Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

A tuleje to ze starosci maja ranty,czy przez zanieczyszczone powietrze???Jak mi wujek opowiadał,jak u znajomego(jakiś MF 6 garów) spadł wąż od sprężarki(ssący) z króćca na kolektorze dolotowym i silnik łapał "lewe" powietrze.Dowiedział sie o spadnięciu węża u mechanika jak ten maskę zdejmował Zaprowadził do mechanika bo nie było czym orać takie miał rowy na tulejach...To się stało przez nieuwagę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
podejzewam tuleje jak pisze ADAM69b nie rozbierałem drugi raz ale juz kupiłem komplet bo i tak juz sa wychechłane maja juz ranty .kupiłem czeskie podobno lepsze od naszych z krotoszyna i tansze co o nich myslicie???

a tak z ciekawosci jakie ceny w waszych stronach kpl.tuleja+tłok

 

 

hej !co do czeskich cylindrow to sa bardziej miekkie od naszych krotoszynskich,zapewne jak wszyscy wiedza ze od dawna producentem cylindra jest krotoszyn obecnie firma mahle a tloka gozyce i to jest orginalny prawdziwy polski zestaw naprawczy ktory daje gwarancje ze tlok niebedzie puchł,a co do czeskich zestawow napr...sa miekkie i maja tendencje do spuchniecia (mialem takie przypadki )tyle ze roznica jest taka ze zestaw z tlokiem gozyckim kosztuje 250zl a czeski 150zl ale jesli ktos robi ciagnik do siebie to polecam orginalny nie jakies tam bo to nie jest opewne ze zestaw czeski jest produkowany w czechach a nie czasami w chinach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ze starosci

 

 

 

Zadnego powodu do smiechu tu nie widzę. Chłopak nie orientuje się biegle w mechanice. Może zamiast się smiać to lepiej mu wytłumaczyć. Nie każdy jest orłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zadnego powodu do smiechu tu nie widzę. Chłopak nie orientuje się biegle w mechanice. Może zamiast się smiać to lepiej mu wytłumaczyć. Nie każdy jest orłem.

 

No własnie masz racje ale naprawde te czeskie to takie dno... bo dwa ma krotoszynskie nowe a dwa czeskie pisze ze w czechach produkowane myslałem ze czeskie beda lepsze od tych naszych w koncu pierwsze 4011 na miekkich przodach tez były lepsze niz nasze 360...ale nic poradzcie cos moze je jeszcze zamienie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
podejzewam tuleje jak pisze ADAM69b nie rozbierałem drugi raz ale juz kupiłem komplet bo i tak juz sa wychechłane maja juz ranty .kupiłem czeskie podobno lepsze od naszych z krotoszyna i tansze co o nich myslicie???

a tak z ciekawosci jakie ceny w waszych stronach kpl.tuleja+tłok

 

 

hej !co do czeskich cylindrow to sa bardziej miekkie od naszych krotoszynskich,zapewne jak wszyscy wiedza ze od dawna producentem cylindra jest krotoszyn obecnie firma mahle a tloka gozyce i to jest orginalny prawdziwy polski zestaw naprawczy ktory daje gwarancje ze tlok niebedzie puchł,a co do czeskich zestawow napr...sa miekkie i maja tendencje do spuchniecia (mialem takie przypadki )tyle ze roznica jest taka ze zestaw z tlokiem gozyckim kosztuje 250zl a czeski 150zl ale jesli ktos robi ciagnik do siebie to polecam orginalny nie jakies tam bo to nie jest opewne ze zestaw czeski jest produkowany w czechach a nie czasami w chinach.

 

To co z tymi czeskimi zestawami naprawde sa takie miekke? pisze ze sa produkowane w czechach macie nawet adres stronki i sami sprawdzcie!!!!!!!!!!

Jak mozecie dajcie jakas szybka rade:www.ags.cz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki,dobra strona-podane ceny części Kurde ostatnio coś mi sie wali 360.Dzisiaj jak sadziłem ziemniaki to coś walneło w pompie wodnej-lała sie woda ale dało sie robić,jak odczepiałem brony po włuczeniu pszenicy to sie coś z rozrusznikiem zwaliło i odpalić nie chciał i coś przeskakiwało(ale na początku "brakło" prądu) a w końcu pod garażem pękła mi rurka wysokiego ciśnienia (od ostatniego gara).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MarcinC-360 ktoś rzucił na ciebie UROK , ale przeszła ci drogę jakaś baba .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehehe może i urok,ale raczej ze starości.To jeszcze nie koniec usterek-sprzęgło się ślizga,jak ruszam to coś strzela w nim,biegi nie wchodzą dobrze,tylko zgrzyta jak djabli-za 2 razem dopiero mozna wrzucic bieg.Ehhh ten ciagnik...Lepiej,żeby podczas orki jesiennej nic się nie stało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hehehe może i urok,ale raczej ze starości.To jeszcze nie koniec usterek-sprzęgło się ślizga,jak ruszam to coś strzela w nim,biegi nie wchodzą dobrze,tylko zgrzyta jak djabli-za 2 razem dopiero mozna wrzucic bieg.Ehhh ten ciagnik...Lepiej,żeby podczas orki jesiennej nic się nie stało.

