Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

panowie od czego w C360 3p jest dodatkowy pedał zaraz przy chamulcu?

Osobiście to nie mam styczności na co dzień z 3p ale podejrzewam że chodzi koledze o blokade. A niech kolega powie jeszcze gdzie dokładnie jest umiejscowiony?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o blokade to jest ona przy obudowie skrzyni biegów z prawej strony i napewno nie jest przy hamulcu tylko dalej. A mi sie wydaje ze ten drugi pedal to jest tak jak kolega osa21 napisal czyli 2 pedal hamulca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ogólnie to w 3p wiadomo że są 2pedały hamulca prawy i lewy no chyba że ktoś sobie przerabiał.A tak w ogóle to wystarczy spojrzeć od zew.czy są 2 pompy hamulcowe i czy są podłączone pod obydwa pedały. I wszystko jasne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No dobrze czyli remont ale od czego zacząć żeby nie wymienić bez potrzeby połowy silnika a żeby były efkty i czy ktoś z panów może coś powiedzieć na temat części z allegro czy ceny są konkurencyjne np. zestaw naprawczy składający się z tłoku pierścieni tuleji podkładek i sfożnia kosztuje około 100zł a tarcza sprzęgłowa 1st 60zł wydaje się że to nie dużo ale czy towar w tej cenie jest dobrej jakości Może któryś z panów kupował na allegro i będzie mógł powiedzieć coś więcej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Żeby zrobić remont trzeba najpierw ustalić co wymaga wymiany. Najlepsze wyjście to zrobić remont kapitalny.

A jak chcesz zrobić remont doraźny to trzeba ustalić co podlega ewentualnej wymianie. Można założyć że ciśnienie oleju silnik ma na przyzwoitym poziomie, ale dobrze byłoby to sprawdzić.

Napisałeś że stan oleju jest w normie, a z drugiej strony nie ma mocy. Brak mocy to obniżona kompresja lub brak prawidłowego rozpylania paliwa. Z drugiej strony nie ubywa oleju, a jeśli pierścienie byłyby wyjechane to żarłby olej litrami jak to u mnie miało miejsce.

Sprawdź jeszcze wtryskiwacze i pompę paliwa a jak chcesz zrobić remont to wstaw nowe komplety naprawcze, zrób głowice.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

komplet naprawczy na allegro kosztuje 100zł ale czy warto pchać się w nie czy upić coś droższego czy droższe znaczy lepsze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
komplet naprawczy na allegro kosztuje 100zł ale czy warto pchać się w nie czy upić coś droższego czy droższe znaczy lepsze?

 

Odradzam stanowczo,wielu się na tym przejechało. Poleca Mahle drogie ale bardzo dobre. Ludzie chwalą też czeskie komplety.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli długo stoi np. po zimie to trzeba trochę pokręcić ale a w lecie czy nawet wiosną w zimne dni to nie ma większych problemów. CHCĘ PODZIĘKOWAĆ ZA TAKIE ZAINTERESOWANIE I DOBRE RADY TO NAJLEPSZA STRONA DEDYKOWANA URSUSOWI NA JAKIEJ BYŁEM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeśli długo stoi np. po zimie to trzeba trochę pokręcić ale a w lecie czy nawet wiosną w zimne dni to nie ma większych problemów.(...) TO NAJLEPSZA STRONA DEDYKOWANA URSUSOWI NA JAKIEJ BYŁEM

 

Głowice oddać do regeneracji.

 

PPR to jednak PPR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podziele sie z wami kilkoma info mianowicie jeszcze ze 5 lat wstecz nie mialem zielonego pojecia o mechanice z biegiem czasu sam nabralem doswiadczenia o paru sprawach i teraz nie oddam pod remont silnika mojego c-360 bo wiem co go boli i wiem jak to zrobic sam wymienilem tuleje tloki jedynie to wal oddalem do szlifu i teraz po tym jak go ustawilem to nie wiem jakie by nie byly warunki pogodowe to nawet dobrze rozrusznik sie nie rozkreci i juz odpala i to jest to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wracając do tematu zestawów naprawczych na allegro znalazłem również mehle krotoszyn polska za 157zł czy o takie zestawy chodzi czy to może też jakiś nie orginalny zestaw za taką cenę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja znalazłem zestaw naprawczy mahle krotoszyn za 163.50zł (cztero pierścieniowy) i (pięcio pierścieniowy) za tą samą cene. Zestaw zetora za 170zł a steel power za 92zł i to wszysto w GRENE, osobiście polecam tą agrome.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No dobrze czyli remont ale od czego zacząć żeby nie wymienić bez potrzeby połowy silnika a żeby były efkty i czy ktoś z panów może coś powiedzieć na temat części z allegro czy ceny są konkurencyjne np. zestaw naprawczy składający się z tłoku pierścieni tuleji podkładek i sfożnia kosztuje około 100zł a tarcza sprzęgłowa 1st 60zł wydaje się że to nie dużo ale czy towar w tej cenie jest dobrej jakości :?: Może któryś z panów kupował na allegro i będzie mógł powiedzieć coś więcej

A jeśli chodzi o tarcze 1stopnia to drogo Ursus Chełmno kosztuje 57zł a firmy Rhino 35zł oraz także steel power 35zł. Trzeba także zastanowić się czy chce się tarcze z nacięciami (Ursus Chełmno, Rhino) czy gładkie (Steel Power)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lepsze oczywiście Hełmno-u siebie mam takie zamontowane. Po pierwsze lepsze pod tym względem,że mają nacięcia dzięki którym jest lepsze chłodzenie tarczy i miejsce na drobiny ścierającej się tarczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem te uszczelniacze i wałek (ten, na którym zamocowany jest pedał sprzęgła i cięgła od ręcznego) i dalej mi przekapuje. Chyba źle założony ten uszczelniacz. Miałem z nim problemy, bo jak wkładałem ten wałek, to z jednej strony przechodził przez uszczelniacz dobrze (od zewnątrz do środka), ale przez ten drugi jak przechodził to sie zawijało to obrzeże i spadała sprężynka, bo wałek przechodził od środka na zewnątrz. Troche to skomplikowanie napisałem, ale mam nadzieję, że wiecie, o co codzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej wspominałem że zemering na wałku zmieniać można bez wyciągania wałka. A z której str. leci olej? Jak coś to weź śrubokrętem wydrap zły uszczelniacz i spróbuj założyć nowy przed tym nasmaruj go tawotem potem ostrożnie nałóż go na wałek jak nigdzie się nie zagnie to weź kawałek rurki na wymiar uszczelniacza i nabij go pare razy młotkiem i to musi pomóc. A jak chcesz mieć pewność na dobre uszczelnienie to posmaruj uszczelniacz od środka nie tawotem tylko czerwonym silikonem wysokotemperaturowym. I na bank pomoże. Powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak tarcza kosztuje 57zł a ja zaokragliłem do 60zł tylko czy wymiana 1st pomoże może trzeba by pomyśleć ocalym sprzęgle a z tymi zestawami to już sam nie wiem pewnie zdecyduje się na mehle chociaż osobiście nie miałem styczności ani z jednymi ani z drugimi więc nie mogę nic o nich powiedzieć zdam się na was

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Polecam Krotoszyn , wart jest aby wydac parę zeta więcej , jak już robić remont to na parę lat , pamiętaj że sknera dwa razy traci , zrobiłem remont na tych zestawach tylko że w ciapku i jak narazie przebieg smieszny bo tylko 600 mth ale żadnych problemów.........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

600mth to dużo przynajmniej jak dla mnie kilka lat zanim tyle zrobię ciagnik przeważnie jeżdzi do lasu i po maliny ciężkie pola sprzedane więc taki remont na długie lata mu starczy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak tarcza kosztuje 57zł a ja zaokragliłem do 60zł tylko czy wymiana 1st pomoże może trzeba by pomyśleć ocalym sprzęgle a z tymi zestawami to już sam nie wiem pewnie zdecyduje się na mehle chociaż osobiście nie miałem styczności ani z jednymi ani z drugimi więc nie mogę nic o nich powiedzieć zdam się na was 8)

A dlaczego całe sprzęgło? Czyżby tarcze dociskowe i koło zamachowe mają pęknięcia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trudno powiedzieć nie rozbierałem tego mechanik regulował go bo biegi nie chciały już wchodzić więc wydaje mi się że całe może być już zjechane a może jestem w błędzie i wymiana tarczy 1st wystarczy:?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...