małorolny2 0 Napisano 31 Stycznia 2009 Nie zauwarzyłem zeby spalanie podskoczyło. Powiem tak leje opał( jak mam oczywiscie) do BMW 2.5 TD i na pełnym zbiorniku robie 200 km wiecej jak na ropie wiec sami rozumiecie. Teoretycznie silniki Turbo Diesla sa mniej podatne na slabsza liczbe cetanowa ropy wiec co za tym idzie bardziej odporne na spadek mocy. OO daje wiecej ciepła ze spalania wiec powinno sie to wyrownywac.Lałem ukraińska ropę do silnika Hdi i zjadał o 25 % więcej na tej samej trasie testowałem to przez 6 miesięcy , na opale nie robiłem eksperymentu , ale kilka razy miałem go w ciągniku i wydaje mi się że zjadał go więcej , a może mi się tylko wydaje .......... dokładnie nie sprawdzałem z kartką i ołówkiem w ręku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lesiuagusia 0 Napisano 31 Stycznia 2009 u mnie pompa w 3p to już wytrzymała 15tyś mt.jeszcze pamiętam jak ojciec lał ropę z kopalni też taka czerwona był to jeszcze opału nikt nie znał wtedy no i dużo chodził na normalnej bo chłopaki z PPRD dostarczali od tatr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 31 Stycznia 2009 u mnie pompa w 3p to już wytrzymała 15tyś mt.jeszcze pamiętam jak ojciec lał ropę z kopalni też taka czerwona był to jeszcze opału nikt nie znał wtedy no i dużo chodził na normalnej bo chłopaki z PPRD dostarczali od tatr.Z kopalni to się leje Coca -colę na tym dopiero maszyna idzie ale moj perkins w kombajnie tego nie trawi , są problemy z rozruchem na gorącym silniku w upalne dni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hospes 0 Napisano 31 Stycznia 2009 a ja znowu z pytaniem dzwoniłem do goscia co kupiłem johna i pytałem jaki olej jest w skrzyni, skrzynia jest zalana AGROLEM czy ten ole moze być ? czy trzeba go zmienić na fuchsa lub oryginała ? pytałem o fuscha to 20 L 340 zł czy to dobra cena ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczewko 0 Napisano 31 Stycznia 2009 Mysle ze wystarczy.W 3140 od 2 lat mam Agrol U i nic sie nie dziej. W serwisie mi powiedzieli ze najwazniejsze to nie podpinac jakis pozyczanych przyczep i nie jezdzic na racznym hamulcu. Dbac i wymieniac regularnie to nie bedzie problemow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sławek77 0 Napisano 31 Stycznia 2009 mam pytanie jaki agre gat podorywkowy można kupić do jd 6400 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mateush 0 Napisano 31 Stycznia 2009 najlepiej talezówke 3m a jesli mósi byc gruber to coś koło 2,6-3m Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario98 0 Napisano 31 Stycznia 2009 Mysle ze wystarczy.W 3140 od 2 lat mam Agrol U i nic sie nie dziej. W serwisie mi powiedzieli ze najwazniejsze to nie podpinac jakis pozyczanych przyczep i nie jezdzic na racznym hamulcu. Dbac i wymieniac regularnie to nie bedzie problemow. Dokładnie. Najlepiej pytać tych którzy pożyczają co leją do swoich układów hydrauliki i czy przypadkiem nie przepalony olej A tak na marginesie to JD powinien wreszcie oddzielić skrzynie i hydraulike. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
globus0007 0 Napisano 1 Lutego 2009 Witam, niedługo wybieram się na oględziny JD 6910 tak jak już pisałem. Chciałbym się dowiedzieć na co mam zwrócić uwagę podczas obserwacji i jazdy. Jak go dobrze sprawdzić żeby nie kupić badziewia......? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 1 Lutego 2009 Przeczytaj kilka stron wcześniej wymienialiśmy zdanie na co zwracać uwagę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aras DSL 0 Napisano 1 Lutego 2009 Globus, można wiedzieć gdzie znalazłeś tego 6910? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
globus0007 0 Napisano 2 Lutego 2009 Przewertowałęm wszystkie posty do października i nic ciekawego nie znalazłem na co zwrócić uwagę podczas kupna takiego Johna. Aras a ty jeszcze nie oDebra1łeś swojego 6900 od gościa z Raciborowic? Bo byłem u niego w czwartek i stał on tam, ale mówił, że jest sprzedany więc domyśliłęm się, żę to twój:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aras DSL 0 Napisano 2 Lutego 2009 Bede go odbierał w tym tyg. Ja szukając Johna patrzyłem przede wszystkim na to zeby nie był picowany, malowany, na to jak odpala, jak ma wieszaki wybite. Ten w raciborowicach urzekł mnie tym że pięknie odpalił, nie puścił nawet chmurki, a był mróz, nie ma ramion wybitych i ma jeszcze org. opony z tyłu a z przodu nowe, sądze ze ma tyle Mtg ile faktycznie pokazuje licznik (7000). Pozatym jezdził nim ktoś kto o niego dbał bo środek ma nie poniszczony i czyściutki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ppp16 0 Napisano 2 Lutego 2009 Aha to lepiej jest lać opał Twoim zdaniem ?> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
globus0007 0 Napisano 2 Lutego 2009 Ale chodzi mi o jazdę, na co zwrócić uwagę podczas jazdy i co sprawdzić żeby nie kupić kota w w worku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aras DSL 0 Napisano 2 Lutego 2009 Ja jedyne co zrobiłem to sprawdziłem czy wszystkie biegi chodzą, rewers działa płynnie, czy nie ma szarpnięć. Nie mam doświadczenia, moze ktoś kto jezdzi Jelonkami by się wypowiedział? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
globus0007 0 Napisano 2 Lutego 2009 Ja właśnie też nie mam doświadczenia jeśli chodzi o Jelonki. Powiedzcie czy Johy 6910S ma 150km??? Bo tyle powiedział mi gościu.... Jest w nim skrzynia PQ i ma półbiegi w rączce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koseś 0 Napisano 2 Lutego 2009 proszę http://www.konedata.net/Traktorit/jd6510.htm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sendar 0 Napisano 3 Lutego 2009 Polecam sklep internetowy http://czesci-rolnicze.freezoka.com/ asortyment dodany na stronie mają niewielki ale w rzeczywistości mają wszystko do John deere. Szybko tanio i solidnie.czesci John Deere Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario98 0 Napisano 3 Lutego 2009 Szarpnięcia zdarzają się nawet w nowym ciągniku szczególnie gry jest zimny silnik ale nie tylko. Raz zdażyło się ze szarpnęło moim Johnym w czasie zmiany kierunku jazdy. Pytałem mechanika dlaczego tak się stało i mówił ze spowodowane to było tym ze za dużo oleju na raz skrzynia przekazała. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 3 Lutego 2009 Polecam sklep internetowy http://czesci-rolnicze.freezoka.com/ asortyment dodany na stronie mają niewielki ale w rzeczywistości mają wszystko do John deere. Szybko tanio i solidnie.czesci John Deere Przejzałem tą strone i nie widze tam nr telefonu ani adresu, a zeby cos kupic to pewnie z góry trzeba zapłacic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopik 0 Napisano 3 Lutego 2009 Witam kolegów Mam pytanie ,jak zamontowany jest filtr magnetyczny hydrauliki w 3140 tj. w którym kierunku ma być strzałka na filtrze? .W moim jest strzałka w kierunku przodu ciągnika , a wydaje mi się ,że ojej płynie ze wspomagania poprzez ten filtr do skrzyni - czyli w kierunku tyłu ciągnika .Jak jest u was? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZDZ 0 Napisano 4 Lutego 2009 Kiedy należy sprawdzić olej w skrzyni(w czasie pracy silnika czy na zgaszonym) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczewko 0 Napisano 4 Lutego 2009 Witam kolegów Mam pytanie ,jak zamontowany jest filtr magnetyczny hydrauliki w 3140 tj. w którym kierunku ma być strzałka na filtrze? .W moim jest strzałka w kierunku przodu ciągnika , a wydaje mi się ,że ojej płynie ze wspomagania poprzez ten filtr do skrzyni - czyli w kierunku tyłu ciągnika .Jak jest u was? Filtr magnetyczny?? Nie słyszałem albo znam go pod inna nazwa. W ktorym miejscu sie znajduje bo za bardzo nie wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopik 0 Napisano 4 Lutego 2009 Jest to filtr do opiłków metalu , magnetycznym określił go sprzedawca ,znajduje się po lewej stronie skrzyni ( wygląda jak duży kondensator ) zamontowany jest przelotowo . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach