Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

600mth to dużo przynajmniej jak dla mnie kilka lat zanim tyle zrobię ciagnik przeważnie jeżdzi do lasu i po maliny ciężkie pola sprzedane więc taki remont na długie lata mu starczy
Dużo ? Tylko dwa sezony .....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Trudno powiedzieć nie rozbierałem tego mechanik regulował go bo biegi nie chciały już wchodzić więc wydaje mi się że całe może być już zjechane a może jestem w błędzie i wymiana tarczy 1st wystarczy:?:
Najpierw rozbierz , potem trzeba zweryfikować co jest do wymiany a co ewentualnie można pozostawić ze starych częsci ......... gdybaniem nic sie nie załatwi , poprostu trzeba stanąc przed faktem dokonanym ........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Trudno powiedzieć nie rozbierałem tego mechanik regulował go bo biegi nie chciały już wchodzić więc wydaje mi się że całe może być już zjechane a może jestem w błędzie i wymiana tarczy 1st wystarczy:?:

Przy sprzęgle nie ma dużo roboty śmiało można to zrobić samemu, no może kogoś do pomocy (przynieś podaj pozamiataj). Wiadomo że po zdjęciu sprzęgła nie będzie widać stanu tarcz bo to wszysto jest zasyfiałe więc, polecam środek odtłuszczający i szmatka i do czystego wtedy dopiero będzie widać ich prawdziwy stan techniczny (wszystkie mikro pęknięcia). Ale wydaje mi się że będą ok.bo żeby docisk był do niczego to traktor by musiał mieć kosmiczną ilość motogodzin (przemęczenie materiału)albo by musiały być z jakiegoś felernego stopu. Także wydaje mi się że tarcza 1st.powinna wystarczyć ale jak już będziesz rozbierał sprzęgło to 2st.też zmień mimo że będzie w miare dobrym stanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czy to prawda że wałek od sprzęgła przechodzi przez cały ciągnik i trzeba dużo miejsca żeby go rozjechać dziś założyłem nowe wtryski tamte lały mam jeszcze pytanie wymieniłem olej w silniku wlałem 10l tak jak w książce pisze a na miarce jest 2-3cm ponad stan dlaczego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a mierzysz na wkręconej miarce?

przy większości bagnetów wkręcanych poziom mierzy się na wykręconym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlałeś za dużo tego oleju. Wchodzi ok 9 litrów. 10 to będzie razem z pompą wtryskową . Chyba że masz źle wyskalowaną miarkę, to weź i porównaj z miarką z innego ciągnika.

Wałek sprzęgłowy nie przechodzi przez cały ciągnik, tylko wchodzi w skrzynię biegów, chyba że się mylę.

Przez cały ciągnik natomiast przechodzi wałek od WOM, ale dotyczy to tylko C-4011. W C360 wałek WOM jest już krótki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a mierzysz na wkręconej miarce?

przy większości bagnetów wkręcanych poziom mierzy się na wykręconym :)

Nie mogę się z tym zgodzić olej powinno się mierzyć na wkręconej miarce, no ale każdy może mieć swoje zdanie na ten temat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mierze na wkręconej ale nawet na wykręconej i przy 9 litrach było by go o wiele za dużo były sugestie że do oleju dostała się ropa ale nie wierze w to bo na ciągniku po wymianie przejechałem maksymalnie 4 km to tyle ropy by nie przeleciało jeśli to wogóle możliwe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ropa może przedostać się do oleju i to na dwa sposoby. Pierwszy to lejące wtryski, paliwo spływając po ściankach cylindrów leci do miski olejowej. Drugi sposób to ropa może lecieć po wałku napędzającym pompę wtryskową, wadliwy uszczelniacz.

U Ciebie po przejechaniu 4 km raczej tyle oleju by nie przybyło. Weź odkręć korek spustowy i wypuść nadmiar, i wtedy ewentualnie przejedź się zniowu ze 4 km i zobaczysz. Wg mnie za dużo wlałeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem. Z prawej strony silnika jest 5 śrub na śrubokręt wkręconych pod kątem w dół. Z pod tej najbliżej sprzęgła leci mi olej. Czy jak ją wykręcę żeby uszczelnić to nic się nie stanie, bo słyszałem że ona podobno trzyma wałek rozrządu żeby się nie przesuwał. Proszę o odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nic sie nie stanie klego, śmiało odkręc i wymien uszczelnienie, a wałek rozrzadu trzyma od przodu pierscien, a raczej blacha, tuż za trybem od napedu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie po regeneracji wtrysków i czyszczeniu filtru paliwa jest dużo lepiej ciągnik ma więcej mocy ale to jeszcze nie to co powinno być czy sprzęgło może mieć wpływ na to że podczas jazdy trakor jest słabszy? Jestem pewny że zawory są żle wyregulowane ale obawiam się że może mi nie starczyć gwintów na właściwe ustawienie czy gdyby tak było znaczyło by to że zawory są do wymiany czy przyczyny szukać gdzieś indziej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nic sie nie stanie klego, śmiało odkręc i wymien uszczelnienie, a wałek rozrzadu trzyma od przodu pierscien, a raczej blacha, tuż za trybem od napedu
Ok. Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
panowie po regeneracji wtrysków i czyszczeniu filtru paliwa jest dużo lepiej ciągnik ma więcej mocy ale to jeszcze nie to co powinno być czy sprzęgło może mieć wpływ na to że podczas jazdy trakor jest słabszy? Jestem pewny że zawory są żle wyregulowane ale obawiam się że może mi nie starczyć gwintów na właściwe ustawienie czy gdyby tak było znaczyło by to że zawory są do wymiany czy przyczyny szukać gdzieś indziej
jak będzie miało wpływ to poczujesz {śmierdzi} ,jak brakuje gwintu to głowica do regeneracji{gniazda} a i zawory nowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Ile zębów ma bendix w rozruszniku z ciągnika c-360??

Ja mam na oryginalnym 11.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Ile zębów ma bendix w rozruszniku z ciągnika c-360??

Ja mam na oryginalnym 11.

Zgadza się u mnie też jest 11

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy na sworzniu na którym jest pedał od sprzęgła i ręczny hamulec są zimeringi bo wyciska mi sie tam olej i cały sworzeń się rusza. Jak to można naprawić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak są tam simmeringi

Parę postów wcześniej o tym było. Poszukaj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Koledzy mam takie pytanko, czy ktoś próbował może reanimować mechaniczny regulator napięcia, bo podejrzewam że u mnie pada. Co jakiś czas muszę ładować akumulatory bo ciągnik nie odpala.

Wiem jak działa ten regulator, ale do badania przydałby się dwa źródła zasilania, w tym jedno regulowane i dwa mierniki, a najlepiej byłoby podłączyć prądnicę do jakiegoś silnika elektrycznego ale nie mam. Nie wiem czy to ma jaki sens bo regulator jest bardzo precezyjnym urządzeniem i regulacja jego może się nie udać a kupno nowego się nie opłaca bo to wydatek ok 70 zł, to już lepiej kupić alternator.

Próbował ktoś robić coś takiego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kiedys kombinowalem z podciaganiem ładowania w regulatorze mechanicznym od alternatora, kolego jesli masz problkem zamontuj alternator z chociazby fiata 125p, czy od innego samochody, dobrać tylko nalezy sobie kółko pasowe , podepniesz regulator elektroniczny napiecia do alternatora o ile nie bedzie mial go alternator, i bedziesz miał na lataaaaa spokoj:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

idz na auto-zlom i za 20 zl masz alternatory do wyboru do koloru.od razu z regulatorem.lata to raczej nie pochodzi,u mnie sie spalil po 2 ,ale mam juz 'nowy'

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem w trakcie montażu alternatora z Opla Omegi A (posiada regulator elektroniczny wbudowany) i mam problem. Mocewanie dorobiłem,koło pasowe zmieniłem na to od prądnicy i jest ok. Teraz tylko podłączyć i z tym mam problem.Z alternatora wychodzą 3 przewody jeden gruby czerwony i dwa cienkie. Otóż z tego co wiem to gruby czerwony ma iść do rozrusznika a drugi do żarówki ładowania,ale co z tym trzecim przewodem? Może puścić go do karoserii-masa? Podpowiedzcie bo do środy ciągnik muszę zrobić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...