Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

co do silnika to poszukaj instrukcji do mf 255 bo to ten sam silnik.tak mam napisane w swojej instrukcji do 60.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy mógłby mi ktoś przesłać na poczte zeskanowane strony dotyczące właśnie tego silnika?? Byłbym bardzo wdzieczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy mógłby mi kto opisać dokładnie jak zakłada się ogrzewanie do kabiny 360?

Słyszałem co o jakiej osłonie którš się tam przykręca. Może wiecie ile taki bajer kosztuje???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A czy mógłby mi ktoś przesłać na poczte zeskanowane strony dotyczące właśnie tego silnika?? Byłbym bardzo wdzieczny.

Jesteś pewien, że sam to dobrze zrobisz mając minimalną wiedzę o tym, co zamierzasz zrobić? Silnik 3250 nie wybacza błędów, zresztą w instrukcji obsługi nie ma tego o co prosisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja chce sie tylko upewnic że dobrze skreciłem koło zebate na wałku krzywkowym. Bo moja pewnośc to 99%. Sam remontu do końca nie robie, wszystkie szlify robi fachowiec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy mógłby mi kto� opisać dokładnie jak zakłada się ogrzewanie do kabiny 360?

Słyszałem co� o jakiej� osłonie którš się tam przykręca. Może wiecie ile taki bajer kosztuje???

 

Osłonę przykręca się na chłodnicę i łączy wężem (średnica ok10cm)z kabiną.

W kabinie powinien być króciec do tego węża.

Osłona (przynajmniej u mnie) była wykonana z tworzywa sztucznego.

Latem dobrze jest odjąć wąż, bo samo zamknięcie otworu n9ie rozwiązuje sprawy i dmucha ciepłe powietrze. Co do ceny to nie mam pojęcia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do połączenia osłony chłodnicy z kabiną pasuje karbowana rura aluminiowa stosowana do rozprowadzania ciepła z kominka, ale chyba warto założyć nagrzewnicę z jakiegoś samochodu ze szrotu. Roboty trochę więcej, ale za to będziesz miał super ciepło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki!

 

Już wiem o co biega. Teraz musze tylko kupic potrzebne materiały i zabieram sie do roboty. Denerwowało mnie już to zimno w kabinie.

 

 

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

mam problem od pewnego momentu mój ursusik C-355 strasznie osłabł i nie wiem co jest pomóżcie dodam że wtryski są po wymianie,pompa wtryskowa wymieniana 5 lat temu ale dobrze tłoczy paliwo,filtry paliwowe wymienione,silnik pracuje równo jak zimny ciężko odpala,na obroty dobrze wchodzi pomocy nie da sie nim jezdzic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zimny ciężko odpala,na obroty dobrze wchodzi pomocy nie da sie nim jezdzic

Sprawdź zawory i głowice.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze wtrysk zle ustawiony .popuszczasz sruby od pompy iprzysuwasz lub odsuwasz od silnika.ewentualnie uszczelka pod glowica wydmuchana.zobacz czy nieleci gdzies dym.lub wywala wode nadmiarem z chlodnicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

glowica wolał bym sie nie bawic uszczelka jest dobra ewentualnie jutro spróbuje zaplon ustawic i zawory.

 

Ps.

zwiekszyłem mu troche dawke paliwa i troche silnik jest mocniejszy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
glowica wolał bym sie nie bawic uszczelka jest dobra ewentualnie jutro spróbuje zaplon ustawic i zawory.

Pisząc o sprawdzeniu głowicy miałem na myśli stan gniazd zaworowych. Jesteś pewien, że po tylu latach jeszcze są w zadawalającym stanie?Zawory mogą się nie dać ustawić.

 

zwiekszyłem mu troche dawke paliwa i troche silnik jest mocniejszy

To jest tylko półśrodek, i daleko na nim nie pojedziesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

słuchajcie ile tak wogole pala te nasze nieszczesne 360..podajcie kto wie ile polykaja gram na kw/h na wolnych czy w jezdzie.hej pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie Jak wyregulować mechanizm różnicowy?

Zauważyłem że są luzy całego mechanizmu nie wiem jak to naprawić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie Jak wyregulować mechanizm różnicowy?

Zauważyłem że są luzy całego mechanizmu nie wiem jak to naprawić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
słuchajcie ile tak wogole pala te nasze nieszczesne 360..podajcie kto wie ile polykaja gram na kw/h na wolnych czy w jezdzie.hej pozdrawiam

 

na ogół palą bardzo dużo jak na swoją moc i nijak się to na nią nie odkłada moim zdaniem palą bardzo zbliżenie do C-385 może troszke mniej ale nie dużo faktem jest to że na hektar orki 20litrów zupy musi łyknąć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
słuchajcie ile tak wogole pala te nasze nieszczesne 360..podajcie kto wie ile polykaja gram na kw/h na wolnych czy w jezdzie.hej pozdrawiam

Jak się wleje pół baka to spali pół jak cały to wypali cały

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GDYNIA JASIU pytasz o spalanie na wolnych obrotach, czyżby motorek miał powędrować do jakiejś łajby ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem:

Od pewnego czasu nie działa mi przy 360 wyłącznik wałka.

Nie wiem co sie stało.

Pomocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...