Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

Paliwo to ja kupuje w hurcie w orlenie i niema problemu.Gdzie naprawić pope wtryskową w okolicach Koszalina.BO w mojej 60ce jest już chyba wyjechana.Macie jakiś domowy sposób na ustalenie czy pąpa jest dobra czy zla

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.U mnie na chomiku jest plik w folderze Dokumenty o tytule"Naprawa układów zasilania silników wysokopręznych"w którym jest opisane dniagnozowanie oraz remont układu zasilania.Ewentualnie wyślij emaila na priv.Jeżeli Twoja p-ta przetrwawi ok.20MB to wyślę.W Koszalinie to podobno Ostrowski na Władysław IV naprawia,ale ja nie miałem z nim do czynienia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, czytałem troche forum i nie wiem jak to zrobic bo jedni o=pisza tak drudzy tak. Chodzi mi zlikwidowanie luzu na ataku w c360, wiem ze powinno sie załozyc zetora czesci ale to nie mój ciągnik a poza tym gosc nie bedzie chciał wydac kasy. Prosze mi powiedziec co trzeba rozebrać i jak ustawić ten luz, czym go zmierzyć itp itd, wszystko co potrzebne, ja pracowałm ale przy CNH takze wiecie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TEMKE ostrowski ryknoł mi cene 560zł jest jakś gość pod Kołobrzegiem [wiadomość z Agromy] niewiem czy dobry. Zamierzam kupić nowe opony na tył JAKIE kupić mitasa BKT Alians petlas czy kormoran.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TEMKE ostrowski ryknoł mi cene 560zł jest jakś gość pod Kołobrzegiem [wiadomość z Agromy] niewiem czy dobry. Zamierzam kupić nowe opony na tył JAKIE kupić mitasa BKT Alians petlas czy kormoran.

W stosunku do tego to niezła przebitka http://moto.allegro.pl/pompa-wtryskowa-ursus-c-360-regeneracja-naprawa-i1450807946.html Resztę wiadomości na privi http://www.ppr.pl/forum/privmsg.php

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego kokobogo najlepiej radialne,najlepszy rozmiar-420/70/28-

np.taurus,mitas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TEMKE ostrowski ryknoł mi cene 560zł jest jakś gość pod Kołobrzegiem [wiadomość z Agromy] niewiem czy dobry. Zamierzam kupić nowe opony na tył JAKIE kupić mitasa BKT Alians petlas czy kormoran.

W stosunku do tego to niezła przebitka http://moto.allegro.pl/pompa-wtryskowa-ursus-c-360-regeneracja-naprawa-i1450807946.html Resztę wiadomości na privi http://www.ppr.pl/forum/privmsg.php

Dobór opon powinien zależeć od tego czy traktor jeździ dużo po asfalcie bo jeśli tak to polecam radialkę bo radialka ma w środku siatkę a zwykła diagonalna ma płutna tzw. (PR) No ale na asfalt polecałbym radialnego Mitasa. A jeśli w polę to zależy Mitas jest dobry i drogi ale Cultor jest o 200zł na oponie tańszy a faktycznie jest tą samą oponą. Ten sam producent tylko inny bieżnik. Petlas jest stosunkowo drogi choć tańszy od Mitasa ale znowu droższy od BKT i Cultora. Także radziłbym Czeskiego Petlasa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kolego kokobogo najlepiej radialne,najlepszy rozmiar-420/70/28-

np.taurus,mitas

BKT 730zł

Mitas 950zł

Petlas 870zł

Cultor 850 zł to były diagonalne a radialne liczy się tak że zawsze dodaje się do tego połowę ceny opony diagonalnej.

Ja bym wybrał BKT ładny wysoki bieźnik no i na targach w Bednarach ta opona została wypromowana przez Agro Rami. Także polecam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Petlas i BKT to tureckie opony.Nie wiem jak Petlas ale BKT drą sie na asfalcie

w oczach.Także tańszy zakup nie zawsze jest taki tani bo szybko będziesz musiał

nowe kupić.Polecam radialne,w polu lepszy uciąg,na asfalcie wolniej sie zużywają'

najlepiej taurus i mitas. A jak masz dużo kasy -Michelin,Kleber...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupiłem Mitasa i dotego nowe obręcze koleś wlkanizator załorzył je jako bezdrdkowe czli - dędka. Koszty=OPONY z montarzem 1890brutto+obręcze 700brutto

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam pytanie a mianowicie potrzebuje dodatkowej pary wyjść hydraulicznych w mojej 60 podrzutcie jakieś propozycje osobiście myślałem o podpięciu dodatkowego rozdzielacza od t 25 jest dwu sekcyjny i w miare nie drogi koszt ok 300 zł co wy na to

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to dobry pomysł nawet jedno gniazdo zostanie tobie w 60 jak powrót zrobisz w miejsce tego korka wkręcanego na obudowie podnośnika z tyłu chyba wiesz o czym pisze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do opon, to mój sąsiad kilka lat temu kupił radialki Barum, popękały w drobny mak. Po 6 latach musi je wymienić. Dlatego z ojcem zdecydowaliśmy się na Kormoran Landpro diagonalne - odpukać, 4 lata już się trzymaja. Z kolei do kombajnu założyliśmy Mitasa radialną, ale kombajn pracuje raptem przez 2 tygodnie w roku i raczej wielkich szybkości nie osiąga.

 

Co do rozdzielacza od T25 - jakość jest adekwatna do ceny, za kilka lat będzie się pocił niemiłosiernie, no ale jest to jakieś rozwiązanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kup normalny rozdzielacz monoblokowy;) Ten od T-25 może mieć za mały przepływ maksymalny dodatkowo i ciśnienie maksymalne;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam zamiar zamontować dodatkowy rozdzielacz do tura i żeby nie tracić orginalnych wyjść hydrauliki oraz oszczędzić orginalny rozdzielacz, wpadłem na pomysł aby podpiąć się z zasilaniem do dolnej pokrywy na której zamontowana jest pompa (śrubka na inbus).

A więc mam kilka pytań do osób które miały z taką przeróbką doczynienia (o ile takie są?). Aby uzyskać ciśnienie na tym dodatkowym otworze będę musiał wajchę od orginalnego rozdzielacza zablokować w pozycji podnoszenia? (do gniazda nic nie podpięte, uzyskam opór i ciśnienie pójdzie na zewnętrzny rozdzielacz). Na przewodzie zasilającym zamontuje zawór odcinający po zamknięciu którego będę normalnie korzystać z podnośnika i wbudowanego rozdzielacza.

Dobrze kombinuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak jak mowisz seweryn bo jak on zablokuje dzwignie i zrobi ten opór to i tak może sie okazać ze to nie wystarcza i niepotrzebna robota

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Swego czasu padły mi prawie jednocześnie akumulatory(po jednym) w C-330/328 i w C-360.Do C-330/328 kupiłem nowy(12V 110Ah 750A rozruch),a dwa lepsze założyłem do C-360.Wytrzymały jeszcze ok.3lata.I teraz w lutym zaczęły się problemy z rozruchem.Po nocy zakręcił z dwa razy i koniec.Wystarczyło go z godz.podładować i kręcił do zapalenia.Z tego powodu zacząłem szukać przyczyny tego stanu,i tak powstał ten film

Jeszcze dodam że tym razem "skończył" się akumulator od str.rozrusznika(nap.ok.4V).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tekmie, z tego co widzę, to regulator cos niedomaga. Jeśli napięcie było mierzone za regulatorem, to nie ma prawa sadac poniżej naięcia akumulatora, czyli minimum 12V i wzrastać ponad 13,9V, bo w obu przypadkach regulator powinien odłączyć prądnicę od akumulatorów, tzn. za niskie i za wysokie napięcie. Tak było u mojego ojca w ciągniku, akumulatr wytrzymywł 3-4 lata. Po zdiagnozowaniu, że nie wyrabia regulator (przegrzana cewka prądowa), wymieniłem regulator i treaz napięcie utrzymuje się w granicach 11,9 do 13,9V, a akumulator ma 5 lat i bez problemu pali całą zimę. (12V 120Ah)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może i niedomaga,ale do zimy nie miałem problemu z akumulatorami.Odnośnie napięć:to na starych akumulatorach napięcia wynosiły na zacisku prądnicy(z boku)przy maksymalnych obrotach 14,04V a na +akumulatora(przy rozruszniku)przy minimalnych 12,58V a przy max.obr.12,89V.Ale po wymianie na nowy akumulator(gdy już stare nie dały rady kręcić) napięcia wynosiły:na zacisku prądnicy(z boku)14,60V(przy max.obr.) a na +akumulatora(przy rozruszniku) przy min.obr.12,52V a przy max.obr.13,76V.Stare akumulatory wytrzymały mi ok.10lat.A teraz założyłem 12V 125Ah,690A prąd rozruchu.Zobaczymy czy wytrzyma podobny czas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę o radę. Mam problem z podnośnikiem w 60-tce. Przy położeniu krótkiej wajchy w do tyłu - reg. pozycyjna i poruszaniu długą, czarną wajchą podnośnik ani drgnie albo sporadycznie lekko uniesie się do góry nawet gdy ustawię tę wajche na maksa do tyłu, czyli przecież powinien podnieść na full. Natomiast gdy małą wezmę do przodu, na reg. siłową to podniesie mniej więcej do połowy (rzadko do końca), nawet gdy dłuższa jest na max do przodu, a żeby podniósł do końca to muszę tę dłuższą przestawić całkowicie do tyłu, wtedy zawsze podniesie i duży cieżar. Pompa jest ok bo kiper dobrze działa, zreszto wymieniałem na niej oringi. Właśnie podczas tej naprawy przy filtrze ssaka pompy hydr. znalazłem dwa takie niby przetarte końcówki małych bolczyków. Zastanawiam się czy to może nie jest nic ze skrzyni biegów a właśnie może jakiś element z tych półksiężyców czy inne ustrojstwo z mechanizmu sterowania podnośnika i własnie dlatego on tak dziwnie się zachowuje??? Mam zamiar zdjąć plecak by zajrzeć do układu tłok-cylinder bo możliwe, że uszczelniacze się wyrobiły bo po zgaszeniu podnośnik opada i chciałbym to również naprawić, poradźcie coś, może ktoś miał podobny problem?!?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

proszę pomóżcie. mam taki problem. Moja 60-tka nie chce palić, a mianowicie. Nie kręci tylko pali mi przewód masowy. Rozrusznik sprawdzony, szczotki w porządku, tulejki zmianione, przebicia nie ma.

Na świeżo naładownych zapalił bez probelmu i palił cały dzień. Gdy już postał 4 dni to niechce znowu kręcić. Akumulatory mają 12,4. Podpiołem drugie, miły 12,7 i to samo. Ruski na nich palił. Pomóżcie co robić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...