Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

Jak możesz to sprawdź czy wibracje występują na wyższych obrotach ok 1700-1800, bo może któraś końcówka leje albo pompa nie podaje paliwa na któryś tłok, ale raczej wątpię. Zrób najlepiej jak radzi kolega wcześniej, odkręć miskę i popatrz, nic nie tracisz. Nawet jak się na tym nie znasz to nic nie powinieneś popsuć, a może nawet naprawisz jak zauważysz coś błachego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby pomppa nie podawała paliwa to po prostu chodziłby na 3 albo 2 gary,spotkałem się z tym w jednym 4011-wibracji żadnych nie było tylko ciągnik słaby. Całkiem możliwe że to jednak przeciwwaga,albo skrzywienie wału? Mało prawdopodobne,ale...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobne może być. Poluzowane przeciwwagi zmieniły środek ciężkości wału i stąd wibracje.

Z drugiej strony nikt nie zwrócił uwagi na koło zamachowe, może ono dostało luzu. Odkręć dekielek okienka i wsadź tam jakiś gruby pręt albo breszkę i zobacz czy nie ma wyczuwalnych luzów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie moze ile waży silnik w 3p. Bo mam zamia kupic wyciagarke lancuchowa do remontu wymontowac silnik i nie wiem jaką?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

polecam wielokrążek najlepiej żeby było na nim że jest do dwóch ton. Będziesz miał pewność że wytrzyma i będzie lekko nim pracować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robilem wielokrazkiem ale nie jest precyzyjny a lancuchowy podnosnik podnosi co do milimetra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam "mały" problem z 20 letnią 60-tką. Nagle dzisiaj pojawił się płyn chłodniczy w oleju a oleju z płynem jest tyle że wywala korkiem. Moje przypuszczenia to uszczelka, potwierdzcie lub skorygujcie moje przemyślenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trzeba uszczelki zobaczyc i ewentualnie sprawdzic glowice czy jakis brok nie odskoczyl i nie przepuszcza gdzies

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem kiedyś wodę w oleju jak się rozmroziła (poszły okienka w głowicy) ale na płynie to chyba tylko uszczelka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety uszczelki i głowice są w porządku, znalazłem pękniętą tuleję

Pękła od strony kanałów wodnych ale ciśnienie nie szło do płynu tylko płyn szedł do oleju. Nie bardzo wiem jak, może ktoś ma jakiś pomysł?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Płyn szedł do oleju bo ciśnienie w skrzyni korbowej jest mniejsze niż ciśnienie w układzie chłodzenia. Jak wyjmiesz tuleję to sprawdź miejsce styku tulei z blokiem czy nie ma uszkodzeń

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Upalił mi się szczotkotrzymacz przy rozruszniku. Pospawałem bo naszczęście był on od szczotki masowej, ale przy tych kombinacjach ułamała mi się sprężyna dociskająca szczotkę. Odwinąłem trochę, ale nie ma takiej siły docisku. Macie jakiś pomysł może czy tylko nowy szczotkotrzymacz kupić. Słabo szczotkę dociska bo jest wytarta tylko małym fragmentem i słabo kręci rozrusznik. Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie dłuższa szczotka nie wchodzi bo za krótko blaszkę zrobiłem od sprężynki i nie sięga. Może odwinę więcej ale się boję że pęknie bo już nadpękło mi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niestety uszczelki i głowice są w porządku, znalazłem pękniętą tuleję

Pękła od strony kanałów wodnych ale ciśnienie nie szło do płynu tylko płyn szedł do oleju. Nie bardzo wiem jak, może ktoś ma jakiś pomysł?

 

radził by wymienic wszystkie tujeje , bo potem mozesz mieć niemały problem ,jadna nowa 3 stare ?jak nowa ''spuchnie '' mozesz narobić bigosu ,sąsiad tak zrobił w 4011 i wał do wymiany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi ostatnio zamarzl blok silnika, naprawialem metoda Metalock (szycie na zimno) polecam jakby ktos nie znal tej metody, bo jest raczej lepsza niz spawanie czy klejenie, nawierca sie male otwory wzdluz i poprzek pekniecia i wstawia w nie specjalne zamki ze stopow niklu, nie ma po tym naprezen czy deformacji bloku, a blok jest calkowicie szczelny. Robila mi to firma z Koluszek, znalazlem ich na stronie http://www.naprawa-metalock.pl , ogolnie to malo kto slyszal o tej metodzie o jest ona uzywana juz od dawna w wielu krajach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam was koledzy..mam problemm..c-360...a mianowicie..ciagnik dostałem w spadku od babci..ciagnik stał 4 lata nie odpalany..gdy chciałem odpalic go..drugą 60..odpalił lecz ile fabryka dała obrotów...ściagłem waż od oleju napedowego i zgasła...wymieniłem pompe..po regeneracji...wymieniłem olej..po przepracowaniu orki na zime..olej zrobił sie szary..i zrobiło sie go ponad stan...co to może być....chyba woda przedostaje sie skas do miski olejowej..czy jak przyjdzie mróz może zamarznać taki olej z woda....jakie moga być przyczyny tego...pozdro..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do tych szalonych obrotów to regulator się zaciął lub zardzewiał.

Woda w oleju może znaleźć się na dwa sposoby: albo uszczelka głowicy jest padnięta, albo uszczelnienie między tuleją a blokiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

albo zapytaj babci czy stal z oprozniona chlodnica moze wody ktos nie spuscil i cos peklo albo broki w glowicach wysadzilo i woda przecieka tak czy siak trzeba sprawdzic glowice jak beda wporzadku to zwalic olej odkrecic miske zalac woda i obserwowac czy nic sie nie saczy i skapuje przypadkiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam was koledzy..mam problemm..c-360...a mianowicie..ciagnik dostałem w spadku od babci..ciagnik stał 4 lata nie odpalany..gdy chciałem odpalic go..drugą 60..odpalił lecz ile fabryka dała obrotów...ściagłem waż od oleju napedowego i zgasła...wymieniłem pompe..po regeneracji...wymieniłem olej..po przepracowaniu orki na zime..olej zrobił sie szary..i zrobiło sie go ponad stan...co to może być....chyba woda przedostaje sie skas do miski olejowej..czy jak przyjdzie mróz może zamarznać taki olej z woda....jakie moga być przyczyny tego...pozdro..

interesuje mnie teraz czy olej pomieszany z woda w misce olejowej może zamarznać jak przyjdzie mróz..pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam was koledzy..mam problemm..c-360...a mianowicie..ciagnik dostałem w spadku od babci..ciagnik stał 4 lata nie odpalany..gdy chciałem odpalic go..drugą 60..odpalił lecz ile fabryka dała obrotów...ściagłem waż od oleju napedowego i zgasła...wymieniłem pompe..po regeneracji...wymieniłem olej..po przepracowaniu orki na zime..olej zrobił sie szary..i zrobiło sie go ponad stan...co to może być....chyba woda przedostaje sie skas do miski olejowej..czy jak przyjdzie mróz może zamarznać taki olej z woda....jakie moga być przyczyny tego...pozdro..

interesuje mnie teraz czy olej pomieszany z woda w misce olejowej może zamarznać jak przyjdzie mróz..pozdro

 

Moim zdaniem olej nie zamarznie, ale cząsteczki wody w nim owszem. A jeżeli taki lód zatka jakiś kanał olejowy to może być nieciekawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...