Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem tu nowy i mam następujący problem robiłem kapitalny remont silnika nowy wał ostruda nowe zestawy i takie tam różne rzeczy i po odpaleniu miał ciśnienie 2 przy obrotach 1000 po jakimś czasie wzrosło do 3 i tak czymało ale zaczęła pompa oleju ''rzegotać'' co jakiś czas i wziąłem zdjąłem miskę olejowa i zrobiłem w tym łączniku dziurkę 2.6mm i odpaliłem i ma ciśnienie 2 a przy obrotach 1000 i jak pochodzi chwileczkę to ciśnienie spada poniżej 2 a jak obrotu zmiejsze do granicy gaśnięcia po ciśnienie jest równe 0 a jak zrobiłem tą dziurkę to to rzegotanie zanikło i co mam robić doradcie

ten otwor co wywierciles to zaspawaj spowrotem bo to tylko pogorszylo sprawe i przy starych pompach z wieksza wydajnoscia byl taki otwor technologiczny,a to rzezenie to cos nie tak jest z pompa milem niedawno taki sam przypadek po zalozeniu nowej dziwne odglosy sie pojawialy zakrelamowalem i wziolem droga i jest ok,

tak jak napisal kolega tekme na zimnym powinno byc ok 5 a na rozgrzanym nie mniej niz 2 na wolnych po remoncie bo potem to roznie bywa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

silnik po kampitalnym remoncie: wymiana tulei , szlifowanie wału. Nie moge ustawic poczatku wtrysku na pompie paliwowej.

Rozrząd jest ustawiony w pkt.

Jak wygladaja pkt. na kole zamachowym??

jedno pytanie czy moze zmieniales kola zebate rozrzadu?

bo jesli tak to moze znaki sa zle nabite niedalej jak we wtorek skladalem silnik c 360 i o zab byly przesuniete wzgledem starych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompę olejową kupiłem też nową produkcji hylmet tuchola jest troszkę mniejsza od tej starej i ten zawór przelewowy jest troszkę krótszy niż w tej starej jak wywierciłem to brzeczenie zanikło a to brzeczenie trwało tak ok 5s i przestawało i z powrotem za jakieś 30s znowu jak silnik był zimnu to po rozgrzaniu się tak działo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam jestem tu nowy i mam następujący problem robiłem kapitalny remont silnika nowy wał ostruda nowe zestawy i takie tam różne rzeczy i po odpaleniu miał ciśnienie 2 przy obrotach 1000 po jakimś czasie wzrosło do 3 i tak czymało ale zaczęła pompa oleju ''rzegotać'' co jakiś czas i wziąłem zdjąłem miskę olejowa i zrobiłem w tym łączniku dziurkę 2.6mm i odpaliłem i ma ciśnienie 2 a przy obrotach 1000 i jak pochodzi chwileczkę to ciśnienie spada poniżej 2 a jak obrotu zmiejsze do granicy gaśnięcia po ciśnienie jest równe 0 a jak zrobiłem tą dziurkę to to rzegotanie zanikło i co mam robić doradcie

 

Na kole zamachowym sa znaki :

-0

-|

- T i tak jakby to litera T odwrocona.

Ktory znak co oznacza?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego kilms126, tak jak piszesz nowa pompa jest mniejsza dlatego otwor co go zrobiles musisz zaspawac i ogolnie masz za male cisnienie wiec albo z ta pompa jest cos nie tak albo z samym zaworem w niej no i jeszcze taka ewentualnosc ze filtr oleju blokuje ale raczej bede stawial na pompe.

i jeszcze jedna sprawa cisnienie moze gubic walkiem rozrzadu ale to niema nic wspolnego z rzegotaniem pompy,a zwlaszcza ze mialem identyczny przypadek z nowa pompa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na kole zamachowym sa znaki :

-0

-|

- T i tak jakby to litera T odwrocona.

Ktory znak co oznacza?

znak OIT oznacza gorny martwy punkt 1 tloka ,jak pokrecisz dalej kolem zamachowym oczywiscie w prawo, beda 3 lub 2 poziome kreski (czasem brakuje miejsca na trzecia) blisko siebie,pokrycie sie srodkowej z ta na obudowie sprzegla wskazuje kąt poczatku tłoczenia paliwa dla 1 cylindra rowny 20 stopni (fabryczny)

-gorna 18 stopni

-dolna 22 sopnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na kole zamachowym sa znaki :

-0

-|

- T i tak jakby to litera T odwrocona.

Ktory znak co oznacza?

znak OIT oznacza gorny martwy punkt 1 tloka ,jak pokrecisz dalej kolem zamachowym oczywiscie w prawo, beda 3 lub 2 poziome kreski (czasem brakuje miejsca na trzecia) blisko siebie,pokrycie sie srodkowej z ta na obudowie sprzegla wskazuje kąt poczatku tłoczenia paliwa dla 1 cylindra rowny 20 stopni (fabryczny)

-gorna 18 stopni

-dolna 22 sopnie

 

Nie ma rys na kole zamachowym od ustawienia poczatku wtrysku ani w prawo ani w lewo krecac. Jaka odleglosc powina byc od GMP na kole zamachowym do ustawienia poczatku wtrysku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziwnw ze niemasz a jak jest odleglosc to nie wiem bo nie zwracalem na to nigdy uwagi,znaki bynajmniej sa przy jednym z 3 wciec kola zamachowego -miejsca gdzie widac sroby regulacji lapek sprzala piwrwszego stopnia,okolo 1 cm nad jednym z tych wciec bedzie odpowieni kat wtrysku.

