Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiecie czy mozna jeszcze kupic jeszcze kasete do filtra do C360 starego typu???

 

Raczej nie, od wielu lat w sprzedaży są tylko filtry nowego typu, starych nie uświadczysz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A te filtry nie był monotowany w innych maszynach a mógł by ktos sprawdzic jaki to jest typ filtra bo jest to na nim na pisane ale u mnie jest to nie czytelne???

Jak nie to jestem zinteresowany kupnem nowego filtra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z tego co ja wiem zuzyte koncuwki wtryskiwaczy objawija sie bodczas ostrego dodania gazu strugą biłego dymu z komina a jesli chcesz sprawdzis koncuwki w prosty sposób to na zapolonym cigniku poluzuj pojedynczo rurke doprawdzające paliwo do wtryskiwacza jesli ciągnik zaraguje tzn lekko go zmuli to jako tako jeszcze działa a jesli nie zaraguje to koncuwka do wymiany tak po kolei sprawdzasz wszystkie koncuwki

No więc sprawdziłem dzisiaj według twojej instrukcji i nie zareagował na to.Z jednej tylko lekko pyknoł i normalnie chodził a ropa sie lała...Czyli co z tego wynika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No więc sprawdziłem dzisiaj według twojej instrukcji i nie zareagował na to.Z jednej tylko lekko pyknoł i normalnie chodził a ropa sie lała...Czyli co z tego wynika

A na jaki kolor kopci bo jak ja mi lały koncówki to po ostrym dodaniu gazu bardzo intensywnie kopcił na biławo a u ciebie ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to nie zareagował po lekkim obluzowanie nakrętki(z umiarem) od dopływu paliwa (tylko to trzeba robić poklei )powinien zareagować powinno go przymulić albo tak jakby zwolnił trzeba się dobrze wsłuchać???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim 7211 jak padły 2 końcówki to kopcił na białawo tak jak napisał Kamil a do tego spaliny miały zapach ropy, no i oczywiście stracił moc (2 cylindry nie pracowały w ogóle). Poza tym sprawdzanie odkręcając kolejno przewody to dobry sposób, ja też tak robiłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś koło tego,tylko,że jak ci wtryski leją to ci traktor kopci (poprostu kopci),więc luzujesz przewody tak aby ropa wypłyneła(po koleji) i np.jeśli poluzujesz 1 rurkę(odcinasz dopływ paliwa do danego cylindra) i nie ma żadnej reakcji (kopci dalej) luzujesz 2 rurkę i on przestaje kopcić to jest to oznaka,że wtryskiwacz w 2 garze leje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy jet możliwoś zwiększenia ciśnienia na końcówkach, tak aby wywrotka szybciej się podnosiła?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozwodzicie się nad sprawdzaniem końcówek ale po co. Jeżeli ktoś się na tym nie zna to i tak nic mu nie pomoże. Straty w zużyciu paliwa spowodowane jazdą na chociażby lekko przytkanych końcówkach są dużo większe niż wymiana wszystkich na nowe gdy są jakieś problemy. A jak chcecie sprawdzić ciśnienie wtrysku, też na słuch??

Czy macie jakiś problem z wykręceniem wszystkich wtryskiwaczy? Jeżeli nie chcecie czy nie możecie zawieżć ich do najbliższej bazy PKS celem sprawdzenia (i na piwo albo dwa trzeba dać) to przykręćcie je do rurek i przekonajcie się naocznie, która jak podaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy jet możliwoś zwiększenia ciśnienia na końcówkach, tak aby wywrotka szybciej się podnosiła?

 

A jakie ciśnienie masz obecnie??

Gdy masz dobry układ hydrauliczny, ciśnienie powinno dochodzić do 15MPa (przy takim puszczają zawory bezpieczeństwa). Jeżeli wyrotka za wolno się podnosi to nie ma to związku z ciśnieniem a z wydatkiem pompy. No chyba, że dźwigasz ciężary znacznie przekraczające ładowność tej wywrotki, wtedy musisz mieć większe ciśnienie ale konstrukcja ramy może nie wytrzymać. Napisz coś więcej, jaki masz problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam tajie pytanie.Ile wchodzi oleju do silnika da 360 3P?a ile do skrzyni?pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

swój przypadek z 'angielskim'zestawem,dobrze go podlej i napewno bedzie ci chodził

nie rozumie co zanczy dobrze go podlej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

swój przypadek z 'angielskim'zestawem,dobrze go podlej i napewno bedzie ci chodził

nie rozumie co zanczy dobrze go podlej

 

Jak to-nie wiesz co to znaczy?stawiasz flachę na stół... reszte sie domyślasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
[quote name="Macin2

Nie mam konkretnych danych teoretycznych ale mam za to dane praktyczne bo już ten temat nie raz przerabiałem(nawet sam posiadam ursusa c-4011 1965r' date='c-355 1972r,i c-360 1976r).mów co chcesz ale c-360 nie ma polotów w prędkości do c-4011 i c-355[/quote]

 

 

A mam do Ciebie pytanie. Czy Twoja 4011 jest szybsza od 355 (oczywiście przy tych samych obrotach silnika)??

Bogdan28 pytałem się dziś w agromie odnośnie tych zwolnic w c-355 i już jest wszystko jasne,c-355 były w dwóch wersjach w jednej były zwolnice takie jak w c-4011 a w drugiej jak w c-360

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest szybsza (a przynajmniej była) od 355 mojego wujasa, zanim ten nie zmienił jednej zwolnicy. Trochę dziwna sprawa, bo przed wymianą jego 355 była mulasta jak 902 a po wymianie daje jak 4011. Z tego wniosek, że już wcześniej miała wstawioną jedną zwolnicę od 4011. Ta jego 355 jest z 1974r.

Nie sądzę aby fabrycznie fabrycznie mogło dojść do pomyłki w zwolnicach, ale znając mojego wujasa i jego niezbyt tęgi łeb, musiał już wcześniej kombinować coś ze zwolnicami, ale gdy go spytać to nie przypomina sobie takiej sytuacji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od kiedy zaczeto produkowac C355 i do kiedy je produkowano???

i od kiedy zaczeto produkowac C360?? i do kiedy je produkowano???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zwoplnice zwolnicami ,ale są tez dwa typy półosi roznia się illoscia zębów o 1 i w tym tkwi roznica szybkości

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Instrukcja naprawy do C360-3P do pobrania jest w dwóch częściach

http://www.uploading.com/files/0ATSOTE4/Instrukacja_naprawy_do_C360_3P_czesc_1.rar.html

 

http://www.uploading.com/files/LPSY9Z88/Instrukcja_naprawy_do_C360_3P_czesc_2.rar.html

 

Ps. Pod pięcioma obrazkami jest START DAWNLOAD na niebieskim tle przepisujemy kod z obrazka i pobieramy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby nie chciało pobrac za pierwszym razem to klikamy w tym samym miejscu

na przycisk

Click here to download

Download will start during 5-30 seconds after click.

Troche to trwało ale wzne ze jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...