Skocz do zawartości
wdudzinski

Wszystko o ciągnikach John Deere

Rekomendowane odpowiedzi

A ile palą te NH ? -jak napiszesz to ja napiszę ile pali JD(a posiadam ciekawy egzemplarz)

Nie mam żadnego NH, ale interesuje się ciągnikami 80-90KM,bo chcę kupić przy pomocy SPO i myślę o JD 5720 Advance w promocji. Dealerzy NH twierdzą, że TL-ki są oszczędniejsze w paliwie i mają większy uciąg. Cenowo to samo=mam klinajavascript:emoticon(':?')

Confused.

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak dokładnie jest z tym uciągiem ale w każdym bądź razie JD ciągnie w polu równie dobrze jak ze zbiornika -jak się przyzwyczaisz będzie ok-moim zdaniem JD jest o niebo lepiej wykończony(lepsze materiały -a akurat na tym się znam)-w ten uciąg nie chce mi się wierzyć NH ma silnik (w miarę )wysokoobrotowy -a tego typu silniki są dobre ale w samochodach w ciągniku przewagę ma wolnoobrotowiec.Według testów NH TL80A ma max. zużycie paliwa na poziomie 19,2 l/h a tyle to nawet JD nie przełknie-dealerzy mówiąc o mniejszym zużyciu mieli na myśli zapewne starszy model -wszystkie nowe ciągniki palą więcej niż starsze modele -jak masz jakieś szczegółowe pytania pisz na maila.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie czy ktos już użytkuje JD 7920 jak to sie sprwauje bo chce sobie takie cacko kupić moje gg 8000743

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale te modele miały chyba tylko hydraukiczny albo nie miały go. Ciekawe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mówiąc o mniejszym zużyciu mieli na myśli zapewne starszy model -wszystkie nowe ciągniki palą więcej niż starsze modele

Jak to ? nowe palą więcej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no proste wchodza coraz to bardziej rygorystyczne normy emisji spalin, a silniki nie sa modernizowane w znaczacy sposób tylko zmienia sie stosunek mieszanki paliwa z powietrzem aby zmiejszyc emisje szkodliwych zwiazków

 

tak mi sie przynajmniej wydaje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i teraz przez te wszystkie udoskonalenia z małych silników uzyskuje się duża

moc co chyba za bardzo nie wpłynie na nich trwałość...

Wystarczy spojrzeć na 20letnie jd jak ktoś nich nie katował to jak elegancko

chodzą, a teraz wątpię czy napakowane elektronika ciągniki tyle wytrwają

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim JD 80 km uzyskuje się z ponad 4,5 l pojemności a więc wysilony to on nie jest ...-co do zużycia paliwa to jeszcze raz potwierdzam nowe modele są bardziej paliwożerne-chociaż ostatnio muszę przyznać po regulacj pompy troszkę jakby zmalało-dokładnie zobaczę w belarce -ciekawe czy da się jeździć na 540E i 1700obr/min-bardzo ciekawe-może ktoś już próbował ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja MF 110 km jak nieraz podzczepiam do Class roplland 44s to prasuje na wom 1000 obr i silnik też na 1000 obroty silnika i nawet nie czuje tej prasy a 360 porządnie z nią zadymia czyli ma przy 1000 obroty więcej koni jak 360

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W moim JD 80 km uzyskuje się z ponad 4,5 l pojemności a więc wysilony to on nie jest ...-co do zużycia paliwa to jeszcze raz potwierdzam nowe modele są bardziej paliwożerne-chociaż ostatnio muszę przyznać po regulacj pompy troszkę jakby zmalało-dokładnie zobaczę w belarce -ciekawe czy da się jeździć na 540E i 1700obr/min-bardzo ciekawe-może ktoś już próbował ?

 

słyszałem ze 540e to do lekkich prac.............

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie to tylko różnica przełożenia tylko czy się opłaca wrzucać tryb E albo 1000 obrotów. Bo jak będzie ciągnik dusić na niższych obrotach to się będzie grzał i dostanie popalić bardziej niż na 540. Nie wiadomo czy wtedy nie spali tyle samo paliwa jak na 540. A jak na oszczędnych trybach dasz w kitę to maszyma bedzie miała za duże obroty i może tego nie przeżyć. Kiedyś balotowałem sipmą ma 1000 to nawet nawet jak nabijałem to na wolniejszych obrotach silnika. Grało jak owijałem wtedy więcej obrotów i szybciej szło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem ,że 540E to do lekkich ale i tak spróbuję-ten silnik w JD muszę przyznać ogólnie jakiś taki silny jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a z jaką prasą jeśli sipma to nie powinno być problemów przy 1700 obr silnk ma spory moment obrotowy może maksymalny nie wiem jak jest w tym twoim jasiu

 

Jak spróbujesz to będziesz wiedział

 

 

Ja kiedyś jak woziłem obornik i zapomniałem w 1014 wałka na 540 przestawić patrze a tu tylko opar z nieba leci na ziemie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z sokólską a ta niestety potrzebuje trochę więcej mocy -w sobotę będę wiedział

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś kosiłem dyskówką przez 1000 ob i ciągnik mi się dusił jak dałem przez 540 jednak lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Działa na 540 E bez najmniejszych problemów -sam się zdziwiłem-tam gdzie Zetor stawał dęba na 540, JD idzie bez wysiłku(zdziwienie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Piootr Zetor jest naprawdę ok.ale po pierwsze sokólska belarka najlżejsza nie jest (potrzebuje więcej km niż np Sipma ) a po drugie ja nie robię nawet komuś na sztuki (byleby więcej )ale naprawdę nieźle dobijam-no i na moich torfowych łąkach nie jest łatwą rzeczą dla 7211 ciągnąć prasę,kręcić no i samemu się ciągnąć bez przedniego napędu z założonym Turem i na dokładkę z chwytakiem-reasumując - 7211 to zaje.bisty ciągnik i szkoda,że go już nie produkują tylko jakieś nędzne imitacje w rodzaju 5320

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam że prasa sokółki to potrzebuje wiecej KM niż sipma można ja porównać z z569 sipmy, a może nawet wiecej potrzebuje. mojemu sasiadowi delaer wcisnął sokółke do 3512 i c360 i teraz biedak meczy sie bo żaden ciagnik nie daje rady tej prasie Belki wychodza troche nie za ciekawe po przewiezieniu z łaki na podwórko do owijania.

 

A delaer wciskał i kita ze sokólka potrzebuje mniej mocy niz sipma Bo opczywisci on specjalizuje sie w sprzedazy sokólki i ma tam wieksze upusty, bo ceny były podobne. Taka Polska każdy wypycha czego ma wiecej i wiecej na tym zarobi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
@Piootr Zetor jest naprawdę ok.ale po pierwsze sokólska belarka najlżejsza nie jest (potrzebuje więcej km niż np Sipma ) a po drugie ja nie robię nawet komuś na sztuki (byleby więcej )ale naprawdę nieźle dobijam-no i na moich torfowych łąkach nie jest łatwą rzeczą dla 7211 ciągnąć prasę,kręcić no i samemu się ciągnąć bez przedniego napędu z założonym Turem i na dokładkę z chwytakiem-reasumując - 7211 to zaje.bisty ciągnik i szkoda,że go już nie produkują tylko jakieś nędzne imitacje w rodzaju 5320

 

Ile ci spali JD z tą prasą z nożami masz tą prase do żyta by się przydały

 

potwierdzam że 7211 to porządna maszyna już 5320 /5340 nie mają takiego żaru zaczeli tworzyć żeby mniej paliły

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przedwczoraj belowałem u znajomego 20 bel sianokiszonki nie wiem dokładnie ile wziął ale w każdym bądź razie nie wziął jednej kreski na wskaźniku paliwa (1 kreska "kwadracik" to ok.11 litrów -belarka ustawiona na 5-max)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...