Skocz do zawartości
Gość

Wszystko o Ursus C-360

Rekomendowane odpowiedzi

Zawsze Ci mówiłem że jesteś wielki potrzeba matką wynalazku

 

Hyhyhy pomyślałem,poradziłem sobie.

 

Jakbyś dobrze czytał posty to tam Ci wyrażnie napisałem tylko nie wiem dlaczego się uparłeś na to skrzynie biegów przycierz to duże koszty...

 

Wolałem się zorientować co powiedzą na to inni,a inni napisali,że mieli podobnie i robili skrzynie. Postanowiłem zacząć od elementu który przenosi napęd do skrzyni czyli od tego co trzeba i dobrze zrobiłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze że nie zdążyłeś rozwalić tej skrzyni do końca przez to sprzęgło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak jestesmy przy skrzyni to wczoraj wysypala mi sie III - podczas jazdy/bronowanie/ jeden zgrzyt. Co to - tryb?? da sie wymienic bez rozjezdzania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak jestesmy przy skrzyni to wczoraj wysypala mi sie III - podczas jazdy/bronowanie/ jeden zgrzyt. Co to - tryb?? da sie wymienic bez rozjezdzania?
Nie ........... !!!!!! Koło zębate ............. !!!!! A jeszcze taki się nie urodził żeby to zrobił bez wyciągnięcia skrzyni.............. !!!!!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakim biegiem poruszcie sie opryskiwaczem tak 400 litrowym zeby 2 ha opykac dysze niebieskie szerokosc belki 12 tak 7 km/na godz to trojka obroty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pryskam 400L/2ha 3 bieg 1600obr./min. i starcza idealnie ale zalezy jeszcze jakie masz ciśnienie ustawione.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozebralem i ..jest zle. kolo III biegu na walku posrednim "zjedzone" na ok 5cm zebow nie stwierdzono.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytalem juz swojego mechanika jak to sie wymienia- juz wiem ze czeka mnie rozjechanie silnika i tylnego mosu od skrzyni. Mechanik nie ma czasu moze jedynie mi podpowiedziec i pozyczyc wozkow- jakie tam czekaja mnie niespodzianki??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rozebralem i ..jest zle. kolo III biegu na walku posrednim "zjedzone" na ok 5cm zebow nie stwierdzono.

 

Dekiel zwaliłeś? Tylko ten tryb zjechany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A tryb z nim współpracujący ok? Ja bym wymienił oba.
A ja bym zrobił weryfikację .... i zrobił całą skrzynię....... czasem koszt robocizny przekracza koszt części ......... nie wycierajcie d.... szkłem ..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego ja też mam c355 i i działa to mniej więcej jak opisują poniżej tzn jak pociągniesz wajche od WOMu do góry to wtedy WOM jest zależny od biegów tzn im wyższy bieg to WOM sie kręci szybciej a np. na wstecznym w drugą stronę ja tego używam przy wyciągarce daje reduktor na luz i tylko sobie biegi zmieniam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie podjalem decyzje ze narazie skladam i dokoncze robote na II a jak rozbiore to postaram sie przejrzec cala skrzynie pozdrowionka dzieki za rady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No właśnie podjalem decyzje ze narazie skladam i dokoncze robote na II
Postaraj się przynajmniej powyjmować te brakujące zęby, bo stracisz następne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po zebach sladu nie ma na dnie- spilowane . olej tylko wlalem nowy bo chyba opilki w nim sa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po zebach sladu nie ma na dnie- spilowane . olej tylko wlalem nowy bo chyba opilki w nim sa
Błąd ............ Wywaliłeś kasę w błoto .............. Nowy olej nic nie pomoże ........ trzeba było stary przefiltrować np. przez jakąś tkaninę i wlać ......... żeby dojechać do remontu .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie: co zrobic by w c360 dzialal silownik 2 sekcyjny? bo zrobilem sobie cieglo hydrauliczne zaniast korbki zeby opryskiwaczem sterowac i dzial mi tylko w jedną strone...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli dobrze myślę maskin to założyłeś siłownik dwustronnego działania.

Żeby to wszystko ładnie działało to musisz przewody od tego siłownika podpiąć w miejsce gdzie zwykle są podłączone końcówki do wywrotu (na korpusie podnośnika są odpowiednie śruby-zaślepki jeżeli nie masz podłączonego wywrotu). Wtedy w zależności jak będziesz sterował dźwignią od wywrotu olej będzie wypływał jednym lub drugim przewodem powodując wypychanie siłownika lub jego opuszczanie.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie.

musisz podłączyć ten siłownik pod dwa gniazda.

swoją droga bardzo ciekawy pomysł. brawo.

możesz wstawić siłownik jednostronnego działania- opadałoby pod swoim ciężarem i wystarczy wtedy 1 gniazdo hydrauliczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak jest to silownik 2 stronnego dzialania.. podlaczalem go pod 2 gniazda i figo... dzwignia w jednej pozycji podnosi, a w druga strone nie dzialo sie nic, wiec przerobilem na jednosekcyjny ale to slabe rozwiazanie bo samoczynnie za szybko upada... mozna opryskiwacz rozwalic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie jakie są objawy w ciągniku c 360 gdy zostanie uszkodzona uszczelka pod głowicą?? czekam na szybką odpowiedź..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak silnik 3p to nic nie pociagniesz kopci i sam ledwo sie turla. jak 4 garki to podobnie utrata mocy dziwny dzwięk pracy naj rorszy przypadek jak dode będzie wyganiać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

maskin podłącz ten siłownik dwustroneggo działania tak:

jeden przewód podłącz do gniazda prawego i jak weźmiesz dzwignię do góry to podniesie a drugi do lewego łacza (patrzac od tyłu) i jak weżmiesz dzwignie na dół to siłownik opadnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×
×
  • Dodaj nową pozycję...