Czas najwyższy zmienić traktor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co może być przyczyną że moja C-360 podczas cięższych prac nadmiernie się grzeje, chłodnicę czyszczę systematycznie myjką ciśnieniową, termostat mam wymontowany, ale nie przynosi to żądnego rezultatu (nadal się grzeje). Może ktoś zna przyczynę, z góry dziękuje za dobre rady.......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ROKITA ja nie tak dawno miałem ten sam problem. Z tą różnicą, że mi się grzał nawet w lekkich pracach. Okazało się, że winna jest pompa. Teraz pompa jest wymieniona i jest OK. A tak nawiasem mówiąc, to w moim c360 problemy z grzaniem się zdarzają się dość często. Ten ciągnik ma jakąś zwaloną chłodnicę. Co innego w c330. Tam odkąd pamiętam nie miałem takich problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem iż, żeby zbadać czy chłodnica nie jest w środku zakamieniona należy zdjąć dolny wąż z chłodnicy i lać do niej wodę, jeżeli woda z chłodnicy wypływa szybko to jest dobra. Co wy na to? Czy to dobry sposób na zbadanie przepływu wody w chłodnicy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Hehehe może i urok,ale raczej ze starości.To jeszcze nie koniec usterek-sprzęgło się ślizga,jak ruszam to coś strzela w nim,biegi nie wchodzą dobrze,tylko zgrzyta jak djabli-za 2 razem dopiero mozna wrzucic bieg.Ehhh ten ciagnik...Lepiej,żeby podczas orki jesiennej nic się nie stało.

Czas najwyższy zmienić traktor

 

Przydałoby się coś lepszego i mocniejszego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla wiadomości Maji: ta pompa paliwowa w moimc360 od zetora6...jest ok bo bak full wystarczyl na powierzchni 2ha na talerzowanie+orka pług 2x40+włóczenie broną(a mogłem to zrobić C330)tak to 6-7litrów zaoszczędziłem na tej pompie(opony ztyłu mam radialne14.9R28mają 1sezon)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki jaromal 85 za info , miałbym jeszcze dodatkowe pytanie czy nastawy pompy są takie jak w c 360 tzn dawka i ciśnienie wtrysku czy też jak w zetorze pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dzięki jaromal 85 za info , miałbym jeszcze dodatkowe pytanie czy nastawy pompy są takie jak w c 360 tzn dawka i ciśnienie wtrysku czy też jak w zetorze pozdro

Dawka paliwa i ciśnienie są ustawione w/g c 360 i na razie to przyzwoicie gra pozdro Yoł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Słyszałem iż, żeby zbadać czy chłodnica nie jest w środku zakamieniona należy zdjąć dolny wąż z chłodnicy i lać do niej wodę, jeżeli woda z chłodnicy wypływa szybko to jest dobra. Co wy na to? Czy to dobry sposób na zbadanie przepływu wody w chłodnicy?

To lepiej już wymontować i zważyć. Zakomieniona będzie dużo cięższa od nowej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co może być przyczyną że moja C-360 podczas cięższych prac nadmiernie się grzeje, chłodnicę czyszczę systematycznie myjką ciśnieniową, termostat mam wymontowany, ale nie przynosi to żądnego rezultatu (nadal się grzeje). Może ktoś zna przyczynę, z góry dziękuje za dobre rady.......

 

jesli masz wyjęty termostat to należy zatkac przewód który schodzi z obudowy termostatu do pompy wodnej, w przeciwnym wypadku wywalenie nic nie pomoże. ja u siebie mam wywalony już kilka lat.

miałem tez taki przypadek, że poluzował mi sie wirnik na osi (w pompie wodnej) i przy wiekszych obrotach szybko sie grzał, jak chwilke zwalniałem to zaraz i temperatura spadała. Mozesz to sprawdzić po odkręceniu korka wlewowego od chłodnicy i obserewacji przepływu na wolnych i wysokich obrotach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...