Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

Pilne! Jakie napiecie ładowania powinno być w 60tce przy prądnicy? I przy jakich obrotach? Z góry dzięki i sorry, ale traktor potrzebny a nie ma czasu.
Czy do ciebie cywilizacja nie dotarła ? Wstaw alternator ...... koszt maksymalnie 100 zeta ..... i trochę chęci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

malorolny2, a ty czytać umiesz?!

Nie wiem czy to wina prądnicy. Szukam. Więc pytam. 30 lat na pradnicy było O.K. (no prawie O.K. ) Przymierzam się do altka, ALE MOŻE NIE DZISIAJ. Alternator powinien dawać minimum 13,7 V, ale pradnicy nigdy nie mierzyłem, więc???? Ile?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciaastus napisał.

30 lat na pradnicy było O.K. (no prawie O.K. )
Po takim okresie emerytura się należy.ciaastus napisał.
Alternator powinien dawać minimum 13' date='7 V, ale pradnicy nigdy nie mierzyłem, więc???? Ile?[/quote']Nie wiedziałem, że tyle. Zawsze wydawało mi się , że ok. 14,8V, dotyczy to altka i prądnicy. ale ja tam nic nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

14.8 V to jest w bdb warunkach.!3.7 to takie umowne minimum ładowania. Wiadomo, że jesli altek jest O.K. to daje powyżej 14 V, ale ja tu biore ekstrma pod uwagę. Wiem Janek 44 ,że "nic nie wiesz", więc skoro tak jest, to zrozumiesz o co mi chodzi.

No chyba że w twojej prądnicy (altku) szczotki sie nie wydzierają, stojan nie koroduje, wirnik sie nie wyciera, przrewody sie nie utleniaja i nie kruszeją. A akumulatory maja zawsze pełną pojemnośc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
malorolny2, a ty czytać umiesz?!

Nie wiem czy to wina prądnicy. Szukam. Więc pytam. 30 lat na pradnicy było O.K. (no prawie O.K. ) Przymierzam się do altka, ALE MOŻE NIE DZISIAJ. Alternator powinien dawać minimum 13,7 V, ale pradnicy nigdy nie mierzyłem, więc???? Ile?

Tak ! Czytać potrafię i to nawet ze zrozumieniem ........ szkoda że Ty nie potrafisz zrozumieć że prądnica to porażka ..........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciaastus napisał

14.8 V to jest w bdb warunkach.!3.7 to takie umowne minimum ładowania. Wiadomo, że jesli altek jest O.K. to daje powyżej 14 V,
Sam sobie odpowiedziałeś, więc nie szukaj niczego dobrego w 30-to letniej prądnicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ciaastus napisał
14.8 V to jest w bdb warunkach.!3.7 to takie umowne minimum ładowania. Wiadomo, że jesli altek jest O.K. to daje powyżej 14 V,
Sam sobie odpowiedziałeś, więc nie szukaj niczego dobrego w 30-to letniej prądnicy.
Szukajce aż znajdziecie a będzie wam dane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam panowie. Mam mały problem z moją 60-tką. Otóż silnik kręci sie tylko do 1800obr/min Czy można podkręcić w jakiś sposób obroty do 2200???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na pompie masz śrubę ograniczającą a przedtem było ok? może na frezie się przestawiła dźwigienka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej nie było lepiej. Jest tak odkąd założyłem oryginalny - gdzieś 5 lat temu(wcześniej silnik ten stał sobie w garażu 12 lat bo był zatarty, a jeździłem na motorze od c355)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Kolego zrób tak jak radzi Damian, albo wykręć troszkę śrubkę ograniczającą albo zobacz czy nie przestawiła się dźwigienka na pompie paliwa. Jest jeszcze inna możliwość, ale to chyba sprawdziłeś - pedał gazu nie wciska sie na maxa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pedał wciska się do końca i równocześnie dźwigienka dochodzi do ogranicznika. Problem teraz w tym, że śrubka ogranicznika niestety nawet nie chce drgnąć. Chyba trzeba ja troche uciąć...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

urwała (naaderwała) mi się na klawiaturze na wydechowym chyba ta dłuższa krzywka czy to zmęczenie materiału czy coś więcej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz luz na kole rozrządu załóż nową a jak pęknie jeszcze raz to musisz wałek rozrządu zrobić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

założyłem nową pochodziła trochę bez pokrywy i wydaje się być oki acha i naderwała się ta pierwsza na wydechu od chłodnicy czas pokaże czy będzie to pracować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jeszcze raz odnośnie problemu Adrianekg1990- a może jest przestawiony rozrząd skoro pisałeś, że silnik od początku nie osiągał obrotów znamionowych.

Bardziej prawdopodobne jest, że przyczyna leży w układzie zasilania, ale kto wie.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam pytanko. Założyłem alternator od Stara 28 i wszystko jest ok super ładowanie w końcu światła są a nie świeczki tylko denerwuje mnie to że poniżej 600 obr/min świeci mi sie kontrolka z ładowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

norma altek musi mieć obr jak masz możliwość to pokombinuj z mniejszym kołem pasowym na altku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porównywałem z kołem z prądnicy i jest prawie takie samo. Kiedyś gdzieś wyczytałem żeby dać na kontrolkę żarówkę 2 watt że niby altek będzie się wcześniej wzbudzał ale nic to nie pomogło. Chyba to oleje w końcu na tych wolnych obrotach niewiele silnik pracuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koło pasowe na altku musi być dużo mniejsze. Nie ma co patrzeć na prądnice to inna bajka. A żarówka musi być 4,5 W bo altek sie w ogóle nie wzbudzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmień żarówkę na 4 W i wtedy będzie dużo wcześniej ładował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem po co kombinowac... ja mam sprawna pradnice, sprawny regulator ze 4 halogeny i nie mam zadnych problemów, akumlatory srednio co 6 lat wymieniam... lepiej klemy dobrze poprzeczyszczac zamiast zmiany w instalacji robic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...