amakjeb 0 Napisano 22 Marca 2010 ptasior11 - daruj sobie JD, Fendt jest drogi to fakt, ale o niebo lepszy - paliwooszczędny, mniej awaryjny, cięższy, no poprostu zdecydowanie lepszy i tu nie ma chyba zbytnio czego porównywać. Jeżeli jednak chcesz coś pośredniego to weź McCormicka, podobnie zżera paliwa jak Fendt, solidna marka i cięższy jest od JD, komfort podobny. Zresztą co Ci z komfortu w kabinie jak będziesz się wkurzał tylko na to że to nie chodzi, to tamto nie chodzi. Mam JD, może tylko ja mam takiego pecha, ale nigdy więcej z tą marką, nie wspomnę o serwisie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczewko 0 Napisano 22 Marca 2010 Jakiego JD masz kolego i dlaczego tak na niego narzekasz.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
amakjeb 0 Napisano 23 Marca 2010 JD 6030, co prawda nie są to jakieś wielkie awarie, ale tam ciągle coś jest nie tak - takie pierdułki. Jak nie przewody to coś z przekładnią. To wkurza i to ostro! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jankris 0 Napisano 23 Marca 2010 Jaki to dokładnie model i z którego roku, bo w serii 30 nie ma już takiego modelu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zlukasz14 0 Napisano 23 Marca 2010 Mam jd 6200 i chciałbym zmienić olej w przednim moście ale nie mogę znaleźć korka którym można by wlać olej. Jaki olej wlać do przedniego mostu i ile go tam wchodzi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczewko 0 Napisano 24 Marca 2010 korek powienien byc mniej wiecej w polowie wysokosci mostu od strony lewej połosi. Olej zalej oryginał JD albo jakis przekladniowy ale ze specyfikacja LS czyli do blokady roznicowej. Nie lej zwyklego Hipolu bo blokada sie popsuje.Najleiej zalac oryg. JD ,kosztuje 14.50zl/l a wchodzi okolo 6 litrow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba_chojnas 0 Napisano 25 Marca 2010 Witam mam problem przy john 6210 SE rok 2000,mianowicie gdy jest teraz zimny ciezko pali a w zime wogole nie mozna go było odpalić co moze byc przyczyną,a i jak na wolnych obrotach chodzi to trzęsie sie tłumik a jak sie doda troche gazu juz jest dobrze co moze byc przyczyna tych oznak????Prosze o odp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jankris 0 Napisano 25 Marca 2010 Musisz ldokładniej opisać tą przypadłość, to wtedy ci odpowiem. Napiszczy:1. Mam moc przy obciążeniu.2. Czy przy obciążeniu dymi na czarno.3. Czy po zapaleniu dymi na niebiesko.4. Czy trudności z rozruchem są tylko przy mrozie, okolicy zera stopni, po dłuższym postoju.5. Czy przewody paliwowe są oryginalne (2000r), a szczególnie od powrotu.6. Czy pompka elektryczna pracyje.7. Na jakim paliwie jedziesz.8. Czy nie przybywa oleju w silniku.9. Kiedy zmieniałeś filtr paliwa.10. Itd, itp. Wibracje w JD na obrotach jałowych po zapaleniu to normalna rzecz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba_chojnas 0 Napisano 26 Marca 2010 Do jankris:1) Tak i to sporą2) Nie dymi,nie puszcza nawet dymka3) Nie dymi na niebiesko4) Przy mrozie,gdy jest ponizej zera5) Przewod od filtra do pompy jest orginalny bo jest zielony,a od baku czarny jest6) Pracuje7) Na orginalnym,swinstwa nie leje NIe przybywa9) Filt paliwa zmieniałem w ta zimeDzwonilem do serwisu i sie pytalem,to powiedzieli ze maga byc wtryski na nic czy to mozliwe?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FarmerBorys 0 Napisano 28 Marca 2010 ja przy moim 6920 też miałem problemy z odpalaniem, wina filtrów w których podczas dużych mrozów wytrąciła się parafina(paliwo bez dodatku zimowego), jeden filtr wymieniłem a drugi przepłukałem dokładnie rozpuszczalnikiem i jest lepiej ale nie wiem czy też nie kupić nowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zlukasz14 0 Napisano 30 Marca 2010 WitamZamierzam wymienić uszczelniacze siłownika od podnośnika w jd 6200 ale nie bardzo wiem jak rozbiera się taki siłownik. Jeżeli ktoś wie coś na ten temat to proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 31 Marca 2010 Witam.Nie rozbierałem tego siłownika,ale podaję link do katalogu gdzie można zobaczyć jak wygląda w częściach http://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.deere.u90490.partscatalog.view.servlets.HomePageServlet_Alt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zlukasz14 0 Napisano 31 Marca 2010 Ten katalog to już przeglądałem ale nie wiem czy ten siłownik się jakoś rozkręca . Czy można go rozłożyć samemu bez użycia skomplikowanych urządzeń? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jankris 0 Napisano 31 Marca 2010 do seba_chojnas Powiedz mi czy po dłuższym postoju (1, 2 tyg) zapala dobrze gdy jest ciepło.Jak sprawdziłeś czy pompka elektryczna pracuje?Ile ciągnik ma mtg. Co do końcówek rozpylaczy moim zdaniem są dobre. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba_chojnas 0 Napisano 31 Marca 2010 do:jankris.teraz jak jest cieplo po dluzszym postoju tez zapali pokreci dluzej albo dwa razy sie podgrzeje i zapali ale w zime nie da rady.Ma 8600MTH i mysle ze orginal po tym co widze,wtryskiwacze i tak sprawdze dla pewnosci ale to po pracach polowych:).A i mam pytanie do wszystkich gdzie jest zamontowany klakson w john deere 6210SE bo mi nie działa a nie moge znalezsc:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jankris 0 Napisano 31 Marca 2010 Moim zdaniem jeśli w ciepłą pogodę nie zapala od razu tylko trzeba go parę razy obrócić to zapowietrza się. Sprawdź na początek te czarne gumowe przewody paliwowe od zbiornika do filtra i powrotne z rurek przu wtryskiwaczach do zbiornika. Gdyby gdzieś były potryskane to wymień wszystkie (koszt niewielki).Nie napisałeś jak sprawdziłeś pompkę. Grzejesz świece, co prawda w stacyjce jest takie położenie ale u mnie świec nie ma - jeśli je napewno masz to pewnie masz też podgrzewacz paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zlukasz14 0 Napisano 31 Marca 2010 Zamierzam wymienić uszczelniacze siłownika od podnośnika w jd 6200 ale nie bardzo wiem jak rozbiera się taki siłownik. Czy można go rozkręcić czy może siłownik się rozsuwa. Jeżeli ktoś wie coś na ten temat to proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek21 0 Napisano 4 Kwietnia 2010 znajomy ma 2x JD na jednym oryginalny tur - fabrycznie założony od nowości - smiga że miło na wolnych obrotach a na drugim zamontowano przez serwis tura JD i ma wolniejszą reakcje - spokojniejszy jest (pompy hydrauliki są te samej wydajnosci. Podobno spece od serwisu nie maja pojęcia w czym jest różnica - może gdzieś jakiś dławik ? (nadmienię że sam mam JD 6600 z założonym turem w 99r i też jest taki spokojniejszy (pompa jest ok) a tam gościowi ten oryginalny az szarpie tak gwałtownie podnosi /podwija łyzkę a ten drugi tak jak mój spokojniejszy (oba jego JD są z najnowszych serii 4 i 6 cylindrów silniki). a jakoś funkcje podnośnika są ograniczone - 2 kolejność i to tylko kwestia zasilania?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek21 0 Napisano 5 Kwietnia 2010 szybciej działa tur na fabrycznej 4 cylindrówce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jankris 0 Napisano 5 Kwietnia 2010 Różnica tkwi w wydajności pompy (standart 61l/min, opcja lub premium 110 l/min) lub w udźwigu ( srednicy tłoków) ładowacza czołowego.I nic poza tym.Kazdy ciągnik ma ciśnienie w obwodzie ustawione podobnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FarmerBorys 0 Napisano 12 Kwietnia 2010 ja przy moim 6920 też miałem problemy z odpalaniem, wina filtrów w których podczas dużych mrozów wytrąciła się parafina(paliwo bez dodatku zimowego), jeden filtr wymieniłem a drugi przepłukałem dokładnie rozpuszczalnikiem i jest lepiej ale nie wiem czy też nie kupić nowego po czasie znów się pogorszylo, DO JANKRISdzisiaj doszedłem co było usterka, wężyk doprowadzający paliwo pierwszego filtra do pompki miał mała dziurkę i łapał powietrze, pompka nie chodziła w właściwy sposób, wymieniłem wężyk i działa wszystko jak w zegarku, najprostszy sposób zobacz czy któryś z wężyków nie jest delikatnie zwilżały od ropy, u mnie tak było. Po wymianie pali bez zarzutu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba_chojnas 0 Napisano 7 Maja 2010 Witam ma problem z johnem 6210SE mianowicie kiedy jechalem nagle mi zgas wszystko padlo tzn teraz niechce odpalic swiatla sie wlaczaja ale jak sie przekreci kluczykiem to kontrolki nie dzialaja i nie odpalam i dodam ze sie spalil bezpiecznik od rozrucju tzn pierwszy od gory od lewej .Czekam na odp i pomysły pozdrwiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jankris 0 Napisano 7 Maja 2010 Nie odpisałeś jak z tym zapalaniem, czy dalej masz ten problem.Jechałeś i tak poprostu zgasł? Może były wyboje i trzęsło ciągnikiem?Czy masz teraz dobry akumulator i wszystkie bezpieczniki OK"? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 7 Maja 2010 Witam.Skoro spalony bezpiecznik,to prawdopodobnie zwarcie.Tylko pytanie gdzie?Przesyłam obraz wiązki instalacji elektrycznej silnika http://i43.tinypic.com/219tcvr.jpg pobrany z strony http://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.deere.u90490.partscatalog.view.servlets.HomePageServlet_Alt więcej schematów poszukaj w wymienionym katalogu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
borknj 0 Napisano 7 Maja 2010 panowie czy jak wykręce cewkie to nieucieknie mi olej ze skrzyni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach