Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

nie ja tegi nie mam ale mogłem mieć jednak nie chciałem ponieważ i tak bym z tego nie korzystał.

Jeżeli już to sobie założe nagrzewnice.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ma ktoś z was pomysł gdzie w 60 zamontować pompę do wspomagania kierownicy.a może ktoś to zrobił u siebie, praca z turem tym ciągnikiem to męczarnia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

daruj sobie, chyba że masz dużo kasy.

Pokupować pompe, orbitrol, przewody, siownik to cie kupe kasy wyniesie.

Dowiadywałem się ile kosztowal by komplet do wspomagania od ostrówka i powiedzieli mi koło 2tys więc dałem spokój.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ma ktoś z was pomysł gdzie w 60 zamontować pompę do wspomagania kierownicy.a może ktoś to zrobił u siebie, praca z turem tym ciągnikiem to męczarnia

Ja mam w C330 na jednym pasku z prądnicą

normal_pompa_mocowanie.jpg

normal_pompa_si%C5%82ownik_mocowanie.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do ansu:

Ile cie to kosztowało??

Musiałeś coś w kolumnie przerabiać czy tylko zamiast drążka dałeś siłownik, od siłownika przewody do pompy i to wszystko??

Dobrze mówie czy jakoś inaczej to podłączałeś??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mysle do swojego 3p wspome ale kasa z moich obliczen

orbitrol ok 400zł

siłownik ok 150zł uzywany

pompa ok 150zł używana

przewody złączki ok 200zł

= 900zł

widzałem gdzies na necie do sprzedania ciapaj ma wspome ale spreżarak jest ,ma poprostu 2 koła pasowe na pradnicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niewiem czy dobrze mówie ale znajomy powiedział mi że w 3p przy wlewie oleju jest z lewej strony takie płaskie i tam jest jakiś dekielek przykręcony i że to właśnie tam montuje się pompe do wspomagania, czy to prawda??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja chcę do zwykłej 60.myslałem żeby sprężarke wywalić i tak nie używam i tam montować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

radze Ci żebyś podpatrzył jak to jest rozwiązane w C 362.

To też 60 tylke że wersja eksportowa i ma wspomaganie.

A jeżeli nie masz gdzie podpatrzeć to idź do jakiegoś sklepu gdzie mają instrukcje lub katalog części do c 362 i tam zobacz jak to jest zrobione.

Ja np na wywalenie sprężarki nigdy bym się nie zdecydował ponieważ bardzo często jej używam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że w C360 pompę do wspomagania można zamocować naprzeciw wału i napędzać bezpośrednio za pomocą sprzęgła kłowego lub jakiejś tulejki (pompa powinna mieć lewy kierunek pracy np. od T25)

W Ostrówku (koparce) jest inna pokrywa rozrządu i tam jest przykręcona pompa podobnie jak w Zetorze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też o tym myślałem troche mało miejsca tam.w 62 jest tam pompa od hydrauliki tylko nie wiem jak jest z chłodnicą odsunięta czy co?ma ktoś 62 niech napisze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy jest sens wymieniać silnik 3p na zwykły 4 cylindrowy od 60??

Ponieważ mam możliwość wymiany na silnik po kapitalnym remoncie, na gwarancji rok czasu lub 500mth i za dopłatą jedynie 500zł tylko czy warto??

Czy więcej takim silnikiem zrobie czy raczej nie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co 4 garki to nie 3

 

A tak powaznie jest chyba 5 KM mocniejszy, ciezej go zbic z obrotow, ale i wiecej pali.

 

W silosokombajnie do kukurydzy ladniej chodzi zwykly 4 garki, nawet jak przydusi to pusci wielkiego czarnego dyma i niewiele zejdzie z obrotow, dla porownania sasiad robi tez w kukurydzy tylko perkinsem to przy naglym obciazeniu obroty spadaja wiecej niz o polowe.

 

Wszystko zalezy co nim robisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos moze ma tura przy 360? jak to sie spisuje, czy warto kupic? Mam 30 ha i potrzebuje go głównie do przewozenia balotów słomy, moze troszke do załadunku obornika z płyty gnojowej itp. nie bedzie mocno wyk.

Mam jeszcze jedno pyt. Ten ciągnik jest u mnie wykorzystywany rowniez do prac polowych takich jak siew, nawozenie, opryski, czy Tur nie bedzie w tym przeszkadzal? Podobno są jakies ładowacza z nowej serii montowane z boku ciagnika ( bez tej ramy pod spodem) i nie zmniejszają przeswitu ciagnika...Jesli ktos by wiedzial cos na ten temat to prosze o inforamcje artur_men@wp.pl[/url]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w zeszłym roku założyłem tura na starych mocowaniach nowe są troche droższe.największy minus to kierownica, którą nie idzie ukręcić jak konkretnie nabierzesz.mam krokodyla jak wbijesz i zamkniesz to wycofać nie idzie.takie to uroki tura na 60.bele słomy dobrze się zwozi.stare mocowania zmniejszają prześwit konkretnie, najgorzej w ziemniakach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy jest sens wymieniać silnik 3p na zwykły 4 cylindrowy od 60??

Zdecydowanie nie. Jak juz zdążyłem się zauważyć masz niewielkie gospodarstwo. 3p w zupełności Ci wystarczy, a spali znacznie mniej i zrobisz nim niewiele więcej.

Jeśli ktoś by wiedział cos na ten temat l[/url]

Czy taka informacja Cię zadowoli?

http://www.polmot.com.pl/index2.htm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moj sasiad wymienial w tym roku z 3p na 4cylindry ale zaraz zmienil znowu na 3p bo 4jest mocniejsza ale za to duzo wiecej pali,a on tym ciagnikiem tylko sieje,a reszte robi osiemdziesiatka.wedlug mnie to nie oplaca Ci sie zmieniac ale ja wole 4cyl bo mnie nie stac na 3p.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba raczej kół osi tylnej albo rozstaw osi. Sprecyzuj, o co Ci chodzi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie z innej beczki: poszła woda w olej przez zaślepkę głowicy - od momentu zauważenia spadku ciśnienia i "koślawej pracy" nie było jeżdżone ani dużo, ani ciężko (podczas koszenia konną kosiarką listwową, zjazd z pola ok. 500 m). Po zrobieniu usterki (zdjęte wszystkie głowice, zmienione zaślepki, oczywiście uszczelki i olej też) problem małego ciśnienia pozostał - na zimnym silniku kontrolka gaśnie przy 900 obr/min, na ciepłym przy 1100-1200. Dokładnie jakie to ciśnienie jeszcze nie wiem, manometr będę miał dopiero w niedzielę. Jesli to nie czujnik - to co ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mialem cos podobnego tylko ze nie mialem problemy z wodą tylko niskie cisnienie i przyczyna byly przytarte panewki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...