Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem, mianowicie przy łączeniu głowica - kolektor wydechowy na jednej z głowic zauważyłem niewielkie zawilgocenie. I teraz pytanie co to może być i dlaczego tak się dzieje? Sześćdziesiątka jeszcze nie remontowana od nowości, ok. 4000 - 5000 mtg/h. Końcówki wtrysków dwa lata temu zmieniane. Wszelkie sugestie mile widziane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że uszczelniacze na zaworach się już wypracowały i wyrzuca olej, albo pierścienie tłokowe już się zużyły. Co do pierścieni to pomiar stopnia sprężania mógłby wiele wyjaśnić, chociaż też nie do końca bo nie wiadomo w jakim stanie są zawory. Jeśli nie ubywa ci nadmiernie oleju to narazie jeździj i obserwuj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To w 360 są uszczelniacze trzonka zaworu?
Uszczelniaczy w tym typie niema, ale prowadnice zaworów mogą być wyrobione.Jeżeli nie przybywa oleju(lanie wtrysków,małe ciśnienie sprężania)to stawiał bym na zużyte pierścienie zgarniające ewentualnie zapieczone.Nieraz tak się dzieje przy małym obciążeniu(trwającym dłuższy czas) i jak pójdzie w"robotę"to odpuści.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie miałem na myśli prowadnice zaworów. Jeśli pierścienie będą zużyte to oleju będzie ubywało i to nawet znacznie. Sam jak pierścienie w silniku miałem zużyte to do orki trzeba było brać min 1 litr oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam zamiar kupić wąskie koła do c 360 jaki pasuje rozmiar i gdzie można je dostać ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdjąłem głowice i zawiozłem do regeneracji. Koszt to 280 zł. Nie były w stanie tragicznym, ale jak już zrobić to dobrze. Martwi mnie jeszcze to, że na głowicach było dużo nagaru i obawiam się że przez zużyte pierścienie, tłoki i tuleje też pobiera już olej. Jak ruszam tłokami to delikatny luz jest. Może bym i wymienił komplety naprawcze (mam upatrzone Zetorowskie), ale nie wiem czy wał też muszę dać do szlifu jeżeli trzyma dobrze ciśnienie? To jest najtrudniejsze do oceny. Może ktoś z Was ma jakieś sugestie w tej sprawie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Tuleje najbardziej są wybite ok.3cm.poniżej głowicy.Przy takim przebiegu to myślę, że już kwalifikują się do wymiany(cały komplet),chociaż trudno powiedzieć nie widząc.Wał jeżeli trzyma ciśnienie to bym zostawił.Dałbym jeszcze korbowody do regeneracji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam zamiar porawić udźwigw c 360 poprzez dołożenie zewnętrznego siłownika wspomagającego. Problemem jest przyłączenie do niego zasilania olejem. W którym miejscu w pokrywie skrzyni będzie najlepiej wykonać przyłącze aby nie osłabić pokrywy?? Może ma ktoś jakąś koncepcje??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Parę lat temu oberwał mi się wieszak.Tylko pod ciężarem kosiarki rotacyjnej pęk na sworzniu przy ramieniu podnośnika.Przy sprawnych wszystkich elementach podnośnika i tak podniesie ciężar że przód ponosi.Więc jaki jest sens dodawania wspomagania podnośnika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ mam opryskiwacz 800 litrów i przód jest dociążony. Chodzi tylko o to żeby podniosła ten opryskiwacz i go później utrzymywała...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Mam mniejszy opryskiwacz ale zrobiłem tak.Dorobiłem łańcuchy na wzór jakie były montowane do siewników nawozowych(lejków) z Brzegu.Do ciągnika do zaczepu transportowego przyspawałem po bokach bolce z otworami.Tylko trzeba dobrze wymierzyć długość łańcuchów.Na końcu łańcucha płaskownik z dwoma otworami do ewentualnej korekcji wysokości zawieszenia.Jak na razie zdaje egzamin.,a to już kilka lat mineło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.Mam mniejszy opryskiwacz ale zrobiłem tak.Dorobiłem łańcuchy na wzór jakie były montowane do siewników nawozowych(lejków) z Brzegu.Do ciągnika do zaczepu transportowego przyspawałem po bokach bolce z otworami.Tylko trzeba dobrze wymierzyć długość łańcuchów.Na końcu łańcucha płaskownik z dwoma otworami do ewentualnej korekcji wysokości zawieszenia.Jak na razie zdaje egzamin.,a to już kilka lat mineło.

ten sposób jest dobry tylko do transportu bo żeby opryskiwaczł cały czas był na wysokości takiej jak sie robi opryski to bedzie ciężko do wchodzenia na podest w czasie napuszczania wody i wlewania pestycydów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wchodzenie nie stanowi wielkiego problemu-jest podest z stopniem.Do regulacji wysokości oprysku-lance podnoszone hydraulicznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie wspomniałem jeszcze o rozsiewaczu nawozów o podobnych gabarytach i tutaj przydała by się możliwość podnoszenia i opuszczania z ciężarem. Pewnie ktoś się spyta dlaczego to wszystko w C 360. Dlatego, że ten traktor pasuje mi idealnie rozstawem kół do rozstawu rzędów kukurydzy...

Do pozostałych prac są wykorzystywane większe sprzęty. 60 ma tylko dać sobie rade z opryskiwaczem i rozsiewaczem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Na jakim biegu pryskacie c-360? Wcześniej miałem c-330 ale zakupiłem c-360-3P, a niemam żadnego znajomego co pryska C-360-3p.

Za odpowiedź dzięki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.

Na jakim biegu pryskacie c-360? Wcześniej miałem c-330 ale zakupiłem c-360-3P, a niemam żadnego znajomego co pryska C-360-3p.

Za odpowiedź dzięki.

Witam.Ja pryskam ciągnikiem C-360 na biegu 2(prędkość 7,10km/godz.).Prędkość jazdy ciągnika C-360-3p na biegu 2 wynosi 7,263km/godz. a ciągnika C-330 na biegu 4 wynosi 7,57km/godz.(na oponach 11),a na oponach 10 wynosi 7,18km/godz.Bo już na biegu 3 w ciągniku C-360-3p prędkość wynosi 10,12 km/godz.Podane prędkości są przy obrotach nominalnych silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam zamiar założyć wąskie koła do C-360 tylko nie wiem jakie byłyby najlepsze .Proszę o radę.A może ma ktoś takie koła do sprzedania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...