Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

Ja to bym radził dać do regeneracji cały plecak, koszt 490zł, pracuje w agromie i u nas we firmie można zrobić takie coś.Poprostu dajesz cały swój podnośnik na wymiane i dostajesz po regeneracji (rozdzielacz tłok ramiona itd.)Naprawde warto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym do swojej sześćdziesiątki założyć atak od Zetora aby wyciszyć pracę tylnego mostu. Wiem jednak że tryb atakujący jest trochę węższy od oryginalnego. Teraz pytanie ile jest węższy i czy podkładkami regulacyjnymi pod wałek ataku da się to wyregulować? Czy ktoś ma jakieś info na ten temat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanko jakie lepiej założyc akumulatory orginalne 2 aku 6 volt po 165 A czy jeden bizonowski pn bo niewiem co kupic mam dylemat co kupić bo stare już kączą swój żywot czekam na porady jak bym zamontował bizonowski jeden 12v to moge założyć go zaraz nad rozrusznikiem zrobić pułeczke i już a skrzynki przebobić na jakieś schowki na piwko:) czy tam na jakie klucze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zależy ile możesz wydać. Jak masz więcej kasy to kup dwa oryginały, zawsze to jakiś zapas mocy szczególnie na zimę. Jak nie masz za dużo to i nawet samochodowy może być, ale zimą może juz nie ukręcić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego jedna 12v około 100Ah starczy. jeżdże tak już 5 rok, a wielkości jest jednego 6v, a drugą skrzynke masz wolną.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja to bym polecał tak jak fabryka postanowiła czyli dwie 6 po 165Ah i broń boże nie zakładaj skrzynki z boku i nie wstawiaj aku.odjakiegoś bizona bo sąsiad tak ma i wygląda jak pół Du.... zza krzaka. Ale to tylko moje zdanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!Jeden akumulator 120 Ah,wchodzi w jedną skrzynke,rozrusznik wysokoobrotowy i pali super.Nawet na mrozie mimo że układ chłodzenia zalany płynem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanko, a mianowicie:

Ostatnimi czasy zaczął mi opuszczać podnośnik w czasie postoju w nocy!!!

Co może być przyczyną???

 

I drugie pytanko apropos blokady???

Tak ciężko się załączała że aż w obudowie spadło mi cięgło od załanczania i nie wiem co teraz robić! Co trzeba rozebrać? Słyszałem że coś tam spiłować mozna albo wymienić na zetorowskie. O co chodzi POMOCY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od.pkt.1Zużyte elementy tłok-cylinder-uszczelki,nieszczelny zawór bezpieczeństwa cylindra,nieszczelności w rozdzielaczu.Żeby to sprawdzić należy zdjąć cały podnośnik.

Od.pkt.2Można spróbować założyć cięgło blokady i zawleczkę przez okienko z tyłu,gdzie jest zawieszona taśma hamulca ręcznego.Wymaga to trochę "gimnastyki".Pomyślności w naprawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jakie jest ciśnienie powietrza w butli gdy wskazówka na liczniku jest na zielonym polu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie nominalne sprężarki 0,588MPa(6kG/cm*). Ciśnienie powietrza w pneumatyce C-360 0,48-0,53MPa(4,8-5,3kG/cm*)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć mam pytanie jakie oponki polecacie do 60tki. Właśnie szykuję się do wymiany i nie wiem co wybrać. Poprzednie miałem 14,9-28 diagonalne. Ciągnik jeździ tylko po polu i ma robić wszystko, orać, talerzować siać, pryskać itp na tych samych oponach.

Zależy mi aby opony dawały radę w błocie bo mam kawałek pola przy stawie i tam często się zakopuję i nie daję rady uprawić tego kawałka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja przez jedno "zdarcie opon"miałem założone zetorowskie 16, z groszami/28 tylko że ciągnik dostaje po "tyłku'.Na przykład na oryginalnych pod górkę z podobnym ładunkiem pomykałem 5,to na zetorowskich musiałem redukować na 4.Ale utopić go było trudniej.Większy balon lepiej trzymał na powierzchni.Podobne prace polowe wykonywał i nie było problemu z zaczepieniem maszyn.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam takie pytanie. Czy ktoś wie jak jest zbudowany czujnik ciśnienia oleju a szczególnie ta część co "podaje masę na żarówkę" przy niskim ciśnieniu oleju lub jego braku. Dzisiaj zrobiłem zwarcie kabelkiem i przestał działać czujnik ciśnienia oleju. Czyżby w środku była jakaś cienka blaszka, która uległa stopieniu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podejrzewam ze jest w czujniku, membrana ktora cisnienie wypycha, i zwiera sie z wyjsciem do konektora, ale snuje tylko domysły, a tak na marginesie nie słyszalem zeby kiedys czujnik sie spalił

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ostatnio udalo mi sie taki rozebrac,z ciekawosci bo zaczla lac sie olej[czasami zlosliwosc ludzka ma dobre strony,facet wstawil swoje rogale na pole ktore mialem orac,wyszedlem zeby je wywalic a tu patrze olej leje az milo]w srodku jest drucik ktory pod wplywem cisnienia oleju przesuwa siedo wsuwki i zamyka obwod i kontrolka gasnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdy obwód jest zamknięty to kontrolka świeci. Ja rozbierałem czujnik od "duzego fiata" są tam styki i sprężynka, gdy niema ciśnienia to styki są zwarte, pod wpływem ciśnienia sprężynka się ściska, styki się rozwierają i kontrolka gaśnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko się zgadza, tak jak mówi kolega "wojtek76" w środku jest taka sprężynka, która może ulec stopieniu. Potwierdził to także sprzedawca w sklepie. Zakup nowego czujnika problem rozwiązał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

teraz ja mam pytanie do was, miedzy 2 a 3 cylindrem na powierzchni bloku gdzie przychodza głowice, mam pekniecie, widzialem je kiedys przy rozbieraniu silnika ale woda nie ciekła wiec nic z tym nie robilem, ale teraz zaczeło mi łzawic, znacie może jakis sposób na to , jakis klej etc, pomijam opcje z wiezieniem klamota gdzies do zakladu naprawczego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można spróbować wsypać do układu chodzącego taki proszek,który uszczelnia niewielkie pęknięcia.Do kupienia na stacjach paliw,w agromie,itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wlasnie nie ciekło choc wiedzialem ze jes pekniete, a zaczeło leciec po tym jak płukalem uklad woda z dodatkiem dimera bo przedmuchło mi uszczelke i mialem syf w układzie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli są takie środki, które potrafią uszczelnić układ chłodzenia to ja bym zastosował. Jeśli to nie pomoże to możesz zrzucić głowice, powiększyć trochę pęknięcie i wlać tasm jakiegoś kleju "do spawania na zimno" a potem zeszlifować do gadkiej powierzchni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

własnie o to chodzi bo bede go rozbebeszac, bo góre" bde robił b wał jest ok, na głowe juz dostaje jest podjechany konkretnie żre oleju 2l na 4 godziny i cięzko odpalic juz, wiec przy okazji chodziło mi o klejenie, tylko czy zna ktos jakis sprawdzony klej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zbiornik paliwa,chłodnicę kleiłem "J-B WELD".Nie mam zastrzeżeń.Jest odporny na paliwa,oleje itp.Wytrzymuje temperaturę do ok.260`C.Może tu też się sprawdzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...