Alberto 0 Napisano 3 Maja 2008 dzieki już dałem radę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukacz 0 Napisano 4 Maja 2008 Jak niedrogo wykombinować wąskie koła do C360?Na allegro chcą co najmniej 1500zł za parę.Czy ktoś ma jakieś doświadczenia np. wymiana gwiazdy w kołach od c330 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marles360 0 Napisano 5 Maja 2008 panowie z tymi podnosnikami to jest roznie najlepsze uszczelniacze sa niemieckie takie niebieskie ja jak je zakladalem to musialem rozgrzc je i dopiero naciagnac a tlok to ledwo wbilem w cylinder ale teraz to trzyma zarombiscie nie do zdarcia i rozdzielacz potem jeszcze wymienilem polecam jak juz ktos sie zdecyduje wziasc po regeneracji to z firmy hydrotor z Tucholi porzadnie jest zrobione i chodzi nie gorzej od nowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 5 Maja 2008 Ja własienie zakładałem te nisbieskie pierscieni ciezko je było załozyc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marles360 0 Napisano 5 Maja 2008 ale tych to szybko nie zalatwisz predzej sie podnosnik rozleci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek1969 0 Napisano 5 Maja 2008 panowie czv opłaca się brać po regeneracji oczywiściw swoją trzeba zdaći unas kosztuje 800 zl mówię ocałej górze podnośnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 5 Maja 2008 rozdzielacz po regeneracji ok 400zł uszczelniacze grosze i zmienisz samemu tylko jak masz wał wyrobiony i tłoczysko to wtedy już się nie kalkuluje lepiej oddać i wziąć po regeneracji i masz jeszcze gwarancję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 5 Maja 2008 panowie czv opłaca się brać po regeneracji oczywiściw swoją trzeba zdaći unas kosztuje 800 zl mówię ocałej górze podnośnika?Ja płaciłem 500 (sierpień 2006) firma z Lubartowa, a podnośnik chodzi perfekcyjnie, także polecam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
W3reWolf 0 Napisano 6 Maja 2008 Powiedzcie mi ile wasze prądnice ładują?Czy to możliwe, że przy niecałych 2tys. obr/min ładowanie tylko ok. 13,2V? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 6 Maja 2008 no niestety to tylko prądnica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 6 Maja 2008 Walnij alternator od poloneza i możesz się spodziewać lepszych efektów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 6 Maja 2008 Walnij alternator od poloneza i możesz się spodziewać lepszych efektów. Marcinek ma rację ...... maksymalny koszt to 100 zeta jak trafisz na drogi szrot ale efekt bezcenny .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robak0512 0 Napisano 6 Maja 2008 Czy ktoś mógłby mi doradzić. Od niedawna mam C-360, i zawsze po jakiś 5 minutach pracy ciągnika włącza się kontrolka od świateł stopu. Hamulce nie hamują a kontrolka mimo to się świeci, i muszę rozłączać przewód od włącznika, aby nie popalić żarówek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam69b 0 Napisano 6 Maja 2008 Co to za C-360 że ma kontrolkę świateł stopu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robak0512 0 Napisano 6 Maja 2008 Sam dołożyłem, aby być pewnym działania świateł stopu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrz 0 Napisano 6 Maja 2008 Myślę że hamulce są zapowietrzone i wytwarza się ciśnienie w układzie po rozgrzaniu się płynu hamulcowego. Albo jakieś zwarcie po prostu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACUS 0 Napisano 6 Maja 2008 takie uszczelnienia do podnosnika zalozylem w lutym a dzisiaj juz opada podnosnik.ale na poczatku rzeczywiscie bylo dobrze.zeby podnosnik opadl to na nim stawalem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ulan 0 Napisano 7 Maja 2008 jesli ktos potzrebuje instrukcje obslugi, katalog czesci lub instrukcje napraw do C360 - chetnie pomoge Comp4ct@wp.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M@rtin 0 Napisano 10 Maja 2008 koledzy mam sprawę.chcę kupić tur-a do c-360 który podnosi minimalnie 1.5t znalazłem już nawet firmę co mi to wyprodukuje tylko jest pytanie czy pompa w sześćdziesiątce wytrzyma żeby podnieść taki ciężar? kiedyś słyszałem że zaślepia się pompy ale to raczej w wydajności nie pomaga tylko żywotności. słyszałem również o pompach od zetora 7211 czy ona wystarczy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szopen72 0 Napisano 10 Maja 2008 Jest inny sposób. Kut pompę z przekładnią od trola na tylny wałek i zamiast obciążnika z tyłu załóż zbiornik na olej na ramiona podnośnika. Jeszcze jakiś filtr np. od cyklopa i masz udźwig jaki chcesz.Wypróbowane w zetorze 7245, oryginalna pompa Zetorowska wytrzymywała góra jeden rok a potem wymiana. O wydajności nawet nie wspomnę, a przy takim rozwiązaniu pracujesz na wolnych obrotach z pełnym udźwigiem. I jeszcze odchodzi problem oleju, do tura powinien być hydrauliczny a w skrzyni masz przekładniowy który jest za gęsty. Jaki będziesz miał rozdzielacz? Polecam Boscha, mam taki 8 lat i zero problemów, do tego prosta i dokładna regulacja maksymalnego udźwigu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 10 Maja 2008 połamiesz 60 jak zaczniesz 1,5t podnosić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stasiek-84 0 Napisano 10 Maja 2008 jak spróbujesz podnosić na turze C-360 1,5 t to potrzebne będzie więcej przeróbek nic jest to warte, na początek z tyłu trzeba by powiesić z tonę obciążników żeby chociaż marzyć o jeździe, z przodu trzeba zamienić kółka bo sztandarowe nawet przy małym turze potrafią sie połamać (pasują od przyczepy czterotonowej), przedni wahacz złamie sie przy pierwszej próbie podniesienia takiego ciężaru, a w pierwszej dziurze złamiesz ciągnik na obudowie sprzęgła. Więc lepiej sobie daruj takiej zabawy nie bez powodu tury do małych maszyn maja małe udźwigi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bambino56 0 Napisano 10 Maja 2008 Witam wszystkich na forum. Kupiłem niedawno c-360 i właśnie robie mały remont. Mam jeden problem z regulacją sprzęgła. Nie rozumiem tego zdania z książki: "Odległość od pokrywy sprzęgła do końca dzwigienek:-wyłączających napęd ciągnika 25mm-wyłączających napęd wałka odbioru mocy 19mm"Reszte czyli odległość od łożyska dociskowego to sprawa jasna.Gdzie jest ten koniec dzwigienek: Ze strony okienka regulacyjnego czy od środka ciągnika? Bo ani tu ani tu takie wymiary się nie zgadzają wogóle. B ta pokrywa sprzęła tam w środku jest wklęsła.To tam mają być te odległości? Jak tam to tam jest teraz jakieś 40-45mm.A jak zestrony okienka regulacyjnego to jest od 0mm do4mmBardzo proszę o odpowiećA i gdyby ktoś potrzebował instrukcji naprawy do c360 to mam w wersji e-boku moge przesłać trike5@wp.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 10 Maja 2008 Ja jak regulowałem sprzęgło to patrzyłem na te odległości dźwigienek od pokrywy to za cholere nie mogły mi się zgodzić z ustawionymi odległościami dźwigienek od łożyska. Ustawiłem odległości od łożyska i git.Ale znów u mnie sprzęgło do remontu bo nie wysprzęgla jak potrzeba a luzy ustawione prawodłowe a nawet na cięgle podciągnąłem na maxa i gó**o. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ciaastus 0 Napisano 10 Maja 2008 Jak szeroki agregat do c-360/c-4011???? Tak, żeby go nie katować (na średniej ziemi). Przymierzam sie do kupna agregatu uprawowego z redliczkami na przodzie (nie brona) i podwójnym wałkiem strunowym z tyłu. Czy 2.5 metra będzie O.K ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach