Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

To jeśliby założyć jeszcze pompę o większym wydatku np do tura, bądź zaślepić otwpry technologiczne w tej oryginalne (nie jestem tego ostatniego akurat pewien czy zwiekszy wydajność) to możnaby uzyskać dużo większy udźwig niz na oryginalnym podnośniku.

Jeśli wszystkie śruby od cylindra pasują do korpusu to jeśli ktoś ma zaiar wymieniać cylinder to można by założyć od zetora, dodatkowo zwiększając ciśnienie na zaworze w ukladzie to z 360 można zrobić bestię do dźwigania ciężarów (oczywiście bestię w porównaniu do innych 360).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompę o większej wydajności warto założyć jeśli mamy rozbudowany układ hydrauliczny, np Tura. Inaczej to raczej zbędny koszt. Raczej nie ma możliwości zwiększenia wydajności przez zaślepienie otworów (odradzam takie przeróbki)- wydajność pompy jest uzależniona od jej pojemności geometrycznej i ilości obrotów. Dobrym pomysłem jest zastosowanie większego siłownika. Nie kombinować przy zaworach!- nie bez przyczyny je zastosowano, mają one zabezpieczyć układ przed uszkodzeniem! Jeśli "podkęcimy" zawory to odczuje to pompa i cała hydraulika (za słabe przewody, uszczelnienia, itd.)

p.s. całkiem dobrym pomysłem jest zastosowanie siłownika wspomagającego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli ktos mial c360 wersje eksportowa to w orginale sa te otwory zaslepione,wiec moze nie precyayjnie sie wyrazilem mianowicie, poprawi sie sprawnosc pompy i przeklada sie to automatycznie na szybkisc reakcji podnosnika.

zaznaczam ze sa juz pompy nowe ktore nie posiadaja tych ze otworow i takowe montowalem kilkakrotnie a takze stosowalem zaslepianie niema zadnych przeciwskazan.

Zgadzam sie ze lepij nie majstrowac przy zaworach,I TAKA ZASADA WYMIENIASZ POMPE WYMIEN ZAWOR.

I jeszcze jedno zwiekszenie wydajnosci nie zwiekszy udzwigu to tak dla jasnosci.

Takie pytanie,w sumie po co zwiekszac udzwig jak c360 ma 1200kg udzwigu na koncu ciegien a po podniesieniu 1T nie idzie tym traktorkiem jezdzic no jedynie po rownym terenie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega "nikt" słusznie zwrócił uwagę, źle napisałem Większa wydajnośc nie zwiększy udźwigu, zwiększy się tylko szybkość podnoszenia. Chodziło mi o to że kompletny zestaw większy cylinder + pompa o większej wydajności zwiększy siłę udźwigu podnośnika bez zmiejszenia szybkości podnoszenia w porównaniu do oryginału.

Co do zaślepiania otworów to mam już jedną starą pompę zaślepioną, która czeka na montaż.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no tak większy cylinder większa pompa a nie pomyslicie o tym ze czylinder trzyma sie na 2 srudach 16mm które nie wytrzymaja i sie zerwią w majlepszym wypadku gorzej jak popeka obudowa podnośnika sam to osobiście przerabiałem i z tąd wiem ze lepiej z tymi kombinacjami nie przesadzac bo koszt obudowy to ponad 600zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no tak większy cylinder większa pompa a nie pomyslicie o tym ze czylinder trzyma sie na 2 srudach 16mm które nie wytrzymaja i sie zerwią w majlepszym wypadku gorzej jak popeka obudowa podnośnika sam to osobiście przerabiałem i z tąd wiem ze lepiej z tymi kombinacjami nie przesadzac bo koszt obudowy to ponad 600zł

wiec tak cylinder trzyma sie na srubach ale tylko tyle by do mostu nie wpasc a zala sila jest przeniesona na tylna sciane pokrywy wiec niema mowy o urwaniu ich.

a co do pekniecia obudowy to mysle ze nie od obciazenia a od jakiegos uderzenia poleciala .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo napisać co kolega nizej ale cos mi komp wczoraj nawalał napisze jeszcze ze nie widze mozliwosci zwiekszania cisnienia bo te oryginalne cylindry potrafia pekać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w instrukcji nie jest napisane ile na całej pixdzie kreci wom , bo konstruktorzy nie umiescili i niedopuszczali właczania wom przez bieg 5 obrotów zaleznych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki , co zrobić aby było min. 1500 , może dało by radę jakieś tryby wymienić ?
Przy obrotach silnika 2478,25 ,obroty WOM wyniosą 1500 na min.Ale to jest już decyzja właściciela.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sory masz racje tekmie popiżdżiło mi sie, gdzies dzwony dzwoniły ale nie wiadomo w jakim kosciele

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dsc00130

Czy można kupić jakies obicie do tego siedzenia czy trzeba kupić nowe siedzenie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie co może być 360 ma zrobiony silnik kręci dobrze ale zaraz niechce zapalić zapłon ma ustawiony naq wczesny , (akumulatory ma bardzo dobre).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze cos z paliwem zapchane filtry slaby przeplyw paliwa przez uklad moze powodowac zapowietrzanie sie pompy i nie zapali albo pompa padla

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanko: Czy ktoś próbował zamienić pompę od zwykłej c360, na np. od Zetora i ewentualnie czy są jakieś plusy, mniejsze spalanie,czy więcej mocy?. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

silnik po kampitalnym remoncie: wymiana tulei , szlifowanie wału. Nie moge ustawic poczatku wtrysku na pompie paliwowej.

Rozrząd jest ustawiony w pkt.

Jak wygladaja pkt. na kole zamachowym??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Znak na kole stanowi rysa ok.1cm.długości.U mnie na bloku skrzyni biegów jest prawie na poziomie dolnego otworu.Na kole zamachowym jest trzy:jedna od GPZ,a dwie dosyć blisko siebie od ustawienia początku tłoczenia(odległość między nimi jest tolerancją).Jeżeli masz problem z znalezieniem,to proponuję ustawić 1 tłok(od strony rozrządu) w GPZ na suw pracy,i postarać się poszukać rysy na kole(od GPZ),a następnie powoli cofać tłok do odszukania następnych znaków.Może ten materiał będzie pomocny http://chomikuj.pl/habza.m ewentualnie instrukcja obsługi gdzie jest opisany sposób regulacji http://chomikuj.pl/habza.m/Dokumenty/Ursus+C-360+istrukcja*2ckatalog

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem tu nowy i mam następujący problem robiłem kapitalny remont silnika nowy wał ostruda nowe zestawy i takie tam różne rzeczy i po odpaleniu miał ciśnienie 2 przy obrotach 1000 po jakimś czasie wzrosło do 3 i tak czymało ale zaczęła pompa oleju ''rzegotać'' co jakiś czas i wziąłem zdjąłem miskę olejowa i zrobiłem w tym łączniku dziurkę 2.6mm i odpaliłem i ma ciśnienie 2 a przy obrotach 1000 i jak pochodzi chwileczkę to ciśnienie spada poniżej 2 a jak obrotu zmiejsze do granicy gaśnięcia po ciśnienie jest równe 0 a jak zrobiłem tą dziurkę to to rzegotanie zanikło i co mam robić doradcie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Po zapaleniu i na zimnym silniku to ciśnienie powinieneś mieć ok.5.Dopiero jak się rozgrzeje to ciśnienie się obniża.Nie rozumie twojego opisu.Gdzie zrobiłeś otwór i co to za odgłos pracy pompy(a może czegoś innego).Przy tych całych kosztach proponuję dołożyć jeszcze ok.40 zł. i założyć nowy zawór przelewowy do pompy olejowej.Kiedyś u siebie zakładałem,jest fabrycznie ustawiony.Wystarczy wkręcić w miejsce starego.Zakładam że pompa jest sprawna,ale może to pompa ci siadła i nie jest wstanie wytworzyć właściwego ciśnienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...