juras390 0 Napisano 18 Czerwca 2010 a raczej docisk tarczy sprzegła wom ja mam 1640 raczej to samo tylko silnik inny!!!gdy miałem mało oleju to cos takiego sie działo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamyk15 0 Napisano 21 Czerwca 2010 Witam.. pilnie potrzebuje Piasty do JD 2650 most ZF apl 325.. prawa strona Bardzo proszę o kontakt jeśli ktos z panstwa posiada w sprzedazy lub mogłby podac mi namiar na kogos kto sie tym zajmuje. Z góry dziękuje, Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZDZ 0 Napisano 23 Czerwca 2010 WitamZamierzam kupić ciągnik JD 6300. Prosiłbym o opinie i komentarze na temat tego ciągnika. Ile pali i czy ten model ma komputer?Z góry dziękuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miszka01 0 Napisano 25 Czerwca 2010 Witam !!! Zrobiłm remont silnika w JD 6200, wymiana komletnych tłoków ,tulei , naprawa głowicy( nowe zawory, uszczelniacze ) i silnik zaczął od niedawna pobierac olej. Co to moze być za przyczyna ? Może to być turbosprężarka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebawet 0 Napisano 26 Czerwca 2010 kupiłem ładowarkę John Deere i na wolnych obrotach pompa hydrauliczna chodzi pulsacyjne. czy wie ktoś dlaczego? co zrobić żeby pompa chodziła równo z silnikiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unki 0 Napisano 26 Czerwca 2010 Witam !!! Zrobiłm remont silnika w JD 6200, wymiana komletnych tłoków ,tulei , naprawa głowicy( nowe zawory, uszczelniacze ) i silnik zaczął od niedawna pobierac olej. Co to moze być za przyczyna ? Może to być turbosprężarka ? Pytanie ile Ci bierze tego oleju???Oczywiscie ze turbo moze brac olej ale to bys zauwazyl bo po silniku by juz pocieklo chyba ze ubytek jest niewielki, moze tez brac olej sprezarka pneumatyki o ile oczywiscie jest, widac bedzie w butli i po zaworze przed butla olej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miszka01 0 Napisano 27 Czerwca 2010 Witam !!! Zrobiłm remont silnika w JD 6200, wymiana komletnych tłoków ,tulei , naprawa głowicy( nowe zawory, uszczelniacze ) i silnik zaczął od niedawna pobierac olej. Co to moze być za przyczyna ? Może to być turbosprężarka ? Pytanie ile Ci bierze tego oleju???Oczywiscie ze turbo moze brac olej ale to bys zauwazyl bo po silniku by juz pocieklo chyba ze ubytek jest niewielki, moze tez brac olej sprezarka pneumatyki o ile oczywiscie jest, widac bedzie w butli i po zaworze przed butla olej. [/quote Przez dzień pracy potrafi wiząć olej od max do min. NIe posiadam pneumatyki. Moze kiepskie uszczelniacze na zaworach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopik 0 Napisano 27 Czerwca 2010 Gdzie kupiłeś części ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 27 Czerwca 2010 Ja z innej beczki robił ktoś z was zejście napedu na przednie koła. Mam wrażenie że nie wyłancza się przedni napęd co objawia się trzaskami podczas skrętu ale na rozgrzanym oleju. Rano jak jest olej zimny jest ok. Kiedyś ktoś w temacie pisał że są jakieś uczelki która zaczynają przepuszczać olej. Może zna ktoś więej szczegułów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miszka01 0 Napisano 27 Czerwca 2010 Gdzie kupiłeś części ? w JD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopen72 0 Napisano 27 Czerwca 2010 Miałem takie trzeszczenia ale na zimnym oleju a na rozgrzanym zanikały. Powodem są zużyte tarczki w przednim mechanizmie różnicowym. Odradzam robić to samemu, najpierw trzeba ustawić luz na samym mechanizmie a potem na przedniej osi. W samej przekładni może być 5 typów przekładek ściernych a do tego podkładki pod łożyska stożkowe na końcach osi, jest ich 10 rozmiarów. Przy okazji warto wymienić te łożyska (u mnie oryginalnie były polskie), poza tym sworznie w mechanizmie różnicowym. Całość najlepiej robić na wyjętej i postawionej w pion osi. Pomiary trzeba robić bardzo dokładnie i trzeba znać jakie powinny być luzy. Koszt takiej naprawy to ok 5-6tys zł dla JD 6610. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adas 0 Napisano 27 Czerwca 2010 Najpierw to wymien olej a pozniej jesli bedzie nadal zle to dopiero remont. Bo znam juz takie 2 przypadki w ktorych wymiana oleju pomogla. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopen72 0 Napisano 27 Czerwca 2010 Ja oczywiście najpierw wymieniłem olej ale to niestety nie pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 27 Czerwca 2010 No ja zmieniłem na fuchsa i zaczoło się coś dziać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopen72 0 Napisano 28 Czerwca 2010 Ja od nowości jeżdżę tylko na hudromacie Fuchsa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sendar 0 Napisano 29 Czerwca 2010 Witam, Ostatnio przeglądając internet trafiłem na fajny serwis z bezpłatnymi ogłoszeniami rolniczymi. Więc jak chcecie sprzedać lub kupić jakąs maszynę rolniczą to polecam: ogloszenia rolnicze dużo ogłoszeń Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marbar 0 Napisano 2 Lipca 2010 Miałem takie trzeszczenia ale na zimnym oleju a na rozgrzanym zanikały. Powodem są zużyte tarczki w przednim mechanizmie różnicowym. Odradzam robić to samemu, najpierw trzeba ustawić luz na samym mechanizmie a potem na przedniej osi. W samej przekładni może być 5 typów przekładek ściernych a do tego podkładki pod łożyska stożkowe na końcach osi, jest ich 10 rozmiarów. Przy okazji warto wymienić te łożyska (u mnie oryginalnie były polskie), poza tym sworznie w mechanizmie różnicowym. Całość najlepiej robić na wyjętej i postawionej w pion osi. Pomiary trzeba robić bardzo dokładnie i trzeba znać jakie powinny być luzy. Koszt takiej naprawy to ok 5-6tys zł dla JD 6610.zawiozłeś zdemontowaną oś do serwisu, sam to robiłeś, czy cały ciągnik odstawiłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZDZ 0 Napisano 3 Lipca 2010 czy nikt nie ma jd 6300 jak one się sprawują czy warto go zakupić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
a1980 0 Napisano 4 Lipca 2010 czy nikt nie ma jd 6300 jak one się sprawują czy warto go zakupić ja mam sprawuje sie dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Farmexpert 0 Napisano 5 Lipca 2010 pomału zaczynamy się zajmować i JD zainteresowanych zapraszam do nas: http://farmexpert.pl/john_deere_kategoria19921.aspx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebawet 0 Napisano 6 Lipca 2010 Kupie instrukcje obsługi do ładowarki JD 4500 609966107 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anusiak 0 Napisano 8 Lipca 2010 ja mam JD 6400 ale to to samo. Rok 97 skrznia 24/24Sprawuje się dobrze. Spalanie w orce z pługiem zagonowym 5x35 +brona około 11 litrów na hektar. z zammiatarką okolo 3,5litra na godzine zegarową. Zbiegiem lat trzeba zwracać uwagę na elektyrykę bo się lubi psuć. Części troche drogie poza tym wygodny. Pisz co chcesz wiedzieć więcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anusiak 0 Napisano 8 Lipca 2010 potrzebuje schemat ideowy do JD 6400 ma ktoś dostęp dp takich rzeczy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rasel_1 0 Napisano 20 Lipca 2010 Witam wszystkich mam pytanko odnośnie john deere 4240, lub 4240s. Interesuje mnie czy mają one pedał gazu nożnego?? No i oczywiście do użytkowników jak się te maszyny sprawują, awaryjność, spalanie itp. Z góry dzięki:) Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
juras390 0 Napisano 23 Lipca 2010 mam pytanko i prosze o oswiecenie ! gdy jade swoim jelonkiem pod gore z talerzowka o szerokosci 3.40 Ruska to szybko zpada z obrotow ale nie dymi i musze redukowac z B-4doB-1czyli predkosci 6 km/h czy to normalne ? a czy morze tego byc powodem zamałe opony na przodzie bo z tyłu mam 16.9x38 a zprzodu 13.6x24 i wtedy chamuja wedle mnie musiały by byc wieksze z przodu pracuje nim pierwszy rok przedtem miałem zetora 9540 i myslałem ze ten JD6310 bedzie duzo mocniejszy a moze ten typ tak ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach