dawidlubelskie 0 Napisano 28 Marca 2011 panowie nabyłem właśnie jd 6910 z 99r przebieg 9000 raczej orginał zadbany dziś już posiałem 5ha jarej jeszcze posieje 10ha i chcę w tym 6910 pomieniać oleje itp. mam pytanie co w nim pomieniać jakie oleje i gdzie bo jestem zielony (pierwsza zachodnia maszyna w gospodarstwie ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aras DSL 0 Napisano 29 Marca 2011 zmień olej w silniku + filtr, skrzynia +2 filtry, i filtr paliwa, jak masz na tyle floty to bym jeszcze zmienił olej w przednim moście i zwolnicach, napewno należy sprawdzić poziom. Mnie zmiany tego wszystkiego kosztowały ok 1500zł, orginalne, kupowane w serwisie john deere. Można tez stosować odpowiedniki filtrów i olejów ale ja preferuje orginały. Przed podróżą do serwisu spisz sobie numery z filtrów, ilości olejów podadzą ci w serwisie. I jak masz pierwszy zachodni ciągnik to nie zapomnij wyczyścic wszystkie siłowniki maszyn z którymi bedziesz agregował ciągnik z hipolu, bo jak pomieszasz oleje to zaraz bedziesz musiał od nowa zmieniac olej i filtry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi306 0 Napisano 29 Marca 2011 koledzy trafia mi sie john deere 2240 za 37 tya ma 11 tyś mth zrobione jak mowicie brac sie za niego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopik 0 Napisano 29 Marca 2011 To jakiś rzadki model i ma sporo wypracowane ,za tę kasę można kupcć innej firmy nowszy i lepszy . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidlubelskie 0 Napisano 31 Marca 2011 witam ja w moim 6910 zmieniłem olej w przednim moście i pomogło bo wcześniej to wydawał przy manewrowaniu dziwne dzwięki ponadto olej w silniku też wymieniony a wszystko 1100pln w tym też filtry , pozostało mi jeszcze wymienić olej przekładniowy to jakieś 60l i chyba 1tys trzeba szykować , ogólnie to maszyna fajna i robi wrażenie, pomimo 9000mtg silnik super pracuje zero dymu a w środku to też bajka tylko te drogie oleje...jeśli coś wiecie odnośnie jakichś czułych punktów tego modelu ciągnika to się odezwijcie ... mam pytanie czemu na desce rożdzielczej mruga mi I cały czas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zibi306 0 Napisano 1 Kwietnia 2011 koledzy kupiłem JD 2400 czyli zetora 7340 dałem za niego 39 tys 1995r czysty zetor ale jakby nie patzec w dowodzie stoi JD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Camry 0 Napisano 1 Kwietnia 2011 koledzy kupiłem JD 2400 czyli zetora 7340 dałem za niego 39 tys 1995r czysty zetor ale jakby nie patzec w dowodzie stoi JD to tylko pogratulowac, masz dwa ciągniki za jednym zakupem da się to jakoś wyprostowac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
anusiak 0 Napisano 6 Kwietnia 2011 dawidlubelskie sprawdź jeszcze filtr powietrza wstępny i bezpiecznik, jak bezpiecznik będzie brudny do wymień wstępny, co do I to chyba może to wykrzyknik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukistar 0 Napisano 7 Kwietnia 2011 zmień olej w silniku + filtr, skrzynia +2 filtry, i filtr paliwa, jak masz na tyle floty to bym jeszcze zmienił olej w przednim moście i zwolnicach, napewno należy sprawdzić poziom. Mnie zmiany tego wszystkiego kosztowały ok 1500zł, orginalne, kupowane w serwisie john deere. Można tez stosować odpowiedniki filtrów i olejów ale ja preferuje orginały. Przed podróżą do serwisu spisz sobie numery z filtrów, ilości olejów podadzą ci w serwisie. I jak masz pierwszy zachodni ciągnik to nie zapomnij wyczyścic wszystkie siłowniki maszyn z którymi bedziesz agregował ciągnik z hipolu, bo jak pomieszasz oleje to zaraz bedziesz musiał od nowa zmieniac olej i filtry. oryginały a od kiedy jd produkuje filtry i olej filtry fletguard lub paliwa donaldson a olej shell Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mf3085 0 Napisano 7 Kwietnia 2011 JD 3040 żeby dostac się do sprzęgła wom to trzeba rozpoławiać ciągnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atomik 0 Napisano 9 Kwietnia 2011 koledzy mam pytanie, mam problem z odpalaniem i poci mi się przewód paliwowy z filtra do pompy plus jest nieszczelność pod kolankiem przewodu co wchodzi do pompy, teraz pytanie czy pod tym kolankiem jest jakiś o-ring ? czy można od czegoś dopasować przewody paliwowe te gumowe, bo za oryginał pewnie krzykna w serisie jak to oni, jeśl ikots może to proszę o rysunek tych elementów w katalogu bo nie mogę znaleźć model 6210SE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 9 Kwietnia 2011 Witam.Możliwe że chodzi o tą stronę http://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.deere.u90490.partscatalog.view.servlets.HomePageServlet_Alt Jest oring o takim oznaczeniu 9.300 X 2.200 MM.Jeśli chodzi o przewód to można spróbować zakuć.W Koszalinie zakuwa Agroma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kopik 0 Napisano 9 Kwietnia 2011 JD 3040 żeby dostac się do sprzęgła wom to trzeba rozpoławiać ciągnik?Trzeba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sendar 0 Napisano 11 Kwietnia 2011 szukając maszyny do kupienia lub sprzedania proponuję zajrzeć na portal http://targ.rolniczy24.pl jest tam mnóstwo ofert. Dodanie ogłoszenia jest darmowe. Maszyny rolnicze, zwierzęta, ciągniki rolnicze, kombajny oraz wiele innych ogłoszeń. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gajdakamil 0 Napisano 12 Kwietnia 2011 Witam mam mały problem z ciagnikiem 6320 SE (100KM) ma 6000 MTG a problem polega na tym iż po odpaleniu po kilku minutach zaczyna przerywać(tak jak by nie chodził na jednym cylindrze, silnik drży), i wtedy jest bardzo silny, przy ciagnieciu 2 przyczep ze zbożem po 16t kazda nawet pod wzniesienienie nie trzeba redukować biegu gdzie normalnie powinno sie zredukować do pedkości pieszego (jak nie przerywał) (ciągnik 8220- 225KM wciaga te przyczepy pod wzniesienie prawie bez redukcji) gdy zaczyna przerywać mruga kontrolka ze znaczkiem świec żarowych, dymi na czarno gdy sie wciska pedał gazu, jak sie zgasi ciągnik i ponownie zapali to przez kilka minut chodzi normalnie po czym zaczyna przerywać. czy jest to problem ECU czy może usterka mechaniczna pompy, czy może coś innego? może ktoś miał taki problem?z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek_1987 0 Napisano 26 Kwietnia 2011 Witam Panowie mam taki problem z johnem jest z 98 roku, 8mtg. podczas skrecania, ogólnie podczas kręcenia kierownicą z tylu coś tak dziwnie stuka trrrrytrrrytry, co to może być? Oprócz tego to jak poruszam kierownicą to słychać takie ssssss ale to chyba normalne przy takim sterowaniu dzieki za pomoc.pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sendar 0 Napisano 27 Kwietnia 2011 Wygraj bon 1000 PLN na PALIWO. Sprawdź!Kliknij tutaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześ 0 Napisano 29 Kwietnia 2011 Słyszeliście o wtopie JD. Zapakowali lipne zwolnice podobno pekały i teraz wymieniają. Dobrze że się przyznali ale kolega chce ich skarżyć ciagnik musiał stać 2 tygodnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atomik 0 Napisano 1 Maja 2011 szukając maszyny do kupienia lub sprzedania proponuję zajrzeć na portal http://targ.rolniczy24.pl jest tam mnóstwo ofert. Dodanie ogłoszenia jest darmowe. Maszyny rolnicze, zwierzęta, ciągniki rolnicze, kombajny oraz wiele innych ogłoszeń.świeca żarowa mrygająca w samochodzie jak i tu oznacza że coś jest nie tak zawsze jest to sygnał ostrzegawczy dla operatora, jakieś błedy wyskakują ? czy ze strony układu paliwowego wysztko jest ok ? przedwszystkim filtr paliwa, smok, przewody ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JarekSz 0 Napisano 3 Maja 2011 Witam Panowie mam taki problem z johnem jest z 98 roku, 8mtg. podczas skrecania, ogólnie podczas kręcenia kierownicą z tylu coś tak dziwnie stuka trrrrytrrrytry, co to może być? Oprócz tego to jak poruszam kierownicą to słychać takie ssssss ale to chyba normalne przy takim sterowaniu dzieki za pomoc.pozdro Marek sprawdź poziom oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
juras390 0 Napisano 5 Maja 2011 jest moze jokis john deere6310se z okolic PIŁY do porównania bo z moim chyba cos nie tak chodzi mi o silnik a głównie o jego wibracje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
juras390 0 Napisano 9 Maja 2011 plis !!!!!!!!!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mc13 0 Napisano 18 Maja 2011 Witam.Zmieniłem marke z MF3080 na JD 6600 i mam mały problem ,nie dochodzi prąd do elektrozaworu przedniego napędu,zapala się tylko kontrolka ale napęd nie chodzi.Drugi problem ,ciągnik pochodzi z francji , jedzie tylko 25 na godz. i w dodatku jest zablokowany bieg F.Czy można odblokować ten bieg ewentualnie jak zwiększyc prędkość.Będe wdzięczny za schemat elektryczny.Migają też 3 zielone kontrolki w prawym górnym rogu . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba_chojnas 0 Napisano 3 Czerwca 2011 Kolego ja mam 6210se i na wolnych obrotach silnik drzy jak sie mu doda to pracuje rowno i nie wibruje mysle ze sa wyrobine gumy mocujace silnik do ramy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
drozd 0 Napisano 6 Czerwca 2011 Chce zamontować dodatkowe oświetlenie robocze do jd 6420, na tylni błotnik,orginalna instalcja jest położona pod błotnikiem,nie wiecie jak z włacznikiem i bezpiecznikami?montował może ktoś cośtakiego,wersja se Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach