Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

Sam nie wiem co o tym myśleć mój 355 jest z 72roku i ma już 2 silnik z 82r i od tego czasu nie było robione żadnego remontu i jest na nim zrobione 6,5tyś. mth. i nie wiem czy ten blok jest aż tak wylatany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Da rade zastąpić 2 pompki hamulcowe krótkie 1 długą. Dziś to dziadostwo wykręciłem(słaby dostęp) bo lewą pompke szlag trafił. I tak sobie pomyslałem czy nie da się tego troche przerobić. Jeszcze zobacze jak to jest w 4011 bo tam jest na jeden pedał tylko,że rozdzielacz pod siedzeniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może i koledzy mają rację że za dobre osiowanie bloku nie kupi się wału i wałka rozrządu. Jeśli ktoś ma możliwość to niech zrobi blok tym bardziej, że "Alberto" napisał, że są pozytywne skutki tego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy może mi ktoś powiedzieć do czego służy ten rozdzielacz pod siedzeniem w c 4011 jedni mówią że do odpowietrzania inni że w ten sposób wybiera się kolo które hamuje jak to jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowietrzać też można, przynajmniej odcinek od pompy do rozdzielacza, ale żeby cały układ odpowietrzać to i tak trzeba odkręcać śruby przy cylinderkach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A do kogo się kierować do regeneracji bloku

sorki że dopiero teraz tu masz kolego numer do Motorem 0-61 817-82-57, zadzwon dopytaj sobie, polecam ten zakład bo jest naprawde sprawdzony, niewiem ile od Ciebie jest do kostrzyna, ale zadzwonic mozesz, ..Wiesz wszystko zależy od zasobnośći portfela, i checi do pracy, a jak zrobisz porządnie, to później to cieszy pozdro, napisz pozniej efekty co wyszło z tego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chciałbym przynudzać ale mam jeszcze kilka pytań może nie zmęcze was nimi tyle wstępu przechodze do sedna wczoraj przeciągalem betonowy słup w pewnym momencie wszedł on głeboko w ziemie i traktor zaczął przygasać więc rozsprzęgliłem dodałem więcej gazu i dalej to samo traktor nie obraca kołami tylko gaśnie zredukowałem do drugiego biegu (biegi szosowe nie polowe) i nadal po puszczeniu sprzęgła sćhodzi z obrotów dopiero na jedynce ruszył czy to znaczy że silnik jest do remontu? Dodam że podłoże na którym był ciągnik to trawa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przez forum stanu silnika nie ocenimy czy konieczny remont czy nie

porównaj go z ciągnikiem jakiegoś sąsiada, kolegi co on ciągnie jakim biegiem i zobacz czy twoja 60 też da radę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie chciałbym przynudzać ale mam jeszcze kilka pytań może nie zmęcze was nimi tyle wstępu przechodze do sedna wczoraj przeciągalem betonowy słup w pewnym momencie wszedł on głeboko w ziemie i traktor zaczął przygasać więc rozsprzęgliłem dodałem więcej gazu i dalej to samo traktor nie obraca kołami tylko gaśnie zredukowałem do drugiego biegu (biegi szosowe nie polowe) i nadal po puszczeniu sprzęgła sćhodzi z obrotów dopiero na jedynce ruszył czy to znaczy że silnik jest do remontu? Dodam że podłoże na którym był ciągnik to trawa

Jesli masz dobre opony to normalne, że przygasa na dwójce. Teraz nie robie nic ciężkiego 60, ale kiedyś robiłem wszystko i np. w podczas zrywania łaki kultywatorem jak wszedł zbyt głęboko to przygasał silnik, można go było zdusić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na moje to sprzęgło, sprawdzałeś może czy nie czuć smrodu przez tą klapke chociaż jak się przypala na całego to czuć nawet w kabinie.Ja naprzykład zawsze sprawdzam po ustawieniu sprzęgła pod murem.To znaczy staje na podłożu betonowym i podjeżdżam pod mur przednim zaczepem.Jak miałem tarcze zjechaną 1st.(do nitów) to na jedynce szosowej obracał kołami a jak zmieniłem tarcze to na trójce kręcił jak szalony.Także nie wiadomo czy silnik jest aż tak słaby nie chce mi się w to wierzyć żeby na trawie nie mógł obrócić kołami.Ja to zawsze powtarzam że na 2szosowej traktor musi iść.A jak wygląda sprawa ze sprzęgłem u ciebie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło było dosyć słabe więc mechanik podregulował go i teraz jeżdzi ale wygląda na to że trzeba myśleć o wymianie. Czy to duży wydatek? I czy da się to zrobić samemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tarcze+łożysko(to było wymieniane u mnie bo podobne objawy miałem tyle,że u mnie jeszcze nie wysprzęglał do końca) to koszt wraz z robocizna ~150zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie chciałbym przynudzać ale mam jeszcze kilka pytań może nie zmęcze was nimi tyle wstępu przechodze do sedna wczoraj przeciągalem betonowy słup w pewnym momencie wszedł on głeboko w ziemie i traktor zaczął przygasać więc rozsprzęgliłem dodałem więcej gazu i dalej to samo traktor nie obraca kołami tylko gaśnie zredukowałem do drugiego biegu (biegi szosowe nie polowe) i nadal po puszczeniu sprzęgła sćhodzi z obrotów dopiero na jedynce ruszył czy to znaczy że silnik jest do remontu? Dodam że podłoże na którym był ciągnik to trawa
na tych traktorach zjadłem zęby i powiem Ci że na 2 szosowej niema prawa zadusić silnika więc remont ale nie koniecznie kapitalny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega jarki ma rację. Na 2 biegu silnika nie powinno dusić. Możesz jeszcze zrobić jedną próbę, zapnij pług do ciągnika, dwójka i ogień, jak nie uciągnie to remont.

Dobrze by było sprawdzić ciśnienie sprężania. Da to odpowiedź w jakim stanie jest góra silnika. Następnie pomiar ciśnienia oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolega jarki ma rację. Na 2 biegu silnika nie powinno dusić. Możesz jeszcze zrobić jedną próbę, zapnij pług do ciągnika, dwójka i ogień, jak nie uciągnie to remont.

Dobrze by było sprawdzić ciśnienie sprężania. Da to odpowiedź w jakim stanie jest góra silnika. Następnie pomiar ciśnienia oleju.

i wtryski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A niech jeszcze kolega powie jak wygląda sprawa z olejem. Nie ubywa go nadmiernie, a może przybywa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi o olej to raczej trzyma stan obecnie jestem w trakcie odnowy ciągnika znaczy malowania i trudno mi sprawdzić ciągnik przy pługu ale przed malowaniem jeżdziłem do lasu i traktor na 5 jechał z pełnym rozrzutnikiem drzewa po asfalcie ale pod góre przygasał na 4 zauważyłem też że jak dobrze dostaje po tyłku to spod korka oleju i ze sprężarki ma wycieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może to faktycznie wina sprzęgła do tej pory radził sobie dobrze z pługiem na dość ciężkiej ziemi obecnie ma dużo lżej a jest słabszy nie wiem dlaczego w sobotę wybiore się w pole z pługiem i będę mógł powiedzieć coś wiecej tym czasem czekam na dalsze sugestie z waszej strony co należało by jeszcze sprawdzić postaram się zobaczyć jakie jest ciśnienie oleju i stan wtrysków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło możesz sprawdzić w ten sposób, że stajesz np na trawie, wrzucasz 3, gaz ponad połowę i gwałtownie puszczasz sprzęgło. Powinieneś poczuć szarpnięcie a koła powinny zerwać ziemię. Nie będzie takiego efekty jak przy samochodzie ale koła powinny lekko dostać poślizgu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
może to faktycznie wina sprzęgła do tej pory radził sobie dobrze z pługiem na dość ciężkiej ziemi obecnie ma dużo lżej a jest słabszy nie wiem dlaczego w sobotę wybiore się w pole z pługiem i będę mógł powiedzieć coś wiecej tym czasem czekam na dalsze sugestie z waszej strony co należało by jeszcze sprawdzić postaram się zobaczyć jakie jest ciśnienie oleju i stan wtrysków

Mówiłem od samego początku że to wina sprzęgła miałem to samo.A co do ciśnienia oleju to nie zgodziłbym się z tym że ma wielki wpływ na moc uciągu.Mój 55 na gorącym silniku ma 0,5 no nie całe 1, i jak zachaczam pług 3 skibowy na gł.25cm to idzie na dwójce,nawet pod góre a klasa ziemi to 2 i 3kl. a sąsiad ma 60tke i ma ciśnienie oleju 6(tak twierdzi) i ora na 2skiby tą samą głębokość i na tej samej glebie.Więc kolego marcin.go nie sugeruj się ciśnieniem oleju.

A co do wtrysków to owszem 3tyg.temu byłem sobie w SKR ustawić wtryski bo nie mam swojej maszynki i wszystkie rozpylacze lały i faktycznie traktor był troche mułowaty jak jechałem z kultywatorem i wciskałem gaz do dechy to po woli przyspieszał więc kupiłem nowe rozpylacze koszt 76zł za cztery szt. ustawiłem je zamontowałem je i podczas kolejnego kultywatorowania zupełnie inna jazda.Lekko gaz a ciągnik odrazu przyspieszał także wtryski owszem zalecam sprawdzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzenie cisnienia oleju zasugerowałem dlatego, że kolega ma zamiar robić remont a z tego co pisał chc ograniczyć koszty. Próba ta da odpowiedź czy ruszać dół silnika, czy może jeszcze posłuży.

Co do tego że ciśnienie oleju nie ma nic wspólnego z mocą to się absolutnie zgadzam. Kolega orał kiedyś C4011 pługiem 3 i szedł, aż w pewnej chwili stanął. Przyczyna obróciło panewkę na wale. Podejżewam że ciśniene oleju było tam znikome bo silnik był cały wyjechany. Sam tez swego czasu miałem problemy z smarowaniem w C4011, a moc była.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
panowie od czego w C360 3p jest dodatkowy pedał zaraz przy chamulcu?

ale dokładnie w którym miejscu bo tam są 2 pedal od hamulca, gaz i koło mostu jest pedal od załańczania mechanizmu różnicowego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...