W3reWolf 0 Napisano 10 Sierpnia 2007 Mam dwa problemy do rozwiązania:1. Niebieski dym wydobywający się z tłumika (pompa po regeneracji)2. Z głowicy, ten najbliżej zbiornika paliwa wokół kolektora wydechowego wydostaje się olej, co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa21 0 Napisano 11 Sierpnia 2007 Mam dwa problemy do rozwiązania:1. Niebieski dym wydobywający się z tłumika (pompa po regeneracji)2. Z głowicy, ten najbliżej zbiornika paliwa wokół kolektora wydechowego wydostaje się olej, co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?sprawdź wtryskiwacz ten przy zbiorniku bo może nie ma odpowiedniego ciśnienie a jak bedzie ok to wtedy pompe sprawdź Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gelw 0 Napisano 11 Sierpnia 2007 Mam dwa problemy do rozwiązania:1. Niebieski dym wydobywający się z tłumika (pompa po regeneracji) Silnik bierze olej do kapitalki Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 11 Sierpnia 2007 Łohohoho to samo co u mnie... niestety Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pronar23 0 Napisano 12 Sierpnia 2007 Panowie w mojej szajdziesiątce ostatnio mam kłopoty z odpaleniem .Chodzi o to ze odpali ale zachwile gaśnie dopiero za trzecim czwartym razem wszystko wraca do normy gdy postoi chwilkę od górki to już konpletnie nie i dzie opalićco może być przyczyną Wtryski nowe pompa była u pompiarza .Prosze o pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 12 Sierpnia 2007 Filtry i odstojnik masz czyste?, kąt początku wtrysku dobrze ustawiony? możesz też sprawdzić pompke zasilającą, może zaworki są nieszczelne, lub sprężyna pęknięta. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek5121 0 Napisano 12 Sierpnia 2007 kupiłem nowy rozdzielacz do podnosnika ale oelj zamiast dawac na tłok idze do filtra oleju . co moze byc przyczyna ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luki21 0 Napisano 12 Sierpnia 2007 Panowie w mojej szajdziesiątce ostatnio mam kłopoty z odpaleniem .Chodzi o to ze odpali ale zachwile gaśnie dopiero za trzecim czwartym razem wszystko wraca do normy gdy postoi chwilkę od górki to już konpletnie nie i dzie opalićco może być przyczyną Wtryski nowe pompa była u pompiarza .Prosze o pomoc nie trzyma Ci paliwa w układzie zacznij od pompki zasilającej... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plug_90 0 Napisano 12 Sierpnia 2007 siemanko ponieważ jestem ciekawy życia to mam pytanieDo czego służy pedał (taki mały) w C 360 znajdujacy sie przy prawej nodze z tyłu obok mostu napędowego?? sprzęgło | | hamulec i gaz | | | | | | | | tajemniczy pedał siedzisko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek76 0 Napisano 12 Sierpnia 2007 Jest to blokada mechanizmu różnicowego. Inaczej mówiąc blokada tylnych kół. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 13 Sierpnia 2007 Przy jakim cisnieniu zapala sie lampka cisnienia oleju w C360 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
W3reWolf 0 Napisano 13 Sierpnia 2007 Tak właściwie, jak silnikowi nic nie dolega to prawie w ogóle nie powinna się zapalić, w szczególności, jak silnik chodzi a tak to 0,5 atm Nie powinno Cię interesować, kiedy się zapala, tylko czemu? Powody zapalania się owej kontrolki:- pompa oleju- brak lub mało oleju- silnik już swoje przeszedł, czeka go remont- coś jeszcze? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 13 Sierpnia 2007 a w jakich granicach powinno być ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku a jakie na z zimnym Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszek0102 0 Napisano 13 Sierpnia 2007 Siemka kto zna sie dobrze lub ma może instrukcjie napraw do c360? ja swoją instrukcję niestety gdzieś zapodziałem mam tylko katalog części mam pytanko czy mogli byście sprawdzić jakie powinny być luzy zaworowe na zaworach w c360 oraz może wiecie czy ten dłuższy to zawór ssacy czy wydechowy i tak samo z tymi krótszymi czy ssacy czy wydechowy?i jeszcze odrazu może będziecie wiedzieli bo wymieniałem głowice po regeneracji bo straszni rope chlał i miał mało mocy i tylko czarny dym z komina. ale gdy teraz wymieniłem te głowice to nadal idzie czarny dym z komina jeszcze wyrególuje zawory może pomoże ale co jeszcze może być? czy końcówki wtryskiwaczy to może być przez to? bo nie są zalane. oraz czy może być to terz spowodowane starymi (zuzytymi) popychaczami zaworów? lub może zuzyty wałęk rozrządu?z góry dzieki ! Pozdrawiam!!! szukałem na forum ale ponad 70 stron o c360 dla nowicjusza to troche za bogato pozdrawiam Łukasz! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 13 Sierpnia 2007 Więc tak:-luzy zaworowe:+dla z. ssącego=0,18-022mm+dla z. wydechowego=0,28-o32mm-zawór wydechowy to ten z dłuższym popychaczem,a z mniejszym to ssący A co do dymienia to nie wina glowic tylko pompy,wtrysków,najpierw spr wtryski czy końcówki nie zaj*** jak tak to najlepiej będzie je wymontować dać do warsztatu niech wymienią końcówki i ustawią ciśnienie wtrysku, daj pompę do wyregulowania a jak padnięta to do regeneracji+ustawienie dawki paliwa,kąta wtrysku i będzie OK. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszek0102 0 Napisano 13 Sierpnia 2007 serdeczne dzięki za odpowiedz gowice wymieniałem bo i tak już az te grzybki były powciskane gniazda były wyrobione pompa była regenerowana bo po zimie sie zastała, ciągnik nie był używany ale może ten kąt wtrysku to można samemu jakoś ustawić czy koniecznie trzeba dla kogoś wieść kto sie ostro na tym zna? tak samo z wtryskiwaczami końcówki samemu wymienić czy tez dać komuś kto sie zna? kiedyś jeden lał to sam końcówkę wymieniałem zam bodajże muszą sie pokryć 2 kreski na wtryskiwaczu i końcówce ale czy to dobrze zrobiłem to nie wiem niby nie lał bo nowa ale te ustawienie ciśnienia wtrysku może ktoś już robił takie ustawiania i wymiany wtryskiwaczy i pompy (regulacja) ile to może kosztować tak mniej więcej, bo pewnie to i tak zależne od warsztatu pozdrawiam!! Łukasz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 13 Sierpnia 2007 Zawola jakiegoś mechanika ciągnikowego niech ci ustawi kąt,bo do tego trzeba mieć wprawę( nie trzeba wyjmować pompy),końcówkę wtryskiwacza sam możesz wymienić ale ciśnienia wtrysku nie ustawisz,trzeba zawieść do warsztatu np. do PKS i zrób tak jak mówię wyciągnij wtryskiwacze kup końcówki ( w moich stronach 11zł/szt) zawieź do watsztatu i tam co wszystko zrobią. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszek0102 0 Napisano 13 Sierpnia 2007 ok dzięki już wszystkie swoje wątpliwości ro zwiałem pozdrawiam!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek76 0 Napisano 13 Sierpnia 2007 Co do dymienia na czarno to może być zapchany filtr powietrza. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobiasz 0 Napisano 13 Sierpnia 2007 witam!!mam problem zalożylem rok temu nowa pompe hydrałliczną do c-360 i po gdzieś tak 2h pracy niechce mi sie podnosić podnośnik!!nie liczę tu na pompę poniewąż tym ciągnikiem targałem prase zwijającą sipme i w żniwa od rana do wieczora i klape tylną podnośiła bez problemu!!może rozdzieleacz sie piepszy??naprawde niewiem pomóżcie!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekka 0 Napisano 13 Sierpnia 2007 Mam dwa problemy do rozwiązania:1. Niebieski dym wydobywający się z tłumika (pompa po regeneracji)2. Z głowicy, ten najbliżej zbiornika paliwa wokół kolektora wydechowego wydostaje się olej, co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?poszły ci pierścienie na ostatnim tłoku, albo wręcz tuleja do szlifu.Jak stało się to nagle, to pierścienie, jak systematycznie narastało to niestety szlif tulei i wymiana tłoków (oczywiście 4 a nie jednej). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 13 Sierpnia 2007 witam!!mam problem zalożylem rok temu nowa pompe hydrałliczną do c-360 i po gdzieś tak 2h pracy niechce mi sie podnosić podnośnik!!nie liczę tu na pompę poniewąż tym ciągnikiem targałem prase zwijającą sipme i w żniwa od rana do wieczora i klape tylną podnośiła bez problemu!!może rozdzieleacz sie piepszy??naprawde niewiem pomóżcie!!Może być walnięty zaworek przy siłowniku podnośnika Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek1368 0 Napisano 14 Sierpnia 2007 ja tez mysle ze to walniety zaworek przy siłowniku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek1368 0 Napisano 14 Sierpnia 2007 A mam pytnko gdzie można kupić orginalny tłumik do ciągnika c-360 Chciałbym kupić jakiś tłumik o kształcie kwadratowym (cos podobnego do zetora). Możecie coś polecić i gdzie można dostać orginalny (nie jakiś prywatny co odrazu farba od niego odpada) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tobiasz 0 Napisano 14 Sierpnia 2007 a gdzie jest ten zaworek przy siłowniku?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach