Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

Wie może ktoś dlaczego jak jadę na piątce po asfalcie to słychać takie wycie w tylnim moście że aż glowa boli, od nowości tak mam a oleju jest zawsze stan, macie też taki przypadki
Mamy i doświadczamy ! To norma dla tego typu !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wie może ktoś dlaczego jak jadę na piątce po asfalcie to słychać takie wycie w tylnim moście że aż glowa boli, od nowości tak mam a oleju jest zawsze stan, macie też taki przypadki
Mamy i doświadczamy ! To norma dla tego typu !

Nie powiedział bym że to norma bo jeżdziłem już starszymi od mojego i nie było takiego hałasu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wie może ktoś dlaczego jak jadę na piątce po asfalcie to słychać takie wycie w tylnim moście że aż glowa boli, od nowości tak mam a oleju jest zawsze stan, macie też taki przypadki
Mamy i doświadczamy ! To norma dla tego typu !

Nie powiedział bym że to norma bo jeżdziłem już starszymi od mojego i nie było takiego hałasu

Hałas to pojęcie względne .... zależy co kto przez to rozumie ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pewnie c 360 3p bo w nim zwolnice bardziej wyja niz w zwyklej 60.a 120 db to ma startujacy samolot a 300 to w ogole nie slychac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pewnie c 360 3p bo w nim zwolnice bardziej wyja niz w zwyklej 60.a 120 db to ma startujacy samolot a 300 to w ogole nie slychac
Co Ty nie powiesz .........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pewnie c 360 3p bo w nim zwolnice bardziej wyja niz w zwyklej 60.a 120 db to ma startujacy samolot a 300 to w ogole nie slychac

Nie to właśnie jest zwykła 60, a co do poziomu hałasu to nie moja branża dałem tylko taki przykład

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ustaw sobie luz pomiędzy atakiem a kołem talerzowym bo pewnie masz z duży

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ustaw sobie luz pomiędzy atakiem a kołem talerzowym bo pewnie masz z duży

A jak go się ustawia pierwszy raz o tym słysze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdejmujesz pokrywe tylnego mostu luzujesz atak i ustawiasz na "papier" czyli taki ma być luz jak wsadzasz papierek między atak a koło talerzowe,pokręcasz i ma naciąć bibułke ale nie przeciąć Może już masz naprawdę wyjeżdżony tył i tylko do wymiany mechanizm.Mój ciągnik jest z 77r. a cały tył jest z 74r. i jakoś nie wyje jeszcze z czego się bardzo ciesze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zdejmujesz pokrywe tylnego mostu luzujesz atak i ustawiasz na "papier" czyli taki ma być luz jak wsadzasz papierek między atak a koło talerzowe,pokręcasz i ma naciąć bibułke ale nie przeciąć Może już masz naprawdę wyjeżdżony tył i tylko do wymiany mechanizm.Mój ciągnik jest z 77r. a cały tył jest z 74r. i jakoś nie wyje jeszcze z czego się bardzo ciesze

 

Dzięki moja 60 jest z 89 i wyje od nowości

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ustaw sobie luz pomiędzy atakiem a kołem talerzowym bo pewnie masz z duży
Pomoże to tyle co umarłemu kadzidło I tak tego nieprzyjemnego hałasu całkiem nie zniwelujesz co najwyżej możesz go troszkę ograniczyć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zdejmujesz pokrywe tylnego mostu luzujesz atak i ustawiasz na "papier" czyli taki ma być luz jak wsadzasz papierek między atak a koło talerzowe,pokręcasz i ma naciąć bibułke ale nie przeciąć Może już masz naprawdę wyjeżdżony tył i tylko do wymiany mechanizm.Mój ciągnik jest z 77r. a

cały tył jest z 74r. i jakoś nie wyje jeszcze z czego się bardzo ciesze

atakiem nie ustawia sieę luzu tylko całym koszem satelitów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem to na mysli ale napisałem w formie EuroCompakt uproszczony czyli na styku koła i ataku nooooo....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wie może ktoś dlaczego jak jadę na piątce po asfalcie to słychać takie wycie w tylnim moście że aż glowa boli, od nowości tak mam a oleju jest zawsze stan, macie też taki przypadki

 

Gdzieś na forum było o przekładce podzespołów zetora. Pamięta może ktoś gdzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

atakiem nie ustawia sieę luzu tylko całym koszem satelitów

A czym , jeżeli można wiedzieć? Jak już tak mocno uparłeś sie na ten kosz, to jak go przesuniesz?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

atakiem nie ustawia sieę luzu tylko całym koszem satelitów

A czym , jeżeli można wiedzieć? Jak już tak mocno uparłeś sie na ten kosz, to jak go przesuniesz?

Janku 44 , niektóre teorie są mocno postępowe ............

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szczegolnie postepowi sa ci co nigdy nie slyszeli samolotu.a poza tym nie bawcie sie w naprawianie sprawnych ciagnikow bo pewnie po tej operacji bedzie jeszcze bardziej wyl niz przedtem.a pewnie cos innego zepsujecie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Janku 44 , niektóre teorie są mocno postępowe ............

Witaj, dawno nie gwarzyliśmy sobie, miałem maleńką przerwę, namierzyłem gamonia, okres świąteczny, darowałem.

Fakt, teorie niektórych są nie tylko postępowe, powiedział bym , ponadczasowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
szczegolnie postepowi sa ci co nigdy nie slyszeli samolotu.a poza tym nie bawcie sie w naprawianie sprawnych ciagnikow bo pewnie po tej operacji bedzie jeszcze bardziej wyl niz przedtem.a pewnie cos innego zepsujecie
Masz rację w pewnym momencie ......... Jeżeli chodzi o hałas dochodzący z przekładni to sama regulacja niewiele tu pomoże że względu na wyrobienie się względem siebie koła talerzowego i wałka atakującego. Żeby zlikwidować ten hałas należałoby wymienić koło i wałek na nowy i wtedy wyregulować luz , ale ta operacja wcale nie gwarantuje powodzenia że względu na jakość części zamiennych , po miesiącu eksploatacji może być gorzej niż było

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...