Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

Hmmm....mozliwe Wszystkie,które ja widziałem miały resorowaną... Ale ja wszystkich nie widział

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mój znajomy ma c360 a przynajmniej tak twierdzi.
Mój znajomy ma niezłą hybrydę: oś resorowana i zwolnice od 40 (hamulce- jedna pompa, rozdzielacz pod siedzeniem), koryto, układ kierowniczy, zaczep polowy od 60, silnik 3p. Oryginalne przednie, 18-calowe koła zmienione na 16, maska od 60, czterdziestkowskie orurowanie kabiny... Nie ma co się dziwić, że nieraz ciężko określić jaki to model, większość ciągników została zmodyfikowana, w pełni oryginalne ciągniki zostały u 70-letnich dziadków, pomagające w chowie jedynej krowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to się nazywa wiejski tunning

Wiejski tjuning to Golf II z alusami 2x droższymi od krypy, no i obowiązkowo płetwa nad tylną szybą...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zdjąłem dekiel i niby wszystko w porządku próbowałem cofnąć ten(bolec) co idzie od dzwigni do skrzyni i nie da rady amoże trzeba by ściągnąć ten dekiel co jest pod siedzeniem może tam by coś zobaczył ?
Skoro zdjąłeś dekiel to sprawdź widełki załączające czy chodzą jak należy, może one się zblokowały. Dekiel pod siedzeniem? Mówisz o podnośniku? Tam nic nie zobaczysz, możesz też odkręcić dekiel z pompą olejową i sprawdzić czy widełki załączające pompę nie nawaliły bo także mogą blokowac ruch listwy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam takie pytanie bo w zeszłym roku w C-360 miałem remont i został zmieniony cały silnik który wcześniej pracował w koparce posiada odprężnik ale nie ma i nie miał żadnej tabliczki z typem silnika a ja chciałem się z ciekawości dowiedzieć od czego ten silnik jest czy od U4011 czy od czegoś innego porobiłem kilka fotek, a z różnic miedzy silnikiem z C-360 to jeszcze to ze cały wspornik przedniej osi w C-360 jest mocowany na skrubach 16 mm a tam na 4 były na 14 mm no i ten bak tylko i odprężnik i szpilki pod głowice są 16 mm a nie 14 mm bo trzeba było głowice rozwiercać.

 

p6161603su2.th.jpg

p6161599hk5.th.jpg

p6161583zs5.th.jpg

napis zetor nad filtrami paliwa

p6161587cj8.th.jpg

p6161586po8.th.jpg

p6161589nt9.th.jpg

jakies numery koło butli powietrza

[/code]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

blok nie jest od 360 widać że były 2 filtry jak w 4011 (355 chyba miała od środkowy nie jestem pewien) i ten odprężnik w ursusach tego nie było

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A może to ursus c350 taki zadki jakis

Co prawda nie miałem z nim styczności ale tak coś mi sie obiło o uszy że on chyba miał 3 gary.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No odpreznik widziałem go wsrodku wyglada na taki jak by go ktos sam zrobił

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A propos silnika... Mój już do remontu więc pomyślałem żeby coś pokombinować i... czy nie założyłby silnika 3-cylindrowego od Zetora- http://allegro.pl/item391548763_silnik_zetor_3cylindry_do_ursusa_c_360_i_nie_tylko.html

 

Nie wysilony bo ponoć pracował w agregacie prądotwórczym. według mnie pasowałby bez przeróbek jak i twierdzi kolo z aukcji. 1500zł za silnik rzekomo w dobrym stanie...to taniej jak remont. a i jeszcze ze sprzęgłem jak widze. Silnik zdaje mi sie,że od Zetora serii 5xxx -jakieś 50km. Co o tym myślicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co widzę to jak go kupisz to będziesz miał dwa do remontu to nie jest z serii 5o11 ani 52xx ,ale jeszcze z dużo starszych modeli , i raczej chyba już ktoś zamienił go na taki z agregatu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Całkiem możliwe,że może być do remontu. Chciałem poznać wasze opinie. Chyba najlepiej zrobie jak wyremontuje swój na dobrych częściach i będzie hulał. Szkoda zabawy....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W BARDZO DOBRYM STANIE TECHNICZNYM BARDZO MAŁO UŻYTKOWANY. SILNIK PALI NA DOTYK, CIŚNIENIE DOBRE, EKONOMICZNY. PRZYSZŁY WŁAŚCICIEL BĘDZIE Z NIEGO ZADOWOLONY JESZCZE PRZEZ DŁUGIE LATA. TYLKO ZAKŁADAC I JECHAĆ

Srata ta ta... Jechać ale do mechanika. Jak dla mnie przesłodzony ten opis, wizualnie silnik prezentuje się co najmniej słabo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i na jeden gar ten odprężnik tylko?

na wzystkie 4 gary

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czy może ktoś z was wie czy pompa hydrauliczna od zetora pasuje do C-360?

Moja właśnie padła a te z zetora maja większą wydajność i może by lepiej dźwigał.

Za odpowiedź dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Czy może ktoś z was wie czy pompa hydrauliczna od zetora pasuje do C-360?

Moja właśnie padła

Zmień oringi (2 złote i godzina roboty) i będzie dźwigał jak głupi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Czy może ktoś z was wie czy pompa hydrauliczna od zetora pasuje do C-360?

Moja właśnie padła

Zmień oringi (2 złote i godzina roboty) i będzie dźwigał jak głupi.

Oringi już zminiałem kilka razy ale teraz zaczeła mi wyć, a to oznacza tylko jedno WYMIANA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...