Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

naprawiać starej nie polecam bo to nie jest takie proste jak by wyglądało. Chodzi o dokładność obróbki elementów. Proponuje zamontuj wzmocnioną albo od zetora ale tą potrzeba dopasować, ja nie robiłem tego ale to podobno nie jest trudne do wykonania

 

o to właśnie chodzi że ja też słyszałem, że podobno pasuje... ale nie mogę porozmawiać z kimś kto to robił, czy to zdaję egzamin, czy dużo jest tych przeróbek, a jeżeli tak to jakie... ale dzięki za odpowiedź.

pozdrawiam Adam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na otwory pasuje dokładnie, róznica polega na tym iż ta pompa od zetora posiada wiekszy otwór ssący i przychodzi nań troszke inny filtr, od i cała przeróbka, polecam Ci przy okazji również wymiane oleju w skrzyni , koszt nie taki przerażający ale wiadomo że posłuzy dłużej pompa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam do sprzedania ciągnik ursus c355, nowa kabina (plastikowe błotniki i dach ), zajerestrowany , przegląd do kwietnia 2010r ,stan dobry w ciągłym użytkowaniu, alternator i akumulator 12v - pali na dotyk. Jeżeli ktoś jest zainteresowany lub zna kogoś kto może być zainteresowany proszę o kontakt na nr 604 959 897

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=635543718

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
na otwory pasuje dokładnie, róznica polega na tym iż ta pompa od zetora posiada wiekszy otwór ssący i przychodzi nań troszke inny filtr, od i cała przeróbka, polecam Ci przy okazji również wymiane oleju w skrzyni , koszt nie taki przerażający ale wiadomo że posłuzy dłużej pompa

 

dzięki:) oczywiście że wymienię olej, to jest chyba 277pln za 30l, więc stosunkowo niedużo. A orientujesz się może jaki jest koszt tej pompy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koszt oryginału to ok 470 zł , i tylko takich szukaj !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie mam ursusa c355 i jak jade albo mój tata na piątce całą rurą to sunie jak szalony a jak jedzie jakaś 60tka na całym gazie to jak taki muł ledwo się rusza. Na jakim kole i ile zębów jest więcej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chodzi o to że, zdaje sie 50tki miały jeszcze takie zwolnice jak 4011, dlatego przypierdziela na drodze, 60 tka, ma wolniejsze przełożenie a za to wieksza siłe na koła, ja mam 4011i mam obroty podkrecona pompe, wiec 7211 zetora jestam w stanie objechac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
chodzi o to że, zdaje sie 50tki miały jeszcze takie zwolnice jak 4011, dlatego przypierdziela na drodze, 60 tka, ma wolniejsze przełożenie a za to wieksza siłe na koła, ja mam 4011i mam obroty podkrecona pompe, wiec 7211 zetora jestam w stanie objechac

Zawsze myslałem że jest odwrotnie,też mam 4011 i wydaje mi się że za szybko to ona nie jedzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

C-4011 idzie jak rakieta tylko trzeba dołożyć do pieca, na pół gwizdka idzie normalnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4011 były lepsze od 355 a te od 360 natomiast 360-3p to najgorszy siągnik z jakim miałem styczność, co polepszyli to spiepszyli !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4011 były lepsze od 355 a te od 360 natomiast 360-3p to najgorszy siągnik z jakim miałem styczność, co polepszyli to spiepszyli !

Hehe potwierdzam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podaj mi chociaż jedną rzecz która sprawia że 40 jest lepsza od 55. Bo z tego co mi wiadomo to 40 miała hamulce do bani bo tylko 1pompa do tego ten ukł kierowniczy masakra. Tak że 40 nie ma polotu do 55

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z c360-3p. Cieknie mi olej ze skrzyni biegów, wydaje mi sie, że z tego miejsca, w którym dźwignia sprzęgła wchodzi do obudowy. Moje pytanie jest takie: czy jest tam jakiś usczelniacz? Czy trzeba sie dostac do środka skrzyni, czy można go wymienić od zewnatrz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tam jest uszczelniacz zeby go wymienic trzeba olej zlac wyciagnac walek na ktorym pracuje stopka sprzegla i tyle wyciagnac nabic drugi uszczelniacz a i zobacz czy ten walek nie jest wyrobiony jak jest to go wymien na nowy nie jest drogi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podaj mi chociaż jedną rzecz która sprawia że 40 jest lepsza od 55. Bo z tego co mi wiadomo to 40 miała hamulce do bani bo tylko 1pompa do tego ten ukł kierowniczy masakra. Tak że 40 nie ma polotu do 55
tak jak 4011 dostawały w d..e w SKR,PGR i tp. tam wszystko szło na lewo , te zmiany to kosmetyka ja myślałem o konkretach bez urazy ale POLSKI dobry traktor na owe czasy to c-330 i jego starsze wersje natomiast 4011 to zetor a zmodernizowane URSUSY to klapa {miałem je}

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale czy ten wałek wyciagne bez rozgrzebywania skrzyni?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tym hamulcami w 4011 sie nie zgodze, mam owa, jest na jednej pompie i rozdzielacz pod siedzeniem, i działa idealnie..wiec niewiem o co kolego ursusC-355 Ci chodzi a ukla kierowniczy to zgoda, ale nieduzym problem jest zarzucic ukl z 360

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie 4011 to konstrukcja z lat 60-tych i na owe czasy bała O.K. ale 360 to lata 80-ąte i do zachodnich dzieli je przepaść.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z tym hamulcami w 4011 sie nie zgodze, mam owa, jest na jednej pompie i rozdzielacz pod siedzeniem, i działa idealnie..wiec niewiem o co kolego ursusC-355 Ci chodzi a ukla kierowniczy to zgoda, ale nieduzym problem jest zarzucic ukl z 360

Też osobiście nie mam problemów z hamulcami.Wiem że niektórzy nawet przerabiali w swoich 60-tkach hamulce na te z rozdzielaczem pod siedzeniem,w sumie nie wiem dlaczego ale to fakt.Z układem to się troszkę zgodzę.

Panowe czy ma ktoś u siebie jeszcze miękki przód w ciągniku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale czy ten wałek wyciagne bez rozgrzebywania skrzyni?
Musisz odkręcić dekiel WOMu i wysunąć go bo inaczej nie zdejmiesz koła zębatego włączającego WOM, a bez tego nie wyciągniesz wałka, nie zapomnij o uszczelce na ósemce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale chyba chodziło o wałek, a raczej oś, na której osadzony jest pedał sprzęgła. To z tym WOM nie ma chyba nic wspólnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe jaki wom o czym my tu rozmawiamy jeszcze raz powtarzam ze przez skrzynie ten walek tylko przelatuje nie trzeba rozkrecac skrzyni zeby go wyjac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widze że jest tu mowa o dwóch różnych rzeczach.Koledze Peronowi chodzi o wałek pedałów rozumiem że leci ci olej z lewej lub prawej str. A WOM nie ma w ogóle nic wspólnego. A tego wałka pedałów też nie trzeba wymieniać poprostu zlać olej wydrapać stary zemering o wymiarach A25*35 7PN-66/M-86960, cena nowego 2.5zł nabić go tylko równo najlepiej przed posmarować go tawotem i kłopot z głowy. Dwa mieś.temu miałem to samo. Powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ale chyba chodziło o wałek, a raczej oś, na której osadzony jest pedał sprzęgła. To z tym WOM nie ma chyba nic wspólnego.
Mój błąd. Pomyślałem o wałku, na którym znajduja się widełki wyłączające łożysko. Wałek pedałów to dla mnie też "świeży" temat - koszt wałka 22zł + pierścień uszczelniajacy, jak już ktoś wspomniał 2,5.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...