Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

w tym temacie była kiedyś udostępniona instrukcja do c-360 ściągnij sobie tam jest wszystko opisane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak ustawić znaki na kołach rozżądu w Ursusie c 360

 

We wszystkich kołach jeden naznaczony punkt musi iść pomiędzy dwa punkty z wyjątkiem oznaczeń na kole napędu pompy wtryskowej tam idzie 0 pomiędzy 2 punkty (oznaczone na kole 'napędzającym')

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy można kupić klucz do odkręcenia trzeciej śróby od pompy paliwowej. Co jest przyczyną dymienia na biało(przedtem na czarno ale po zmianie wtrysków kolor zrobił sie biały)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Co jest przyczyną dymienia na biało(przedtem na czarno ale po zmianie wtrysków kolor zrobił sie biały)

Kiepskie wtryskiwacze(,,leją"). Biały dym znaczy: nie spalone paliwo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak lały to kopcił na czarno a teraz wymieniłem na nowei kopci na biało może kąt wtrysku zły

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak lały to kopcił na czarno a teraz wymieniłem na nowei kopci na biało może kąt wtrysku zły

Nie do końca tak jest. A przy jakiej tem. silnika występują te objawy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak lały to kopcił na czarno a teraz wymieniłem na nowei kopci na biało może kąt wtrysku zły

Nie do końca tak jest. A przy jakiej tem. silnika występują te objawy, czy silnik rozwija pełną moc? Na biało kopci też przy b. późnym zapłonie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy można kupić klucz do odkręcenia trzeciej śruby od pompy paliwowej.

Po co?

Potrzebne:

- klucz nasadowy 17,

- przedłużka

- giętka przedłużka, (ten taki krzyżak, nie wiem jak to dokładnie się nazywa)

- oczywiście też ten pręt aby na początku poluzować nakrętkę. (zależy od zestawu, może tez być tzw. 'grzechotka', tylko dobra)

później wystarczy tylko używać przedłużek z kluczem

Bez problemu w ten sposób odkręcisz.

 

Znam to z praktyki, jak w zeszłym roku pompa trafiła do pompiarza-partacza to kilka razy trzeba było ją zakładać i zdejmować niestety, ale za to ile praktyki się nabrało dzięki temu, całe zdejmowanie pompy to max 10min.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wiesz co wydaje mi się że troche wolniej się wkręca na obroty niż 360 sąśiada a z mocą to wydaje sie tak samo z tym że jego nie kopci a moja na biało a kapitalka była

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- giętka przedłużka, (ten taki krzyżak, nie wiem jak to dokładnie się nazywa)

Przegub kardana

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam silnik zetora z czeskim wałem i pasuja do niego tuleje z 60 czy nie wiecie jaki to model bo nigdzie to nie pisze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No własnie nie na silniku pisze zetor i jest i blok jest identyk jak w c360 posida tylko jeszcze odpreznik i szpilki na sruby 16 mm tyleje zostały załozone bo tamte zardzewiały bo silnik nie był przepalany a tak pozatym to wszystko jest orginalne od zetora i ja tez nie wiem jakiej mocy były te silniki i prubukje sie dowiedziec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poszperałem troche i mysle że jest to silnik od Zetora 5711 o mocy 57KM lub od 5511 o mocy 55KM albo od 4511(4011) o mocy 48KM(45KM).Silniki tych Zetorów to taka sama konstrukcja jak ten od C-360,nawet ma tą samą pojemność co Ursus-3120cc tylko różnią się mocą,rozmiar tuleji mają taki sam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na silniku znalazłem jakies numery 350671 i za pompa wtryskowa 40010104 i napis ZETOR

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bedziesz do 60 wkładał silnik Zetora?

 

 

Ale się rozdrabnia ! Sąsiad zasadził perkinsa 90 KM ! Daje czadu ile wlezie ! Tylko jak z sipmą chodził to sprzęgło co dwa lata było robione ! A teraz będzie pewnie co 4 latka bo prasę sprzedał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No własnie nie na silniku pisze zetor i jest i blok jest identyk jak w c360 posida tylko jeszcze odpreznik i szpilki na sruby 16 mm tyleje zostały załozone bo tamte zardzewiały bo silnik nie był przepalany a tak pozatym to wszystko jest orginalne od zetora i ja tez nie wiem jakiej mocy były te silniki i prubukje sie dowiedziec

 

Tak się przyglądam waszej dyskusji i powiem wam że w moim c-355 też mam blok silnika z napisem zetor w miejscu ponad filtrami paliwa,w środku silnik jest identyko jak w c-360,czyżby to był silnik z pierwszych modeli c-4011?ma może ktoś z was taki sam silnik?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A nie znalazłeś przypadkiem tam typu silnika?

Nie znalazłem nic inego tylko te numery

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...