seba_chojnas 0 Napisano 2 Grudnia 2009 A mam jeszcze jeden problem ciężko mi wchodzą biegi trzeba użyc troche siły co moze być przyczyną?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba_chojnas 0 Napisano 4 Grudnia 2009 Witam czy ktoś posiada używany licznik do john deera 6210 SE bo mi sie spalił i nie chodzi.moje gg 6627295 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sleny 0 Napisano 4 Grudnia 2009 Koledzy ma kilka pytań dotyczących john deere 3130:1. Jakim polecacie zalać olejem układ hydrauliczny?2. Czy może być zwykły tawot do nabijania w kalamitki?3. Czy posiada ktoś schemat instalacji do niego?Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jd6100 0 Napisano 21 Grudnia 2009 Witam.Jedno pytanie do bardziej doświadczonych Kolegów:JD6100 '94 i rozrusznikJak zdemontować rozrusznik przy tym ciągniku??? Ciągnik nie chce palić (aku nowy sprawdzony) i mam olbrzymi problem z odkręceniem tych 2 śrub mocujących rozrusznik - jest na to jakiś tajemny sposób/narzędzie czy trzeba rozbierać pół ciągnika???Sprawa dla mnie bardzo ważna, ciągnik potrzebny, a uziemiony - mam nadzieję, że najdę tutaj kogoś kto to robił i mógłby podsunąć jakąś radę. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JDG 0 Napisano 21 Grudnia 2009 To jest taki rozrusznik, bo na rysunku tajemnic nie mahttp://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.deere.u90490.partscatalog.view.servlets.HomePageServlet_Alt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jd6100 0 Napisano 22 Grudnia 2009 Właśnie na schemacie to prosta sprawa - gorzej w praktyce. Dochodzi rama, kabina i w efekcie dostęp do tych śrub/nakrętek jest fatalny i żadne kombinacje z różnymi kluczami na razie nie pomagają stąd moje pytania o "tajemne" sposoby. Desperacja coraz większa i zwątpienie czy uda się go zdemontować bez absurdalnego zdejmowania kabiny/wyjmowania silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
a1980 0 Napisano 22 Grudnia 2009 Właśnie na schemacie to prosta sprawa - gorzej w praktyce. Dochodzi rama, kabina i w efekcie dostęp do tych śrub/nakrętek jest fatalny i żadne kombinacje z różnymi kluczami na razie nie pomagają stąd moje pytania o "tajemne" sposoby. Desperacja coraz większa i zwątpienie czy uda się go zdemontować bez absurdalnego zdejmowania kabiny/wyjmowania silnika wykręcić to nie taki problem gorzej z wkręceniem.dzisiaj będe zakładał.pokombinuj z kluczami to napewno sie uda.ja dolną nakrętke lekko popuściłem i dalej śruboketem popychałem. tu masz kl;ucze-http://www.allegro.pl/listing/search.php?sg=0&string=klucz+rozrusznika,http://moto.allegro.pl/item846919239_profesjnal_niemieckie_klucze_oczkowo_grzechotkowe.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamwojtkowiak1 0 Napisano 26 Grudnia 2009 witam. jestem od niedawna w posiadanie JD niestety odrazu praktycznie mam provblem z dostaniem sie pod kabine. Pękł mi jakis węż przypuszczam ze od wspomagania. Czy mozecie mi powiedziec jak przechylic kabina od JD 6200. nie wiem czy robi sie tak w wszystkich ciagnikach czy kazdy typ ma inaczej. w tego co wiem przechyla sie ona na bok. NIe wiem czy tzreaba odczepiac jakies kable. wiem ze napewno to jest błache pytanie ale nie wiem co z kablami czy maja tyle luzu. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruku 0 Napisano 30 Grudnia 2009 panowiepo ostatnich mrozach zastanawiam sie nad zakupem podgrzewacza płynu doJD 6200. Powiedzcie ile może kosztowaćtakie cacko. Wszystkiego najlepszego w nowym roku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
a1980 0 Napisano 31 Grudnia 2009 panowiepo ostatnich mrozach zastanawiam sie nad zakupem podgrzewacza płynu doJD 6200. Powiedzcie ile może kosztowaćtakie cacko. Wszystkiego najlepszego w nowym roku koło 300 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
calibra25 0 Napisano 31 Grudnia 2009 Witam. Ile bym musiał wydać na Johna moc ok. 120Km, 6 cylindrowy silnik,rok 1997 ? No i jak z awaryjnością JD? Drogie są do tego części? Jak trwała jest skrzynia biegów i silnik ? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kruku 0 Napisano 31 Grudnia 2009 Witam. Ile bym musiał wydać na Johna moc ok. 120Km, 6 cylindrowy silnik,rok 1997 ? No i jak z awaryjnością JD? Drogie są do tego części? Jak trwała jest skrzynia biegów i silnik ? Pozdrawiam Kolego co do takich pytań do trudno powiedzięć,,ile'' bo wszysto od tego zależy (stan, zużycie itd). Łatwo sprawdzic na allegro tractopool ale dla przykładu dzis widziałem na belgijskiej stronie JD 110KM za 27 tys euro plus vat z 96 i 8500 mth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
