lippek2505 0 Napisano 4 Września 2008 tak sa tam znaki tylko po kilka na jednym kole i to jeszcze rożnych a wał jest od innego silnika nie ten co był dlatego nie da sie ustawic na te znaki. trzeba wszystko od poczatku na nowo tylko właśnie nie mam pojecia jak, tak wiec bardzo prosze o pomoc.a czy taka instrukcje napraw morzna sciagnać z internetu jesli tak to prosze o jakiś link. juz sie z tym mecze kilka dni i nic nie moge ustawić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek1969 0 Napisano 4 Września 2008 panowie gdzie można dostc niemieckie niebieskie uszczelniacze na tłoczyskodo podnośnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marles360 0 Napisano 4 Września 2008 kolego z tym rozrzadem to troche nie potrzebnie rozkreciles wszystko odrazu trzeba bylo wyjac wal zaznaczyc sobie ewentualnie polozenie kola zebateo walu i i kola tego posredniego srodkowego teraz ja to bym zrobil w taki sposob ze ustawiam wal na 1 tloku tak zeby tlok byl u samej gory na pompie zeby na 1 sekcji patrzac od chlodnicy oczywiscie nastapil wtrysk paliwa a na walku rozrzadu ustaw tak zeby obydwa zawory byly zamkniete na jedynce wtedy mniej wiecej ci sie spasuja te znaki na kolach i latwiej trafisz z trybami zwykle na kolach znacza tak ze kolka sa od kola nalezacego do walka rozrzadu i od pomy natomiast takie male kropki sa od walu i tego malego kola zebatego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lippek2505 0 Napisano 5 Września 2008 wiem kolego troszke sie pospieszylem i rozebrałem nie potrzebnie. bo wymieniałem tez na tych kołach łożyska i dlatego pościagałem. polak mądry po szkodzie niestety. postaram sie cos tam próbować tak jak napisałeś moze sie uda.a mam jeszcze pytanie a jak bym zle ustawił to może sie cos stac? może sie cos uszkodzić? jesli kots jeszcze moze mi pomóc to bardzo prosze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marles360 0 Napisano 5 Września 2008 jak pozakladzasz te tryby to zaloz nakretke od kola pasowego i w prawa strone przekrec walem oczywiscie glowice i to wszystko pozakladaj wtryski ustaw luz zaworow i przekrec jak nie zblokuje to bedzie dobrze nie zakladaj pokrywy od rozrzadu wlej troche oleju zeby pompa zassala i podala na wal i sprobuj odpalic jak zapali to git Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BOOBU 0 Napisano 5 Września 2008 BARDZO PROSZE O POMOC ODNOSNIE ROZRZADU W URSUSIE C 360 WSZYSTKIE INFORMACJE JAK USTAWIĆ ITP ITD BARDZO WSZYSTKIM Z GORY DZIEKUJE ZA POMOC na kole pośrednim są rozmieszczone odpowiednio znaki :punkt pojedyńczy do wału korbowego, dwa punkty do wałka rozrządu i kółeczko do pompy paliwowej. Koła od wałka rozrządu i pompy paliwowej są te same tylko ustawia się na znak odpowiednio kółeczko do kółeczka na pompę paliwową, dwa punkty pomiędzy dwa punkty na wałek rozrządu i punkt pomiędzy punkty na wale korbowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lippek2505 0 Napisano 5 Września 2008 Witam. Wielkie dzieki za pomoc. teraz juz sobie poradziłem. zapalił troszke sie pomęczyłem ale sie udało. jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lippek2505 0 Napisano 5 Września 2008 "BOOBU" I "marles360" jeszcze raz dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marles360 0 Napisano 5 Września 2008 na przyszlosc jak rozbierasz silnik czy cos podobnego to nie wszystko naraz stopniowo i tylko to co cie interesuje 60 to ciagnik w ktorym mozna naprawic jedna rzecz nie ruszajac innych czlowiek uczy sie na bledach sam tak mialem ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lippek2505 0 Napisano 5 Września 2008 wim wim troszke robie w mechanice tylko bardzej samochody. w tym przypadku bylem pewny ze jak wymieniałem wał od innego to i tak trzeba bedzie wszystko rocić od nowa z rozrządem ale sie pomyliłem pośredniego,pompy i rozrządu mogłem nie ruszać tylko wymienić wałi było by ok ale nie pomyslałem dopiero jak składałem to sie stukłem w głowe. człowik uczy sie przez całe życie pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lippek2505 0 Napisano 5 Września 2008 Mój problem nie jest może ścisle związany z ciągnikami ponieważ może sie wydarzyc w każdym pojezdzie silnikowym niestety :/A więc w mojej maszynie mam niewielki wyciek ropy z baku :/ nie mogę go niestety zlokalizować macie może jakieś pomysły jak to naprawić ?? skąd wiesz ze masz skoro nie możesz go zlokalizować?wycieki zazwyczaj widać, choć czasem trzeba poszukać, moze to nie wyciek,tlko Twoja maszyna tyle pali. jesli nie to w miejscu wycieku pownno być troszke tłusto jakas plama itp itd. jesli nie jesteś na 100 procent pewny że to zbiornik to sprawdz jeszcze kranik wężyki pompke moze to gdzieś tam jest przyczyna. jesli nie to jeszcze możesz spróbować tego: uszczelnij wlew i przez rurkę paliwową nabij troszke powietrza tylko powtarzam troszke i jesli zbiornik jest dziurawy to napewno to zauważysz, a jesli zalejesz do pełna to na bank znajdzesz usterke. ostatniego pomysłu nie próbowałem ale mysle ze w woim przypadku wypali. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tracker05 0 Napisano 6 Września 2008 Mój problem nie jest może ścisle związany z ciągnikami ponieważ może sie wydarzyc w każdym pojezdzie silnikowym niestety :/A więc w mojej maszynie mam niewielki wyciek ropy z baku :/ nie mogę go niestety zlokalizować macie może jakieś pomysły jak to naprawić ?? skąd wiesz ze masz skoro nie możesz go zlokalizować?wycieki zazwyczaj widać, choć czasem trzeba poszukać, moze to nie wyciek,tlko Twoja maszyna tyle pali. jesli nie to w miejscu wycieku pownno być troszke tłusto jakas plama itp itd. jesli nie jesteś na 100 procent pewny że to zbiornik to sprawdz jeszcze kranik wężyki pompke moze to gdzieś tam jest przyczyna. jesli nie to jeszcze możesz spróbować tego: uszczelnij wlew i przez rurkę paliwową nabij troszke powietrza tylko powtarzam troszke i jesli zbiornik jest dziurawy to napewno to zauważysz, a jesli zalejesz do pełna to na bank znajdzesz usterke. ostatniego pomysłu nie próbowałem ale mysle ze w woim przypadku wypali. pozdrawiam Że mam wyciek sądze po tym że gdy naleje do baku ponad 20 litrów ropy to pod ciągnikiem robi się mokro .... napewno nie jest to więc wyciek z wężyka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marles360 0 Napisano 7 Września 2008 ja to bym zrobil w taki sposob ze zlal paliwo do konca zatkal szczelnie korek wlewu i wtloczyl do srodka troche sprezonego powietrza i nasluchiwal gdzie ewentualnie by cos syczalo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koseś 0 Napisano 7 Września 2008 ja to bym zrobil w taki sposob ze zlal paliwo do konca zatkal szczelnie korek wlewu i wtloczyl do srodka troche sprezonego powietrza i nasluchiwal gdzie ewentualnie by cos syczalo dobry pomyśł !dodatkowo zaopatrzyć się w wodę z mydłem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Izydor 0 Napisano 7 Września 2008 WitamPotrzebuje klosz od 60 od tylnej lampy. Moze być w ostateczności od samego kierunku bo jest on rozbieralny. Nie mogę go nigdzie dostać W agromach i sklepach maja tylko takie jak od przyczepy a one są szajsowate. Chodzi mi o orginalny MADE IN POLAND. Odkupie od kogoś kto ma z okolic Piły. Pisze tu a nie w ogłoszeniach bo nie każdy tam zaglada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ROBERTD 0 Napisano 7 Września 2008 No cuda... Już miałem zakładac alternator w 3p a tu po 3 godz. w bronach przy 25*C i kurzu ładowanie się naprawiło. Kontrolka gasnie, prądnica ładuje- mieliście takie przypadki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marles360 0 Napisano 8 Września 2008 raz jak myjka silnik mylem odpalilem a tu kontrolka sie swieci sprawdzilem regulator wszystko ok okazalo sie ze zawiesila sie jedna szczotka z powodu kurzu oczyscilem przesmarowalem i dziala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miccao 0 Napisano 8 Września 2008 No cuda... Już miałem zakładac alternator w 3p a tu po 3 godz. w bronach przy 25*C i kurzu ładowanie się naprawiło. Kontrolka gasnie, prądnica ładuje- mieliście takie przypadki Miałem takie przypadki, że kontrolka się nie świeciła, a po jeździe z przyczepą (na światłach) kompletnie padały aku - założyłem alternator i gra muzyka. Tylko teraz zrobiłem na odwrót - altek chodzi - kontrolka się świeci, a pobudzam go wciśnięciem hamulca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pawelmf 0 Napisano 13 Września 2008 Panowie mam taki proble w moim ursusie c-360 jest nowa prądnica i nowy regulaztor 150mtg a na wolnych obrotach od 1200 do 1600 kontrolka gaśnie od ładowania a na wyższych sie świeci . Pomocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tracker05 0 Napisano 13 Września 2008 Nowa prądnica?? Człowieku w jakich Ty czasach żyjesz ALTERNATOR!!! (sobie kup) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzbanek23 0 Napisano 14 Września 2008 Witam. Jako jestem tu nowy i młody (18l) znajdę odpowiedz na moje dziwne lecz bardzo ważne dla mnie pytanie a mianowicie odziedziczyłem szescdziesiąke i mam[http://allegro.pl/item433710231_ursus_c355_c_355_c_360_c360.htmll] takie obciązniki na tylnich kolach czy jakbym zdjął te na samym wierzchu to byłyby takie? [/http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=B50811]dodam ze mi sie te pierwsze bardzo nie podobają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 14 Września 2008 Te pierwsze obciążniki były stosowane przeważnie w 4011,355 a te drugie w 360. Po co zmieniać skoro tylko Ci się nie podobają? Przecież spełniają swoją funkcję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damian9871 0 Napisano 15 Września 2008 zdejmij i nalej wody w opony jak nie podobają ci się takie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
231o 0 Napisano 15 Września 2008 cześc co bardziej opłaca się kupic Ursusa 4514 czy Ursusa 5314 -który mniej pali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MarcinC-360 0 Napisano 15 Września 2008 Po pierwsze to jest to samo,różnią się tylko mocą. 4514=66KM 5314=72KM Na moje to lepiej opłaca sie kupić tego większego,zapas mocy zawsze się przyda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach