Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

A bo to raz

 

kiedyś jak podkręciłem to jak ruszałem z przyczepami to na 3 przód mi 360 zrywała ale chlała jak smok także nie trzeba przesadzać

 

ostatnio jak gość mi ustawił pompe to musiałem skrecić bo dużo mi palił

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pytasz jak się u nas cenią C360??

Lepiej nie pytaj bo gdybyś wiedział to wolał byś dołożyć i kupić nowy ciągnik niż ten złom.

Otóż C360 w dobrym stanie (podkreślam dobrym i nie patrzcie na to że ktoś pisze że jest w stanie idealnym bo w idealnym stanie to on był jak z fabryki wyjechał a ciągnik 30 letni nie może być idealny) utrzymują się w granicach 15 - 17tys natomiast C 360 3p są droższe (niemam pjęcia czemu, może mi ktoś wyjaśni ten ewenement) i kosztują w granicach 20tys zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moj znajomy kupil ostatnio c360 po wypadku/przewrocial sie ze skarpy z kultywatorem na dodatek bez kabiny,/za 8.000 a cenili 10.000.bez zadnego osprzetu bez kabiny jeszcze miala tylne felgi w taka gwiazde.a wlasnie czy ktos wie czemu robili z tylu rozne felgi?czy to ma jakis wplyw na ciagnik?bo w 4011 sa takie pelne,w c-360 sa takie w gwiazde lub te nowsze maja jeszcze inne.niewiem czemu a interesuje mnie to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Felgi są wszędzie takie same tylko obciążniki mają różne ,a te w gwiazde to nie mają wcale obciążników

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zgadzam się z Tobą Gelw

 

/edit

Chciałem się was zapytać co się dzieje że gdy ruszam na jakimś biegu to słysze w skrzyni takie dosyć ostre stuknięcie i wajche do przełączania biegów żółw zając podbija mi do góry.

Czasem dzieje się tak samo podczas jazdy że słysze takie stuknięcie a wajcha podskakuje do góry.

Czy ktoś miał może tak samo??

Czego to jest przyczyna??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo masz zęby zrąbane na wodziku, albo coś poprzestawiane w wodziku, albo jeszcze łożysko może być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a daloby sie obciazniki od c4011 zalozyc do 360 lub z 360 do 40???ktos probowal????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a widzisz jakiś problem bo ja nie.

Chcesz to sobie przekładaj, ale ja napewno nie zrezygnował bym nigdy z tych okrągłych obciążników choćby dlatego że jak zdejmuje koło to odkręcam śruby i koło schodzi a w tych pełnych obciążnikach to trzeba na początku zwalić obicążniki a później koło a ja nie lubie się z tym piep.....

 

/edit

czy wie ktoś jakie mogą być przyczyny wydmuchania uszczelki spod głowicy??

Można sprawdzić czy uszczelka jest wydmuchana bez rozbierania ciągnika??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przyczyn to może być wiele a ztwierdzić czy jest wydmuchana spadek mocy grzanie sie silnika duże cisnienie w chłodnicy olej w wodze woda w oleju szlamik na miejscu łączenia głowicy z korpusem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy wie ktoś jakie mogą być przyczyny wydmuchania uszczelki spod głowicy??

Krzywa głowica lub niewłaściwie dokręcona

Krzywy blok

Niewłaściwa wysokość osadzenia cylindrów

Uszczelka do du…y.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po ile u was chodzą zegary do mierzenia ciśnienia oleju np do C 385??

Bo ja wczoraj chciałem kupić, zachodze do sklepu a babka krzykneła mi 127zł.

Chyba ochu.....!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po 35 zł ale nie od c 85. ten o którym pisze jest chyba od mtz albo t25 ale pasuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wlodku widze ze znasz sie troche na rzeczy.powiedz mi czy w 4011 jest tak samo przeprowadzony WOM jak w C360???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do MLODY20:

Jeżeli chodzi o WOM w C 4011 to wydaje mi sie że jest identycznie jak w C 360 aczkolwiek niechce Cie wprowadzać w błąd ponieważ nie jestem na 100% pewien.

Napewno C 4011 ma inną, szybszą skrzynie i to nie ulega wątpliwości, ale ta szybsza skrzynia to tylko kwestia przełożeń trybów więc cała reszta łącznie z WOM em powinna być taka sama jak w C 360.

A jeżeli chodzi o kwestie że C 4011 i C 3xx i to parchy to zgadzam się z tym w 100%.

C 360 na takie spalanie jakie posiada to powinna mieć conajmniej 65KM a nie tylko 52.

Jest to z całą pewnością złom, wszystko bardzo prymitywne jak z epoki kamienia łupanego.

Jedeny plus jaki dostrzegam w tych ciągnikach to chyba tylko to że można przy pomocy instrukcji ją samemu naprawić a reszta to jeden wielki ZŁOM!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ Włodek.

Trochę długo zeszło, ale zrobiłem manualny zegar ciśnienia oleju w swoim ciągniku.

http://patrz.pl?35768

Tak to wygląda, przepraszam za jakość, są to zdjęcia z komórki.

http://patrz.pl?35769

Tu widać połączenia przewodów z zegarem, mosiężny powietrze, czarny plastyk olej.

http://patrz.pl?35770

To jest trójnik, oryginał od Poldka + redukcje. Czujnik jest samochodowy przegwintowany na 10x1.25. Jeśli chodzi o redukcje to jest to kawałek pręta nagwintowany z jednej stronna odcinku 10mm 10x1i na ok. 13mm 10x1.25. Przewód jest powietrzny od Stara, końcówka mocująca od ukł. ham. Poldka, ucięta i rozwiercona wiertłem6.7., w nią wbity jest odcinek(9mm) końca przew. ham.. Całość skręcona i jak widać mój U3512 ma niezłe ciśnienie na wolnych obrotach.

http://patrz.pl?35771

Przewód i końcówka do wkręcenia w trójnik. Jeśli z tego coś skapowałeś to ok., jeśli nie pytaj. A swoją drogą 4011 skrzynie ma taka samą tylko zwolnice szybsze. Pozdrawiam. Janek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patrz i tu mnie zaskoczyłeś, ponieważ mam identyczny zegar i do tej pory nie miałem pojęcia do czego on jest a teraz już wiem.

Czyli mogę ten zegar który pokazuje ciśnienie powietrza wykręcić i zastąpić go tym dwu funkcyjnym zegarem??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli mogę ten zegar który pokazuje ciśnienie powietrza wykręcić i zastąpić go tym dwu funkcyjnym zegarem??

Możesz , pasuje jak ulał,i stary gwint od powietrza da sie wkrecic bez problemu.

 

/edit

c-360 to sa parchy nie ciagniki nadaje sie do do muzeum a nie w pole

Jeśli posiadasz takowy to proponuje Ci oddać go do muzeum lub na złom, a samemu w pole z motyką i sierpem. Wtedy dopiero zobaczysz, jaką będziesz miał wydajność i ile przy tym spalisz na 1ha.

Więc radzę Ci nie pisz bzdur, bo u starszych użytkowników forum wywołujesz większy śmiech niż wczorajszy mecz naszej reprezentacji.

C-360 może wiele tylko traktorzysta MUSI znać się na robocie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamontowałem identyczny zegar w swoim 5211(tzn. od Stara).Przy bloku trójnik układu hamulcowego od Syrenki(z gwintem identycznym jak czujnik ciśnienia oleju ciągnikowy) .Z jednej strony czujnik wkręcony , a z drugiej końcówka przewodu hamulcowego z kawałkiem rurki ,a do niej przewód elastyczny biegnący do zegara.Przy zegarze końcówki przewodu wtryskowego np.od 60-tki.Drugie wyjście zegara połączyłem z butlą sprężarki .Dodam ,że zegar nabyłem za 3 zł na szrocie ,otwór w konsoli identyczny.Planuje jeszcze podłączyć diodę do czujnika ciśnienia oleju i wstawić ja do zegara,bo wskazówka mało czytelna a sygnalizacja światłem szybciej rzuca się w oczy,ale jak na razie wystarczy oryginalna kontrolka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do Janek44 >>>

Zdecydowanie sie z Tobą zgadzam Janko!

Liczy sie szofer i to jak dba ten szofer o ciągnik, a nie tylko typ ciągnika!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy jeżeli ciągnik bierze olej to ciśnienie oleju jest niższe czy nie??

Jakie ciśnienie powinno być w 3P przy dobrym silniku a jakie może być gdy silnik bierze olej??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy jeżeli ciągnik bierze olej to ciśnienie oleju jest niższe czy nie??

Na to niema jednoznacznej odpowiedzi, wszystko zależy od stanu silnika. W 3p prawdopodobną przyczyna nadmiernego zużycia oleju jest sprężarka, sprawdź ją po prostu odłączając(niech pracuje na pusto).Książkowe zużycie oleju0,8% zużycia paliwa.

Jakie ciśnienie powinno być w 3P przy dobrym silniku a jakie może być, gdy silnik bierze olej??

Książkowo przy prędkości 1500obr/min silnika i temp. oleju 65' C-> 0,310MPa,

na biegu jałowym -> 0,138MPa. Tyle książka, jakie jest u mnie widziałeś,

natomiast, jakie min? Diabli wiedza, to wszystko jest zależne od właściciela, jeden oddaje na kapitalke przy 0,1MPa, a inny eksploatuje aż padnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przykro mi ale nie posiiadam. A instrukcja do C360 nie wystarczy?To taki sam (prawie) ciągnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...