calibra25 0 Napisano 1 Stycznia 2010 Ja Cię rozumiem, tak jest ze wszystkim Tak pytam orientacyjnie, no pewnie że chciałoby się jakiegoś zadbanego i w pełni sprawnego. A jak z awaryjnością JD? Drogie są do tego części? Jak trwała jest skrzynia biegów i silnik ? Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopik 0 Napisano 1 Stycznia 2010 Części składowe ciągnika są wykonane z bardzo dobrych materiałów ,części dość drogie ale masz pewność ,że nie będziesz np. robił kapitalki co trzy lata jak w c-360.Ja mam dość stary bo z 86r i dowiadywałem się z ciekawości o części do remontu góry silnika 6-tki, ma przebieg 12300 moto i oleju nie bierze (tuleje,tłoki ,pierścienie ,sworznie ,uszczelki ,prowadnice ,zawory ) wyszło 6 tys. Skrzynia ,mosty działają bez zarzutu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
calibra25 0 Napisano 2 Stycznia 2010 Bez przesadyzmu Ale domyślam się że jakość jest na wysokim poziomie, ostatnio jeździłem u handlarza starszym JD rocznik poniżej 1990(kabina okrągła) no i po prostu miód, wszystko wchodziło jak masełko, na dodatek wolnossący 6 cylindrowy silnik o mocy bodajże 90KM, nie do zajechania Widzę jeden przyjeżdża na pole takim z 2005 roku moc 125Km gada jak stwór model chyba 6620, no ale na takiego to trzeba kupę kasy wywalić, i powiedzcie mi czy 6000 mth to realny przebieg jeżeli ciagnik jest z 1995r? Bo mi się szczerze nie chce wierzyć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopik 0 Napisano 3 Stycznia 2010 Co masz na myśli mówiąc o przesadyzmie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
calibra25 0 Napisano 3 Stycznia 2010 O robieniu co trzy lata kapitalki w C-360 Mam 60'tkę i jest z 77roku miała jedną kapitalkę, owszem jeździłem również innymi 60'tkami to bez porównania, moja ma bardzo dużą moc, jest taka jakaś inna niż wszystkie, nie mam z nią od lat najmniejszych problemów. Wszystko wymieniane sprawdzane na czas, i silnik chodzi jak złoto, szkoda że brak przy niej wspomagania no i przedniego napędu, bo tak to byłby idealny ciągnik, mały,poręczny,zwinny no i mój jest bardzo mocny jak na c-360, ale to nie temat o Ursusach. Czy te John Deery z 96roku są warte polecenia, już te następce tych z okrągłą kabiną? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aras DSL 0 Napisano 4 Stycznia 2010 Ja mam model 6900 z 96r i polecam. Rozmawiałem z gościami na serwisie JD to mówili że seria 6 to bardzo udane ciągniki, mało awaryjne, proste w budowie i obsłudze. Co do ceny to myślę że tak 100 tyś musisz szykować jak chcesz coś w miarę dobrego kupić. Jak masz jakieś pytania to pisz na PW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
borknj 0 Napisano 8 Stycznia 2010 Co masz na myśli mówiąc o przesadyzmie?ta twoja 60 nie warta jest tej półokrągłej kabiny w john deere Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopik 0 Napisano 13 Stycznia 2010 C-360 -- znaczy co 3600mth remont Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kristofeno 0 Napisano 15 Stycznia 2010 Witam Kolegów,zakupiłem JD6800,używany niestety no i chciałem doprowadzić go do porządku bo ma małe usterki elektryczne,mianowicie-nie wskazuje mi temperatury silnika,ale jest problem bo nie mogę znaleść czujnika temperatury,czy możecie mnie naprowadzić,po drugie-jest uszkodzony jakiś czujnik koło pompy wtryskowej skierowany jakby na koło zębate rozrządu i jeszcze nie działający klakson,też nie wiem gdzie jest, i te swiatła obok świateł drogowych to są kierunkowskazy czy pozycyjne.Czytałem też na tym forum o funkcjach wyświetlacza po włożeniu bezp. do gn.serw.ale obawiam się że mój tego nie ma, dodam że jest z 1995r.Proszę o pomoc, wprawdzie zamówiłem już w serwisie instrukcję obsługi ale to potrwa za nim ją dostanę i nie wiem na ile będzie mi pomocna... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JDG 0 Napisano 21 Stycznia 2010 Możesz tutaj sobie wszystko odszukać:http://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.deere.u90490.partscatalog.view.servlets.HomePageServlet_Alt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kristofeno 0 Napisano 24 Stycznia 2010 Większość usterek już usunąłem,mam pytanie co do tych świateł obok drogowych, co to są za światła? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JDG 0 Napisano 24 Stycznia 2010 To są światła robocze, takie doświetlenie na zakrętach, dobre w sytuacji jak górne robocze światła cię oślepiają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszvet 0 Napisano 24 Stycznia 2010 Witam forumowiczów.Potrzebuję pomocy,zna ktoś może namiary na jakiegoś dealera john deera w Niemczech gdzie można by się dogadać po polsku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach