juras390 0 Napisano 24 Lipca 2010 jezeli z tyłu mam 16.9/38 to jakie zołozyc z przodu by sie zgrywały bo teraz mam 13.6/24 i sie gryzom przod jest za wolny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wrobel902 0 Napisano 24 Lipca 2010 Jeżeli chodzi ci o synchronizacje napedu z tylnim mostem, to stego co słyczałem nieda się ich dokładnie zgrać--z tego te całe awarie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maja 0 Napisano 24 Lipca 2010 Do juras390-konedata podaje że do JD 6310 na przód 13,6\28 a tył 16,9\38 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 24 Lipca 2010 Maja,chyba pomyłka.Dla JD 6310SE-przód 420/70R24, a tył 480/70R38 przynajmniej u mnie tak wyświetla.Juras390 masz założone z tyłu 16.9/38 to na przód aby zachować proporcję trzeba by było założyć 14.78/24 ale najbliższy wymiar jest 14,9/24. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
juras390 0 Napisano 24 Lipca 2010 tekmie dzieki tez tak myslałem a nie odrazu maja pupiles-orginales wiem jak jest w orginale potrzebowałem tylko poparcia i od ciebie najwiecej otrzymuje konkretnych porad DZIEKI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
juras390 0 Napisano 24 Lipca 2010 --a morze chtos mi na to cos odpowie ------------------------------------------------------------------------------ mam pytanko i prosze o oswiecenie ! gdy jade swoim jelonkiem pod gore z talerzowka o szerokosci 3.40 Ruska to szybko zpada z obrotow ale nie dymi i musze redukowac z B-4doB-1czyli predkosci 6 km/h czy to normalne ? a czy morze tego byc powodem zamałe opony na przodzie bo z tyłu mam 16.9x38 a zprzodu 13.6x24 i wtedy chamuja wedle mnie musiały by byc wieksze z przodu pracuje nim pierwszy rok przedtem miałem zetora 9540 i myslałem ze ten JD6310 bedzie duzo mocniejszy a moze ten typ tak ma Powrót do góry Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 25 Lipca 2010 Witam.Nie mam doświadczenia na takim sprzęcie,ale logicznie rozumując-jeżeli przekładnia jest obliczona na wolniejsze obroty(większe koło wykona mniej obrotów na taką samą trasę)to po założeniu mniejszego koła i załączeniu przedniego napędu taki układ będzie hamował.Mniejsze koło będzie musiało wykonać więcej obrotów,ale nie wykona bo trzymają zębatki..Bez załączonego napędu na przód może być tylko trochę większy opór toczenia.Patrzyłem na dane techniczne to Zetor jest trochę słabszy,ale na polu to jest ciężkie porównanie bo warunki są zmienne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 25 Lipca 2010 przedni zawsze powinien być z minimalnym wyprzedzeniem co do tyłu-podkreślam MINIMALNYM ale jednak wyprzedzeniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
juras390 0 Napisano 27 Lipca 2010 ludziska doszłem do tego dlaczeg ten moj jelonek był taki słaby cała przyczyna tkwiła w pąpce zasilającej w zbiorniku wymieniłem na nową i przy okazji filtr paliwa teraz ciągnie niedopoznania jagby miał ze 20 koni wiecej wspomne ze stara po podłaczeniu bezposrednio do pradu nie krecila tylko dawała odgłos elektro magnesu i niekiedy tylo załanczała skaczył sie jej przebieg morze orginał a ciagnik ma prawie 8000mth opony zamuwiłem 14.9-24 bede miałw czwartek MITJASA za 920 szt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 27 Lipca 2010 a zbiornik czyściłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