a tak wogole to co masz za problem bo zasadniczo czy pompe wtryskowa wychylisz na maksa w jwdna czy druga strone to nie zmiena wiele w pracy ani w jakosci uruchamiania zimnego silnika( o ile wszystko jest w pelni sprane)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jutro jak bede na warsztacie to sprubuje jakos zmierzyc i napisze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

klims126 zwróć uwagę na olej. Te z dodatkami olejów roślinnych blokują filtry i kanały olejowe. U mnie też brzęczało, zmieniłem olej i filtr, nistety za póżno, zatkało kanały w wale. W zakładzie naprawczym powiedzieli że silnik w takim stanie wrócił do nich na po tygodniu od naprawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Do yaroo-jeszcze odnośnie ustawienia początku tłoczenia.Kąt początku tłoczenia dla ciągnika C-360 według instrukcji wynosi 24*przed GMP(GZP).Jeżeli skok tłoka wynosi 110mm.to podzielić przez 180(pół obr.)=0,61 raz 24(kąt wyprz.)=14.64.To gdy tłok znajdzie się 14.64mm.przed GMP powinien nastąpić początek tłoczenia.Jeżeli się mylę to proszę mnie poprawić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolega tekmie dobrze napisal ze 24 stopnie moj blad bo to c 355 miala 20 stopni ale jak mnie pamiec nie myli to jakos 3mm przed GMP wychodzilo kiedys mierzylem ale to nie pamietam juz wiec tylko gdybam

 

zatem kolego yaroo od tego znaku OIT czyli od I do znaku 24" jest 80mm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie chce kupić tura 3 sekwencyjnego z krokodylem głównie do obornika ze wzgledu na duze cięzary chce zapytać o montaż czy te co produkują z górnym zawiesiem sa dobre? wytrzymałe czy lepiej jednak kupić starego typu który obniża prześwit ciagnika ?? czekam na porady z góry dziękuje:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do nikt zatkany był filtr oleju wymieniłem ten filtr i olej, zaspawałem tą dziurkę i wszystko jest ok dzięki za podpowiedz ale jeszcze mam inny problem w pompie wtryskowej jest ropa zamiast oleju mam oddać ja do regeneracji czy można to jakoś samemu naprawić,?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to ok jak doszedles z tym brzeczeniem,

co do pompy wtryskowej to jak w miare odpala i rowno pracuje to zmien pompe zasilajaca bo przez nie najczesciej przedostaje sie ropa.

a druga ewentualnosc to sekcje przepuszczaja ale to ciezko palil .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

samemu to mozesz wymienic uszczelnacz w pompce zasilajacej bo jak padla sekcja to lepiej oddac w dobre rece to ja ulecza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mam pytanie chce kupić tura 3 sekwencyjnego z krokodylem głównie do obornika ze wzgledu na duze cięzary chce zapytać o montaż czy te co produkują z górnym zawiesiem sa dobre? wytrzymałe czy lepiej jednak kupić starego typu który obniża prześwit ciagnika ?? czekam na porady z góry dziękuje:)

daj sobie spokuj z tymi co nisko maja zawiesie bo to na kretowinie sie potem zawiesza,jak nie bedziesz walic z (byka) to wszystko wytrzymuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciągnik ładnie odpala nie mam z tym problemów, a obroty troszkę skakają ale to jest kwestia podregulowania tak mi się wydaje, gdzie się znajduje ten uszczelniacz w pompce zasilającej?bo jakoś w katalogu się nie dopatrzyłem a wspomnę że dolałem oleju do pompy wtryskowej i on gdzieś uciekł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czym może grozić jazda z ropą w pompie wtryskowej ?

mandatem

Zamiast ropy nalej paliwa i dalej jazda

A tak poważnie to pewnie chodzi ci o to że do oleju dostaje sie ropa? i czy można na tym jeździć? lepiej napraw pompe bo moze dojść do uszkodzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

otóż o te naprawę chodzi kolejne ok 300 włożone w sprzęt, wiosna się zbliża więc nie mam na co czekać docieranie i docieranie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ciągnik ładnie odpala nie mam z tym problemów, a obroty troszkę skakają ale to jest kwestia podregulowania tak mi się wydaje, gdzie się znajduje ten uszczelniacz w pompce zasilającej?bo jakoś w katalogu się nie dopatrzyłem a wspomnę że dolałem oleju do pompy wtryskowej i on gdzieś uciekł

a wiec tak, jak napisal marles360 to jak masz taki popychacz to mozna go zmienic a w sumie oring w srodku i powinno byc ok

-jak jest ropa w pompie i jest to nic sie nie stanie bo tam zawsze sie jej troche przedostanie i dlatego najlepiej zmieniac olej w pompie razem jak i w silniku i wlewac gora 3 setki.

-gorzej jak jest pusta calkiem bo to oznaka ze zawartosc poszla do silnika ale ta usterka to kwestja wyjecia pompy i wymiana simeringu sam to zrobisz

takze sie za bardzo nie przejmuj, tylko sprawdzaj czy nie jest pusta i na tej miarce co w tam jest to wysarczy jak tylko koniec bedzie dotykal przy wkreconej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Po przeszukaniu wielu tematów na stronie mam pytanie.

Jestem w trakcie wymiany koła ataku i koła z nim współpracującego w c 360. Powodem było stukanie podczas jazdy zwiększające swą częstotliwość (nasilające się) wraz ze zmianą biegu na wyższy i co za tym idzie zwiekszającą sie prędkością. Przyczyną jest wyłamany jeden ząb na kole współpracującym z kołem ataku. Mam pytanie, gdyż nigdy nie wymieniałem w/w kół. Podnośnik jest już zdjęty, zwolnice również. Czy może ktoś powiedzieć jakie czynności należy wykonać dalej, żeby wyjąć koła. Z góry dziękuję za konkretne odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...