Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

Jak niedrogo wykombinować wąskie koła do C360?

Na allegro chcą co najmniej 1500zł za parę.

Czy ktoś ma jakieś doświadczenia np. wymiana gwiazdy w kołach od c330

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie z tymi podnosnikami to jest roznie najlepsze uszczelniacze sa niemieckie takie niebieskie ja jak je zakladalem to musialem rozgrzc je i dopiero naciagnac a tlok to ledwo wbilem w cylinder ale teraz to trzyma zarombiscie nie do zdarcia i rozdzielacz potem jeszcze wymienilem polecam jak juz ktos sie zdecyduje wziasc po regeneracji to z firmy hydrotor z Tucholi porzadnie jest zrobione i chodzi nie gorzej od nowego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja własienie zakładałem te nisbieskie pierscieni ciezko je było załozyc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie czv opłaca się brać po regeneracji oczywiściw swoją trzeba zdaći unas kosztuje 800 zl mówię ocałej górze podnośnika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

rozdzielacz po regeneracji ok 400zł uszczelniacze grosze i zmienisz samemu tylko jak masz wał wyrobiony i tłoczysko to wtedy już się nie kalkuluje lepiej oddać i wziąć po regeneracji i masz jeszcze gwarancję

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
panowie czv opłaca się brać po regeneracji oczywiściw swoją trzeba zdaći unas kosztuje 800 zl mówię ocałej górze podnośnika?

Ja płaciłem 500 (sierpień 2006) firma z Lubartowa, a podnośnik chodzi perfekcyjnie, także polecam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi ile wasze prądnice ładują?

Czy to możliwe, że przy niecałych 2tys. obr/min ładowanie tylko ok. 13,2V?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Walnij alternator od poloneza i możesz się spodziewać lepszych efektów.
Marcinek ma rację ...... maksymalny koszt to 100 zeta jak trafisz na drogi szrot ale efekt bezcenny ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś mógłby mi doradzić. Od niedawna mam C-360, i zawsze po jakiś 5 minutach pracy ciągnika włącza się kontrolka od świateł stopu. Hamulce nie hamują a kontrolka mimo to się świeci, i muszę rozłączać przewód od włącznika, aby nie popalić żarówek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że hamulce są zapowietrzone i wytwarza się ciśnienie w układzie po rozgrzaniu się płynu hamulcowego. Albo jakieś zwarcie po prostu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

takie uszczelnienia do podnosnika zalozylem w lutym a dzisiaj juz opada podnosnik.ale na poczatku rzeczywiscie bylo dobrze.zeby podnosnik opadl to na nim stawalem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli ktos potzrebuje instrukcje obslugi, katalog czesci lub instrukcje napraw do C360 - chetnie pomoge

 

Comp4ct@wp.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy mam sprawę.

chcę kupić tur-a do c-360 który podnosi minimalnie 1.5t znalazłem już nawet firmę co mi to wyprodukuje tylko jest pytanie czy pompa w sześćdziesiątce wytrzyma żeby podnieść taki ciężar? kiedyś słyszałem że zaślepia się pompy ale to raczej w wydajności nie pomaga tylko żywotności. słyszałem również o pompach od zetora 7211 czy ona wystarczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest inny sposób. Kut pompę z przekładnią od trola na tylny wałek i zamiast obciążnika z tyłu załóż zbiornik na olej na ramiona podnośnika. Jeszcze jakiś filtr np. od cyklopa i masz udźwig jaki chcesz.

Wypróbowane w zetorze 7245, oryginalna pompa Zetorowska wytrzymywała góra jeden rok a potem wymiana. O wydajności nawet nie wspomnę, a przy takim rozwiązaniu pracujesz na wolnych obrotach z pełnym udźwigiem. I jeszcze odchodzi problem oleju, do tura powinien być hydrauliczny a w skrzyni masz przekładniowy który jest za gęsty. Jaki będziesz miał rozdzielacz? Polecam Boscha, mam taki 8 lat i zero problemów, do tego prosta i dokładna regulacja maksymalnego udźwigu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak spróbujesz podnosić na turze C-360 1,5 t to potrzebne będzie więcej przeróbek nic jest to warte, na początek z tyłu trzeba by powiesić z tonę obciążników żeby chociaż marzyć o jeździe, z przodu trzeba zamienić kółka bo sztandarowe nawet przy małym turze potrafią sie połamać (pasują od przyczepy czterotonowej), przedni wahacz złamie sie przy pierwszej próbie podniesienia takiego ciężaru, a w pierwszej dziurze złamiesz ciągnik na obudowie sprzęgła. Więc lepiej sobie daruj takiej zabawy nie bez powodu tury do małych maszyn maja małe udźwigi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich na forum. Kupiłem niedawno c-360 i właśnie robie mały remont. Mam jeden problem z regulacją sprzęgła. Nie rozumiem tego zdania z książki:

"Odległość od pokrywy sprzęgła do końca dzwigienek:

-wyłączających napęd ciągnika 25mm

-wyłączających napęd wałka odbioru mocy 19mm"

Reszte czyli odległość od łożyska dociskowego to sprawa jasna.

Gdzie jest ten koniec dzwigienek: Ze strony okienka regulacyjnego czy od środka ciągnika? Bo ani tu ani tu takie wymiary się nie zgadzają wogóle. B ta pokrywa sprzęła tam w środku jest wklęsła.To tam mają być te odległości? Jak tam to tam jest teraz jakieś 40-45mm.A jak zestrony okienka regulacyjnego to jest od 0mm do4mm

Bardzo proszę o odpowieć

A i gdyby ktoś potrzebował instrukcji naprawy do c360 to mam w wersji e-boku moge przesłać trike5@wp.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jak regulowałem sprzęgło to patrzyłem na te odległości dźwigienek od pokrywy to za cholere nie mogły mi się zgodzić z ustawionymi odległościami dźwigienek od łożyska. Ustawiłem odległości od łożyska i git.Ale znów u mnie sprzęgło do remontu bo nie wysprzęgla jak potrzeba a luzy ustawione prawodłowe a nawet na cięgle podciągnąłem na maxa i gó**o.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak szeroki agregat do c-360/c-4011???? Tak, żeby go nie katować (na średniej ziemi). Przymierzam sie do kupna agregatu uprawowego z redliczkami na przodzie (nie brona) i podwójnym wałkiem strunowym z tyłu. Czy 2.5 metra będzie O.K ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...