maskin 0 Napisano 13 Kwietnia 2008 tak podlaczalem... w jedna strone podnosil... a w druga strone nie dzialo sie nic... a do czego jest ta krotka dzwigienka? ta obok dzwigni podnosnika i hydrauliki... nigdy jej nie uzywalem i sie zastala bo nie moge nia ruszyc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Izydor 0 Napisano 13 Kwietnia 2008 Ta dzwignia jest do regulacji Pozycyjna-mieszana-siłowa są 3 połażenia tej dzwigni teraz nie pamietam czy pozycyjna czy siłowa jest do przodu. Tymi dwoma wyjściami hydrauliki zewnętrznej regulujesz jedna dzwignią. Jeżeli piszesz ze po podłączeniu nie działa to spróbuj zamienić węże. U nas czasami sie zacina i nie chce opaść jak jest podłączone pod prawe gniazdo. Tzreba lekko podnieśc i wtedy opada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 13 Kwietnia 2008 Ja już z sił opadam..... i nie rozumiem.... Sprzęgło wyregulowałem zgodnie z zaleceniami instrukcji napraw. I kicha. Pisałem wcześniej że elegancko się biegi załączają,owszem ale to była próba na podwórku przy małych obrotach,bez żadnego obciążenia. W piątek uprawiałem pod ziemniaki a w sobote sadziłem i raz wchodzą normalnie a raz ze zgrzytem albo tylko ze zgrzytem-różnie.Co ja mam z tym gratem zrobić bo już mi ręce opadają... Wodziki,dźwignia zmiany biegów,tryby,całe sprzęgło do wymiany czy co w końcu?? Spróbuje podciągnąć sprzęgło na cięgle jutro i napisze czy się co polepszyło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalisk 0 Napisano 13 Kwietnia 2008 60 trak mają że zgrzytaja przecierz skrzynia bez synchronizacji. miałem 60 i zgrzytała i koniec mam 30 tez zgrzyta co prawda nie zawsze tak samo jak 60. jak nie chcesz zgdzytu to zachodniaki maja synchronizacje to w tedy jak w aucie sie biegi zmienia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 13 Kwietnia 2008 To wiem,że bez synchronizacji i jakiś chrobot delikatny zawsze będzie ale nie takie zgrzyty jak u mnie. Mam porównanie do 4011 wuja-stare tot ale biegi wchodzą jak marzenie,bez zgrzytów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalisk 0 Napisano 13 Kwietnia 2008 ja miałem metode że walczyłem z lewarkiem biegów jak sie urzywało siły to zgrzyt jest krótkotrwały i mały. może poćwicz może jest jakis sposób a jak nie to czasem robi się tak że się jeżdzi aż się roz....doli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 14 Kwietnia 2008 Dobre wyczucie międzygazu - synchronizacja w skrzyni bez synchronizacji A jak dojdziesz do wprawy to bez sprzegła będziesz biegi zmieniał (oczywiście bez obciążenia) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelek32 0 Napisano 14 Kwietnia 2008 w swoim możesz zmieniać biegi na max obrotach i pod obciążeniem bez sprzegła. ja tak robić nie będę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 14 Kwietnia 2008 w swoim możesz zmieniać biegi na max obrotach i pod obciążeniem bez sprzegła. ja tak robić nie będę.Coś ty? Naprawdę? Nie komentuj głupkowato Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 14 Kwietnia 2008 Taaaa bez sprzęgła..... Kupe lat juz jeżdże tym gratem i jakoś go wyczuć nie mogę,może to dlatego że przeważnie mi się spieszy. Ale spróbuje lelikatnie i powoli zmieniać te biegi. Ale wątpie żeby to coś dało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ka_mil 0 Napisano 14 Kwietnia 2008 Bez sprzęgła zmienia się bez problemu. Tak jak pisze miccao dobre wyczucie i da się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin82 0 Napisano 14 Kwietnia 2008 Wprawiony operator, tysiące mtg i robisz to nawet o tym nie myśląc 60 to nie problem, przekładaj biegi w skrzyni z synchronizacją. . . . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matii 0 Napisano 14 Kwietnia 2008 Wprawiony operator, tysiące mtg i robisz to nawet o tym nie myśląc 60 to nie problem, przekładaj biegi w skrzyni z synchronizacją. . . .tez sie da Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marles360 0 Napisano 15 Kwietnia 2008 Witam potrzebuje konkretnej wskazówki jak wkładać tłoki i jak zakładać pierścionki w c-360 czy są tam jakieś oznaczenia czy tłok mogę wrzucać bez różnicy jak to jest ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin.go 0 Napisano 15 Kwietnia 2008 WitamZrobił mi się problem ze sprzęgłem. Ostatnio w miarę jak jeździłem wyczuwałem, że coś jest nie tak. Najpierw pojawiły się zgrzyty przy włączaniu biegów, a teraz już czuję, że mimo wciśniętego pedału sprzęgła ciągnik od razu nie staje (efekt sklejonego sprzęgła jakby). Jak wcisnę sprzęgło do końca to drugi stopień rozłącza, łapki są równo ustawione bo sprawdzałem, więc chyba pierwszy stopień też powinno rozłączać od razu, a tu pojawił się taki kwiatek.Nie wiem czy jeszcze spróbować je podciągnąć czy zostaje rozbieranie, ale i tak nie domyślam się co to może być przyczyną takiego działania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 15 Kwietnia 2008 może okładziny z nitów się zerwały Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marles360 0 Napisano 17 Kwietnia 2008 pomoże ktoś z tymi tłokami i pierścionkami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiek.1970 0 Napisano 17 Kwietnia 2008 Pierścionki zakładasz tak napisem TOP do góry pierwszy pierścień powinien iśc chromowany .Pierścienie powinny byc poustawiane tak,żeby zamki nie były w jednej lini tylko porozstawiane w koło tłoka.Przy wkładaniu uważaj żeby ci któryś nie pękł. Co do tłoków to jeżeli jest to przepierscieniowanie silnika to wkładasz tak jak były każdy tłok w to samo miejsce.Jeżeli to jest remont kapitalny silnika to radze zlecic to mechanikowi,żeby podobierał tłoki do tuleji i sprawdził wysokośc tłoka jeżeli było osiowanie bloku. To chyba wszystko jasne Pozdrawiam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalisk 0 Napisano 17 Kwietnia 2008 pierscionki każdy powinien byc o 1/3 obrotu od poprzedniego. i przed załorzeniem tuleje dobrze olejem wymazać . jak t jest perkins to lepiej do mechanika dac bo to jest delikatne. sprawć wał i panewki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hans 0 Napisano 17 Kwietnia 2008 Panowie jaki najwiekszy opryskiwacz mozna zawiesic do 360 ??????Udzwig pompy jest nie wazny bo zrobie "na sztywno" - 1,5 tony czy sie rozkraczy predzej ?????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matii 0 Napisano 17 Kwietnia 2008 Panowie jaki najwiekszy opryskiwacz mozna zawiesic do 360 ??????Udzwig pompy jest nie wazny bo zrobie "na sztywno" - 1,5 tony czy sie rozkraczy predzej ?????????? ja zaczepiam do 60 tki 1000litrow na podnosnik i sobie radzi + masa opryskiwacza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marles360 0 Napisano 17 Kwietnia 2008 Generalnie to silnik ma moze 3 lata po kapitalnym remoncie także sadze ze duzego zuzycia nie ma czesci rozkrecam dlatego ze zerwal mi sie gwint na wale tam gdzie nakreca sie ta duza srube co trzyma kolo pasowe . Kolo ma zajebiste luzy i uszczelniacz poszedl chce obrobi teren i sie za to wziasc zawioze to zaufanego tokarza i mi to zrobi . A podnosnik moze ci uniesc 1200 jak jest wszystko ok w ukladzie hydraulicznym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
osa21 0 Napisano 19 Kwietnia 2008 Panowie jaki najwiekszy opryskiwacz mozna zawiesic do 360 ??????Udzwig pompy jest nie wazny bo zrobie "na sztywno" - 1,5 tony czy sie rozkraczy predzej ?????????? ja zaczepiam do 60 tki 1000litrow na podnosnik i sobie radzi + masa opryskiwacza.a dociążasz jakosc przód czy nie, bo u mnie w rozsiewaczu jak wrzuce jednego bigbaga 500kg to mam troche problemy na zakrętach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kasztelan 0 Napisano 19 Kwietnia 2008 Przy dociążeniu przodu to i 1000kg nie robi problemu warunek,żeby ciężar byłblisko ciągnika i jak najmniej podnosić-opuszczać(wytnie gumki w pompie). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matiks2 0 Napisano 19 Kwietnia 2008 chłopaki mam problem z moja c-360. Otóż wymieniłem wtryski kupiłem regerenowana pompe wtryskowa ale traktor teraz strasznie kopci, na pocztku był mocny a teraz tak osłabł ze nawet na jedynce nie che sie toczyc tylko dopiero jak sie przegazuje i to dopiero po jakims czasie, dodam ze miał remoncik silnika. poradzcie co musze sprawdzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach