miszka01 0 Napisano 22 Grudnia 2010 Moze ktoś wie jak w najprosciej wykręcic rozrusznik w JD 6200. Jaki rozmiar klucza i jakim kluczem mozna sie do niego dostać ? Wiem , że to kiedys był ten temat poruszany, ale niewiele z niego sie dowiedziałem. Proszę o pomoc. Czy klucz płaski łamany z grzechotką podejdzie, jesli tak to jaki rozmiar. Moze ktos zna jakis inny patent? Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hurlimann Master 6165 0 Napisano 23 Grudnia 2010 Testowałem Valtra 162 Versu moc 160Deutz agrotron M620JD 6930 Najmniej spaliła Valtra i Same-deutz różnica była 0.3l Może na wiosne wytestuje Landini 7h165 tam jest motor Iveco zobaczymy...Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ŁOWICZAK 0 Napisano 23 Grudnia 2010 Spalanie według katalogu http://konedata.net/Traktorit/traktorit.htm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hurlimann Master 6165 0 Napisano 25 Grudnia 2010 ŁOWICZAK PostWysłany: Czw Gru 23 21:01 GMT 2010 Temat postu:Spalanie według katalogu http://konedata.net/Traktorit/traktorit.htm Nie widze tam spalania które podałem ani pługa z którym pracowały traktory... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ŁOWICZAK 0 Napisano 25 Grudnia 2010 Sory może i nie ma spalania ale są dane techniczne http://www.konedata.net/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
juras390 0 Napisano 2 Stycznia 2011 KOledzy co może być przyczyną.Jest minus 10 stopni.Chce odpalić 6310 .Podgrzewam ok.1min swiecę żarową.Następnie staram się goodpalić.Pokręci ok.20sek icoś tam łapie.Trwa tak gdzieś do 1min.W końcu niby zapali a trzęsie sie silnik jakby miał wyskoczyć z ramy.Zdaje mi się że pracuje na dwóch lub trzech garach.Iokropnie kopci biało.Jak dodam gazu troche to zaraz zgaśnie.Po ok.2min takiej pracy raptownie przestaje kopcić i dostaje normalnej pracy.Można nazwać jak to mówią ze chodzi jak igiełka.Od czego zacząć co sprawdać i jak sprawdzać. Chciałen nadmienić że paliwo jest zimowe filtry wymienione.Proszę o radę . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 2 Stycznia 2011 Zacznij od wtryskiwaczy i pompy. Jak pisaleś nie pali na wszystkie gary. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek3773 0 Napisano 2 Stycznia 2011 ja bym sprawdził pompkę paliwową i zaworek zwrotny może być syf jakiśi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unki 0 Napisano 2 Stycznia 2011 A ja uwazam ze uszkodzona jest świeca płomieniowa w kolektorze ssacy i stad jest problem z odpaleniem. Dzieje sie tak dlatego ze puki silnik nie osiagnie temp powyzej 0 to przez świece pompowane jest paliwo i zalewa silnik. Spróbuj odlaczyc zasilanie paliwa do swiecy i odpal go wtedy jak bedzie chodzil normalnie to wymien swiece i bedzie OK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopen72 0 Napisano 3 Stycznia 2011 A ja mam inne zdanie. Pewnie nie masz przewodów paliwowych przezroczystych z baku do filtrów więc nie widzisz że jest w nich powietrze. A to z tąd że zaciski na przewodach stalowych z baku są słabe (samozaciskowe). Proponuję zacząć od wymiany krótkiego odcinka przewodu paliwowego pomiędzy filtrem a zaworkiem zwrotnym. Jak potwierdzi się moja teoria to załóż nowe mocne zaciski na wyjścia z baku. Jak nie będzie powietrza to może być zapchane sitko pompki paliwowej w baku, jak taką masz. Nie napisałeś jaki masz rodzaj wtrysku. Ale co by nie było to najpierw sprawdź czy paliwo bez powietrza idzie ze zbiornika dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzegorz200 0 Napisano 3 Stycznia 2011 ...mam na zbyciu dolny zaczep do JD, oraz czaczep do przyczepy...info na PW...foty na mejla... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Camry 0 Napisano 4 Stycznia 2011 John Deere 5070 M mam pytanie odnośnie tego ciągnika ,czy jest on w stanie "chodzic" w pługu obrotówce Lemken Opal 140,jest to pług o 4 korpusach gzie na jeden przypada 35cm,orka by była pod siew zboża Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aras DSL 0 Napisano 7 Stycznia 2011 moim zdaniem pług na ramie 140 to przesada dla 5070. lepiej go poszerzyc do 45 na korpus i zostawic 3 korpusy i szybciej pojechac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
a1980 0 Napisano 10 Stycznia 2011 John Deere 5070 M mam pytanie odnośnie tego ciągnika ,czy jest on w stanie "chodzic" w pługu obrotówce Lemken Opal 140,jest to pług o 4 korpusach gzie na jeden przypada 35cm,orka by była pod siew zboża kolego z 3x35 to on bedzie miał robote Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Camry 0 Napisano 10 Stycznia 2011 ale to orka by była pod siew czyli około 15 cmjeszcze małe sprostowanie w rachubę wchodzi już J D 5080 M bo jest droższy od J D 5070 M tylko 900 euro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aras DSL 0 Napisano 11 Stycznia 2011 pociagnac to ci on moze i pociagnie, ale pług jest za cięzki do tego ciągnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miszka01 0 Napisano 12 Stycznia 2011 panowiepo ostatnich mrozach zastanawiam sie nad zakupem podgrzewacza płynu doJD 6200. Powiedzcie ile może kosztowaćtakie cacko. Wszystkiego najlepszego w nowym roku koło 300 Gdzie mozna kupić podgrzewacz płyny do JD 6200 i w jakim miejscu sie go montuje ? Jaki rozmiar powinna miec ta grzałka ?Prosze o odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek170769 0 Napisano 12 Stycznia 2011 Chcę zamontować w JD 5720 reduktor biegów pełzających.Szukam kontaktu z kimś kto montował taki reduktor w swoim ciągniku lub ma zamontowany fabrycznie.Z góry dziękuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzyno 0 Napisano 16 Stycznia 2011 bylem ostatnio u przedstawiciela JD i pytalem o to. Do serii 5R kosztuje 80Euro. Montujesz w hłodnicy, z boku jest taka zaslepka, ktora wyjmujesz i montujesz grzalke Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leszczaczek 0 Napisano 18 Stycznia 2011 Katalogi częsci do ciągnikow GG 4338754 leszekwos@gmail.comFormat PDF Jezyk polski lub wloski ok 300-400stron cena z wysylką 25zl tel 692 956 136 Posiadam reflektory , lampy do wszystkich ciągnikow rolniczych . SAMESaturno,, Lampo Frutetto, Corsaro, Laser 90, Silver 100.6, Solaris, Titan 145,Dorado 70;85;86,F75,Argon60, 65F, 75F Classic,Aster 60 ,Aster70, Buffalo , Centurion,Diamond 215, Diamond265, DEUTZ FAHR DX 7.10 , DX 50VF, DEUTZ FAHR AGROTRON 110, 120 1.720, M610, M620 , Agrolux 67Agrokid25/ 30 /40 /50HurlimannXT911XT 913XT908 XT909H466 H468H490TXT85XT95XT105H6170TH476H356H361H488TH486TH4105 Elite, H6115 Elite, H6170 T, H-361 361-5000H 6135 EliteLamborghini Formula 115 135 Ursus 4022 4024 John Deere 7710 New Holland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leszczaczek 0 Napisano 18 Stycznia 2011 Reflektory JD przod seria 6110-6210-6310-6410-6510-6610-6910Przednie cena 65zl /szt.http://allegro.pl/reflektor-john-deere-6010-6110-6210-6310-6410-6610-i1413002081.html zapraszam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miszka01 0 Napisano 18 Stycznia 2011 bylem ostatnio u przedstawiciela JD i pytalem o to. Do serii 5R kosztuje 80Euro. Montujesz w hłodnicy, z boku jest taka zaslepka, ktora wyjmujesz i montujesz grzalke Najgorsze ze w moim 6200 takiej zaslepki nie, w modelu silnika 4039TL nawet nie ma zaslepek w bloku. Jak mam zrobic podgrzewanie płynu na zime ? Moze ktoś ma zainstalowana grzałkę przepływową na dolnym wężu od chłodnicy ?? Jak to sie sprawdza? Warto zakładac ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koseś 0 Napisano 19 Stycznia 2011 co prawda mam to zamontowane w JCB fastrac ale można taki podgrzewacz z pompą założyć wszędzie a koszt to około 50zł.i trochę inwencji a po godzince w mrozy 20stopniowe pali bez świecy i w kabinie jest już ciepło www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c671788f7d70a340.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
juras390 0 Napisano 25 Stycznia 2011 widze ze na tym forum cisza ? jagby ja wszyscy omijali... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
unki 0 Napisano 27 Stycznia 2011 A powiedz jak odpala ciagnik przy takiej pogodzie jaka teraz mamy za oknem?I powiedz czy próbowałeś na kolektor ssacy zapodać mu cieple powietrze np. opalarką w ten sposob mozna wykluczyc pewne usterki i powiedz jeszcze czy czasem stan plynu sie nie zmienia bo moze to problem nie z paliwem a moze glowica lub jeszcze cos innego. Odpowiedz na te pytania a moze cos pomoge POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach