krzant 0 Napisano 13 Czerwca 2008 Musiałem wymienic juz całą instalację elektryczną bo po 20 latach to sie cała sypała więc przy okazji zmieniłem też prądnicę na altka bo światła już były liche. Na pewno przyjacielu prądnica nie jest w stanie zasilić 4 halogenów 2 lamp z przodu i do tego jeszcze żarówek na błotnikach i postojowych z tyłu. Nie mam takiej mozliwości chyba że wszędzie masz żarówki 21 watt . Jeżeli akumlatory ci sie nie rozładowują to albo mało uzywasz tego dodatkowego oswietlenia albo masz jakieś super akumlatory. Ale zapewniam cie że jelsli kupiłeś nowe aku 5-6 lat temu to jak kupisz teraz to wytrzymia max. połowę tego co stare. Pracowałem w firmie co produkuje akumlatory i wiem co mówię. Po prostu przy obecnych cenach ołowiu muszą na czyms zaoszczędzić. Więc oszczędza sie na trwałości. Alee szkoda siię tu kłócic bo każdy chwali to co ma i co mu się dobrze sprawuje i oto przecież chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzant 0 Napisano 13 Czerwca 2008 Zmień żarówkę na 4 W i wtedy będzie dużo wcześniej ładował. A są takie małe żarówki otakiej mocy żeby weszła w obudowę kontrolki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gremlin 0 Napisano 13 Czerwca 2008 No i wreszcie udało mi się. Książke: KOŁOWE CIĄGNIKI ROLNICZE URSUS C-360 I 3P INSTRUKCJA NAPRAWMOŻNA SOBIE POBRAĆ:http://tonet.wrzuta.pl/pliki/dVNtQW1J3w/Może bedzie przydatna...POZDRAWIAM A mi ściąga 1.5MB i wyrzuca że archiwum się skończyło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emil 0 Napisano 13 Czerwca 2008 Zmień żarówkę na 4 W i wtedy będzie dużo wcześniej ładował. A są takie małe żarówki otakiej mocy żeby weszła w obudowę kontrolki? Są takie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maskin 0 Napisano 13 Czerwca 2008 Musiałem wymienic juz całą instalację elektryczną bo po 20 latach to sie cała sypała więc przy okazji zmieniłem też prądnicę na altka bo światła już były liche. Na pewno przyjacielu prądnica nie jest w stanie zasilić 4 halogenów 2 lamp z przodu i do tego jeszcze żarówek na błotnikach i postojowych z tyłu. Nie mam takiej mozliwości chyba że wszędzie masz żarówki 21 watt . Jeżeli akumlatory ci sie nie rozładowują to albo mało uzywasz tego dodatkowego oswietlenia albo masz jakieś super akumlatory. Ale zapewniam cie że jelsli kupiłeś nowe aku 5-6 lat temu to jak kupisz teraz to wytrzymia max. połowę tego co stare. Pracowałem w firmie co produkuje akumlatory i wiem co mówię. Po prostu przy obecnych cenach ołowiu muszą na czyms zaoszczędzić. Więc oszczędza sie na trwałości. Alee szkoda siię tu kłócic bo każdy chwali to co ma i co mu się dobrze sprawuje i oto przecież chodzi. Nie chwale sie ale po prostu stwierdzam fakt, uzywam tyle ile trzeba zazwyczaj gdy koncze siewy w nocy i szcegolnie przy opryskach, mam zalozone 4 halogeny, nie wiem ile watt maja zarówki ale sa to H3 w malych kwadratowych halogenach. Oczywiscie dlugich równie nie zaluje. Mam tak juz 3 lata, a akumulatory to zwykle 2*6 Piastów. Nie ma zadnych problemów. Naprawde szkoda kombinacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 14 Czerwca 2008 Musiałem wymienic juz całą instalację elektryczną bo po 20 latach to sie cała sypała więc przy okazji zmieniłem też prądnicę na altka bo światła już były liche. Na pewno przyjacielu prądnica nie jest w stanie zasilić 4 halogenów 2 lamp z przodu i do tego jeszcze żarówek na błotnikach i postojowych z tyłu. Nie mam takiej mozliwości chyba że wszędzie masz żarówki 21 watt . Jeżeli akumlatory ci sie nie rozładowują to albo mało uzywasz tego dodatkowego oswietlenia