Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

natnij szlifierką stary tłumik załóż nowy ten okrągły sciskany jest skoblem i zakręcony na śruby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jednak polecam odkręcić kolanko od kolektora.Po pierwsze łatwiej odkręcić i zakręcić tłumik a po drugie nie ryzykujesz że w przypadku otwartego zaworu wydechowego wpadnie ci do cylindra jakiś opiłek czy skrawek korozji który mógłby porysować cylinder

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja zastosowałem szpilki w kolektor tam gdzie przykrecone jest kolanko, normalny gwint wkrecony jest w kolektor,a ta czesc szpilki kotra wystaje wo przykrecenia kolanka ma drobny gwint, odkreca sie zawsze superi problem z głowy nowy kolektor około 40 zł to już maksymalna cena, ja musiałem zmienic kolektor bo zapomnialo mi sie że lufa w mojej maszynie niemiesci sie do garażu i było chrup"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już mnie wqrwia ta moja 60tka. Mam teraz taki problem, że ciężko jest zapalić kiedy postoi dłużej np. po nocy. Jak już zapali i zgaszę (nie musi długo chodzić, zapalę i zgaszę) to pali "od strzała" a po nocy można kręcić i kręcić.

Sprawdzone wtryski, pompa podobno po regeneracji(musiałem zmienić bo moja padła), początek wtrysku ustawiony dokładnie na pierwszy znak na kole zamachowym, głowice po regeneracji, przewody paliwowe raczej szczelne, bo nie ma żadnego przecieku, zaworek w pompie od nadmiaru nowy.

Myślałem, że paliwo schodzi z pompy, ale dzisiaj zaszedłem rano i przy pompowaniu ręczną pompką od razu słychać zaworek i ciężko pompować, co znaczy, że pompa paliwo ma.

I już sam nie wiem. Myślę żeby tą pompę zawieźć do jakiegoś fachowca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz jakieś podgrzewacze?

spróbuj rozgrzać przed odpaleniem trochę kolektor np. opalarką

moja przy minus6 odpala ale przy minus 10 też sobie można było kręcić bez rezultatu dopiero po podgrzaniu bierze od razu. kumpel dmucha opalarką w kolektor a drugi kręci ciągnik odpala od razu po nocach na minusie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kiedyś podobny problem miałem z c-360 3p tak było latem jak rano to za chiny nie szło zapalić a jak się okazało to był rozrusznik który niby kręcił ale za słabo i porostu przystawał więc zwróć uwagę na niego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a na jakim paliwie jejżdzicie bo niektórzy kupią beczke paliwa w pażdzierniku jak ropa jest do -5 i chcą zapalic jak jest -15

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kupuję paliwo hurtem w styczniu i jeżdżę cały rok na zimówce. Nawet w największe mrozy nie mam problemu z odpaleniem c 360. Przelewa się 10 litrów wrzątku, w kolektor trochę ognia i pali na dotyk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Paliwo już sam nie wiem jakie czy przejściowe czy zimowe, ale dolałem taki preparat xeramic diesel protector -40 także myślę że to nie paliwo.

Podgrzewaczy nie mam żadnych, ale też dzisiaj nie było dużego mrozu. A jeżeli miało by to związek z temperaturą to nie chciał by zapalić za drugim razem też, a on jak załapie i od razu zgaszę tak że nie zdąży się nagrzać to za chwilę pali od kopa.

Rozrusznik kręci w porządku i można kręcić i kręcić i nie widać jakichkolwiek jego wad, mam drugi co prawda od 912 ale poskładam coś i zobaczę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest jeszcze jedna możliwość masz słabe ciśnienie sprężania i jak jest zimny to olej spływa do miski i tym samym ma słabe ciśnienie a w chwili odpalenia olej uszczelnia pierścienie i wszystko jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Były zdjęte głowice i miałem zamiar zdjąć miskę i sprawdzić pierścienie. Jednak tego nie zrobiłem bo ok 4 lata temu były założone nowe tuleje, tłoki i pierścienie i na tych tulejach nie widać żadnych oznak zużycia.

Ciągnik nigdy nie chodził w pługu ani innym ciężkim sprzęcie. Ciąga tylko opryskiwacz i rozrzutnik a czasem jakąś przyczepę ze zbożem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znam taki przypadek że pierścienie się zużyły po jednym sezonie. a te odpalanie to tak nagle się stało czy już od dłuższego czasu jest tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tam nie mnialem problemu z odpaleniem stal pare tygodni sobie w garazu dodam ze nie ocieplony bylo ze 27 mrozu w nocy akumulator wyjety byl wsadzilem go zalalem letnia woda nie zdazyl raz dobrze obrucic i zapalil bez problemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problemy w zimie były zawsze. Zapalał na 1 cylinder później 2 i pomału się rozkręcał, ale miał opóźniony zapłon. Teraz ma inną pompę, zapłon ustawiony dokładnie na pierwszy znak, głowice po regeneracji i jedyne co można stwierdzić to że jest gorzej niż było.

Jak skombinuje zegar to pomierzę ciśnienie sprężania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

ja też problemy z odpalaniem zimą, ale gorąca woda ze 2 razy + podładowanie akumulatora i daje radę. Wymiana pierścieni trochę pomogła ale ma chyba zły kąt wtrysku ustawiony. Chciałem to sprawdzić i się potwierdziło, ale jak ustawiłem znaki na kole zamachowym z obudową to tłok był już minimalnie po GMP (przynajmniej tak mi się zdawało), czy jest to możliwe. Silnik S4001 (C-4011) tu są podobno dwa kołki ustalające i cztery śruby, a w C360 podobno jest trochę inaczej, 6 śrub. Mogło się coś poprzestawiać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odnośnie tego ustawienia pompy zgodnie ze znakiem na kole zamachowym jest mały problem chociaż będzie ustawiony idealnie to może być coś przestawione w rozrządzie czyli wystarczy że jedno koło będzie źle ustawione i po sprawie. ciekawe czy dobrze wstawiłeś pompę podobno inaczej jej się nie włoży widziałem przypadek że da sięi8naczej na chama.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompa jest raczej dobrze wstawiona bo chodzi 6 lat i jest ok, tylko ostatnio właśnie zauważyłem że jak przyjdzie odpowiednia kreska na ko,e zamachowym na kreskę na obudowie to tłok jest minimalnie po GMP i rozrząd nie ma z tym nic wspólnego, ale jest to raczej niemożliwe. Czyli ustawiać pompę tak aby początek tłoczenia był w chwili gdy pierwsza kreska na kole zamachowym pokrywa sięz kreską na obudowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to faktycznie gdy znak na kole zamachowym ustawi się dokładnie ze znakiem na obudowie to jest znak GMP to tłok powinien być w tym położeniu sam się nie przestawił przecie nie, wtrysk paliwa powinien być gdy tłok znajduje się przed GMP a spalanie dopiero rozpoczyna się gdy tłok przekroczy ten punkt.

odnośnie przypadku ka_mil jak kręcisz rozrusznikiem to idzie dym z komina.

a tak w ogóle to palenie 360 zimą to nie lada wyczyn jedynie gorąca woda ją ratuje lub montaż świecy żarowej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi jest wiadomo właśnie gdy pierwszy znak na kole zamachowym pokryje się ze znakiem na obudowie to tłok znajduje się przed GMP i wtedy powinien rozpocząć się wtrysk paliwa, tylko po co pozostałe 3 kreski??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idzie biały dym. Pompa jest na pewno dobrze włożona, ale co do rozrządu nie wiem bo tam nie zaglądałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to czyli paliwo idzie trudno określić co to jedynie gorąca woda i przelać ją dobrze to musi palić jak talala jak moja 3Petka niema na nią mrozu. jeszcze można założyć płomieniówkę od ify podobno to działa bo wszystkie te nowe to mają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie wszystkie ciągniki na płynie,nie lubię lać wody.

Ale skoro po tych moich "remontach" się pogorszyło to jedyne czego nie jestem pewien to pompa.

Może to być jej przyczyna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

raczej tak jeżeli jest po regeneracji a z tym to jest rożnie a i znalazłem coś co może pomóc "Aby sprawdzić czy masz dobry kąt wtrysku musisz odkręcić przewód paliwowy na pierwszym wtrysku i odszukać znaki na sprzęgle. Podczas obracania kołem zamachowym w momencie pojawienia się paliwa na wyjściu z pompy znak 0 na kole zamachowym powinien mijać znak l ale nie dalej jak drugi znak"

sprawdź rozrusznik ja miałem tak w mojej 3P nawet latem ciężko paliła niby wszystko było ok a jednak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja to nie wiem o co chodzi z tymi znakami na kole zamachowym dla mnie to jakas bzdura szukalem u siebie kiedys tych ze znakow i nie ma ani na kole ani na obudowie widocznie to nie zdaje egzaminu po pierwsze pompe paliwowa nie wlozy sie swobodnie jak nie trafi na wycicie na tym smiesznum sprzegle rozrzad jak sie o jeden zabek przestawi to moze odpali a moze i nie nawet jak odpali to bedzie tak chodzil jak czolg silnik w tym ciagniku zostal tak skonstuowany zeby kazdy mogl go naprawic i wystarczy troche popatrzec zeby go ogarnac jak latem dobrze chodzi to w zime tez bedzie dobrze chodzil a jak sa problemy z odpaleniem to albo sa przedmuchy na tlokach albo wtryski leja albo sa zurzyte kola rozrzadu i maja jakis tam luz albo rozrzusznik nie ma dobrego kopa zeby pociagnal moze byc i pompa paliwa moze byc tez luz na klinie od trybu na wale ktory napedza rozrzad zle ustawiony luz zaworow a to paliwo przymarza tych przyczyn jest wiele i ja wychodze z tego zalozenia zeby takie przyczyny eliminowac za wczasu i w sroga zime jak wsiadam za fajere to mam pewnosc ze wyjade z garazu i nie bede latal i szukal prostownika czy gotowal ze 20 litrow wody zeby odpalil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...