Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie poluzowała mi nakrętka dociągająca koło pasowe na wale czy jest możliwość dokręcenia jej bez ściągania filtra powietrza i chłodnicy i jaki ona ma rozmiar dziękuje z góry za porade. kolo posowe nie siedzi twardo na wale ma luz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuję wyjąć chłodnicę.Nakrętka jest zabezpieczona podkładką zaginaną.Skoro jest już luz na klinie można spróbować nałożyć silikonu pod podkładkę i dociągnąć nakrętką.Tak zrobiłem w kombajnie na wale odrzutnika i już drugi sezon miałem spokój.Wymiaru klucza nie pamiętam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ruski klucz skuteczny ale nie polecam w silniku SW400 od bizona jest koło pasowe i taki tłumik drgań w jednym, wujek odkręcił śrubę i uderzył młotkiem w niego niby lekko a się okazało ze wał pękł na 2 czopie i tyle sobie dorobił...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ruski klucz skuteczny ale nie polecam w silniku SW400 od bizona jest koło pasowe i taki tłumik drgań w jednym, wujek odkręcił śrubę i uderzył młotkiem w niego niby lekko a się okazało ze wał pękł na 2 czopie i tyle sobie dorobił...

 

 

Lekko to chyba nie było. jak walisz w śrubę z umiarem to napewno się uda. Ewentualnie mozna dorobić z płaskownika ładni go wyciąć, ale wtedy trzeba mieć dużżo miejsca

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak regulować luzy na zaworach w modelu C-360-3P , 3 Tłokowy silnik? Jak sie to ustawia??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie podnośnika: po wyłączeniu napędu opuszcza, z włączonym napędem po podniesieniu na maxa np z pługiem co chwila opuszcza na kilkanaście centymetrów i sam gwałtownie po chwili podrywa do góry. Co za przyczyna?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam pytanie odnośnie podnośnika: po wyłączeniu napędu opuszcza, z włączonym napędem po podniesieniu na maxa np z pługiem co chwila opuszcza na kilkanaście centymetrów i sam gwałtownie po chwili podrywa do góry. Co za przyczyna?
masz coś nieszczelne prawdopodobnie cylinder, tlok i pierścienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio zmieniałem uszczelki pod głowicami,przy okazji popychacze tez bo końcówki szlag trafił. Wszystko szczelne,ładnie pięknie,ustawiłem na koniec luzy zaworowe (przy użyciu szczelinomierza oczywiście) i tak jakby nierównomiernie silnik pracował,dodam,że wtryski tez wyjmowałem,ale wątpie żeby to była ich wina,zawór żaden nie klepie,odpala dobrze,wkręca się na obroty tak jak dawniej,więc niby wszystko ok,tylko tak delikatnie nierówno pracuje,siłę ma,nie kopci. Podpowiedzcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MarcinC-360 podobno na pompie wtyskowej sa krocce a pod nimi zaworki moze to luzowales przy wyjmowaniu wtryskow bo do kroccow sa przykrecone rurki do wtryskiwaczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój sąsiad ma problem z podnośnikiem i nawet byłem mu trochę pomóc rozbierać sześćdziesiątkę. Mianowicie chodzi o to, że nagle przestał mu unosić. Przyjechał z pola zgasił ciągnik i już nie uniósł nawet samych ramion. Przedtem jednak czasami, aby unieść musiał dodać więcej gazu - wtedy podnosił nagle i bardzo gwałtownie. Pompa dobra, tłoczysko również OK - zostaje rozdzielacz. Dodam też że hydraulika zewnętrzna działa, tylko ciężko opuszcza przyczepę. Rozdzielacz wymontowaliśmy i tu pytanie - gdzie znajdują się uszczelniacze, bo wiem że jest w sklepie jakiś zestaw naprawczy do rozdzielacza? Wyciągnąłem listwę z rozdzielacza tę od podnośnika i tam nie ma żadnych uszczelnień - chodzi metal w metalu. Co może być przyczyną niesprawności rozdzielacza, czy da się go naprawić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na suwak od podnosnika nie ma oringow. Oringi sa na zaworze z drugiej strony. Jest korek/sruba/ tloczek chyba 3 origi i zaworek oraz sprezynki. Sprawdz to tylko uwazaj jak bylo bo ja zlozylem odwrotnie i nie chcial opuszczac. a uwazaj jeszcze na zawore na koncu zebys nim trafil w otwor w rozdzielaczu. powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego z ta nie rowna praca silnika to pewnie luzy sa w pompie na suwaku i bedzie troche skakał na obrotach mam to samo to normalne i tyle a jezeli chodzi o rozdzielacz podnosnika to proponuje po regeneracji za jakies 400 zl dodam ze zrobiony jest dobrze bo robi to hydrotor tuchola mam go juz 2 lata i jest git

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś wymieniałem uszczelki w rozdzielaczu, jednak z kompletu który kupiłem zostały mi dwie małe uszczelki, jedna o średnicy ok. 0,5 cm, druga troszeczkę większa. Nie wiem gdzie one powinny być, ale nie wyjmowałem listwy od hydrauliki zewnętrznej, czy tam są w ogóle jakieś uszczelki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za schemat. Założyłem rozdzielacz do podnośnika i nadal nic - nie unosi nawet samych ramion, zero reakcji. Na gniazda zewnętrzne olej idzie, a na tłoczysko podnośnika nic. Chyba ratuje tylko nowy rozdzielacz Dziwne jest tylko że nic nie reaguje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podejzewam ze rozdzielacz moze byc dobry moze mechanizm sterowania gdzies padl ewentualnie moze zawor przy pompie ale w to watpie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaworem bezpieczeństwa cylindra jest przykręcona rurka.Poz.49 w katalogu.Ciśnienie otwarcia zaworu-17,6MPa(180kG/cm*) Jeżeli nie masz katalogu,to te strony umieściłem na www.Chomikuj.pl/habza.m w dokumentach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popatrz w mechanizm sterujący czy jakaś dzwigienka się nie odczepiła. Możliwe jest też że są duże luzy w mechaniźmie sterującym i te dzwigienki zamiast popychać suwaki to się po nich ślizgają i spadują. Miałem taką samą sytuację. U mnie pomagało przełączenie na regulacje mieszaną lub siłową to podnosił bo na pozycyjnej była kaplica.

Możliwa jest jeszcze jedna ewentualność. Masz ciągnik C-4011 albo rozdzielacz od C-4011, w którym jest dodatkowa dzwignia na rozdzielaczu. która znajduje sięp od siedzeniem i to właśnie nią steruje się ile oleju ma być podawane na hydraulikę zewnętrzną a ile na wewnętrzną. Może przestawiłeś tylko na obwód zewnętrzny i wtedy za chiny nie podnesie. NIe wiem tylko jak to rozwiązali w rozdzielaczach w C360, że tak nie ma tej dzwignia a działa, ale to tak na marginesie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...