od 2 lat jak na razie wszystko w porządku nic sie nie psuło. Dzięki za odpowiedz. A mógłbyś coś więcej napisać, jaką masz skrzynie, jak ze spalaniem, jakie maszyny nim ciagasz. Ja też dołanczam się do pytania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anusiak 0 Napisano 3 Października 2008 na spodzie skrzyni pod małą metalową osłoną dochodzi przewód A serwis kazał mi kabine demolować.Wielkie dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach