Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

Mam dwa problemy do rozwiązania:

1. Niebieski dym wydobywający się z tłumika (pompa po regeneracji)

2. Z głowicy, ten najbliżej zbiornika paliwa wokół kolektora wydechowego wydostaje się olej, co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam dwa problemy do rozwiązania:

1. Niebieski dym wydobywający się z tłumika (pompa po regeneracji)

2. Z głowicy, ten najbliżej zbiornika paliwa wokół kolektora wydechowego wydostaje się olej, co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?

sprawdź wtryskiwacz ten przy zbiorniku bo może nie ma odpowiedniego ciśnienie a jak bedzie ok to wtedy pompe sprawdź

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam dwa problemy do rozwiązania:

1. Niebieski dym wydobywający się z tłumika (pompa po regeneracji)

Silnik bierze olej do kapitalki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie w mojej szajdziesiątce ostatnio mam kłopoty z odpaleniem .Chodzi o to ze odpali ale zachwile gaśnie dopiero za trzecim czwartym razem wszystko wraca do normy gdy postoi chwilkę od górki to już konpletnie nie i dzie opalićco może być przyczyną Wtryski nowe pompa była u pompiarza .Prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Filtry i odstojnik masz czyste?, kąt początku wtrysku dobrze ustawiony? możesz też sprawdzić pompke zasilającą, może zaworki są nieszczelne, lub sprężyna pęknięta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupiłem nowy rozdzielacz do podnosnika ale oelj zamiast dawac na tłok idze do filtra oleju . co moze byc przyczyna ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie w mojej szajdziesiątce ostatnio mam kłopoty z odpaleniem .Chodzi o to ze odpali ale zachwile gaśnie dopiero za trzecim czwartym razem wszystko wraca do normy gdy postoi chwilkę od górki to już konpletnie nie i dzie opalićco może być przyczyną Wtryski nowe pompa była u pompiarza .Prosze o pomoc

 

nie trzyma Ci paliwa w układzie zacznij od pompki zasilającej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

siemanko ponieważ jestem ciekawy życia to mam pytanie

Do czego służy pedał (taki mały) w C 360 znajdujacy sie przy prawej nodze z tyłu obok mostu napędowego??

 

sprzęgło | | hamulec i gaz

| |

| |

| |

| | tajemniczy pedał

siedzisko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak właściwie, jak silnikowi nic nie dolega to prawie w ogóle nie powinna się zapalić, w szczególności, jak silnik chodzi

 

a tak to 0,5 atm

 

Nie powinno Cię interesować, kiedy się zapala, tylko czemu?

 

Powody zapalania się owej kontrolki:

- pompa oleju

- brak lub mało oleju

- silnik już swoje przeszedł, czeka go remont

- coś jeszcze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a w jakich granicach powinno być ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku a jakie na z zimnym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemka kto zna sie dobrze lub ma może instrukcjie napraw do c360? ja swoją instrukcję niestety gdzieś zapodziałem mam tylko katalog części mam pytanko czy mogli byście sprawdzić jakie powinny być luzy zaworowe na zaworach w c360 oraz może wiecie czy ten dłuższy to zawór ssacy czy wydechowy i tak samo z tymi krótszymi czy ssacy czy wydechowy?

i jeszcze odrazu może będziecie wiedzieli bo wymieniałem głowice po regeneracji bo straszni rope chlał i miał mało mocy i tylko czarny dym z komina. ale gdy teraz wymieniłem te głowice to nadal idzie czarny dym z komina jeszcze wyrególuje zawory może pomoże ale co jeszcze może być? czy końcówki wtryskiwaczy to może być przez to? bo nie są zalane. oraz czy może być to terz spowodowane starymi (zuzytymi) popychaczami zaworów? lub może zuzyty wałęk rozrządu?

z góry dzieki ! Pozdrawiam!!!

 

szukałem na forum ale ponad 70 stron o c360 dla nowicjusza to troche za bogato

 

pozdrawiam Łukasz!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więc tak:

-luzy zaworowe:

+dla z. ssącego=0,18-022mm

+dla z. wydechowego=0,28-o32mm

-zawór wydechowy to ten z dłuższym popychaczem,a z mniejszym to ssący

 

A co do dymienia to nie wina glowic tylko pompy,wtrysków,najpierw spr wtryski czy końcówki nie zaj*** jak tak to najlepiej będzie je wymontować dać do warsztatu niech wymienią końcówki i ustawią ciśnienie wtrysku, daj pompę do wyregulowania a jak padnięta to do regeneracji+ustawienie dawki paliwa,kąta wtrysku i będzie OK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

serdeczne dzięki za odpowiedz gowice wymieniałem bo i tak już az te grzybki były powciskane gniazda były wyrobione pompa była regenerowana bo po zimie sie zastała, ciągnik nie był używany ale może ten kąt wtrysku to można samemu jakoś ustawić czy koniecznie trzeba dla kogoś wieść kto sie ostro na tym zna? tak samo z wtryskiwaczami końcówki samemu wymienić czy tez dać komuś kto sie zna? kiedyś jeden lał to sam końcówkę wymieniałem zam bodajże muszą sie pokryć 2 kreski na wtryskiwaczu i końcówce ale czy to dobrze zrobiłem to nie wiem niby nie lał bo nowa ale te ustawienie ciśnienia wtrysku

 

może ktoś już robił takie ustawiania i wymiany wtryskiwaczy i pompy (regulacja) ile to może kosztować tak mniej więcej, bo pewnie to i tak zależne od warsztatu

 

pozdrawiam!! Łukasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawola jakiegoś mechanika ciągnikowego niech ci ustawi kąt,bo do tego trzeba mieć wprawę( nie trzeba wyjmować pompy),końcówkę wtryskiwacza sam możesz wymienić ale ciśnienia wtrysku nie ustawisz,trzeba zawieść do warsztatu np. do PKS i zrób tak jak mówię wyciągnij wtryskiwacze kup końcówki ( w moich stronach 11zł/szt) zawieź do watsztatu i tam co wszystko zrobią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam!!

mam problem zalożylem rok temu nowa pompe hydrałliczną do c-360 i po gdzieś tak 2h pracy niechce mi sie podnosić podnośnik!!nie liczę tu na pompę poniewąż tym ciągnikiem targałem prase zwijającą sipme i w żniwa od rana do wieczora i klape tylną podnośiła bez problemu!!może rozdzieleacz sie piepszy??naprawde niewiem pomóżcie!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam dwa problemy do rozwiązania:

1. Niebieski dym wydobywający się z tłumika (pompa po regeneracji)

2. Z głowicy, ten najbliżej zbiornika paliwa wokół kolektora wydechowego wydostaje się olej, co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?

poszły ci pierścienie na ostatnim tłoku, albo wręcz tuleja do szlifu.

Jak stało się to nagle, to pierścienie, jak systematycznie narastało to niestety szlif tulei i wymiana tłoków (oczywiście 4 a nie jednej).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam!!

mam problem zalożylem rok temu nowa pompe hydrałliczną do c-360 i po gdzieś tak 2h pracy niechce mi sie podnosić podnośnik!!nie liczę tu na pompę poniewąż tym ciągnikiem targałem prase zwijającą sipme i w żniwa od rana do wieczora i klape tylną podnośiła bez problemu!!może rozdzieleacz sie piepszy??naprawde niewiem pomóżcie!!

Może być walnięty zaworek przy siłowniku podnośnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mam pytnko gdzie można kupić orginalny tłumik do ciągnika c-360 Chciałbym kupić jakiś tłumik o kształcie kwadratowym (cos podobnego do zetora). Możecie coś polecić i gdzie można dostać orginalny (nie jakiś prywatny co odrazu farba od niego odpada)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...