juras390 0 Napisano 29 Lipca 2010 tak wypusciłem wszystko paliwo iprzelałem przez sitko Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopen72 0 Napisano 31 Lipca 2010 Pompka ma też własne sitko i wystarczy ja co jakiś czas przeczyścić. Ciekawy jestem gdzie kupiłeś nową. Taka sama jak mam w 6610 występuje w niektórych dieslach VW i kosztuje ok. 100 zł. Serwis chce 300-400 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hospes 0 Napisano 5 Sierpnia 2010 Witam dzis na polu coś dziwnego zaczeło sie dziać ze skrzynią to znaczy na ,,zającu,, nie można włączyć biegu, strasznie zgrzyta w skrzyni, tak jakbym sprzęgła nie wciskał do końca i delikatnie tak jakby ciongnoł na sprzęgle (nie jedzie ale ciężko wyłączyć bieg) jak przełączę na żółwia problem znika wszystko działa ,co to może być ? ,,efek taki jakby do konca nie rozlanczał sprzęgła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bax-b1 0 Napisano 6 Sierpnia 2010 witam. czy uzytkuje ktos z Was Ciagnik JD z serii 6300 myślę o kupnie takiego traktorka maszyna godna uwagi ??, jaki polecacie 90-100km 4T do pracy z ładowaczem?? pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
juras390 0 Napisano 7 Sierpnia 2010 ja mam 6310 se godny polecenia moc 101KM zwinny 4T 4-pułbiegi cos pieknego a do tego rewers mysle ze z turem tez było by fajnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebarr 0 Napisano 7 Sierpnia 2010 witam. czy uzytkuje ktos z Was Ciagnik JD z serii 6300 myślę o kupnie takiego traktorka maszyna godna uwagi ??, jaki polecacie 90-100km 4T do pracy z ładowaczem?? pozdrKupiłem w tym roku taki ciągnik, zjeździłem całą Polskę i znalazłem takiego który nie był odpicowany i wyglądał dość zdrowo. Szukałem długo bo szukałem koniecznie ze sprawną klimatyzacją. U mnie ciągnik pracuje tylko przy kosiarce bijakowej (mulczer) o szer 2,65m. Spalał między 7-8l na ha, a kosił w tym czasie w zależności od wysokości trawy miedzy 1 a 2,2ha. Pracował w te największe upały i absolutnie się nie grzał. Oleju nic nie wziął a skosiłem 190ha. Nie obyło się bez awarii. Trzeciego dnia pracy, po skoszeniu ok 40ha zaczął cieknąć jak stare rury w kamienicy Uszczelka pod pompą wody- koszt ok 30zł orginał, uszczelniacz na jednym z podnośników -zestaw naprawczy w serwisie ok 290zł, jednak zawiozłem do gościa który naprawia siłowniki- naprawa 40zł, i najgorsza sprawa -wyciek z przedniego koła. Nie wiem jak się to nazywa ale taka duża uszczelka w metalowej osłonie ze sprężynką-koszt jeśli pamiętam 300zł. Po wymianie tego wszystkiego reszta skoszona bez problemów. Mam skrzynie z rewersem i 4 półbiegami- moim zdaniem rewelacja. Czy warto polecić? sam nie wiem. Myślałem że będzie troszkę mniej palił przy kosiarce. Ja pracuję tylko latem ciągnikiem i wtedy naprawdę warto mieć klimę. Czasami siedzieliśmy w ciągniku po 12 a nawet 16h. Bez klimy w te upały bym chyba zszedł z tego świata. Po zakupie ciągniak mechanik dał mi listę klamotów do kupienia (wszystkie filtry, oleje i jakiaś uszczelka) i też mało zawału nie dostałem. Oleje to wiadomo ale ceny orginalnych filtrów zabijają. Kupiłem wszystko w zamiennikach a i tak wydałem chyba z 900zł a na płyny 2200zł-wszystko Fucha. Jeszcze mi się przypomniało że jak wymienialiśmy uszczelkę pod pompą wody to wyszło na jaw iż napinacz paska jest martwy- ok 250zł Ogólnie: ciągnik wygodny w pracy- wszystko na swoim miejscu, spalanie takie sobie, awaryjność ciężko powiedzieć- te wszystkie moje wycieki mogą być od tego że ciągnik długo gdzieś stał. Ceny klamotów- jak na moją kieszeń -CHORE. Ale innego ciągnika niż JD nie kupię z jednego powodu: mam mechanika który pracuje u JD i jest prawdziwą skarbnicą