albo masz jakieś super akumlatory. Ale zapewniam cie że jelsli kupiłeś nowe aku 5-6 lat temu to jak kupisz teraz to wytrzymia max. połowę tego co stare. Pracowałem w firmie co produkuje akumlatory i wiem co mówię. Po prostu przy obecnych cenach ołowiu muszą na czyms zaoszczędzić. Więc oszczędza sie na trwałości. Alee szkoda siię tu kłócic bo każdy chwali to co ma i co mu się dobrze sprawuje i oto przecież chodzi. Nie chwale sie ale po prostu stwierdzam fakt, uzywam tyle ile trzeba zazwyczaj gdy koncze siewy w nocy i szcegolnie przy opryskach, mam zalozone 4 halogeny, nie wiem ile watt maja zarówki ale sa to H3 w malych kwadratowych halogenach. Oczywiscie dlugich równie nie zaluje. Mam tak juz 3 lata, a akumulatory to zwykle 2*6 Piastów. Nie ma zadnych problemów. Naprawde szkoda kombinacji Anim mądry anim głupi tylko przygłupi........... 4 halogeny to tylko 4 x 55w + 2 X 45 mijania + 4 X 5w (pozycyjne albo jak kto woli postojowe ) policz sumę ......... i pokaż mi taką prądnicę która za spokoi to pragnienie ............ Zyczę aby akumulatory wytrzymały następne 3 lata ......... Rolnika oszukasz..... matematyki niestety nie ....... a pamiętaj że któregoś pięknego ranka wspomnisz moje słowa ......... i Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzant 0 Napisano 14 Czerwca 2008 Chłopaki naprawdę szkoda dyskusji na ten temat. Małorolny ma racje -matematyka jest okrutna ale prawdziwa- natomiast jesli kolega maskin twierdzi ze wszystko mu działa i nie rozładowywuje akumaltorów to bardzo dobrze. Założenie altka zamiast prądnicy nie jest żadną wielka kombinacją i problemem. Mnie tylko denerwuje swiecenie kontrolki na niskich obrotach ale spróbuje jeszcze założyć tą mocniejszą żarówkę i zobaczymy. Zreszta na prądnicy też mi się świeciła kontrolka na niskich i jakos z tym żyłem . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 14 Czerwca 2008 Kolejny cud .............. ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maskin 0 Napisano 14 Czerwca 2008 ha... ha... ha...przeciez na halogenach nie jezdzisz non stop, jak by policzyc to wyjdzie pewnie z 10-20 godzin w roku to czy to zbrodnia, jezeli jest wszystkow porzadku i jexdzisz na wyzszych obrotach i ladowanie jest na poziomie 14,2 v wiec w czym problem? co akumulator zepsujesz?, predzej s(słowo zostało usunięte) go czestym zapalaniem, jezeli gasisz go na kazdego papierosa, ja wiem jedno przeróbki sa do dupy i pochlaniaja czas, no chyba ze przeróbka to mus... za pare lat zmienisz instalacje i znowu bedziesz przerabial... jak mowi moj wuj "lepiej posluchac starego rad, jak patrzec na mlodego robote" P.S. nie mam zamiaru nikogo obrazac, ani docinac, tylko mowie jak jest po to jest to forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 14 Czerwca 2008 ha... ha... ha...przeciez na halogenach nie jezdzisz non stop, jak by policzyc to wyjdzie pewnie z 10-20 godzin w roku to czy to zbrodnia, jezeli jest wszystkow porzadku i jexdzisz na wyzszych obrotach i ladowanie jest na poziomie 14,2 v wiec w czym problem? co akumulator zepsujesz?, predzej s(słowo zostało usunięte) go czestym zapalaniem, jezeli gasisz go na kazdego papierosa, ja wiem jedno przeróbki sa do dupy i pochlaniaja czas, no chyba ze przeróbka to mus... za pare lat zmienisz instalacje i znowu bedziesz przerabial... jak mowi moj wuj "lepiej posluchac starego rad, jak patrzec na mlodego robote" P.S. nie mam zamiaru nikogo obrazac, ani docinac, tylko mowie jak jest po to jest to forum Na 10- 20 godzin to szkoda halo... zakładać ... lepiej mistrzu do latarki jeździć ........... a tak na marginesie to przeróbka zajmuje chwilkę .... a jest ta jak karta mastercard ...........bezcenna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maskin 0 Napisano 15 Czerwca 2008 ok przerabiaj... chlopu i tak nir przegada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 15 Czerwca 2008 ok przerabiaj... chlopu i tak nir przegada Do chłopa to mi daleko ....... ale jestem przynajmniej reformowalny ..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jkustalik 0 Napisano 15 Czerwca 2008 No i wreszcie udało mi się. Książke: KOŁOWE CIĄGNIKI ROLNICZE URSUS C-360 I 3P INSTRUKCJA NAPRAWMOŻNA SOBIE POBRAĆ:http://tonet.wrzuta.pl/pliki/dVNtQW1J3w/Może bedzie przydatna...POZDRAWIAM A mi ściąga 1.5MB i wyrzuca że archiwum się skończyłoa jakim programem to otwierasz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bambino56 0 Napisano 16 Czerwca 2008 Niewiem dlaczego Ci nie chce tego ściągnąć mi idzie normalnie. Niewiem może trzeba być tam zalogowanym albo coś nie prubowałem bez logowania.A po ściągnieciu to Winrar -em to trzeba rozpakować do jakiegoś folderu. Winrar możesz sobie pobrać z sieci za darmo i to zresztą też. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jkustalik 0 Napisano 16 Czerwca 2008 mnie to się ściąga doskonale tylko nie wiedziałem czym to rozpakowaća o niemożliwości ściągnięcia w całości to przez przypadek w cytat załadowałem czyjąś wypowiedza w ogóle to jemu się to niechce ściągnąć w całości bo pewnie ma dysk przeładowanydzięki za podpowiedż o winrarze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 20 Czerwca 2008 Noooo wreszcie wymieniłem te pompę hydrauliczną,leżała ze 2 miechy zanim wymieniłem ale wczoraj i dziś czas sie znalazł,dziś jeszcze musiałem kupić nową tą rurkę co odchodzi od pompy bo była pęknięta z wierzchu(40zł takie coś ) i napęd pompy bo był już wytłuczony (chyba 70-80zł). I podnosi lux Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 23 Czerwca 2008 Noooo wreszcie wymieniłem te pompę hydrauliczną. I podnosi lux A ja oringi za 4 złote i nie mogę podnosić na dużych obrotach bo aż ciągnikiem telepie jak dobija na samą górę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamkon 0 Napisano 28 Czerwca 2008 Witam!Mam pytanie: dlaczego w ursusie c-360 blokuja sie biegi? Co zrobic zeby sie nie blokowaly? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrianekg1990 0 Napisano 28 Czerwca 2008 Trzeba mieć na wyposażeniu klucz "17" i śrubokręt i to tyle jak dla tej przypadłości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamkon 0 Napisano 28 Czerwca 2008 Trzeba mieć na wyposażeniu klucz "17" i śrubokręt i to tyle jak dla tej przypadłości. Ale nie w kazdym modelu sie blokuja Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
francek007 0 Napisano 28 Czerwca 2008 jeżeliblokująci sie dość częśto biegi kup sobie nowe spręzynki lub całe te sruby regulacyjne i powinieneś wtedy zapomniec o problemie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 28 Czerwca 2008 ten typ tak ma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukano 0 Napisano 28 Czerwca 2008 Wystarczy wymienić wodziki i juz nie będą sie zakleszczać biegi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 28 Czerwca 2008 ten typ tak ma Według Ciebie.... chylę głowę przed taką opinią .............. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
małorolny2 0 Napisano 28 Czerwca 2008 Wystarczy wymienić wodziki i juz nie będą sie zakleszczać biegi Wodzik jak wodzik a może wystarczy poprawnie ustawić sprzęgło ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach