Skocz do zawartości
Dinoslaw

Cena programu szczepień brojlera

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

Jestem studentem zootechniki na SGGW i mam przygotować projekt brojlerni na 10 tys. brojlerów Cobb 500. Zwracam się do społeczności PPR.pl z pytaniem: ile kosztuje obecnie pełen program szczepień dla brojlera i jakie firmy farmaceutyczne je prowadzą? Ciężko takie informacje pozyskać z innych źródeł, dlatego zwracam się do Was Byłbym wdzięczny za podzielenie się nawet własnymi doświadczeniami.

Z góry dziękuję za udzielone odpowiedzi i serdecznie pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dinosław,

Napisz precyzyjnie jakiego rodzaju projekt masz przygotowac (czy architekturę, czy wyposażenie , czy technologię?).

Dodatkowe pytanie: czym różni się projekt brojlerni na 10 tys. brojlerów Coob 500 od projektu brojlerni na 10 tys. brojlerów Ross 308. lub Hybro ?

Pozdrawiam .

G.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Poprostu uszczegółowiłem jaki to ma być mieszaniec, a projekt jest niejednoosobowy:) i zajmujemy się wszystkimi aspektami - mi przypadły sprawy kompleksowych szczepień i o nie mi głównie chodzi a ciężko znaleźć info poza samymi właścicielami, dlatego moje pytanie skierowalem tutaj

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi