kokobongo 0 Napisano 14 Lutego 2011 Paliwo to ja kupuje w hurcie w orlenie i niema problemu.Gdzie naprawić pope wtryskową w okolicach Koszalina.BO w mojej 60ce jest już chyba wyjechana.Macie jakiś domowy sposób na ustalenie czy pąpa jest dobra czy zla Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 14 Lutego 2011 Witam.U mnie na chomiku jest plik w folderze Dokumenty o tytule"Naprawa układów zasilania silników wysokopręznych"w którym jest opisane dniagnozowanie oraz remont układu zasilania.Ewentualnie wyślij emaila na priv.Jeżeli Twoja p-ta przetrwawi ok.20MB to wyślę.W Koszalinie to podobno Ostrowski na Władysław IV naprawia,ale ja nie miałem z nim do czynienia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebastanlec 0 Napisano 15 Lutego 2011 witam, czytałem troche forum i nie wiem jak to zrobic bo jedni o=pisza tak drudzy tak. Chodzi mi zlikwidowanie luzu na ataku w c360, wiem ze powinno sie załozyc zetora czesci ale to nie mój ciągnik a poza tym gosc nie bedzie chciał wydac kasy. Prosze mi powiedziec co trzeba rozebrać i jak ustawić ten luz, czym go zmierzyć itp itd, wszystko co potrzebne, ja pracowałm ale przy CNH takze wiecie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kokobongo 0 Napisano 15 Lutego 2011 TEMKE ostrowski ryknoł mi cene 560zł jest jakś gość pod Kołobrzegiem [wiadomość z Agromy] niewiem czy dobry. Zamierzam kupić nowe opony na tył JAKIE kupić mitasa BKT Alians petlas czy kormoran. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 15 Lutego 2011 ... Chodzi mi zlikwidowanie luzu na ataku w c360, ....Witam.Obraz z instrukcji napraw https://picasaweb.google.com/lh/photo/9p2qbbmBvbzaTlpyA3D18w?feat=directlinkMożesz sprawdzić ten adres http://www.filestube.com/f210bce5cdac2c5303e9,g/URSUS-C-360-i-C-360-3P-instrukcja-napraw-PL.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 16 Lutego 2011 TEMKE ostrowski ryknoł mi cene 560zł jest jakś gość pod Kołobrzegiem [wiadomość z Agromy] niewiem czy dobry. Zamierzam kupić nowe opony na tył JAKIE kupić mitasa BKT Alians petlas czy kormoran.W stosunku do tego to niezła przebitka http://moto.allegro.pl/pompa-wtryskowa-ursus-c-360-regeneracja-naprawa-i1450807946.html Resztę wiadomości na privi http://www.ppr.pl/forum/privmsg.php Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdsfh12 0 Napisano 16 Lutego 2011 Kolego kokobogo najlepiej radialne,najlepszy rozmiar-420/70/28-np.taurus,mitas Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ursus355 0 Napisano 17 Lutego 2011 TEMKE ostrowski ryknoł mi cene 560zł jest jakś gość pod Kołobrzegiem [wiadomość z Agromy] niewiem czy dobry. Zamierzam kupić nowe opony na tył JAKIE kupić mitasa BKT Alians petlas czy kormoran.W stosunku do tego to niezła przebitka http://moto.allegro.pl/pompa-wtryskowa-ursus-c-360-regeneracja-naprawa-i1450807946.html Resztę wiadomości na privi http://www.ppr.pl/forum/privmsg.phpDobór opon powinien zależeć od tego czy traktor jeździ dużo po asfalcie bo jeśli tak to polecam radialkę bo radialka ma w środku siatkę a zwykła diagonalna ma płutna tzw. (PR) No ale na asfalt polecałbym radialnego Mitasa. A jeśli w polę to zależy Mitas jest dobry i drogi ale Cultor jest o 200zł na oponie tańszy a faktycznie jest tą samą oponą. Ten sam producent tylko inny bieżnik. Petlas jest stosunkowo drogi choć tańszy od Mitasa ale znowu droższy od BKT i Cultora. Także radziłbym Czeskiego Petlasa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
URSUS C-355 0 Napisano 17 Lutego 2011 Kolego kokobogo najlepiej radialne,najlepszy rozmiar-420/70/28-np.taurus,mitasBKT 730złMitas 950złPetlas 870złCultor 850 zł to były diagonalne a radialne liczy się tak że zawsze dodaje się do tego połowę ceny opony diagonalnej. Ja bym wybrał BKT ładny wysoki bieźnik no i na targach w Bednarach ta opona została wypromowana przez Agro Rami. Także polecam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdsfh12 0 Napisano 17 Lutego 2011 Petlas i BKT to tureckie opony.Nie wiem jak Petlas ale BKT drą sie na asfalcie w oczach.Także tańszy zakup nie zawsze jest taki tani bo szybko będziesz musiał nowe kupić.Polecam radialne,w polu lepszy uciąg,na asfalcie wolniej sie zużywają'najlepiej taurus i mitas. A jak masz dużo kasy -Michelin,Kleber... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kokobongo 0 Napisano 19 Lutego 2011 kupiłem Mitasa i dotego nowe obręcze koleś wlkanizator załorzył je jako bezdrdkowe czli - dędka. Koszty=OPONY z montarzem 1890brutto+obręcze 700brutto Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sławek 0 Napisano 26 Lutego 2011 witam mam pytanie a mianowicie potrzebuje dodatkowej pary wyjść hydraulicznych w mojej 60 podrzutcie jakieś propozycje osobiście myślałem o podpięciu dodatkowego rozdzielacza od t 25 jest dwu sekcyjny i w miare nie drogi koszt ok 300 zł co wy na to Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 26 Lutego 2011 to dobry pomysł nawet jedno gniazdo zostanie tobie w 60 jak powrót zrobisz w miejsce tego korka wkręcanego na obudowie podnośnika z tyłu chyba wiesz o czym pisze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jahooo 0 Napisano 26 Lutego 2011 Co do opon, to mój sąsiad kilka lat temu kupił radialki Barum, popękały w drobny mak. Po 6 latach musi je wymienić. Dlatego z ojcem zdecydowaliśmy się na Kormoran Landpro diagonalne - odpukać, 4 lata już się trzymaja. Z kolei do kombajnu założyliśmy Mitasa radialną, ale kombajn pracuje raptem przez 2 tygodnie w roku i raczej wielkich szybkości nie osiąga. Co do rozdzielacza od T25 - jakość jest adekwatna do ceny, za kilka lat będzie się pocił niemiłosiernie, no ale jest to jakieś rozwiązanie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustlik 0 Napisano 26 Lutego 2011 Kup normalny rozdzielacz monoblokowy;) Ten od T-25 może mieć za mały przepływ maksymalny dodatkowo i ciśnienie maksymalne;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witaj 0 Napisano 27 Lutego 2011 opony c360 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hdsfh12 0 Napisano 27 Lutego 2011 co opony c360? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinO-10 0 Napisano 10 Marca 2011 Mam zamiar zamontować dodatkowy rozdzielacz do tura i żeby nie tracić orginalnych wyjść hydrauliki oraz oszczędzić orginalny rozdzielacz, wpadłem na pomysł aby podpiąć się z zasilaniem do dolnej pokrywy na której zamontowana jest pompa (śrubka na inbus). A więc mam kilka pytań do osób które miały z taką przeróbką doczynienia (o ile takie są?). Aby uzyskać ciśnienie na tym dodatkowym otworze będę musiał wajchę od orginalnego rozdzielacza zablokować w pozycji podnoszenia? (do gniazda nic nie podpięte, uzyskam opór i ciśnienie pójdzie na zewnętrzny rozdzielacz). Na przewodzie zasilającym zamontuje zawór odcinający po zamknięciu którego będę normalnie korzystać z podnośnika i wbudowanego rozdzielacza.Dobrze kombinuje? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seweryn7701 0 Napisano 10 Marca 2011 Wstaw zawór trójdrożny hydrauliczny w miejsce rurki która idzie do tylnych wyjść, podłącz do niego rozdzielacz tura i tyle. Jak będziesz potrzebował tylne wyjścia to po prostu przekierujesz olej zaworem.http://allegro.pl/zawor-hydrauliczny-kulowy-przelaczajacy-3-drogowy-i1491549645.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawlo36 0 Napisano 10 Marca 2011 dokładnie tak jak mowisz seweryn bo jak on zablokuje dzwignie i zrobi ten opór to i tak może sie okazać ze to nie wystarcza i niepotrzebna robota Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 16 Marca 2011 Witam.Swego czasu padły mi prawie jednocześnie akumulatory(po jednym) w C-330/328 i w C-360.Do C-330/328 kupiłem nowy(12V 110Ah 750A rozruch),a dwa lepsze założyłem do C-360.Wytrzymały jeszcze ok.3lata.I teraz w lutym zaczęły się problemy z rozruchem.Po nocy zakręcił z dwa razy i koniec.Wystarczyło go z godz.podładować i kręcił do zapalenia.Z tego powodu zacząłem szukać przyczyny tego stanu,i tak powstał ten film Jeszcze dodam że tym razem "skończył" się akumulator od str.rozrusznika(nap.ok.4V). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jahooo 0 Napisano 16 Marca 2011 tekmie, z tego co widzę, to regulator cos niedomaga. Jeśli napięcie było mierzone za regulatorem, to nie ma prawa sadac poniżej naięcia akumulatora, czyli minimum 12V i wzrastać ponad 13,9V, bo w obu przypadkach regulator powinien odłączyć prądnicę od akumulatorów, tzn. za niskie i za wysokie napięcie. Tak było u mojego ojca w ciągniku, akumulatr wytrzymywł 3-4 lata. Po zdiagnozowaniu, że nie wyrabia regulator (przegrzana cewka prądowa), wymieniłem regulator i treaz napięcie utrzymuje się w granicach 11,9 do 13,9V, a akumulator ma 5 lat i bez problemu pali całą zimę. (12V 120Ah) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tekmie 0 Napisano 16 Marca 2011 Może i niedomaga,ale do zimy nie miałem problemu z akumulatorami.Odnośnie napięć:to na starych akumulatorach napięcia wynosiły na zacisku prądnicy(z boku)przy maksymalnych obrotach 14,04V a na +akumulatora(przy rozruszniku)przy minimalnych 12,58V a przy max.obr.12,89V.Ale po wymianie na nowy akumulator(gdy już stare nie dały rady kręcić) napięcia wynosiły:na zacisku prądnicy(z boku)14,60V(przy max.obr.) a na +akumulatora(przy rozruszniku) przy min.obr.12,52V a przy max.obr.13,76V.Stare akumulatory wytrzymały mi ok.10lat.A teraz założyłem 12V 125Ah,690A prąd rozruchu.Zobaczymy czy wytrzyma podobny czas. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Falcon 0 Napisano 17 Marca 2011 Proszę o radę. Mam problem z podnośnikiem w 60-tce. Przy położeniu krótkiej wajchy w do tyłu - reg. pozycyjna i poruszaniu długą, czarną wajchą podnośnik ani drgnie albo sporadycznie lekko uniesie się do góry nawet gdy ustawię tę wajche na maksa do tyłu, czyli przecież powinien podnieść na full. Natomiast gdy małą wezmę do przodu, na reg. siłową to podniesie mniej więcej do połowy (rzadko do końca), nawet gdy dłuższa jest na max do przodu, a żeby podniósł do końca to muszę tę dłuższą przestawić całkowicie do tyłu, wtedy zawsze podniesie i duży cieżar. Pompa jest ok bo kiper dobrze działa, zreszto wymieniałem na niej oringi. Właśnie podczas tej naprawy przy filtrze ssaka pompy hydr. znalazłem dwa takie niby przetarte końcówki małych bolczyków. Zastanawiam się czy to może nie jest nic ze skrzyni biegów a właśnie może jakiś element z tych półksiężyców czy inne ustrojstwo z mechanizmu sterowania podnośnika i własnie dlatego on tak dziwnie się zachowuje??? Mam zamiar zdjąć plecak by zajrzeć do układu tłok-cylinder bo możliwe, że uszczelniacze się wyrobiły bo po zgaszeniu podnośnik opada i chciałbym to również naprawić, poradźcie coś, może ktoś miał podobny problem?!? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marlonkozaki 0 Napisano 18 Marca 2011 Witamproszę pomóżcie. mam taki problem. Moja 60-tka nie chce palić, a mianowicie. Nie kręci tylko pali mi przewód masowy. Rozrusznik sprawdzony, szczotki w porządku, tulejki zmianione, przebicia nie ma.Na świeżo naładownych zapalił bez probelmu i palił cały dzień. Gdy już postał 4 dni to niechce znowu kręcić. Akumulatory mają 12,4. Podpiołem drugie, miły 12,7 i to samo. Ruski na nich palił. Pomóżcie co robić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach