MarcinC-360 0 Napisano 9 Października 2007 Swoją drogą to przodek do 360 to nie jest zły pomysł,wręcz bdb. rozwiązanie.Przecież 60 ma 52KM i to nie jest mało,żeby przodka nie mogło być.Ciekawe czy jest jakieś wyjście ze skrzyni na wał napędowy i czy pasowałby przedni naped od 7245?Wie ktoś? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek537 0 Napisano 9 Października 2007 wyjście ze skrzyni jest jest nawet firma która robi takie wynalazki chcą 7500zł ale ich napęd jest bez wspomagania oś biorą od robura 4x4 a przystawke niewiem (facet niechciał powiedzieć ) ale powinno pasować też od zetora 6745 tylko niemam gdzie podejrzeć. jak ktoś coś takiego ma to pomórzcie... aha była taka seria c362 4x4 eksport widziałem niedaleko Torunia taki statek ale nieprzyglądałem mu sie... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukash0 0 Napisano 9 Października 2007 jezeli ktoś chce fotki albo info o c360 4x4 to nich pisze na GG 10871872 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 9 Października 2007 Teraz takie pytanie: Czy komuś przytrafiło się,lub słyszeliście,żeby silnik w 360 (lub w innym ursusie) był tak zużyty,że się rozleciał,lub poprostu przestał pracować na amen?Pisałem o tym kiedyś jak a SKRze podkręcali pompę paliwową w C-4011 do 3tys obrotów... Prędkość byla imponująca ale pewnego razu przytrafiła sią "awaria" - wał wyszedł bokiem, cały blok rozp... rozwalił się Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ciaastus 0 Napisano 9 Października 2007 Po co przód od C-360????????????? Skoro przód od c-360 pasuje do motoru C-4011 (a mam taki zamontowany bez przeróbek), To od c-4011 też podejdzie. Wspornik (jest inny) się tak samo montuje jak w c-360. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ciaastus 0 Napisano 9 Października 2007 Chodzi mi o 40-stkę z perkinsem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rysiek537 0 Napisano 10 Października 2007 c 4011 połączysz z motorem perkinsa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buchaj 0 Napisano 14 Października 2007 Mam problem. W 60-tce notorycznie odkręca się koło (poluzowaniu ulega ta nakrętka w zwolnicy). Tylko w tym roku koło odkręciło się 2 razy. Czy można coś na to poradzić??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Izydor 0 Napisano 14 Października 2007 Mieliśmy podobny proble. Napawaliśmy piaste i gwintowaliśmy na nowo ale to nic nie dało. Kupiliśmy nowa piaste i problem zniknął. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tatamarty.323a 0 Napisano 14 Października 2007 A co z podkładką zabezpieczającą? tą ząbkowaną? nie wytrzymuje? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buchaj 0 Napisano 14 Października 2007 No ta podkładka (ząbkowana czy koronkowa - jak kto woli) to niby jest ale nic nie daje. Podzczas ostatniej przygody z kołem (czyli wczoraj) to rozsypała się. Gdzieś słyszałem, zę w jakichś starszych typach (albo w 4011) jest tam kontra i ta nakrętka się nie odkręca. Jeśli tak rzeczywiście było to nie wiem po co konstruktorzy to ulepszyli Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alberto 0 Napisano 14 Października 2007 Elektromagnes dobry akumulatory oki i nawet podłączany dodatkowo do wspomagania nie ma siły kręcić czy to pada rozrusznik??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr111 0 Napisano 14 Października 2007 jaki jest schemat skrzyni biegów w ursusie 4512 albo 3512 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Janek44 0 Napisano 15 Października 2007 Swoją drogą to przodek do 360 to nie jest zły pomysł,wręcz bdb. rozwiązanie.Przecież 60 ma 52KM i to nie jest mało,żeby przodka nie mogło być.Ciekawe czy jest jakieś wyjście ze skrzyni na wał napędowy i czy pasowałby przedni naped od 7245?Wie ktoś? Mało nie jest , ale stanowczo za dużo na skrzynie biegów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 15 Października 2007 No fakt Janek,mało tego,że musi przenieśc napęd na tylne koła to jeszcze na wał odprzedniego.Prawde mówiąc może za długo nie wytrzymać,u mnie już zgrzyta przy każdej zmianie biegów Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gelw 0 Napisano 15 Października 2007 Przpomina o zbliżjącym sie koniecznym remontem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nianio 0 Napisano 16 Października 2007 Co to może być.Przy rozdrabniaczu coś na zasadzie orkana rozłącza mi napęd wałka.jak się zatrzymuje to momentami trochę zgrzyta.Wystarczy wcisnąć do końca sprzęgło i puścić i znowu działa i tak co 3 minuty?! Jak myślicie drugi stopień sprzęgła jest poluzowany Czy coś w dyfrze siadło jakiś tryb? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 16 Października 2007 Przpomina o zbliżjącym sie koniecznym remontem Nawet nie mów,remont silnika,sprzęgła,podnośnika i jeszcze skrzyni... ręce opadaja. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mistrz_Yoda 0 Napisano 16 Października 2007 Co to może być.Przy rozdrabniaczu coś na zasadzie orkana rozłącza mi napęd wałka.jak się zatrzymuje to momentami trochę zgrzyta.Wystarczy wcisnąć do końca sprzęgło i puścić i znowu działa i tak co 3 minuty?! Jak myślicie drugi stopień sprzęgła jest poluzowany Czy coś w dyfrze siadło jakiś tryb?łożysko i zębatka w skrzyni od napędu przekaźnika i pompytak samo mam ale na zależnych załączam bo musze skończyć robote w polu i dopiero to naprawie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gelw 0 Napisano 16 Października 2007 Przpomina o zbliżjącym sie koniecznym remontem Nawet nie mów,remont silnika,sprzęgła,podnośnika i jeszcze skrzyni... ręce opadaja.masz juz za sobą czy przed sobą Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 16 Października 2007 To wszystko dopiero przedemną.Jak pomyśle ile kasy na to trzeba będzie wywalić to... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukash0 0 Napisano 17 Października 2007 Ja jeżdże 5 lat c360 4x4 i nie mam problemu z niczym skrzynia spokojnie wytrzymuje a znam gości co jeżdżą codziennie do lasu taką 60 i też nikt nie ma problemu!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ciaastus 0 Napisano 17 Października 2007 No ta podkładka (ząbkowana czy koronkowa - jak kto woli) to niby jest ale nic nie daje. Podzczas ostatniej przygody z kołem (czyli wczoraj) to rozsypała się. Gdzieś słyszałem, zę w jakichś starszych typach (albo w 4011) jest tam kontra i ta nakrętka się nie odkręca. Jeśli tak rzeczywiście było to nie wiem po co konstruktorzy to ulepszyli Ja mam tył z 4011 i tam nie ma żadnej kontry. Jest nakrętka i zabezpieczenie koronkowe. Ostatnio to odkręcałem bo mam luz. Okazało się że łożysko. Bardzo proszę o porady przy wymianie łożysk tylnego koła. A nawet krótki opis, bo mam książkę od C-360 ale tam to jest tak ogółowo opisane. Szczególnie chodzi mi o jakąś praktyczną wskazówkę co do właściwej regulacji luzu łożyska. A w ogóle to dam radę bez jakichś specjalistycznych przyrządów?? Ogólnie mechanika nie jest mi obca, ale....? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bogdan28 0 Napisano 17 Października 2007 Jeżeli chodzi o półosie do zwolnic, to te produkowane obecnie mają dłuższy gwint i nakręca się tam dwie nakrętki. Wymienić trzeba również pokrywkę, bo stara jest za płytka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 18 Października 2007 Ja jeżdże 5 lat c360 4x4 i nie mam problemu z niczym skrzynia spokojnie wytrzymuje a znam gości co jeżdżą codziennie do lasu taką 60 i też nikt nie ma problemu!! Ej widziałem twojego C-360 4x4 na AF-niezły sprzęt Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach