Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

No z ramionami to już w ogóle kongo bo trzeba wszystko wywalić ze środka czyli wał tuleje pierścienie oringi to samo jest przy drążku skrętnym więc kolego jeśli cieknie ci z drążka skrętnego z tych środkowych oringów to i tak musisz zdjąć plecak i wyjąć wszystko co jest w środku włącznie z rozdzielaczem tłokiem cylindrem itd. tak że na sam koniec zostanie ci tylko korpus.Niestety ale taka jest prawda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz żle wyregulowane sprzęgło i nie rozłancza 2 stopnia i ciężko wyłonczyć WOM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam takie oto pytanie odnośnie podnośnika.

Przy pracy na regulacji mieszanej podnośnik podnosi dobrze w całm zakresie, jednak gdy przełącze na regulację pozycyjną to żeby podnieść coś to muszę najpierw wajchę od podnoszenia dać na sam dół i dopiero wtedy na podnoszneie i podniesie. Myślę żę to wina suwaków, któryśpo prostu spaduje ale nie jestem pewien, może ktoś miał taką sytuację?

Druga sprawa to znalazłen na tym forum że jeżeli podnośnik słabo podnosi to możliwe że poszły oringi w pompie. Jednak ja rozebrałem pompę i żadnych oringów nie było. mam pytanie gdzie one się znajdują i ile jest ich sztuk. Jak odkręciłem pokrywę to była tylko taka jakby podkładka dziwnie wycięta w dwa półkola. Może ma ktośjakieś zdjęcie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem z podnośnikiem rozwiązany.

Mam takie pytanie, chcę ściągnąć piastę przedniego koła, ale nie chce zejść małe łożysko z czopa. Albo się zaklinowało albo było za mocno docignięte, na jedno wychodzi. Jak to zdjąć, czy pozostaje naparzanie ciężkim młotem i nadzieja że felga nie pęknie, czy może odkręcić czop i próbować go wybić z piasty. Macie może jakieś pomysły, może rozgrzanie palnikiem? Problem dotyczy koła 18.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odkręć koło i spróbuj ściągaczem zdjęć całą piastę. Jak nie pójdzie - tylko "ruski klucz" - przecinak i młotek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj zacząłem orać i pojawił się problem. Co może być przyczyną niemożności włączenia 2 biegu? Zatrzaski? Dodam,że i nieraz 3 bieg ciężko włączyć,ale jeśli wbije 3 to po ok 2 próbach przeskakiwania z 3 na 2 udaje mi się wbić tę 2. Normalnie 2 nie mogę włączyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło ok, bo z innymi biegami jest ok,z wałkiem też. Sprawdze te zatrzaski. Mam jeszcze jeden problem-ubywa mi wody w chłodnicy,nigdzie przecieków nie ma co najgorsze,zostaje uszczelka pod głowicą i przegnita tuleja ale mam nadzieje że to nie to bo według mojej oceny organoleptycznej w oleju nie znajduje sie woda bo po pierwsze oleju ubyło a nie przybyło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, czy przez zużyte głowice, a dokładniej prowadnice zaworów, silnik w c-360 może brać niewielkie ilości oleju? Za odp. z góry dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jest wyczywalny luz to przez zawór ssący będzie brał razem z zasysanym powietrzem no i oczywiście będzie widać niebieskie spaliny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Marcin C-360 sprawdz czy w rowkach listew nie są odgniecione okrągłe dołki od zatrzasków. U mnie tak było i zatrzask wchodzi za głęboko. Wymieniłem listwy i jest lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj właśnie grzebałem przy tych zatrzaskach pozamieniałem je miejscami i jest git. Ale zauważyłem tak jak piszesz Robert,że listwy mają odgniecenie,jeszcze się pojeździ na tych listwach. A i jeszcze jedno jak pozakładałem nowe zatrzaski to ni cholery,żadnego biegu nie mogłem włożyć-to chyba wina właśnie tych odgnieceń.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jeszcze możesz wyregulować siłe docisku przez te ruby w zatrzaskach u góry/w zatrzask jest wkręcona śruba na klucz 13/.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie ilu watowe żarówki do przednich lamp do do C 360 w sklepie dał mi 75/75 i pozycyjne bardzo słabo świecą dodam że akumulator i prądnica sprawne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja założyłem H4 50x75. Dopóki gliny nie zatrzymają będę na nich jeździł. Tylko, że mam alternator zamiast prądnicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

75 W powinny świecić dobrze, może masz odblaski pordzewiałe od środka w lampach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiem dyskusję. Kolega Marek założył żarówki 75/75 W i napisał że słabo mu świecą pozycyjne. Przecież te żarówki nie są od świateł pozycyjnych tylko od mijania (krótkich) i od drogowych (długich). Od światła pozycyjnego jest malutka żarówka 5W która świeci słabo.

Ja u siebie mam 45/55 W o ile dobrze pamiętam, czyli standard.

Też muszę założyć takie H4 75/75 W, ale to dopiero jak będe miał alternator.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba że kolega Marek miał na myśli pozostałe światła pozycyjne na błotnikach i z tyłu. 75 W trochę obciążenia robi ale nie na tyle żeby pozostałe światła słabo świeciły skoro akumulator i prądnica sprawne.

A jak świecą te żarówki to przewody nie grzeją się? Może warto byłoby założyć przekaźniki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie ilu watowe żarówki do przednich lamp do do C 360 w sklepie dał mi 75/75 i pozycyjne bardzo słabo świecą dodam że akumulator i prądnica sprawne

 

Ja mam takie same i świecą super. Pewnie masz starą instalacje i duże spadki napięć na przewodach i na masie. Poczyść to i zobacz wtedy. Ja w swoim założyłem nową instalację ale przewody do świateł dałem grubsze niż były w wiązkach ze sklepu. Oprócz tego założyłem przekaźniki żeby kable sie nie grzały.

No i oczywiście alternator. I teraz jest git.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Muszę sprostować pozycyjne są ok. tylko krótkie słabe całe lampy nowe żarówki ze starych lamp świecą ok. ale nie pasują są bez kołnierza.chyba zmienię żarówki. Dziękuje wszystkim za rady pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a ja założyłem H4 50x75. Dopóki gliny nie zatrzymają będę na nich jeździł. Tylko, że mam alternator zamiast prądnicy
jak podłączyłeś alternator bo mi po podłączeniu alternatora pali się kontrolka od ładowania plus do plusa w rozruszniku minus na masę plus od szczotki do kontrolki ładowania i pozostaje mi kabel z oznaczeniem L gdzie nie wiem gdzie go podpiąć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak masz kabel z pod szczotki wyprowadzony to jesteś pewien że ten altek ma regulator napięcia wbudowany???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak masz kabel z pod szczotki wyprowadzony to jesteś pewien że ten altek ma regulator napięcia wbudowany???
altek to valeo od renault 19 z 93r z wbudowanym regulatorem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...