Dinoslaw 0 Napisano 10 Czerwca 2013 Witam serdecznie Jestem studentem zootechniki na SGGW i mam przygotować projekt brojlerni na 10 tys. brojlerów Cobb 500. Zwracam się do społeczności PPR.pl z pytaniem: ile kosztuje obecnie pełen program szczepień dla brojlera i jakie firmy farmaceutyczne je prowadzą? Ciężko takie informacje pozyskać z innych źródeł, dlatego zwracam się do Was Byłbym wdzięczny za podzielenie się nawet własnymi doświadczeniami.Z góry dziękuję za udzielone odpowiedzi i serdecznie pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gołąb 0 Napisano 10 Czerwca 2013 Dinosław,Napisz precyzyjnie jakiego rodzaju projekt masz przygotowac (czy architekturę, czy wyposażenie , czy technologię?). Dodatkowe pytanie: czym różni się projekt brojlerni na 10 tys. brojlerów Coob 500 od projektu brojlerni na 10 tys. brojlerów Ross 308. lub Hybro ? Pozdrawiam .G. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dinoslaw 0 Napisano 10 Czerwca 2013 Poprostu uszczegółowiłem jaki to ma być mieszaniec, a projekt jest niejednoosobowy:) i zajmujemy się wszystkimi aspektami - mi przypadły sprawy kompleksowych szczepień i o nie mi głównie chodzi a ciężko znaleźć info poza samymi właścicielami, dlatego moje pytanie skierowalem tutaj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach