Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Ja kilka lat temu wymieniałem u siebie ponieważ pękła.Jeden problem to brak dostępu(koło talerzowe mechanizmu różnicowego),a drugi to że nie było jej na części zamienne i dopasowywałem z jakiejś innej rurki.Należy zdemontować górę(plecak) oraz dół (podstawa pompy).wymontować takie krótkie łączniki.Następnie postarać się ją obruszać(żabka) i zagnieść(zamiąć)(np.śrubokręt) do środka końcówki aby można było ją przesunąć w obudowie.Nową dopasować długość i kształt a po włożeniu w otwory końcówki rozklepać do kształtu gniazd.Ja miałem dotoczony bolec o odpowiednim kształcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.Ja kilka lat temu wymieniałem u siebie ponieważ pękła.Jeden problem to brak dostępu(koło talerzowe mechanizmu różnicowego),a drugi to że nie było jej na części zamienne i dopasowywałem z jakiejś innej rurki.Należy zdemontować górę(plecak) oraz dół (podstawa pompy).wymontować takie krótkie łączniki.Następnie postarać się ją obruszać(żabka) i zagnieść(zamiąć)(np.śrubokręt) do środka końcówki aby można było ją przesunąć w obudowie.Nową dopasować długość i kształt a po włożeniu w otwory końcówki rozklepać do kształtu gniazd.Ja miałem dotoczony bolec o odpowiednim kształcie.

Dzięki tekmie za pomoc, zamiast żabki zastosowałem wiertarkę i wiertło 13 przewierciłem rurkę od stron kołnierzy. Rurkę wybiłem trzpieniem 12,5. Problem z zakupem nowej rurki został rozwiązany dzięki google: 55112534 (numer katalogowy z zetora 7211)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sprawy.Ja wymieniałem to jeszcze w latach 90 ubiegłego wieku.To o dobrodziejstwie internetu nikt jeszcze oficjalnie nie słyszał.Pojechałem do Agromy to nie mieli ani nie słyszeli o takiej części.Bo nawet ta rurka nie występowała w katalogu,więc trzeba było poradzić sobie inaczej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam dziś kupiłem 2 głowice Chełmno a co sądzicie o takich wynalazkach od prywaciarzy za 180-200 zł.Na Allegro jest kilka takich???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Zamierzam założyć wspomaganie do mojej 40stki,Jakie jest lepsze rozwiązanie z pompą montowaną od rozrządu pompy wtryskowej czy z wału korbowego,a może pompa np od Fiata ducato na pasku ,zdałaby egzamin?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ppanowie jest pytanie remont skrzyni biegów c360 wymieniony wałek 2 stopnia z z zębatką i koło stałego zazębienia te co napędza ten wałek od wom teraz po załączeniu womu strasznie wyje czy to kwestja dotarcia trybów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a w dwóch głowicach od prywaciaży doszło do rozszczelnienia i woda poszła wydechem dwie chodzą jusz rok ale wymieniłem tamte na chełmskie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie.Mam tura przy swojej 40-ce i rozregulowane sprzęło.jak je ustawić żeby można było operować turem bez wybijania biegu i podobno można to zrobić przez okienko;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuje pomocy,

Posiadam ciągnik C-360, problem jest z podnośnikiem podnosi ale nie chce opuszczać, wyczyściłem rozdzielacz wymieniłem cylinder z tłoczyskiem na nowy, bo stary był już strasznie porysowany i się klinował, i nadal jest to samo. Sąsiad podpowiada żeby sprawdzić czy rolki od mechaniznu czasem nie spadają z pół księżycy ale wszystko jest ok. Czy padł rozdzielacz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jakie masz cisnienie w instalacji ? Nie podkręcałeś zaworu bezpieczeństwa ? Bo to co piszesz, to zazwyczaj objawy zbyt wysokiego ciśnienia w układzie - rozdzielacz się zawiesza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

W mojej 60 ubywa wody z układu chłodzenia. Codziennie muszę dolać do chłodnicy ze 3 litry. Kraniki, przewody, pompa wody, korek, kolektor - wszystko szczelne. Górą nie wywala, bo mam zbiornik wyrównawczy i w nim nie przybywa wody. W oleju też nie ma śladu wody. Remont silnika robiony około 300 motogodzin temu (nowe tłoki, tuleje, wał, głowice, kolektor, wtryski) i po remoncie nie było tego problemu ze znikającą wodą. Znajomy stwierdził, że jeden z cylindrów mógł opaść. Jeśli przyjąć taką przyczynę to by wyjaśniało ubywanie wody i fakt, że wewnątrz tłumnika zbiera się wilgoć.

Czy takie opadnięcie tulei jest możliwe?

W jaki sposób mogło do tego dojść?

A może jest jakaś inna przyczyna znikającej wody, a ten wilgotny tłumnik, to tylko przypadek?

Proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Po Twoim opisie uważam że jest pęknięta głowica gdzieś w "okolicach"kanału wydechowego.Odkręć kolektor wydechowy i powinno być widać z której głowicy jest przeciek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje tekmie za odpowiedź. Sprawdzę to w wolnej chwili i napisze, czy coś odkryłem. Dodam jeszcze, że ostatnio poluzowują się śruby mocujące kolektor wydechowy i muszę je dokręcać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobne objawy może również powodować pęknięcie tulei.W razie zdjęcia głowicy zwróć uwagę również na to

yourphotos?pid=5895294601887507810&oid=113275700209538508819

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

w mojej 60-tce nie ubywa plynu pompa wodna chodzi prawidlowo, remont robiony niedawno (pekniecie tulei) a ciagnik sie grzeje

nie wiem dlaczego, ma ktos jakis pomysl?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Pierwsze co bym sprawdził to czy jest czysta chłodnica.Dość skutecznie zanieczyszcza chłodnicę praca przy sianie.Może wyglądać tak j99kyy0ltjfx_t.jpg Innym powodem może być:zanieczyszczony filtr powietrza,termostat,niewłaściwy kąt momentu wtrysku paliwa jak również zanieczyszczona chłodnica w środku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy wie ktoś z jakiego powodu mógł pęknąć blok między wszystkimi tulejami?

Na szczęście woda nie idzie do oleju ale wydostaje się tymi szczelinami między głowicami bo uszczelki tam niedociskaja i co godzinę trzeba dolać z litr wody.

I zastanawiam się od czego on tam pękł czy po prostu ze starości i zmęczenia materiału bo to jest silnik s4001 z 69roku jak i cały ciągnik czy może kiedyś byl zamrożony? Bo innych pęknięć niema a ten ciągnik jest po dziadku i odkąd pamiętam to zawsze te pęknięcia tam były. Pozatym silnik ładnie chodzi pali od strzała tylko denerwuje mnie to częste dolewanie wody jak go pożyczam od brata

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam krótkie pytanie: na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie 60 siąki (też takiej zrobionej z 40 stki) ? Wiem że nie da się wszystkiego przewidzieć ale jakieś proste testy na silnik, skrzynię, sprzęgło, wał WOM, podnośnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napewno trzeba sprawdzić czy kadłuby niespawane bo to bardzo osłabia wytrzymałość całej konstrukcji.

Trzeba podczepić jakąś ciężką maszynę i zobaczyć czy przy niedużych obrotach sprawnie i płynnie podnosi? Potem trzeba tę maszynę zostawić podniesioną i zobaczyć jak szybko opadnie?

Sprawdzić lewą dziwgnią czy wałek wom się załancza bez oporów lub zgrzytów bo może to świadczyć o jakimś zużyciu w w skrzyni lub po prostu sprzęgło należy podciągnąć?

To samo z biegami. Trzeba się przejechać i posłuchać czy niedochądzą podejrzane dźwięki z okolic skrzyni i tylnego mostu oprócz hałasu zwolnic bo to standard

Trzeba sprawdzić luzy na sworzniu przedniej osi i na zwrotnicach.

Jeśli właściciel twierdzi że silnik po remoncie najlepiej byłoby sprawdzić ciśnienie oleju zegarem na rozgrzanym silniku a on prawde ci powie no i rozgrzać silnik podczepic jakieś urządzenie i obciążyć go w polu tak na 80% mocy i niepowinien zbytnio dymka puszczać. Można podczepić przyczepe z wywrotem i sprawdzić czy kipruje a jeśli nie to coś z rozdzielaczem nie tak.

No i można sprawdzić jeszcze hamulce i luzy w układzie kierowniczym?

no i czy reduktor działa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można sprawdzić jeszcze czy w chłodnicy jest czysta woda czy z olejem bo jak z olejem to coś nie tak z silnikiem i tak samo olej w silniki czy niema szarej barwy bo idzie woda do oleju.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.mam problem z moją 40.Mianowicie chodzi o to że kupiłem ją 2 lata temu i założyłem nowego tura 3 sekcje do usuwania pomiotu kurzego z kurnika i nie ma siły podnieść go do góry.na moje oko unosi ok 300kg i to na maksymalnych obrotach,na mniejszych nie ma mowy.Rozdzielacz po regeneracji nic nie pomogło i nowa pompa wzmocniona zetorowska.Może gdzieś są jakieś nieszczelności albo pęknięcia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.U mnie była pęknięta rurka łącząca pompę z rozdzielaczem(koło koła talerzowego).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...