Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

jak jest 0,9-1atm w polu jest duzo wiekszy uciag.opona sie wtedy tak ładnie rozlewa na glebie....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzienx za te instrukcje napraw właśnie ściągam 2 na raz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko jeszcze mógł by być takie łaskawy i dać katalog części

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy posiada ktoś zestawienie prędkości roboczych na poszczególnych biegach i obrotach do C-360.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sciagnij sobie instrukcj naprawy tam wszystko jest napisane kilka postów wczesniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam do was wieka prosbe jak moge odpowietrzyc hamulce w Ursusie c-360?? bardzo prosze was o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy tylnym moście masz obudowy wałków(po bokach) i tam masz takie zaworki.Bierzesz klucz chyba 8 i luzujesz je.Pompujesz hamulcem i słyszysz jak powietrze uchodzi tymi zaworkami.Po odpowietrzeniu oczywiście je dokręć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@MarcinC-360: brawa, lepszego sposobu na jeszcze lepsze zapowietrzenie hamulców chyba nie ma, pomijając fakt że po takim zabiegu można od razu zabierać się za ściąganie zwolnic i zmiana wykładzin.

 

A teraz prawidłowy sposób odpowietrzenia hamulców:

1. Potrzebujesz jakiś pojemniczek na płyn hamulcowy odpowietrzany (który nie nadaje się do powtórnego wykorzystania), wężyk taki który dość ciasno będzie siedział na zaworku, i odpowiedni klucz rurkowy (chyba 8, z takimi uszami)

2. Znajdujesz (najlepiej) po rurkach miejsca, gdzie one wchodzą, są tam właśnie cylinderki i zaworki do odpowietrzania (maja takie kapturki, przynajmniej powinny mieć)

3. Zakładasz na zaworek odpowiedzialny za prawy lub lewy cylinderek wężyk i klucz rurkowy, a druga strona wężyka do pojemniczka. (Raczej powinieneś zacząć od prawego).

4. Siadasz za kierownicą i zaczynasz pompować 2-3 razy, następnie przy 3 lub 4-tym razie trzymasz pedał hamulca i przekręcasz zaworek, poczujesz wtedy jak pedał opada niżej (przynajmniej powinien), zakręcasz zaworek, puszczasz pedał.

5. Wykonujesz krok 4. kilka, kilkanaście razy.

6. Przekładasz zestaw na drugi stronę, powtarzasz kroki 4. i 5.

 

Aha, najlepiej robić to na rozłączonych/rozdzielonych hamulcach, a na końcu oba naraz popompować.

 

Mam nadzieję, że dość jasno opisałem proces odpowietrzania i nie zastosujesz się do porady 'MarcinC-360'

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Nie mogę pozbyć się przedmuchu kompresji do układu chłodzącego. Ciągle z chłodnicy idą bąbelki powietrza. Wymieniłem juz połowe motoru i nie ma wiekszych efektów. Podejrzewam możliwość zaniżenia tulei cylindrowych. Czy jest może sposób na dokładny pomiar wartości i ile ona powinna wynosić przy rozebranym silniku aby po skręceniu byłan na wlaściwym miejscu?

Pozdrawiam i czekam na szybką odpowiedź. Może ktoś miał juz taki przypadek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuję pilnie jaką predkość roboczą ma c-360 na III przy 1600 obr/min oraz na IV 1200 obr (biegi szosowe) - nie ma tego w instrkcji eksploatacji.

Dzięki za szybka odpowiedź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

Czy ktoś posiada może instrukcję napraw do C-360 w formie elektronicznej.

Jeżeli tak prosiłbym o przesłanie na maila

Z góry dziękuję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam! Nie mogę pozbyć się przedmuchu kompresji do układu chłodzącego. Ciągle z chłodnicy idą bąbelki powietrza. Wymieniłem juz połowe motoru i nie ma wiekszych efektów. Podejrzewam możliwość zaniżenia tulei cylindrowych. Czy jest może sposób na dokładny pomiar wartości i ile ona powinna wynosić przy rozebranym silniku aby po skręceniu byłan na wlaściwym miejscu?

Pozdrawiam i czekam na szybką odpowiedź. Może ktoś miał juz taki przypadek?

 

Wystawanie kołnierza ponad korpus które po docisnieciu tulei do korpusu siła

100kG powino wynosic 0,02-0,06 mm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
@MarcinC-360: brawa, lepszego sposobu na jeszcze lepsze zapowietrzenie hamulców chyba nie ma, pomijając fakt że po takim zabiegu można od razu zabierać się za ściąganie zwolnic i zmiana wykładzin.

 

A teraz prawidłowy sposób odpowietrzenia hamulców:

1. Potrzebujesz jakiś pojemniczek na płyn hamulcowy odpowietrzany (który nie nadaje się do powtórnego wykorzystania), wężyk taki który dość ciasno będzie siedział na zaworku, i odpowiedni klucz rurkowy (chyba 8, z takimi uszami)

2. Znajdujesz (najlepiej) po rurkach miejsca, gdzie one wchodzą, są tam właśnie cylinderki i zaworki do odpowietrzania (maja takie kapturki, przynajmniej powinny mieć)

3. Zakładasz na zaworek odpowiedzialny za prawy lub lewy cylinderek wężyk i klucz rurkowy, a druga strona wężyka do pojemniczka. (Raczej powinieneś zacząć od prawego).

4. Siadasz za kierownicą i zaczynasz pompować 2-3 razy, następnie przy 3 lub 4-tym razie trzymasz pedał hamulca i przekręcasz zaworek, poczujesz wtedy jak pedał opada niżej (przynajmniej powinien), zakręcasz zaworek, puszczasz pedał.

5. Wykonujesz krok 4. kilka, kilkanaście razy.

6. Przekładasz zestaw na drugi stronę, powtarzasz kroki 4. i 5.

 

Aha, najlepiej robić to na rozłączonych/rozdzielonych hamulcach, a na końcu oba naraz popompować.

 

Mam nadzieję, że dość jasno opisałem proces odpowietrzania i nie zastosujesz się do porady 'MarcinC-360'

 

jeszcze mogę dodać że jak zakładasz nowe pompki hamulcowe to lepiej je sobie zalej płynem przed montażem po potem to ciężko im zassać płyn ze zbiorniczka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeszcze mogę dodać że jak zakładasz nowe pompki hamulcowe to lepiej je sobie zalej płynem przed montażem po potem to ciężko im zassać płyn ze zbiorniczka. Popuszczasz po kolei śruby i nie ma takiego problemu. Na marginesie koszt gum uszczelniaczy na jeden element 15 zł a 1 kompletna pompka 27 zł u nas także lepiej od razu chyba nowe i na jakiś czas święty spokój.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanko ile wytrzyma silnik robiony na orginalnych czesciach chodzi mi mniej wiecej o ile mtg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemka wczoraj w C360 padło mi sprzęgło w koszeniu kosiarką do gałęzi,tarcze dopiero miały 2 lata a już spaliły sie to dlatego że jak odkręciłem okienko to był za mały luz ustawiony( bo mechanik, którego uważałem za ok ustawil za mały luz i przypalało tarcze ,no i lożysko oporowe szlak szczelił)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...