Przemek21 0 Napisano 7 Maja 2010 może cewka na pompie paliwowej poszła i odcieła dopływ paliwa i ma zwarcie miałem kiedyś w MF takie coś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
juras390 0 Napisano 9 Maja 2010 morze wiecie na jakich obrotach silnika w John 1640 z 1985 r.ma obroty wom 540 obr\min bo niejest zaznaczone na obrotomierzu a ma wspułpracowac z rotacyjną mam jeszcze JD 6310 SE z 2000r.tu wszystkie zakresy są zarysowane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczewko 0 Napisano 9 Maja 2010 Na obrotomierzu powinien byc zaznaczony wałek w okolicy 2200 obr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
juras390 0 Napisano 9 Maja 2010 mam jakis znak ale przy 2400 mysle ze to maksymalne obroty silnika nic wiecej niema Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 9 Maja 2010 Witam.To jest widok tarczy JD1640(mało czytelny ale sądzę że można się domyślić przez porównanie z swoją http://i44.tinypic.com/10riidv.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
juras390 0 Napisano 9 Maja 2010 umnie tarcza wygląda nieco inaczej morze to starszy typ bo z kabiną kwadrat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba_chojnas 0 Napisano 12 Maja 2010 Z zapalaniem ok teraz pali na dotyk:)poprostu w zime bede go podgrzewal bo zalozylem grzaleczke.A elektryka sie juz zrobilo elektryk byl troche pogrzebal w kablach i samo sie zrobilo oby bylo dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
juras390 0 Napisano 12 Maja 2010 potrzebuje pomocy gdy jade swojim JD6310 z przyczepą to zwalnia pod gore przy minimalnym spadku obrotow i nie kopci tak jagby sprzegło sie slizgało czy tak działa skrzynia pover quad(szift) niewiem naczym polega roznica bo mam johna od miesiaca i potrzebuje paru porad wczesniej jezdziłem zetorem 9540 jerzeli ktos potrzebuje cos na temat 9540 słuze rodą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jankris 0 Napisano 12 Maja 2010 Rusz na półsprzęgle z najwyższego biegu pustym ciągnikiem. Jeśli ci się uda w miarę szybko osiągnąć pełną prędkość to sprzęgło jest OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
juras390 0 Napisano 14 Maja 2010 dzieki za rade w ciagu szesciu sekund miał pełne obroty i predkosc lecz gdy jade pod gore to spada predkosc i obroty lecz nie dymi jagby cos redukowało obciazenie czy ten model ma moze kompa ktury dobiera dawke paliwa czy moze turbo szwankuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jankris 0 Napisano 14 Maja 2010 Powiem Ci że najprawdopodobniej nie masz żadnego problemu, ponieważ ten ciągnik ma 100 kM i jeżeli ciagniesz przyczepę z ładunkiem pod górę na najwyższym biegu (skrzynia 40 km/h) to ma prawo zwalniać. Jeżeli prędkość zmniejsza się proporcjonalnie do spadku obrotów to wszystko ze sprzęgłem i silnikiem jest OK.Miałeś poprzednio zetora więc też się nie dziwię że przyzwyczaiłeś się do chmury dymu nad nim, ale teraz masz JD i możesz się zdziwić ale ten sprzęt (ten model) wogóle nie dymi przy maksymalnym obciężeniu jak też i zaraz po zapaleniu. Zdarza się że jak się zagapię w pługach i pójdą za głęboko mogę silnik zadusić, ale dymu nigdy nie zobaczę.Życzę bezawaryjnej i miłej eksploatacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
juras390 0 Napisano 15 Maja 2010 wielkie dzieki kolego jezeli masz taki model JD to traktoje twoje rady jak Experta i bede spokojniejszy napisz jeszcze ile pali na godzine pracy z pługiem 4x40 bo zetor palił mi 10\mth Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jankris 0 Napisano 15 Maja 2010 Spalanie bardzo zależy od techniki jazdy (obroty silnika) i doboru przełożenia (zbyt niskie lub zbyt wysokie). Moim zdaniem może to być nawet różnica dwukrotna.Spalanie tego ciągnika przy obciążęniu na 2/3 waha się na motogodzinę od:6l -praca z łądowaczem,8- lekki transport,10- siew agregatem 3m,13 - orka. Przy orce liczy się jej głębokość i szybkość oraz rodzaj gleby i ogumienie na ciągniku - średnio 15 l/ha. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
juras390 0 Napisano 16 Maja 2010 dziekuje za wyczerpujace wiadomosci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
juras390 0 Napisano 16 Maja 2010 a moze ktos posiada instukje do JD 6310 se Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
juras390 0 Napisano 16 Maja 2010 czym ruzni sie wersja SE od Premium kts moze wie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jankris 0 Napisano 16 Maja 2010 SpecjalEdition dla mniej zamożnych klientów, gorsze parametry pompy hydraul, czasem silnika(bez CR), skrzynie biegów od synchro, rewerser do powrqad 16/16 (ale z biegami zmienianym bez sprzęgła przez przesuw dźwigni), skromniejsza kabina i zazwyczaj węższe opony oraz mniej innych dodatków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
juras390 0 Napisano 16 Maja 2010 dzieki przyjacielu za odpowiedzi na moje zagadnienia wynika ze tylko my dwaj jestesmy na tym forum ale kto pyta nie bładzi a moze inni niemaja problemow i pytan... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
juras390 0 Napisano 17 Maja 2010 a moze ktos wie jaka jest ruznica pomiedzy quad a shift Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jankris 0 Napisano 17 Maja 2010 Na 26 str. coś tam tłumaczyłemPowershift jest to ogólna nazwa stosowana przez wiele firm skrzyń z biegami zmienianymi pod obciążeniem na zasadzie mokrych sprzęgieł załączających i rozłączających poszczególne pary kół.PowrQuad stosuje od jakiegoś czasu JD dla swoich skrzyń tego typu. Jest ich kilka odmian. Są też kolejne wersje AutoQuad, AutoPowr itd oraz podkategorie Plus, Eco itd. Natomiast Tobie zapewne chodzi o skrzunie PowrQuad w wersji SE z 2000r. Cztery zakresy i cztery biegi zmieniane przesuwaną dźwignią oraz rewers mechaniczno-hydrauliczny.Tu nie ma żadnego komputera i o zmianie prędkości sam decydujesz popychając dźwignią która za pomocą linki przesuwa suwak rozdzielacza hydraulicznego w skrzyni kierując olej na odpowiednie sprzęgło. obroty silnika regulujesz naciskając pedał gazu. Ot cała filozofia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
juras390 0 Napisano 20 Maja 2010 a morze pan kolega jankris powie czy w tym ciagniku wystepuje klakson bo prztcisk jest ale reszty brak lub tak zamaskowana jak komandos w kambodzy szukałem ze dwie godziny a jak sie niemyle to według przepisow o ruchu drogowym powinien byc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 21 Maja 2010 Witam.Według katalogu http://i43.tinypic.com/219tcvr.jpg sygnał powinien być z przodu pod filtrem powietrza.Jeżeli go ktoś od montował to powinny występować wolne przewody,otwór do przykręcenia.Szukajcie a znajdziecie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
juras390 0 Napisano 21 Maja 2010 dzieki tekmie i wiemy wszystko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
juras390 0 Napisano 22 Maja 2010 czy to mozliwe zeby niebyło przewodow do tego klaksonu szukałem ale ich niema patrzyłem w koszulkach czy czasem ktos nieucił wyglada ze jest orginał ale przycisk jest przewody podłaczone ale giną w węzle chyba sam pociągne przewod i po kryku co Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 23 Maja 2010 Witam.Niezła zagadka z tym sygnałem.Trafiłem na instrukcję http://manuals.deere.com/omview/OMAL152877_19/OMAL152877_19.htm jest po angielsku ale wrzucić link na http://translate.google.pl/# i można dowiedzieć się o obsłudze ciągnika,rozwiązywaniu problemów,kodach usterek itp.Ale na problemy z sygnałem nie natrafiłem.Może jakiś właściciel tego modelu się odezwie i rozwiąże tą zagadkę.Pomyślności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach