Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

jak pali to nie masz kontaktu gdzieś po drodze. sprawdź klemy, przewody poczyść miejsca styku i szczotki że nowe nie znaczy dobre, może zawiesz się któraś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie maż poboru prądu jak zostawisz go "samego sobie" gdzieś? albo może ładowania nie ma?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Panowie, jakieś sugestie z tym podnośnikiem w c-360...?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po zgaszeniu podnośnik opada

 

jak opada to albo rozdzielacz (przyczepa wywrócona też opada?) albo uszczelnienia tłoka.

co do usterki weź pod uwagę że można w 360 regulować położenie bieżni po której chodzą dźwignie od podnośnika i wywrotu i w położeniu maks do tyłu podnośnik działa ok ale nie można dać ciśnienia na drugie gniazdo hydrauliczne wtedy.

nie wiem czy łapiesz o co chodzi. druga z możliwości to rolki które pospadały z bieżni od sterowania podnośnikiem albo bardzo zużyte bieżnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy przyczepa opada to faktycznie sprawdzę ale myślę, że prędzej to te uszczelniacze będą winne niż rozdzielacz. A z tymi bieżniami to nie bardzo wiem ocb?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Regulacja zaworów sterujących w C360 odbywa się za pomocą krzywek. Przestawienie dźwigni powoduje ruch połączonej z nią krzywki i poprzez ramię z rolką otwiera się lub zamyka odpowiedni zawór w rozdzielaczu. Po krzywkach przesuwaja się rolki, aby krzywki się nie ścierały. Jeśli ośka rolki pęknie i rolka spadnie z krzywki, to dzieją się cuda. Jak juz zdejmiesz plecak, to sam pojmiesz, o czym piszemy. Do mechanizmu rolkowo-krzywkowego nie mozna dostac części zamiennych. Kiedys pytałem po sklepach. Sprężyny trzeba dobierać, rolki dorabiać. Jedynie sam rozdzielacz z zaworami można kupić nowy lub po regeneracji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez najmniejszego problemu można dostać części do mechanizmu przełączania rozdzielacza. Dzwignie, bolce, rolki, segery, półksiężyce. Tylko ceny są niezłe. Byle jaka dzwigienka do mechanizmu kosztuje ze 4 dychy. Można też kupić sam mechanizm kompletny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie maż poboru prądu jak zostawisz go "samego sobie" gdzieś? albo może ładowania nie ma?

 

No i to właśnie trudno stwierdzić.

Teoretycznie jak je zostawiłem na 4 dni to spadło do 12.3V. Ale sprawdzałem hebel i nie przepuszcza. Także nie wiem gdzie ewentualnie może uciekać. Strat teżnie ma bo na rozruszniku mam to samo co na akumulatroach. Niwiem co robić.

Orientujecie się czy da radę od T25 przeżucić rozrusznik, tan szybkobiezny z przekladnią? Bo bym sprawdził na innym rozruszniku jak to chodzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czemu trudno sprawdzić, wyłanczasz wszystkie odbiorniki tak jak go zostawjasz na postoju potem odpinasz kleme minusową od akumulatora i między kleme a akumulator podpinasz amperomierz i zobaczysz jaki masz pobór...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można i tak. Ja sprawdzałem czy coś mam na rozruszniku jak wyłącze/włącze hebel.

No i wychodzi, że hebel dobrze trzyma. nie przepuszcza. Więc i lewego poboru nie powinno być. Ale sprawdzę dziś po południu z amperomierzem. może i cos płynie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie będziesz kolego miał po prostu spalonego rozrusznika?

Może to zbieg okoliczności, że po 4 dniach nie zapalił i słabszy akumulator nie jest przyczyną. Tymbardziej, że jak piszesz mocniejszy też nie zmienił postaci rzeczy. Jak nagrzewa przewody to bierze duży prąd. Duży prąd może być tylko ze zwarcia , albo z braku możliwości obrotu wirnika (zatarcie, zakleszczenie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie nie wiem już co myśleć.

W którąś sobotę, włożyłem naładowane akumulatory i rozrusznik (sprawdzone szczotki, tulejki, wszystko poprzecierane i posprawdzane) i zapalił. i całą sobotę palił bez zarzutu oprócz jednego razu gdy nie mógł przekręcić. Ale gdy odpuściłem starter i wziąłem jeszcze raz zakręcił. I cały dzień ładnie pykał, równiótko pracował.

 

Dałem sobie na wstrzymanie, zadowolony ze jest ok, po 4 dniach podchodze i zdziwko.

 

Mało się nie udusiłem jak się zaczeła masa palić. Wkładam drugie akumulatroy i to samo.

 

Miejscowy mechanik mówi coś o stojanie. Co prawda sprawdzał w piątek przed tą sobotą i stwierdził że nie ma przebicia a tu niespodzianka.

 

Także chyba zainwestuje w nowy rozrusznik, albo spróbuje jeszcze wskrzesić tego złoma.

 

Powiedzcie, jak kupowac to jaki rozrusznik:

- z przekładnią

- zwykły R11A

- zetorowski

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, zdjąłem ten plecak i znalazłem co było źle w mechaniźmie sterowania, a mianowicie nie było zabezpieczenia na głowicy sprężyny. Na szczęście nie trzeba było rozbierać całego mechanizmu, a tą brakującą rolkę zabezpieczającą znalazłem, tak jak już pisałem, przy okazji regeneracji pompy hydr. Ten drugi bolczyk okazał się zderzakiem gniazda tłoczyska, co amortyzuje chyba uderzenie o obudowę tego gniazda. Mam nadzieję, że to wszystkie usterki mechanizmu i jak złożę wszystko z powrotem będzie dobrze działać... Chcę jeszcze przy tej okazji wymienić uszczelniacze na tłoku i mam 3 pytania:

1. Jak wyjąć tłok z cylindra?

2. Czy warto dotaczać dodatkowy rowek na uszczelniacz, czy dać tylko nowe (słyszałem, że niebieskie są najlepsze, prawda to?)?

3. Jak bez uszkodzenia nowych uszczelniaczy włożyć tłok do cylindra?

Proszę o pomoc, chciałbym to jutro złożyć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
....

1. Jak wyjąć tłok z cylindra?

2. Czy warto dotaczać dodatkowy rowek na uszczelniacz, czy dać tylko nowe (słyszałem, że niebieskie są najlepsze, prawda to?)?

3. Jak bez uszkodzenia nowych uszczelniaczy włożyć tłok do cylindra?

...

Witam.

1.Jak odkręcisz cylinder i przechylisz pionowo to powinien się wysunąć(ewentualnie uderzyć pionowo o deskę)

2.Ja mam oryginalnie założone bez przeróbek,a jakiego kolory uszczelki najlepsze to nie wiem.

3.Cylinder,tłok posmarować olejem.Ja jak zakładałem to:częściowo włożyłem tłok do cylindra i gdy już pierścienie opierały o krawędż cylindra to opasałem paskiem blachy i ścisnąłem dużymi kombinerkami.Z zachowaniem ostrożności idzie to zrobić beż specjalistycznych narzędzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. mam taki problem z podnośnikiem przy mojej 60 że gdy jest duży cięzar na podnośniku to podnosi tylko trochę a potem się zacina i nie da się już ani podnieść ani opuścić. Na podnośniku jest założony taki dźwig do drewna i jest z tym problem bo podniesie drewno a potem ani opuścić ani podnieść. jak zdejmę ciężar czyli odepnę drewno to wtedy podnośnik się opuści. Czego to może być wina?? rozdzielacza?? Pompa jest nowa tłok z pierścieniami Też.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie takiego typu:A mianowicie kupiłem ursusika c-360 i zamontowałem do niego tura 3 sekcyjnego.Mam hodowlę drobiu i wyrzucałem obornik z kurnika i troszkę po rozgrzaniu oleju miał ciężko,podejrzewam że pompa już wysiada i teraz pyt.jaką polecacie żeby szybko unosił i miał odpowiednią siłę;)Widziałem na allegro takie o wydajności 35 litrów na min.niemiecką za 229 zł i włoską RINO za ok.200zł jest też Zetorowska o wyd.33,5l za 260 zł którą polecacie a może macie namiary na inne bardzo dobre.Nie chcę się bawić w przeróbki pod WOM.Z góry dziękuję za propozycje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie podpiąć w C360 dodatkowy siłownik wspomagający do podnośnika, tak jak w Zetorze ? Mam zamiar zrobić mały agregat siewny 2,1m i będę potrzebował ciut mocniejszego podnośnika niż standardowy. Porównałem sobie jakość zasiewów standardowym siewnikiem i agregatem - po agregacie oziminy lepiej przetrwały mrozy w mojej okolicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...