tatamarty.323a 0 Napisano 25 Marca 2007 Jakim cudem ci tam tak mocno ciekło, przecierz tam nie ma oleju, jedynie w czasie jazdy tryb rzuca wewnątrz olejem, ale żeby aż tak mocno? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gelw 0 Napisano 26 Marca 2007 No mi też tam cieknie.A nie orientujecie sie ile taki usczelniacz może kosztować Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 26 Marca 2007 Jakim cudem ci tam tak mocno ciekło, przecierz tam nie ma oleju, jedynie w czasie jazdy tryb rzuca wewnątrz olejem, ale żeby aż tak mocno? U mnie na postoju cieknie!!!A podczs robót to cału tył zarzygany.JAk to uszczelnić??Silokonem??NIe bedzie ciekło?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 26 Marca 2007 No mi też tam cieknie.A nie orientujecie sie ile taki usczelniacz może kosztowaćChyba coś ok 1 zł. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gelw 0 Napisano 27 Marca 2007 Odkryłem kolejny problem. Otóż podniosłem wczoraj przód ciągnika i zauważyłem że te lagi do których przymocowane są półosie ruszją się na boki ,wyraźnie mają luzy. Czy nie orientuje się ktoś z czego jest zbudowany ten przód , czy są tam łożyska czy coś i czy można to gdzieś dostać?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 27 Marca 2007 dawno się nie odzywałem ale po dłuższej przerwie mam do Was pytanie?? Czy dysponuje ktoś skanami instrukcji napraw podnośnika w C 360 3P bo musze na gwałt robić podnośnik, tzn rozdzielacz, tłok, cylinder i chce obrazowo widzieć jak to wygląda i jak się do tego zabrać. Czekam na odpowiedź jakiegoś życzliwego człowieka. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bzyku123456 0 Napisano 27 Marca 2007 Mam problem z podnośnikiem: Kiedy podnośnik z jakimś narzędziem podniesiony jest na full do górywtedy powoli opada o 20 cm i bardzo szybko podnosi się do samej góry.Co może być przyczyną??Jak naprawić?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 27 Marca 2007 przyczyną jest podnośnik tzn rozdzielacz tłok cylinder itp. Mam dokładnie ten sam problem dlatego musze koniecznie jak najszybciej zrobić remont podnośnika i potrzebuje koniecznie skanu z instrukcji napraw dotyczącego właśnie remontu podnośnika. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 27 Marca 2007 Czeka was wymiana uszczelnień na tłoku podnośnika, robota bardzo prosta i łatwa, ewentualnie za jednym rozbieraniem możecie powymieniać uszczelnienia w rozdzielaczu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 27 Marca 2007 tłok i cylinder chce założyć nowe a powiedzcie jak jest z rozdzielaczem?? na czym polega jego regeneracja?? Czy mogę to zrobić sam czy musze dać rozdzielacz do naprawy?? Bo narazie na kupno nowego mnie nie stać. kupiłem teraz troche maszyn tzn duży 3 skibowy pług, kultywator 2,5m z wałkami, w drodze są jeszcze 7 metrowe hydraulicznie rozkładane brony i dwie przyczepy, jedna o ładowności 4,5t z pojedyńczą burtą a druga o ładowności 6t z podwójną burtą, obie pronarki więc kto zna ceny ten wie że troche grosza na to poszło stąd chce ten podnośnik zrobić sam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 27 Marca 2007 jak jest z rozdzielaczem?? na czym polega jego regeneracja??Wymiana wszystkich uszczelniaczy koszt bodajże 30 zł. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 27 Marca 2007 A nowy rozdzielacz to koszt wymiany oleju w skrzyni-200zł.Więc lepiej zregenerować Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesaw 0 Napisano 27 Marca 2007 wlasnie zlozylem z powrtotem podnosnik - prosto i latwo; niewielka pomoc przy sprawdzeniu poprawnosci dzialania dzwigienekogolnie bardzo niski koszt - a jakosc pracy teraz b. wysoka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 27 Marca 2007 a możesz mi powiedzieć tak mniej więcej jak do tego się zabrać, co po kolei ściągać żeby tam nic nie zepsuć. Jak zwalić ten cały plecak wiem bo zwalałem go już przy wymianie wodzika i łap które załączają WOM. Interesuje mnie kwestja co i jak już po zdjęciu tego plecaka. Jak to rozebrać żeby tych wszystkich zaworków i tej całek hydrauliki nie uszkodzić. Czy w jeden dzień się z tym uporam czy raczej nie dam rady?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 27 Marca 2007 Jak już odkręcisz i zdejmiesz plecak, to musisz jeszcze odkręcić dwie śruby szesnastki które trzymają cylinder siłownika, śruby te są widoczne u góry plecaka na zewnątrz, wtedy bierzesz ten cylinder i wyciągasz z niego tłok (jeśli wcześniej sam nie wypadnie) i już masz wszystko gotowe, wymieniasz uszczelniacze, składasz spowrotem jak było, tylko nie zapomnij wymienić gumeczki na tulejce, którą idzie olej z dołu z pompy do plecaka. powinieneś sie w ciągu godziny uwinąć z robotą, plecak najlepiej zdjąć w dwie osoby. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DSL 150 A2 0 Napisano 28 Marca 2007 A nowy rozdzielacz to koszt 700 zł a nie 200 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 28 Marca 2007 "tatamarty.323a" dzięki za odpowiedź. Mógłbyś jeszcze powiedzieć jak ten rozdzielacz zregenerować?? Czy też może on niema on niema nic wspólnego że popma opuszcza?? Ale wydaje mi się że jak już go zdejme to lepiej go już zrobić?? Czy on te wszystkie uszczelniacze ma na wierzchu że go się rozkręca?? Najbardziej się boję tej kabiny Niewiem czy nie będzie trzeba jej zwalać. Ale myśle że tą dziurą która jest z tyłu powiniennem spokojnie podnośnik do tyłu wysunąć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROBERTD 0 Napisano 28 Marca 2007 Jak juz jestesmy przy podnosnikach to powiedzcie mi od czego jest ta dzwignia alumuniowa pod siedzeniem z tylu po prawej na pokrywie/plecaku/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 28 Marca 2007 ta dźwignia jest od regulacji siłowej gtóra w większości C 360 i pochodnych nie działa a jeśli działa to nieprawidłowo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROBERTD 0 Napisano 28 Marca 2007 Włodek - silowej tzn. cos takiego jak docisk?? No i jak powinna byc ta dzwignia ustawiona?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Włodek 0 Napisano 28 Marca 2007 tak, to jest docisk. Tam masz dwie pozycje S i P. Z tego co pamiętam to S znaczy siła a P praca. Ja mam ustawione w pozycji P bo jak wezme na S np podczas orania to pług w dziwny sposób zaczyna mi skakać. To są takie drgania czyli coś mam z siłowym nie tak ale teraz kupiłem sobie pług który waży 450kg więc żadne siłownie nie jest mi potrzebna. Choćby chciał to tego pługa z ziemii nie ruszy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 28 Marca 2007 plecak najlepiej zdjąć w dwie osoby.Samemu nawet jakby chciał to nie da rady... No chyba, ze zrzuciłby kabinę nowy rozdzielacz to koszt 700 złMiałem okazję kupić za 649zł ale teraz mam inny regenerowany.Najbardziej się boję tej kabiny Niewiem czy nie będzie trzeba jej zwalać. Ale myśle że tą dziurą która jest z tyłu powiniennem spokojnie podnośnik do tyłu wysunąćTą dziurą bez problemu go wysuniesz ale konieczna będzie pomoc drugiej (silnej) osoby.jak powinna byc ta dzwignia ustawiona??Podczas ciężkiej orki na "S", lekkiej bądź też podczas uprawiania pomiędzy "S a "P". Na "P" podczas lekkich prac nie wymagających dociążania. Z tego co pamiętam to S znaczy siła a P praca"P" to regulacja pozycyjna, "S" siłowa, a pomiędzy nimi mieszana. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bioly 0 Napisano 28 Marca 2007 Witam, robię generalny remont silnika w C 360 i chciałbym wiedzieć czy ktoś oriętuje się ile to może kosztować? Prawdopodobnie podnośnik też musze rozebrać. I czy jest szansa na odzyskanie części pieniedzy np. w ramach dopłat do gospodarstw nisko towarowych i jakie warunki muszą być spełnione by się załapać do tego programu? Jeśli ktoś wie proszę o odpowiedż. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 28 Marca 2007 A nowy rozdzielacz to koszt 700 zł a nie 200 Ja rozdzielacz niby nowy(przynajmniej tak pisalo )widziałem na allegro.Nawet wyglądał jak nowy... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 30 Marca 2007 Wie ktoś po ile Hipol??Mam w najbliższym czasie zamiar zmienić olej w skrzyni,a Hipol chyba najtańszy.A do skrzyni to chyba najgestrzy nie?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach