Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

wzdowian, jeżeli masz na myśli filtr który znajduje się na deklu wraz z pompą to jest to filtr odpowiadający za podnośnik natomiast jeżeli chodzi o szybkozłącza to filtr odpowiadający właśnie za nie znajduje sie pod ziedzeniem.

Regulacja wydajności pompy znajduje się z tyłu ciągnika (to jest taka śruba, jak nie będziesz wiedział o którą chodzi to napisz wówczas zrobie zdjęcie i Ci dokładnie pokaże) i kręcąc tą śrubą (już nie pamiętam w którą strone) przyśpiesza się podnoszenie i reakcje podnośnika ale czy to również działa na szybkozłącza to tego Ci nie powiem bo naprawde niewiem, musisz sprawdzić.

A patrzyłeś może na innym ciągniku tą prase, może ona musi tak podnosić albo coś w prasie jest nie tak.

Jeszcze ewentualnie przyczyną może być rozdzielacz, które wiem z doświadczenia że trafiają się różne.

U mnie np maszyna opada dosyć wolno (oczywiście nie bardzo wolno ale też nie za szybko) a u szwagra w C 355 ta sama maszyna leci odrazu w dół, czyli poprostu mój rozdzielacz jest bardziej elastyczny, ale jeżeli to wina rozdzielacza to niema sensu nic z nim robić, ponieważ musiał byś go wymienić, wydasz z 800zł a gwarancji że nie będzie taki sam niemasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam czytałem tutaj o pompach hydraulicznych do 60 i czy można podstawic jakąś inną w miejsce tej oryginalnej chodzi mi o zwiększenie wydajności bo ta jakoś słabo daje mam prase rolująca sipma Z 279/1 i strasznie pomału otwiera dodam tylko ze pompa jest nowa a sitka przeczyszczone olej nowy hipol a tak przy okazji jakie tryby podchodza od zetora do 60 chodzi mi o wałek atakujacy i koło talerzowe chodzi mi o markę zetora

pasuje atak i koło talerzowe od zetora pojedz z tym co wyjmiesz z 360 do sklepu z częściami i spokojnie coś dobierzesz ja mam tak i jest inne życie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem w swoich szpargałach instrukcję do c360 3p. Zeskanuję i jutro podam link gdzie będzie do ściągnięcia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

znalazlem!!!

podajcie jakąs strone gdzie mozna zamieszczec pliki bo na meila dlugo będzie trwalo bo zajmuje 40 mb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do xsc924:

Wrzuć ją tu http://www.rapidshare.de/ a później podaj link skąd ją będzie można ściągnąć (link wyświetli Ci się jak wrzucisz całość na serwer)

Pozdrawiam

 

/edit1

To jak będzie z tą instrukcją, ponieważ przydała by mi się ona. :(

 

/edit2

Właśnie minął mi termin wymiany oleju w moim 360 3p i będzie trzeba to zrobić w najbliższym tygodniu.

Chciałem się więc was poradzić jaki olej lać najlepiej.

Mówie z góry że nie zależy mi na cenie.

Może być nawet i droższy.

Dodam że olej musi mi służyć przez 300mth, ponieważ zgodnie z warunkami gwarancji silnika kolejnej wymiany oleju należy dokonać po zrobieniu 300mth.

Dotej pory jeździłem na jednosezonowym superolu ale może jest jakiś lepszy olej??

Czekam na wasze propozycje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam do swojego 3P lałem ORLEN OIL DIESEL SHPDO .Według mnie bardzo dobry olej.Fakt dosyć drogi ,ale wkońcu najwyższej klasy.Nie ma co żałowac pieniędzy na tanie syfy. Instrukcja i mi by sie przydała.TEZ mam C 360 3P i inne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chciałem się więc was poradzić jaki olej lać najlepiej.

Tylko i wyłącznie taki, jaki był lub gorszy. Oleje lepszej jakości posiadają lepsze parametry myjące, wypłukają cały,,syf" z silnika, którego filtr nie wyłapie i pojdzie on w obieg. Z dnia na dzień możesz stracić ciśnienie. Jeśli nie znasz oleju, który był zalany proponuje TURDUS, jest to dość dobry olej. W nowych i po kapitalce zalewaj, co chcesz, w przechadzałych zawsze taki sam lub gorszy.

Włodek nie posiadam gg i na stare lata już nie będę zakładał.

Tak jak pisałem jak rozwiąże problem dam znać. I moja rada po przejrzeniu Twoich postów. Nie staraj się za bardzo poprawiać konstruktorów. Lepiej wyjdziesz na tym (sam sprawdziłem) i nie stosuj żadnych ,,poprawiaczy i ulepszaczy" do silnika(też sprawdziłem).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok janek44, w kwestii zegara czekam na odpowiedź jak rozwiązałeś ten problem natomiast mam jeszcze jedno pytanie do posiadaczy 3p.

Otóż jak macie rozwiązany (o ile wogóle macie) problem odpalania ciągnika zimą??

Przy większym mrozie bez tzw kopcia nie jestem w stanie go odpalić.

To znaczy jestem ale niema sensu tyle kręcić bo szkoda baterii.

Myślałem nad zastosowaniem świecy żarowej.

Mam cały zestaw, tzn nowiótką świece żarową, włącznik do świecy żarowej i przewód zasilający, cały zestaw pochodzi z MF a 255 tylko w 3p w kolektorze ssącym niema miejsca na wkręcenie tej świecy.

Może ktoś ma w inny sposób rozwiązany ten problem a nie ukrywam że zależy mi na tym ponieważ ciągnik zimą potrzebny mi jest niemal codziennie, choćby po to aby przywieźć bele sianokiszonki ze stodoły (dla 10 krów), lub słome dla cielaków, choćby po to aby odśnieżyć plac.

Największy problem miałem tą zimą kiedy mrozy przekroczyły 30 stopni, musiałem wyjechać samochodem a tu wszystko zasypane, więc ide do ciągnika a on nawet zakręcić niechce.

Zaglądam do zbiornika z paliwem, wszystka parafina na wierzchu zamarzła, ciągnik nie kręci więc olej pewnie też nieźle zgęstniał i nie pozostało mi nic innego jak tylko wziąć metalowe wiadro, i rozpalić pod nim ognisko.

Rozpaliłem, odczekałem tak z godzinke aż się rozgrzeje, później dałem kopcia i odpalił bez większego trudu ale przy mniejszych mrozach wolał bym uniknąć takiej metody jak kopeć dlatego szukam innego rozwiązanie, choćby ta świeca żarowa.

Czekam na wasze prozpozycje jak można to rozwiązać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kupilem grzalke elektryczna do 3p. Montuje sie ja w bloku w ukladzie chlodzenia (w miejscu blaszanego korka po prawej stronie bloku). Jest zasilana z sieci 220v. Jeszcze jej nie zalozylem, ale podlaczona do sieci niezle grzeje Zobaczymy za pol roku co jest warta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ile za nią dałeś??

Czy jest to specjalna grzałka do 3p czy może służy zupełnie do czego innego??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest to specjalna grzałka do 3p, kupilem ja w sklepie firmowym ursusa. Kosztowala cos kolo 80zl.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te siniki począwszy od C4011 były modernizowane poprzez zwiększanie w każdym kolejnym dawki paliwa.

C4011 jako podstawowy silnik miał 42KM, po jego modernizacji powstał 45 konny silnik a model ten ten uzyskał nazwę C355 który po kolejnym ulepszeniu stał się C 360 z 52 konnym silnikiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
i powiedz jeszcze w którym miejscu ją się dokładnie montuje

 

Po prawej stronie silnika nad rozrusznikiem jest zaslepka fi 32mm. Wlasnie zamiast niej nalezy zamontowac grzalke.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam swiece zarową. kolektorze jest miejsce tyko trzeba wywiertac dziure i nagwintowac ale ja sie nie meczylem ze tym tylko pojechalem do sklepu i kupilem caly kolektor chyba za 10zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do xsc924:

Chciałem się zapytać czy masz tą instrukcje czy jednak nie, bo jeżeli masz to bardzo bym porosił a jeżeli niechcesz lub nie możesz jej udostępnić to nic się przecież nie stanie.

Jest dokładnie tak jak mówisz.

W kolektorze jest takie wgłębienie okrągłe i po przypasowaniu tam świecy po wywierceniu otworu i nagwintowaniu go pasowała by ona tam idealnie.

A kolektor od czego kupowałeś??

Można kupić kolektor do 3p z wywierconym otworem??

A jak roziązałeś zasilanie świecy??

Mógłbyś rozrysować to w jakiś prosty sposób w paincie za pomocą zwykłych kwadratów i linii jak to połączyłeś ze sobą, tylko popodpisuj który kwadrat to świeca, a który np pompka zasilająca, mam nadzieje, że wiesz o co chodzi.

Będe Ci bardzo wdzięczny.

Jak tylko to mi powiesz odrazu zabieram się do montażu świecy ponieważ wszystkie niezbędne części posiadam.

Pozdrawiam i z góry dziękuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a daloby sie taka czterdziestke np.samemu podkrecic na wiecej mocy w warunkach domowych???jezeli zwiekszali dawke paliwa to w jaKI SPOSOB??? I MAM JESZCZE PYTANIE czy te silniki c4011,c355 i c360 maja taka sama pojemnosc silnika???z gory dziekuje za odp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do pojemności to nie ma pojęcia czy mają taką samą a jeżeli chodzi o zwiększenie dawki paliwa to jak chcesz to możesz się bawić tylko jak popier.... coś z pompą wtryskową to pretensje miej sam do siebie.

A dziś fachowca który ustawi naprawde bardzo dobrze pompę wtryskową znaleźć jest bardzo ciężko a jak już się znajdzie to napewno nie będzie on tani bo o idealnym ustawieniu pompy możemy zapomnieć.

Jeżeli uważasz że jestaś aż takim super mechanikiem to zabieraj się do dzieła ale pretensje miej sam do siebie.

Wkońcu to ty będziesz ponosił konsekwencje sowich czynów nie ja.

Ja wiem jedno, napewno nie poprawiał bym tego co juz jest a ty zrobisz jak zechcesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na górze regulatora obrotów jest śruba (wkręt ma w sobie otworek na przewleczenie druta od plomby ) na śrubokręt , zakontrowana nakrętką " 6 " odkręć ją o pół obrotu w lewo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie ja sie za to nie bede zabieral.mam fachowca ktory ustawia pompy,ale nie wiem.zobaczymy jak to bedzie.dzis mnie zamurowalo jak na allegro widzialem c4011z 68roku z blachami od 60 za......12.000tys!!!!!to paranoja.czy ktos to kupi???czemu te ciagniki sa takie drogie.a co do tej pompy to sie nie zabieram bo raz jak sasiad po pijaku podkrecil to mu silnik zdetonowal.dostal takich obrotow ze szok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...