wiedzy i doświadczenia. Po godzinach robi fuchy i to mnie ratuje Naprawia tylko ciągniki, a specjalizuje się w skrzyniach. Jeśli kupisz JD i będziesz potrzebował pomocy to daj znać a dam ci namiar na niego. Pozdrawiam. Jeszcze jedna wada jak dla mnie- zbiornik ma 160l i na cały długi dzień pracy to jak dla mnie mało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bax-b1 0 Napisano 8 Sierpnia 2010 witam. czy uzytkuje ktos z Was Ciagnik JD z serii 6300 myślę o kupnie takiego traktorka maszyna godna uwagi ??, jaki polecacie 90-100km 4T do pracy z ładowaczem?? pozdr i najgorsza sprawa -wyciek z przedniego koła. Nie wiem jak się to nazywa ale taka duża uszczelka w metalowej osłonie ze sprężynką-koszt jeśli pamiętam 300zł. taki uszczelniacz wymieniałem zaraz po kupnie mojego MF 3070, po przejechaniu 150 km puścił ten uszczelniacz. do wysokich cen czesci przywykłem przy okazji korzystania z serwisu MF. ceny płynów kosmos tak jak wszystkich innych pierdół. byłem w ogladać pare traktorów ale nic mi nie wpadło w oko... same kotlety. tak wiec kupno uzywanego trakotra to jedna wielka loteria pozdrawiam dzieki za opinie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 8 Sierpnia 2010 mi jak przy MFie puściło na przednik kole olej to założyłem dwa zwykłe wąskie zimeringi bo orginał był szeroki i suchutko jak nie wiem a koszt moze z 15zł i te dwa mają w sumie 4 wargi uszczelniające a orginał tylko 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sendar 0 Napisano 12 Sierpnia 2010 Witam, Ostatnio przeglądając internet trafiłem na fajny serwis z bezpłatnymi ogłoszeniami rolniczymi. Więc jak chcecie sprzedać lub kupić jakąs maszynę rolniczą to polecam: http://targ.rolniczy24.pl dużo ogłoszeń Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anusiak 0 Napisano 15 Sierpnia 2010 Sebarr a w jakim rejonie polski masz tego mechanika co fuchy trzaska???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebarr 0 Napisano 16 Sierpnia 2010 Chłopak jest z Leszna ale do mnie na awarie przyjechał prawie 150km, więc myślę że tego typu odległości to nie problem, ale to już pytanie do niego. Jeśli będziesz chciał do niego namiar to napisz do mnie na priv bo jak podam namiar na ogólnym to jeszcze pomyślą, że to jakaś tajna forma reklamy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
juras390 0 Napisano 20 Sierpnia 2010 w moim jd 1640 cos dzieje sie z chydraulikom wymieniłem olej i filtry i zaczeło szarpac podnosnikiem po wymianie około2-miesiecy teras zapala sie czerwona katrolka od chydrauliki a skrzynia czy terz olej w niej okropnie sie nagrzewa czy ktos wie co mogło by byc przyczyna wspomne ze stan oleju jest na max przy zapalonym silniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
juras390 0 Napisano 22 Sierpnia 2010 i jeszcze jedno w czasie szarpania na biegu jałowym zauwazyłem spadek obrotow z ustawionych na 750 na550 na około 10 sekund puzniej obroty powracają tak jagby pąpa dawała opory cisnienia czy zacinał by sie jakis zawor czy cos takiego chtos zaobserwował u siebie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek2 0 Napisano 23 Sierpnia 2010 witam serdecznie.czy w john deere najlepiej seria 5 z ladowaczem czolowym jest dostepna opcja ze w joysticku od ladowacza jest umieszczona dzwignia od automatycznej skrzyni biegow? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
juras390 0 Napisano 27 Sierpnia 2010 ludziska gdzie jest ta pąpa w skrzyni w 1640 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach