Skocz do zawartości
Gość Piotrek

Zetor Proxima

Rekomendowane odpowiedzi

przecież sterownie podnosnikem z zew. za pomoca dzwigni jest w standardzie juz od h.. wie ilu lat !!!!!! bodajrze od wejscia seri super czyli 98r. MAm znajomego w agencji i wniosku z PROW sa juz sprawdzone tylko teraz czekaja na konkretne procedury z warszawy. watpie zeby sie wyrobili w terminie ale mysle ze nie bedzie tak żle. A ty chochlik najwiecej gadasz a najmniej masz z tym wspólnego, bo ani wniosku na prow nie złożyłes a ni na kredyt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety wspomniane dźwignie zostały wycofane z montażu od ok1.5 roku ponoć z powodów bezpieczeństwa lecz dziwne jest to że bez problemu można je dokupić w Kaliszu we Zetorze bo ja tak właśnie zrobiłem bo jak kupowałem proxime w zeszłym roku to niestety nie miała dźwigni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niestety wspomniane dźwignie zostały wycofane z montażu od ok1.5 roku ponoć z powodów bezpieczeństwa lecz dziwne jest to że bez problemu można je dokupić w Kaliszu we Zetorze bo ja tak właśnie zrobiłem bo jak kupowałem proxime w zeszłym roku to niestety nie miała dźwigni
nom ja jeszcze miałem w 2004 ale juz wujaszek kupował w 2006 ti juz nie miał została tylko ta rurka przyspawana do kabiny i to wszytko, w ogole te nowsze classic nie maja naklejek z tyłu, halogenow, z przodu nie ma znaczka zetor tylko naklejka ktora sie odkleja, biedniejszy komin dają... no widac oszczędzają...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a to o tym nie wiedziałem

Ja też się zdziwiłem jak odbierałem traktorek ale trudno może chcą w ten sposób zarobić parę dodatkowych złotych Ja w końcu miałem dość wskakiwaia wciąż do kabiny i regulowania podnośnika przy podczepianiu maszyn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

żeby mieć sterowanie na błotniku to nie musi być EHR. Jo w zetorze 8540 mom sterowanie elektro-pneumatyczne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe to niby jak to wygląda bo ja jeszcze w zetorze z takim się nie spotkałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamierzam kupić Proximę 8441. Czy ktoś może mi doradzić, czy to dobry wybór?

A może lepszy byłby New Holland TDD 80?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

NH bedzie słabszy ale może troche oszczedniejszy. Moc NH podajac wegług tej samej normy co zetora to ma miej o jakies 7-8% czyl koło 7KM WIec raczej nalezy porównywac 8441 do TD 90 a wtedy ceny juz nie sa tak podobne

 

Przyznam szczerze ze sam bym nie wiedział co zrobic tylko ja bym wybierał miedzy CASE a zetorem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Trudny wybór. CASE też dobry, ale jaka cena!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego pomiędzy case a zetorem czy case jest staranniej wykonany od nh?

 

NH td80d ma w ece r24 76km, ale do zetora też należy doliczyc rewers 2 tyś pln i wom 1000 obr lub 540eco 1 tyś zł,

 

ps. dlaczego w tym porównaniu w topagrar napisali że zetor 8441 ma 81,5 km według iso 8820 czy jakoś tak a nie w ece r24? czy to jakaś pomyłka była?

Już kiedyś ktoś się ze mną spierał ze proxima ma moc też w iso, więc jak coś takiego napisali w topagrar to juz nie wiem co o tym myślec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy w zetorze PROXIMA 8441 jest możliwość zamontowania jednocześnie rewersu i WOM-u 540/1000?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy w zetorze PROXIMA 8441 jest możliwość zamontowania jednocześnie rewersu i WOM-u 540/1000?

 

podobno w tej nowej już można wom 540 eco 1 tyś zł a rewers 2 tyś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co to jest to elastyczne sprzęgło w nowych proximach wpływające na zmniejszenie poziomu chałasu i wpływające korzystnie na spalanie?

 

elstyczne sprzęgło coś wam to mówi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dlaczego pomiędzy case a zetorem czy case jest staranniej wykonany od nh?

 

NH td80d ma w ece r24 76km, ale do zetora też należy doliczyc rewers 2 tyś pln i wom 1000 obr lub 540eco 1 tyś zł,

 

ps. dlaczego w tym porównaniu w topagrar napisali że zetor 8441 ma 81,5 km według iso 8820 czy jakoś tak a nie w ece r24? czy to jakaś pomyłka była?

Już kiedyś ktoś się ze mną spierał ze proxima ma moc też w iso, więc jak coś takiego napisali w topagrar to juz nie wiem co o tym myślec

 

nie pamiętam dokladnie ile ale czytałem ze jest kilka norm odnośnie mierzenia mocy silników w ciągnikach- chyba z 5, i norm iSO jest kilka chyba i ece r24 to inna bajka już. sprawdze i napisze jak dokładnie sie to ma wzgledem siebie wielkosciami, bo na jednych normach wychodzi więcej KM a na innych mniej.

Tak ze zawsze jak porownujemy moce to trzeba patrzyc na normy a one okręslają czy moc silnika mierzy sie z osprzętem czy bez (wentylator, alternator, itp.)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i znalazłem jakiś artykuł o tych normach proszę-=>

 

http://www.apra.pl/rpt/archiwum/rpt_0207_1.htm

 

wiem o tym i że w inej normie jest inna moc w km podawana, a interesuje mnie tylko dlaczego zetor jak do neidawna byłem pewny że podaje moc w ece r24 w proximach, dlaczego w artykóle w topagrar napisane było że 8441 ma 81,5km według iso8820, to w końcu w artykóle coś skopali?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a wybacz, zle odczytałem , to ja bym sie bardziej sugerował zetora informacja oficjalna, a artykule mogła byc pomyłka. i bardziej prawdopodobne ze własnie w ECE R24 podaja bo to wygodniejsza norma, teraz wiekszosc zauwazyłem tak podaje producentów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj byłem na przeglądzie gwarancyjnym na 850 mtg.

Zgłoszone i naprawione usterki wyciek z lewej zwolnicy,wyciek spod pokrywy zaworów ,wyciek z przedniego koła ,peęknięcie drążka stabilizującego w ładowaczu. Pękła główka zmiany biegów (nie uznano na gwarancji)

Wymiana klocków hamulcowych na przedniej osi- razem FV 2100 brutto.

Oceńcie sami jakość i koszty eksploatacji największego z Zetorów.

Mam go od sierpnia 2007.Uzywam w większości do transportu i przeładunków towarów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

za co cie tyle skasowali ????????? JA płaciłem z po 400-600zł za 7341 i przyjedzali ponad 100KM do mnie a dojazd był płatny. Płaciłem za materiały( olej, filtry), dojazd i chyba robote ale nie jestem pewnien trza by policzyc. oleju 12l po 15zł, filtr 20zł, filtr hydrauliki 120zł,

 

Ale 2100 netto to juz przesada. Mój kolega za 11441 tez płacił koło 500-600zł. wyglada na to ze masz "fajnego" delera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wyglada na to ze masz "fajnego" delera

 

Raczej fajny ciągnik

przecież te 2100pln to koszt częsci które trzeba było wymienic w nowym zetorze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chochlik jak czegos nie wiesdz to nie pierd... głupot !!!!!!! Usterki na gwarancji sa usuwane bezpłatne !!!!!!!!! jedynie pisał ze gałka od biegów nie uznali a reszte to naprawy gwarancyjne bezpłatne. Mi wyminiali jeden wieszak podnosnika i siłownki od tylnej szyby to ani złotówki nie płaciłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wczoraj byłem na przeglądzie gwarancyjnym na 850 mtg.

Zgłoszone i naprawione usterki wyciek z lewej zwolnicy,wyciek spod pokrywy zaworów ,wyciek z przedniego koła ,peęknięcie drążka stabilizującego w ładowaczu. Pękła główka zmiany biegów (nie uznano na gwarancji)

Wymiana klocków hamulcowych na przedniej osi- razem FV 2100 brutto.

Oceńcie sami jakość i koszty eksploatacji największego z Zetorów.

Mam go od sierpnia 2007.Uzywam w większości do transportu i przeładunków towarów.

 

Jak chodzi przy ładowaczu człowym to może zdarzyć się wszystko normalnie jak na rajdzie niby rajdówki nowe i dopracowane a ciągle się psują.

Ciągnik dostaje równo przy takich pracach. Orka w polu to pikuś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...